Paul heeft veel moeite gedaan het geen ik bestelde zo snel en efficiënt mogelijk te leveren.

Persoonlijk, betrouwbaar, dikke prima

Ik zou niet weten waarom je hier niet zou kopen. Service dik in orde. Spullen goede kwaliteit.

Prijs kwaliteit verhouding is goed

Degelijke roestvrije kraamklemmen

Goede en degelijke kraamdoekklemmen. Fijner was geweest als de klemmen (zachtere) kunststofafdekking hadden gehad, om ze ook op wat kwetsbaarder materiaal te kunnen spannen. Nu 'snijden' ze mogelijk in het zachtere materiaal als textiel of hout. Maar ze zijn roestvrij en zeer degelijk.

Zeil zat vol kreukels

Zeil zat vol diepe kreukels waardoor het bestelde Onbruikbaar was

eenvoudig te bestellen, snel bezorgd

TOP!

TOP!

Snelle service en complete levering, top!

zeer tevreden

snel geleverd lage prijs voldoet aan verwachting

Zeer snel geleverd, goede kwaliteit

Pvc zeil van goede kwaliteit.

Afdekzeil levert wat zij aanbieden, prima service

Vlotte levering

Heel snel geleverd

Goed product en levering

Product en levering goed. Informatie vooraf via wapp snel. Aftersales nadat stempel niet werkt, geen reactie meer gehad via wapp:(.

Snelle levering en kwalitatief hoogstaand product voor scherpe prijs

minder snel dan gewend

Produkt zou dinsdags geleverd worden maar kwam pas vrijdags.

Product voldoet aan de verwachtingen

Breed assortiment, duidelijke productbeschrijving, snel geleverd.

snel en vriendelijk

goed advies, snelle en correcte afhandeling

Overzicht producten duidelijk levering snel

Zo doorgaan

Prima geholpen

snel en netjes

Snel en netjes

Zeer goed materiaal en super snel geleverd.

Makkelijk bestellen en snel leveren

Mooi degelijk zeil van goede kwaliteit, en snel geleverd

Het blauwe zeil is van hele goede kwaliteit. Ik gebruik het voor het afdekken van de kajuit van mijn boot. Het zeil heeft degelijke bevestigingspunten (ogen) met verstevigde hoekprofielen waardoor het ook in slechte weercondities niet kapot gaat. De bezorging was prima, zowel qua verpakking als de snelheid van bezorgen (volgende dag bezorgd).

Great

Good selection and quality of items, good prices and fast delivery

Goed op tijd en correct afgeleverd

Netjes verpakt en verzorgd

Over Afdekzeilwinkel.nl

PVC zeildoek is onze specialiteit. Dit wordt ook wel eens Bisonyl of Vrachtwagenzeil genoemd. Tientallen varianten PVC zeil van de rol in verschillende rolbreedtes, kleuren en diktes. Ook PVC afdekzeil / dekzeil in vaste afmetingen zoals 2x3, 3x4 en 4x6 omgezoomd en kant-en-klaar met zeilringen. Direct te gebruiken als aanhangwagenzeil, brandhout afdekken of als bootzeil. Alle PVC dekzeilen zijn per meter te koop en wordt gebruikt voor oa verandazeil, bootzeil, zonnewering of afdekken van daken. PVC zeil is 100% waterdicht, ontzettend stevig door het polyester weefsel en makkelijk schoon te houden. Een duurzame oplossing voor vele jaren. Vragen? Bel even met Paul van Afdekzeilwinkel.