Helemaal correct

Afdekzeil correct, Postnl weer niet.

Gekochte rail was oke

Servive was oke, jammer dat ik de caravanrail niet op langere lengte kon kopen

Alles is gelukt

Reageren netjes op vragen. Producten voldoen aan de beschrijving.

Goede webshop

Goed snel duidelijk

Mijn vraag werdt snel en aandachtig beantwoord. Daarna liep de bestelling vlekkeloos. Perfect!

Goede kwaliteit spullen, degelijk geleverd

Goede kwaliteit spullen, levering kon iets sneller maar daar is ook alles mee gezegd

Kwaliteit en snel

Prima PVC zeildoek. Goede verwerkingsinstructies.

Geheel naar verwachting .

Ruime keuze snelle levering en de prijs kun je ook niets van zeggen .

Kwalitatief stevig en prima service

Balkonzeil besteld en netjes op tijd geleverd. Kleur is zoals verwacht en kwaliteit van het zeil is goed. Had er nog tie wraps bij verwacht voor de bevestiging, maar waarschijnlijk zelf niet goed opgelet bij het bestellen. Gelukkig zelf nog tie wraps in huis, zodat ik het zeil meteen kon plaatsen op het balkon en ik weer wat meer privacy heb gelukkig.

duidelijk geholpen aan de telefoon en super snel geleverd

Ik heb lang moeten wachten voor de 8 op 5 m terug in stock was maar dit is niet erg.

Ik ga binnen een paar weken het afdekzeil installeren en zal dan een fatsoenlijke review posten

Levering zoals afgesproken

Top webshop

Snelle en vriendelijke service - erg behulpzaam

Goed product, uitstekende service.

Product was snel en goed geleverd.

Snelle levering en goed product

Product besteld en snel binnen. Prima elastiek!

Correct en kwaliteit

Alles was in orde.

Goed en deskundig geholpen

Personeel neemt de tijd om advies en uitleg te geven.

goede kwaliteit, snelle levering

Mijn bestelling werd snel en goed verpakt geleverd. Kwaliteit en prijs zijn goed.

Zeer goed en betrouwbaar

Snel, alles is in orde! Nogmaals graag

Snelle service en prima product

Snelle levering en product precies zoals verwacht

Snelle zending

Ze zijn de beste

Dankjewel voor jullie diensten.

Alle benodigdheden die ik nodig heb hebben ze

Goede spullen voor een mooie prijs

Over Afdekzeil en dekzeil - Afdekzeilwinkel.nl

PVC zeildoek is onze specialiteit. Dit wordt ook wel eens Bisonyl of Vrachtwagenzeil genoemd. Tientallen varianten PVC zeil van de rol in verschillende rolbreedtes, kleuren en diktes. Ook PVC afdekzeil / dekzeil in vaste afmetingen zoals 2x3, 3x4 en 4x6 omgezoomd en kant-en-klaar met zeilringen. Direct te gebruiken als aanhangwagenzeil, brandhout afdekken of als bootzeil. Alle PVC dekzeilen zijn per meter te koop en wordt gebruikt voor oa verandazeil, bootzeil, zonnewering of afdekken van daken. PVC zeil is 100% waterdicht, ontzettend stevig door het polyester weefsel en makkelijk schoon te houden. Een duurzame oplossing voor vele jaren. Vragen? Bel met Afdekzeilwinkel op +31 (0) 413 700131

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.