Snelle verzending, goede kwaliteit

Mooie kwaliteit goederen. Ben wel van mening dat kleine materialen niet persé als pakketverzendingen verzonden hoeft te worden, scheelt in de verzendkosten.

Mijn bestelling zeilogen werd snel geleverd. Ik vond het jammer toen bleek dat ik niet alle benodigdheden had om de zeilogen meteen te bevestigen... graag duidelijke omschrijving bij artikel. Je moet zelf heel goed lezen....

ja gaat wel

alles is wel van goed kwalitiet maar alleen terug sturen is ondeudelijk

snel en goed

snel en goed

Goed geprijsd, en snel geleverd

Ik kreeg wel flink wat mails ter bevestiging van elke stap in het bestel protocol. Normaal ontvang ik er twee van de leverancier, los van de vervoerder. Kan dit eenvoudiger? Prettige website en aanbevelenswaardige zaak heeft u Met vriendelijke groet Onno

duidelijke site goed product.

Goede kwaliteit

Mooi op rol geleverd

Snelle levering correcte prijs

Goede sevice

Een verkeerd ontvangen item werd met kerende post vervangen. Helemaal top.

De letters zijn mooi gesneden en kleven goed .

Makkelijk te verwerken. Snelle levering. Goed verpakt.

Dik tevreden en snel en netjes geleverd

Adequate afhandeling van de order

Duidelijke en heldere productomschrijvingen, duidelijke communicatie en snelle bezorging. De producten voldoen ruimschoots aan de verwachting en derhalve een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

alles volgens afspraak en snelle levering

een bedrijf waar je op kunt rekenen

alles netjes en op tijd bezorgd ,goed kwaliteit producten .zeker om aan te raden

Snel en correcte bezorging

Mooie dekzeiltjes

Goed materiaal en snel

Elastieken besteld. Goed omschreven, mooie prijs en snel geleverd.

prima gordijnringen

We hebben de ringen in de gordijnen geslagen met een mooi resultaat! De beschrijving was eenvoudig en we hebben eerst een ring bevestigd in een proeflapje! Daarna in de gordijnen en ze schuiven nu makkelijk over de rail!

Spanner elastiek 6mm spinhaak

Very nice product,exactly what i need

Tegenvallen, reageren ook niet op een mail

Zeil die ik besteld had is groter dan de opgegeven maten waardoor hij niet past op de plek waar ik hem nodig had.

goed ontvangen

goed verpakt en kwaliteit

Prima materiaal en snelle levering

Positieve ervaring

Prima levering, helaas misten we 3 ringetjes gelukkig hadden we voldoende.

prima materiaal

snel geleverd

snelle levering en goede kwaliteit

Na besdtellen snel geleverd. Niet duur en goede kwaliteit. Duidelijke website

Over Afdekzeilwinkel.nl

PVC zeildoek is onze specialiteit. Dit wordt ook wel eens Bisonyl of Vrachtwagenzeil genoemd. Tientallen varianten PVC zeil van de rol in verschillende rolbreedtes, kleuren en diktes. Ook PVC afdekzeil / dekzeil in vaste afmetingen zoals 2x3, 3x4 en 4x6 omgezoomd en kant-en-klaar met zeilringen. Direct te gebruiken als aanhangwagenzeil, brandhout afdekken of als bootzeil. Alle PVC dekzeilen zijn per meter te koop en wordt gebruikt voor oa verandazeil, bootzeil, zonnewering of afdekken van daken. PVC zeil is 100% waterdicht, ontzettend stevig door het polyester weefsel en makkelijk schoon te houden. Een duurzame oplossing voor vele jaren. Vragen? Bel even met Paul van Afdekzeilwinkel.