Snelle levering, duidelijke site en goede prijzen.

Goede prijs en vlot geleverd

Redelijk assortiment voor een goede prijs. Ook vlot geleverd en dan zelf aan de slag. 👍

Prima.

Snel geleverd, goed verpakt

Snel geleverd, goed verpakt

Prima zeil slecht verpakt

Zeil ziet er goed uit Verpakking met oude adres stickers erop leverde zeer veel problemen op om te vinden bij het aflever adres. Dozen recyclen prima maar dan wel de oude stickers eraf. Maar goed ik ga gebruik maken van een mooi sterk zeil.

Prettig contact..

Snelle service, prima levering , goed assortiment

Uitstekende kwaliteit

Keurig en snel geleverd

Snel en netjes verpakt geleverd. Top

Snel en netjes verpakt geleverd. Top

Toppie.

De lijm die wij besteld hebben was in België nergens meer te krijgen. Besteld bij jullie en dag erna afgeleverd aan de deur. Wie wilt er nog meer.

Bestelling prima en supersnel uitgevoerd. Top!

Snelle levering - telefonisch contact gemaakt bij onduidelijkheid. Heel goed

Zeer goed bedrijf

Goede website goed product en geleverd volgens afspraak Super

Juiste prijs/kwaliteit, snelle levering

Duidelijk website leuke aanbiedingen redelijke prijzen en een snelle levering.

Goede ervaring, ook bij derde bestelling. Besteld product was niet voorradig, maar werd opgelost door soortgelijk, maar grotere variant kosteloos op te sturen. Netjes afgehandeld, aanrader.

Paul hielp mij uitstekend

Topper

Goed afdekzeil, gebruikt om overkapping te maken in plaats van donker zeil, nu veel veel meer licht

Op locatie in uden zeil gaan halen. Prachtige kwaliteit tegen goede prijs. Behulpzame en vakkundig

Prima en vakkundig personeel met kwalitatief hoogstaand materiaal tegen goede prijs

Vriendelijk en netjes geholpen klasse

Vriendelijk en netjes geholpen.

Topservice

Alles word netjes bezorgd en alle aanpassingen zal altijd gecommuniceerd worden voordat er word besloten. Transparant en klantvriendelijk!

Fijn bedrijf om mee te werken

Snelle levering, goed materiaal, duidelijke website

Snelle levering tegen een scherpe prijs

Zelfs in hun vakantieperiode werd mijn kleine opdracht zeer snel uitgeleverd. Dit met een zeer scherpe prijs maakt dit bedrijf echt een aanrader voor het kopen van dekzeil materiaal.

kleine order, prima aandacht

Prima en snel

Een order van niks, een reststukje, maar een goed advies en aandacht. Kom je weinig tegen!

Super geholpen

Ik ben echt super geholpen! Vriendelijke en enthousiaste mensen!

Overzichtelijke website en prompte leveringh

Eenvoudig bestellen en prompte levering

Super bedrijf

Ik heb nu een aantal keer besteld en ik vind het een super winkel. Altijd vriendelijk en een super goede prijs en zeer goede kwaliteit zeil.

Over Afdekzeilwinkel.nl

PVC zeildoek is onze specialiteit. Dit wordt ook wel eens Bisonyl of Vrachtwagenzeil genoemd. Tientallen varianten PVC zeil van de rol in verschillende rolbreedtes, kleuren en diktes. Ook PVC afdekzeil / dekzeil in vaste afmetingen zoals 2x3, 3x4 en 4x6 omgezoomd en kant-en-klaar met zeilringen. Direct te gebruiken als aanhangwagenzeil, brandhout afdekken of als bootzeil. Alle PVC dekzeilen zijn per meter te koop en wordt gebruikt voor oa verandazeil, bootzeil, zonnewering of afdekken van daken. PVC zeil is 100% waterdicht, ontzettend stevig door het polyester weefsel en makkelijk schoon te houden. Een duurzame oplossing voor vele jaren. Vragen? Bel even met Paul van Afdekzeilwinkel.