Zeer snelle levering. Produkt werkt perfect

Produkten snel te vinden. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Verpakking is goed.

Zoals het hoort

Snel gevonden, bestellen gaat eenvoudig en de volgende dag in huis. Zoals het hoort,

Ze reageren vlot op mail en versturen het ook snel.

Goede prijs kwaliteit verhouding

gewoon goed

Netjes verpakt en goede prijs garantie

Ik zou zeker in de toekomst weer bij jullie bestellen en andere mensen jullie aanbevelen.

Snelle en correcte levering

Prima prijs kwaliteit verhouding. Dit was mijn 3de bestelling en ook nu weer een tevreden klant. Bedankt Paul.

Top geregeld. Keurig!

Zeer positief. Netjes verpakt!

Het bestelde zeil werd de volgende dag al geleverd.

Duidelijke website, goede bevestigingsmail en afgeleverd zoals besteld.

Precies wT ik wilde en snel.

😀😀😁

Komt toezeggingen perfect na: product top en bezorging ook

Snelle en prima levering

1 product bleek niet voorradig, keurig gebeld en geleverd volgens afspraak.

Makkelijk te bestellen

Een mooi afdekzeil voor onze jacuzzi gemaakt en met de contactlijm was het verlijmen net de afwerking die ik zocht.

snelle en efficiente webshop! Ookbedankt voor het telefonisch contact.

Helaas is onderweg met de doos gegooid

Er is onderweg met de doos gegooid 2 blikken waren ernstig ingedeukt maar nog niet lek. Jammer dat er zo met spullen voor klanten word omgegaan Verder alles prima afgehandeld

Prima product

Giedvproduct en snel geleverd.

Snelle Service

Alleen porto kosten via brievenbus invoeren!

graag uw aandacht voor "scherpe hoeken" bij het "opgevouwen" dekzeil

graag aandacht voor "scherpe hoeken" bij het "opgevouwen" dekzeil - deze "scherpe vouwhoeken" zijn kwetsbaar vóór (en tijdens) het inpakken - dankuwel voor uw aandacht - frans vercraeye - enschede

Goed product, goede leveri g

Goed, snel

Goed geregeld!

Ik had meerdere zeilen nodig. Netjes gevraagd of ik evt. korting zou kunnen krijgen. Dat is gelukt. Materiaal was snel besteld, bevestigd en geleverd. Top !

Prima, alleen niet recht afgesneden

Prima levering en product. Zeil is 1m bij 2,5m alleen het stuk van 1m is niet recht afgesneden.

Toppie

Zeer tevreden met hoe snel de bestelling binnen was.

Een goede service en denken erg met je mee.Ze bellen je zelf op om even te overleggen en bieden een alternatief aan.In verband dat het gekozen doek niet meer op voorraad was. Top Service

Goede service / uitleg en snelle levering

Goede kwaliteit van producten.

Ook ivm de corona crisis snel contact om dat mijn bestelling vertraging had opgelopen

super snelle levering, een mooi product en netjes afgewerkt

Dit is de eerste keer dat ik iets bij jullie besteld heb, jullie staan al in mijn adressenbestand, MvrGr Peter

Over Afdekzeilwinkel.nl

PVC zeildoek is onze specialiteit. Dit wordt ook wel eens Bisonyl of Vrachtwagenzeil genoemd. Tientallen varianten PVC zeil van de rol in verschillende rolbreedtes, kleuren en diktes. Ook PVC afdekzeil / dekzeil in vaste afmetingen zoals 2x3, 3x4 en 4x6 omgezoomd en kant-en-klaar met zeilringen. Direct te gebruiken als aanhangwagenzeil, brandhout afdekken of als bootzeil. Alle PVC dekzeilen zijn per meter te koop en wordt gebruikt voor oa verandazeil, bootzeil, zonnewering of afdekken van daken. PVC zeil is 100% waterdicht, ontzettend stevig door het polyester weefsel en makkelijk schoon te houden. Een duurzame oplossing voor vele jaren. Vragen? Bel even met Paul van Afdekzeilwinkel.