Vlotte en kwalitatiefe levering

Op maat gesneden deurmat en folie voor de voordeur ook op maat besteld. Alles vlot geleverd en de prijs kwaliteit is uitstekend. Ben er heel blij mee.

Hele snelle en fijne verzending.

Het pakketje was er snel en ik werd goed op de hoogte gehouden over de bezorgtijd. Wel vond ik het een beetje raar dat ik 2x voor het verpakken in een koker moest betalen, terwijl het samen werd bezorgd in één koker. Verder helemaal top!!

Goede kwaliteit & snelle service!

Goed, redelijk geprijsd

's-avonds besteld, de volgende dag al in huis.

Raamfolie precies op maat en binnen 24 uur geleverd!

Duidelijke site en veel soorten raamfolie om uit te kiezen. We hadden om 22u de raamfolie op maat besteld en zoals beloofd werd het pakket de volgende dag 's middags bezorgd. We konden het heel eenvoudig op de juiste ramen doen en het paste precies!

Alles prima bezorgd volgens afspraak

Goed en snel geleverd

Klein foutje met spoed opgelost

Was wat foutgegaan met patroon knippen, maar volgende dagsluiting opgelost . Perfect En kleed mooie kwaliteit

Top service. Ik raad het aan!

Goeie ervaring en service ondanks een mankement. Bedankt voor u oplossing en snelle service.

Voor een pakje heb ik 10 mailtjes gekregen.Dat is veel te veel. Moet beter kunnen

Precies wat ik heb besteld

Zoals gezegd precies wat ik heb besteld. Goede kwaliteit product. Ik was wat verbaasd over de partij waarmee mijn bestelling werd geleverd, maar dit bleek juist heel fijn te zijn (tijdvak wat werd geüpdate).

snel en makkelijk

snel en makkelijke site. snelle opvolging en levering.

Snel,vlug,goed en zoals afgesproken

Vrijdags besteld, maandags geleverd. Goed verpakt, geen wachttijd. Op afgesproken tijd gebracht. Netjes gecorrespondeerd via mail. Niks dan lof, artikel was top. Precies wat ik verwachte

produkt geleverd zoals is beloofd.

Over het bestellen heb ik geen klachten. goed gedaan, ben tevreden! Ik klaag wel over de bezorging van dpd. Was wel thuis (zoals is afgesproken) toch moest ik mijn pakket bij parcel pickup shop ophalen. Dat vond ik minder leuk. geen enkele excuses voor de bezorger. Bel gecontroleerd die bel deed het.

Levering binnen 24

Levering binnen 24 uur lukte niet Pakket geweigerd aan de deur duurde te lang levering door dpd Ook niet echt geweldig

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Goede en snelle afhandeling van de bestelling

Service Tafelbekleding is prima maar de levering van Red mijn Pakket niet.

Folie besteld snelle service, maar afleveren niet Tafelbekleding werk met transsport bedrijf wat alleen maar bezorgd na 17.00 uur.Ik heb besteld voor een bedrijf wat om 17.00 uur gesloten is en dan komt de bezorger om 18.00 uur. Mail ontvangen wij konden het pakket niet afleveren graag een nieuwe dag plannen en dat kan alleen na 17.00 uur. Bezorger geprobeerd te bellen en dan sta je in een wachtrij van 25 minuten.Via een ander afleveradres wel ontvangen. Als dit zoveel moeite kost om een pakket te ontvangen dan maar geen Tafelbekleding meer.

Ben gebeld dat het niet zo kon wat ik wilde maar kwamen met een oplossing. Dus echt top

Snelle levering en een mooi product

Mooi tafelkleed 👌.

prima snel geleverd goede kwaliteit!!

snelle levering!

Tevreden !

Wat ik graag wilde en voor ogen had is waar mijn bestelde artikel aan voldeed. Snel en correct geleverd volgens afspraak

Super plastiek Lang gezocht maar nu topadres

Superervaring Zal nog bestellen voor ons eetfestijn

Gewoon goed!

Ik had mijn vliegengordijn teruggedaan. Maar de service en het contact was uitstekend!!!!

Op zich prima maar zaten snijfouten in....

Bezorgt op aangegeven moment! Keurig maar het tafelzijl is slecht en scheef afgesneden. Wat ook opvalt is dat het niet mooi blijft liggen. Zitten allemaal bulten onder die niet weg gaan.