Doen wat ze schrijven

Prettige site om te kiezen en te bestellen.

Prima levering, goed verpakt en lekker snel!

Prima levering, goed verpakt en lekker snel!

Top!!

Snel geleverd, goede prijs en goede kwaliteit!

Zeer tevreden, Donderdag om 16.30u besteld en de dag nadien om 12.30u reeds geleverd, zoals afgesproken. Dus ... mijn volgende afdekzeilen gaan zeker ook daar besteld worden

Top bedrijf

Artikel was niet op voorraad maar ik werd netjes hiervan op de hoogte gesteld!! Desondanks heel snel geleverd

Uitstekend bedrijf, gekochte spullen opgehaald volgens afspraak

Kan iedereen adviseren om er aankopen te doen

Snelle levering, goed product!

Door snelle levering en prima product zijn wij zeer tevreden.

duidelijke site en goede en snelle levering.

Prima webwinkel

Product (RVS zeilringen)voldeed volledig aan de omschrijving en de verwachtingen. Verzending ging snel.

Top zaak

Als ik weer een zeil nodig heb bestel ik het hier. Goed snel Top zaak

Afdekzeil gekocht leger groen 680 gram

Eerst gebeld prima geadviseerd ook de Saba lijm erbij gekocht. Besteld dag later was het geleverd echt top goede prijs en gratis bezorgd kijk daar houd ik van en natuurlijk prima kwaliteit. Bedankt hiervoor ga zo door.

Zeil was ruim afgemeten, zeilringen plaatsen ging prima

uitstekende service

goed en snel gehandeld na telefonisch contact gehad te hebben, snel geleverd en een aanrader

buitengewoon

Zelden meegemaakt dat er zo snel werd bezorgd. Service dus uitstekend.

Na bestellen twee dagen later binnen

Goede kwaliteit.

Snel en correct geleverd

Alles goed geregeld en snelle levering

De webwinkel

De webwinkel is mooi, duidelijk overzichtelijk, en de levering is snel.

proffesioneel en zeer klant vriendelijk

Paul neemt de tijd, denkt met je mee en geeft goed advies. Afhalen op afspraak geen probleem, spullen lagen klaar, super !!!

voor de prijs goed kwaliteit ik ben blij mee

helemaal top

Ik moest zeil voor mijn bestellen, ik dacht, heb ik dat weer. ik kwam op deze site, en het voelde meteen goed, ik heb het ook meteen besteld. Komt het de volgende dag aan in de garage, zegt mijn man, dat is een mooi stukje zeil, hij was zeer tevreden.

Prima kwaliteit en tijdige levering.

Aanrader.

Ik werd telefonisch zeer netjes te woord gestaan en kreeg antwoord op al mijn vragen. Het product was goed verpakt en op tijd bezorgt. De kwaliteit van het zeil was ook top! Bedankt afdekzeilwinkel en tot de volgende!

snel

Over Afdekzeilwinkel.nl

PVC zeildoek is onze specialiteit. Dit wordt ook wel eens Bisonyl of Vrachtwagenzeil genoemd. Tientallen varianten PVC zeil van de rol in verschillende rolbreedtes, kleuren en diktes. Ook PVC afdekzeil / dekzeil in vaste afmetingen zoals 2x3, 3x4 en 4x6 omgezoomd en kant-en-klaar met zeilringen. Direct te gebruiken als aanhangwagenzeil, brandhout afdekken of als bootzeil. Alle PVC dekzeilen zijn per meter te koop en wordt gebruikt voor oa verandazeil, bootzeil, zonnewering of afdekken van daken. PVC zeil is 100% waterdicht, ontzettend stevig door het polyester weefsel en makkelijk schoon te houden. Een duurzame oplossing voor vele jaren. Vragen? Bel even met Paul van Afdekzeilwinkel.