Prima service snelle ontvangst.

Nu een proefstukje besteld binnenkort een tafelzeil op maat bestellen

Volgens afspraak

Goed produkt via afspraak geleverd.

Prima. Precies gekregen wat ik besteld heb

Snel en top service

Alles tot in de puntjes verzorgd van bestellen op de website en betalen tot het thuis aangeleverd krijgen. Aanrader!

Niets op aan te merken

Zoals het hoort.

Fijne droogloopmat

We hebben twee honden en dan is het wel fijn dat ze niet direct met hun natte poten de kamer in lopen. Deze droogloopmat voldoet prima.

Dikke 10

Super goede servers super snelle levering

Tevreden ☺

Goede kwaliteit, snellere levering dan verwacht. Ben blij met het artikel!

Geheel naar wens

Bijzonder prettige advisering en afhandeling.

Voldeed aan mijn verwachtingen

Het artikel was exact zoals omschreven alsook de beloofde snelle levering.

het product is prima, maar de bezorging is bar slecht

Woensdag besteld, donderdag een mail dat product bij de transporteur ligt. Via track en trace te zien dat er van donderdagmorgen t/m maandagmorgen niets gebeurd. Gebeld, sorry het is druk. Een uur later plotseling beweging op track en trace. Verwachte levering tussen 13.55 en 14.55 uur. Uiteindelijke levering door een norse chauffeur van DPD om 16.00 uur. Een uur later dus dan de aangegeven uiterlijke tijd

??

Ik heb mijn aankoop nog niet.

Mooi pampa’s gras Snelle levering en goed verpakt.

Goede producten, snelle levering

Kwalitatief goede producten en een snelle levering.

goede prijs

Scherpe prijs vergeleken met andere webshops

Prima en snel

De website is duidelijk, de keuze ruim voldoende. De bestelling was goed ingepakt en werd snel geleverd.

Het is een hele fijne onlinewinkel, met goed en correct personeel. Ga vooral zo door.

Snelle levering, goede kwaliteit

Ik kende de webwinkel niet en na een paar missers bij andere bedrijven, was ik benieuwd. Maar gelukkig: super snelle levering en keurige bezorging. Had en vraag voor de klantenservice en die werd ook meteen adequaat beantwoord. Top dus!

Super, netjes op maat gesneden.

Makelijk te hanteren en binnen 5 minuten geplaats

Keurig op tijd geleverd

Prima artikel en op tijd geleverd

Is goed

Mijn bestelling was er super snel en goed verpakt

Snelle levering en prima maatwerk

Een nieuwe schoonloopmat in een bestaande uitsparing levert altijd gedoe op met snijden uit een standaard mat. Superwoonwinkel levert die matten tot op de centimeter nauwkeurig. Dat gemak, gepaard aan een redelijke prijs en nette verzendkosten maken Superwoonwinkel een terechte keus.

Vlotte levering en goed verpakt

Mooi tafellaken

Prima ervaring