Super mooi zonnendoek!

Netjes aangeleverd, mooie harmonika zonnendoeken!! Erg blij mee!!

Goed geregeld

De elastieken van mijn afdekzeil waren versleten. Bij deze winkel waren ze op voorraad en kon ik ze direct meenemen.

Prima afhandeling volgens belofte!

Prijs/kwaliteit is uitstekend en de verzending van de bestelling gedaan zoals beloofd! Helemaal top!

Goede kwaliteit elastiek, snelle levering

Kwaliteit zeil zoals ze aangeven

Zeil zeer sterk en een goede kwaliteit. Maatvoering 10 x 12 meter Als ik weer een zeil nodig heb zal ik zeker deze hier weer halen.

Te duur. Geen gratis retour mogelijk.

Te duur. Geen gratis retour mogelijk

Gewoon top

Ik had dezelfde dag het zeil nodig, dus ik ben naar Uden gereden. Al is het ophaalpunt geen showroom ben ik uitstekend geholpen. Geen moeite werd gespaard om zeilen uit het magazijn te pakken om te laten zien.

Snelle levering en duidelijke site

Snelle levering, duidelijke site

Het harmonica zonnedoek was er nog sneller dan aangekondigd. Jammer, de maatvoering van de ogen was niet symmetrisch.

prima zeil

snelle service

Goeie service

Mooie kwaliteit en service

Scherpe prijs

Scherpe prijs en snel geleverd

Prima advies

Ben deskundig geholpen, ook na omruilen. Teveel betaald geld snel terug ontvangen.

Goedkoop en goede kwaliteit

Het was perfect

Doe zo voort

zeer snelle levering

Zeer snelle levering, topproducten aan een scherpe prijs TOP

Je krijgt wat je vraag en service bij contact is goed verlopen

Ik kreeg wat ik besteld. Er was een kleine aanpassing nodig van de bestelling en is na contact vlekkeloos opgelost.

Prima, zowel produkt als service

Prima produkt, supersnelle accurate verzending

goede informatie en snelle levering

We konden op de website alle informatie vinden die we nodig hadden. Pakket was er heel snel

Super store

Mijn bestelling snel ontvangen. De bestelling was niet helemaal compleet, na een belletje had ik het de volgende dag.

Kwaliteit zeil goede prijs

Prima! 10/10 Volgende keer zeil nodig word weer hier besteld

zéér tevreden

Het afdekzeil is volledig wat ik er van verwacht had.

Fijne service

Op vrijdagmiddag 16:55 nog perfect en snel geholpen!

Zowel product als levering zeer goed.

Product zoals omschreven, advies bijpassend artikel klopt ook. Snelle levering

Oostwijk 11 B

5406 XT Uden

Over Afdekzeil en dekzeil - Afdekzeilwinkel.nl

PVC zeildoek is onze specialiteit. Dit wordt ook wel eens Bisonyl of Vrachtwagenzeil genoemd. Tientallen varianten PVC zeil van de rol in verschillende rolbreedtes, kleuren en diktes. Ook PVC afdekzeil / dekzeil in vaste afmetingen zoals 2x3, 3x4 en 4x6 omgezoomd en kant-en-klaar met zeilringen. Direct te gebruiken als aanhangwagenzeil, brandhout afdekken of als bootzeil. Alle PVC dekzeilen zijn per meter te koop en wordt gebruikt voor oa verandazeil, bootzeil, zonnewering of afdekken van daken. PVC zeil is 100% waterdicht, ontzettend stevig door het polyester weefsel en makkelijk schoon te houden. Een duurzame oplossing voor vele jaren. Vragen? Bel met Afdekzeilwinkel op +31 (0) 413 700131