1

Bijzonder slecht en onbetrouwbaar

Ik heb op 28 januari een tafelkleed besteld en tot vandaag (7 februari) geen tafelkleed in huis gekregen. Telefonisch is deze winkel niet te bereiken, je krijgt een automatisch antwoord te horen dat ze vanwege drukte geen telefoontjes kunnen beantwoorden. Ook heb ik ze gemaild, hierop tot op heden ook nog geen antwoord gekregen.

  • Aanbevelen? Nee
1

OPLICHTERS! Waardeloos, koop hier niet!

Krijg maar geen reactie op mijn telefoontjes of mailtjes. Wacht al weken op mijn bestelling.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer tevreden!

Verschillende raamfolies op maat besteld, volgende dag al in huis. Goede kwaliteit, alles voldeed aan de verwachtingen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Wat een klote bedrijf!!

nog steeds mijn bestelling niet binnen, terwijl ik direct betaald heb. Per email krijg je alleen een automatisch ontvangen bericht, maar ze antwoorden je never nooit niet terug! Ga je bellen, nou, vergeet het maar...… Wegens drukte hahahaha, niet telefonisch bereikbaar. Volgens mij is hier wat anders aan de hand. Ik zou zeggen. Haal je site offline als je niet leveren kunt of whatever!!!!

  • Aanbevelen? Nee
1

Reageren niet! Waardeloos bedrijf

Eind december tafelzeil besteld en nog steeds niets in huis, ook reageren ze niet op mijn e-mails.

  • Aanbevelen? Nee
1

Super slecht

Voor 16:00 besteld de volgende dag in huis nou ik wacht al een week op mijn bestelling , als je telefonisch contact zoekt zijn ze niet thuis en op mailtjes reageren ze ook niet. Ik heb al betaald dus ik denk dat ik kan fluiten naar mijn bestelling en mijn geld.

  • Aanbevelen? Nee
1

Zeer slecht

Ik heb 2 kleden besteld waarvan 1 verkeerde maat gekregen bellen kan bij jullie niet zogenaamd door de drukte en chatten reageren jullie ook niet en ook niet op de mail Kortom zeer slechte revise

  • Aanbevelen? Nee
3

Slecht

We hebben een pakket terug gestuurd en we hebben toch de rekening gekregen maar met jullie in contact komen is onmogelijk bellen email sturen we willen gewoon weten hoe dit kan dat we toch moeten betalen en het pakket terug gestuurd hebben de zelfde dag dat de post het kwam brengen heeft hij het mee terug genomen

  • Aanbevelen? Nee
1

Uitblijven van reactie op mail en telefoon na niet leveren product

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling van 24 december. 1 mail terug gekregen dat het later geleverd zou worden nadat ik hier om vroeg! Vervolgens nog een mail gestuurd, diverse mailen geprobeerd te bellen maar geen contact mee te krijgen.

  • Aanbevelen? Nee
1

nog niets ontvangen

8 januari een vloermat besteld en betaald. Tot op heden nog niets ontvangen. Op mijn chat en email geen reactie. Op de telefoon staat een bandje. Dus op alle manieren onbereikbaar. Is dit wel zuivere koffie?? Na een paar mails waarin werd meegedeeld dat er vertraging was, en of ik daarop wilde wachten, is de deurmat uiteindelijk gearriveerd op 8 februari. Ziet er verder goed uit, dus hierbij mijn commentaar aangepast.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Greet, Bedankt voor je beoordeling. Helaas is de vloermat uitverkocht. De mat is wel weer besteld bij de leverancier en komt naar verwachting eind deze week binnen. Zou je hierop willen wachten? Ik kan ook een alternatief (zie website) sturen of je bestelling annuleren. Excuses dat we niet op je chatberichten hebben gereageerd, die is momenteel niet werkend en de berichtjes komen niet aan. Helaas hebben we geen e-mail van je mogen ontvangen, daar reageren we in de meeste gevallen wel binnen 24 uur op. Ik hoor graag je reactie wat we met je bestelling mogen doen!

1

22 dec. een droogloopmat besteld en 7 jan. nog steeds niet geleverd

levering duurt erg lang en je kunt met jullie geen contact krijgen. Telefonisch niet en ook met email krijg je geen antwoord.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Jan, Bedankt voor je bestelling. Helaas is de droogloopmat Faro uitverkocht en komt deze naar verwachting aanstaande donderdag met vertraging binnen vanuit de leverancier. Je mat kan je naar verwachting aanstaande vrijdag of zaterdag verwachten. Mocht dit te laat voor je zijn, dan kan je op onze website kijken naar een alternatief of je bestelling annuleren. Onze oprechte excuses voor de vertraging! Team Superwoonwinkel

6

Afwachten

Ik heb op 2 januari een bestelling geplaatst en betaald. Tot op heden niet bezorgd en geen reactie op mijn mail. Telefoonnummer niet bereikbaar Inmiddels reactie ontvangen. Wacht nu op de levering

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Annemarike, Bedankt voor je beoordeling. Door de drukte (en twee zieken) zijn wij niet telefonisch bereikbaar. Helaas is de droogloopmat Faro uitverkocht en komt deze naar verwachting aanstaande donderdag met vertraging binnen vanuit de leverancier. Je mat kan je naar verwachting aanstaande vrijdag of zaterdag verwachten. Mocht dit te laat voor je zijn, dan kan je op onze website kijken naar een alternatief of je bestelling annuleren. Onze oprechte excuses voor de vertraging! Team Superwoonwinkel

9

snel en correct

Na eerst de bestelling niet goed geleverd te hebben, is dit snel, vol vertrouwen, vriendelijk en zeer correct hersteld. Ik zal hier weer bestellen als ik iets nodig heb.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed product voor een goede prijs en snel geleverd!

Fijne zachte deken besteld, die werd snel en netjes geleverd. Prijs en kwaliteit zijn prima.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede snelle service

Idd snelle service. De dag erop al bezorgd. Hetgeen ik besteld had voldeed aan mijn verwachtingen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prijs/kwaliteit goed

De producten die we hebben besteld zijn geleverd zoals we vroegen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering

Snelle levering en netjes verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Levert wat er beloofd wordt en alles geheel volgens afspraak

1e kennismaking met dit bedrijf is me uitstekend bevallen, goede kwaliteit-prijs verhouding, levert op afgesproken tijdstippen en een duidelijke site.

  • Aanbevelen? Ja
8

ruime keus

prachtig tafelzeil en op de afgesproken tijd geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldig

Prachtige zachte plaids en bijpassende kussentjes ge kocht, Super zacht nep bont , ... bruin antrasiet kleur... Heb nu een ander bankstel....

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig mooi tafelzeil ben er super blij mee.

Goede service had het besteld en met 24 uur al binnen. ook de kwaliteit van het kleed is super. Zoals het op de foto stond zag het tafelzeil in het echt nog mooier uit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Supersnel, binnen uurtje verzonden volgende dag in huis

Helemaal top,vgoede kwaliteit en snelSupersnel

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurige service

Na mijn berichtje van " nog niets ontvangen " keurige reactie terug ! Top !!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Bernadette, Bedankt voor je review. De bedsprei met bloemen was helaas niet op voorraad en was direct voor jou bij de leverancier besteld. Deze had wat vertraging opgelopen, maar is een uurtje geleden bij ons binnen gekomen. Dit betekent dat jouw bestelling vandaag verstuurd wordt. Naar verwachting kan je het morgen in ontvangst nemen! Ik wens je een prettige dag toe en hoor het graag als er nog vragen zijn. Met vriendelijke groet, Morsal | Team Tafelbekleding.nl

8

Goed

Goede service en snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
9

snel goed op maat

top levering wij zijn tevreden

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina