Top kwaliteit voor prima prijs

Goede kwaliteit spullen en goed te doen om zelf mooie afscheiding te maken

Top levering.

Snelle levering,en mijn producten zijn in goede staat ontvangen.

Snel en adekwaat

Niks op aan te merken

Super goede service, alles in orde

Alles so als verwacht, snelle levering

Foute beloftes en te late levering

Na op de website gezien te hebben dat wanneer het product vóór 16:00 uur besteld is de volgende dag geleverd moet zijn, ging ik er vanuit dat dit ook zou lukken. We hadden het product nodig tijdens een workshop, maar daarvoor kwam het te laat. We zijn halsoverkop naar de Praxis moeten rijden om een alternatief te halen. Verder vond ik de klantenservicemedewerker die ik gebeld heb ook niet erg behulpzaam.

Prima website en vlugge levering.

Duidelijk in communicatie en snel, verder prima product

Precies zoals het moet zijn

Snelle levering en precies datgene wat omschreven is voor een prima prijs. Sommige webwinkels (zoals deze) snappen het principe wel..

Precies wat ik gevraagd had

De duurzaamheid moet ik nog ervaren, maar ik ben zeer hoopvol.

Snelle en correcte aflevering van bestelde produkt

Bestelling binnen 24 uur correct afgeleverd. Prima!

Alles klopt en op tijd. Prima!

Alles klopt en op tijd. Prima!

voldoet aan alle verwachtingen en kwaliteit

na bestelling te hebben gedaan mocht ik deze de volgende dag ontvangen. geheel naar wens goede kwaliteit en zorgvuldig verpakt. naast het zeildoek had ik ook alu rail besteld en speciale lijm. ook deze waren zorgvuldig verpakt. prima service

Goed en volgens afspraak

Goede kwaliteit. Op tijd geleverd. Alles volgens afspraak.

Gewoon snel geleverd.

Duidelijk, goed en snel.

Goede selectie en snelle levering

Goede selectie en snelle levering. Kwaliteit van het materiaal is prima

Prima service en snel geleverd

Snel ontvangen goed verpakt

Keurig verpakt.

Ik heb het adres veranderd en dat was nog net op tijd. Verder was men heel bereidwillig om als het niet klopte er alles aan te doen om het kloppend te maken.

het zeil was goed in orde

Alles was zoals beschreven en hebben het in goede orde een paar dagen later ontvangen

Zeer goed materiaal

Een hele snelle levering. Zeer goed materiaal voor een goede prijs.

Snelle levering en het materiaal is overeenkomstig wat op de site staat

Zie boven: goede kwaliteit en snel ter plaatse.

Prima producten en snel geleverd

Transparant zeil en toebehoren netjes en snel geleverd. Bij het monteren van de zeilringen miste ik duidelijke plaatsing omschrijving van de tegenring, punt 6 in de beschrijving. Of de bolle of holle kant op het zeil plaatsen over de kraag en dan aanslaan met de hamer. Filmpjes op Youtube gaven ook geen uitsluitsel. De tools etc. voldeden verder prima.

Prima zeil voor goede prijs

Prima zeil voor goede prijs, ook de levering was prima.

Super snelle levering. Goed product

Aan het eind van de middag had ik een dekzeil besteld en de volgende dag werd het al bezorgd. De kwaliteit is heel goed

Over Afdekzeilwinkel.nl

PVC zeildoek is onze specialiteit. Dit wordt ook wel eens Bisonyl of Vrachtwagenzeil genoemd. Tientallen varianten PVC zeil van de rol in verschillende rolbreedtes, kleuren en diktes. Ook PVC afdekzeil / dekzeil in vaste afmetingen zoals 2x3, 3x4 en 4x6 omgezoomd en kant-en-klaar met zeilringen. Direct te gebruiken als aanhangwagenzeil, brandhout afdekken of als bootzeil. Alle PVC dekzeilen zijn per meter te koop en wordt gebruikt voor oa verandazeil, bootzeil, zonnewering of afdekken van daken. PVC zeil is 100% waterdicht, ontzettend stevig door het polyester weefsel en makkelijk schoon te houden. Een duurzame oplossing voor vele jaren. Vragen? Bel even met Paul van Afdekzeilwinkel.