Prima service.

Bij het afsnijden van het bestelde zeil was iets mis gegaan. Het was een meter te kort. Kan gebeuren... Hoe het vervolgens werd opgelost was top! Samen goed kunnen afstemmen over een goede oplossing voor ons beide. Bedankt voor de goede service Paul!

Super snelle levering!

De volgende dag geleverd tegen een scherpe prijs.

Goed materiaal lijkt mij, moet het nog toepassen.

Helaas zat er bij de rvs ogen geen stansapparaatje. Wist niet dat je die los moest aanschaffen.

Snel en correct

Keurig en gemakkelijk besteld. Direct bevestiging in de mail. Die middag nog de bevestiging en de Track en trace in de mail. Dag later keurig netjes bezorgd. Zeil is van prima kwaliteit en doet wat het moet doen.

Zeer goede service

Kreeg snel het eerste pakketje, maar ik miste wel wat, dat werd de volgende dag geleverd. Verbeterpunt: graag vooraf aangeven als het in 2 pakketten wordt verstuurd. Want op pakbon in eerste pakket stond alles op vermeld, terwijl dat niet klopte

Fout merk

Prym tourniquets besteld krijg ik een onbekend merk zoiets kan ik niet waarderen wanneer ik de hoge prijs moet betalen...!!!

goeie service

Er was een zeil niet op voorraad en ik werd daarover gebeld en er is mij een goed alternatief geboden. Vriendelijke mensen.

Kreeg netjes een mail dat het product niet voorradig was en dat ze het de volgende werkdag geleverd kregen de dag erop kreeg ik netjes het bestelde product binnen TOP.

Snelle levering van een mooi product

Met vertraging van 1 dag, een keurige mail ontvangen. De folie is heel erg mooi en goed verpakt.

Snel, voordelig en goed.

Snelle en correcte afhandeling en levering. Kwaliteit zoals besteld. Prima voor elkaar dus.

Ik had nog wat vragen en heb vooraf gebeld. Ik werd vriendelijk geholpen en de spullen die ik besteld heb werden snel geleverd. Prima service.

Stevige kwaliteit zeildoek

Verbeterpunt kan zijn de afstand tussen de ringen hetzelfde te houden op de lange en korte zijden. Dan is het makkelijker het zeil op te vouwen voor een zeil van 5x4 of 4x4 ipv de originele 6x4.

De volgende bestelling komt zeker !

Ales was snel en goed geleverd

Het door mij bestelde was snel en goed afgeleverd. Ook was de kwaliteit prijsverhouding goed.

Zeer snelle levering

Als je belt wordt je goed te word gestaan

Lekker snel verstuurd

Fijne site, met heldere communicatie bij bestellingen. Had het binnen 3 dagen al binnen, echt super!

Goed en snel

Pvc zeil gekocht en pvc lijm Prima Service snelle levering.

Prima artikel, snel thuis

Ik kocht bij de afdekzeilshop een gatenpons 14mm. Die vind je niet overal. Hier niet duur en snel verzonden. Prima dus!

Snelle levering van mooi materiaal.

Ik zal het anderen aanbevelen wanneer zij op zoek zijn naar ringen.

prettig en correct

Duidelijke website en groot aanbod, vervolgens snelle en correcte levering.

Goede kwaliteit afdekzeil voor boot

Vlotte levering, goede kwaliteit PVC afdekzeil, goede service bij retour

TOP!

Snel geleverd en precies waar ik naar op zoek was. TOP!

Snel geleverd en goed spul

Gewoon goed

Over Afdekzeilwinkel.nl

PVC zeildoek is onze specialiteit. Dit wordt ook wel eens Bisonyl of Vrachtwagenzeil genoemd. Tientallen varianten PVC zeil van de rol in verschillende rolbreedtes, kleuren en diktes. Ook PVC afdekzeil / dekzeil in vaste afmetingen zoals 2x3, 3x4 en 4x6 omgezoomd en kant-en-klaar met zeilringen. Direct te gebruiken als aanhangwagenzeil, brandhout afdekken of als bootzeil. Alle PVC dekzeilen zijn per meter te koop en wordt gebruikt voor oa verandazeil, bootzeil, zonnewering of afdekken van daken. PVC zeil is 100% waterdicht, ontzettend stevig door het polyester weefsel en makkelijk schoon te houden. Een duurzame oplossing voor vele jaren. Vragen? Bel even met Paul van Afdekzeilwinkel.