Goede producten, snelle levering

Kwalitatief goede producten en een snelle levering.

goede prijs

Scherpe prijs vergeleken met andere webshops

Prima en snel

De website is duidelijk, de keuze ruim voldoende. De bestelling was goed ingepakt en werd snel geleverd.

Het is een hele fijne onlinewinkel, met goed en correct personeel. Ga vooral zo door.

Snelle levering, goede kwaliteit

Ik kende de webwinkel niet en na een paar missers bij andere bedrijven, was ik benieuwd. Maar gelukkig: super snelle levering en keurige bezorging. Had en vraag voor de klantenservice en die werd ook meteen adequaat beantwoord. Top dus!

Super, netjes op maat gesneden.

Makelijk te hanteren en binnen 5 minuten geplaats

Keurig op tijd geleverd

Prima artikel en op tijd geleverd

Is goed

Mijn bestelling was er super snel en goed verpakt

Snelle levering en prima maatwerk

Een nieuwe schoonloopmat in een bestaande uitsparing levert altijd gedoe op met snijden uit een standaard mat. Superwoonwinkel levert die matten tot op de centimeter nauwkeurig. Dat gemak, gepaard aan een redelijke prijs en nette verzendkosten maken Superwoonwinkel een terechte keus.

Vlotte levering en goed verpakt

Mooi tafellaken

Prima ervaring

Vlug geleverd

Snel geleverd en goed produkt

prima dus?

Geen levering en geen beantwoording op mijn vragen

Ik heb een bestelling geplaatst dat na een week nog niet binnen is. Kan gebeuren in de winterse en corona omstandigheden. Maar ik hoor niks wat betreft updates etc. Ook niet na een vraag via mail en ook niet na een vraag via het klantcontact formulier.

Is prima gegaan

Is prima gegaan

Snelle levering, artikelen zijn goed verpakt.

Snel levering

Kei goed

Goed gegaan super

Het product is uitstekend

Alles op tijd geleverd en on orde

Snelle levering en service

Snelle levering en service. Vriendelijk personeel.

Mooie deurmat op maat besteld!

Zeer snelle levering van kwaliteit

Ik heb een deurmat op maat besteld, ik vind deze van zeer goede kwaliteit. Kwaliteit en prijsverhouding vind ik ook correct. De online bestelling ging makkelijk door een overzichtelijke site en vervolgens had ik de mat ook nog eens snel in huis!

Mooi tafelkleed

Mooi tafelkleed, deze was super strak met zorg verzonden op een rol. De complimenten!!

snelle levering, goed kwaliteit.

snelle levering, goed kwaliteit.

Super geregeld ,afspraken prima nagekomen!!!

Mooie droogloop mat besteld en de kwaliteit is prima evenzo de levering !!!! Ik beveel dit bedrijf dan ook aan een ieder aan ,gewoon top !!!