Goed transparant zeil maar grotere zeilen waren opgevouwen verstuurd.

Er is een snelle klantenservice en afhandeling. De zeilen die je krijgt zijn ook lekker dik en van goede kwaliteit. Alleen, we hadden redelijk wat 140 breed (transparant)zeil en 180 breed (transparant)zeil besteld. Het 140 brede zeil was netjes opgerold maar (het best wel wat duurdere) 180 zeil was opgevouwen verstuurd. Hierdoor was het ophangen een stuk lastiger en zaten er veel vouwen in na het ophangen en waren we niet in staat om het goed te spannen. Dit moet eerst een week uithangen en zelfs na nu een week te hebben gewacht zie je de vouwen nog steeds zitten wat gewoon heel jammer is. Het zou netjes zijn dat die best wel wat duurdere zijl ook gewoon wordt opgerold, voor die 40cm betaal je namelijk 60%meer.

Prima verzorgde levering

Keurig en snel geleverd, mooi assortiment.

Ik ben weer waterdicht

Mijn aanhanger huif begon oud te worden, maar met de snelle en nette levering van jullie kan hij weer jaren mee. Ik was vooral erg blij met de instructie filmpjes. Even kijken en plakken maar. Anderhalve meter plakken is wel wat ingewikkelder dan een kort proef stukje. Maar het is gelukt

Zeer goede service!!!!!! Materiaal zeer goede kwaliteit

Prima materiaal

Vlotte levering

Goed, snel en eerlijk zaken doen

Prettige en snelle afhandeling van mijn opdracht.

Goed en snel

Alles besteld en kort daarna ontvangen. Een aanrader!

snelle bezorging en mooi zeil

goed,snelle afwikkeling en goed materiaal

geheel aan mijn verwachting voldaan

geheel aan mijn verwachting voldaan

perfecte service

na keurig overleg tot de juiste keuze gekomen

Correcte levering. Goed product.

Goed product. Levering zoals afgesproken. Goede kwaliteit.

Fantastische after sales

Na de aanschaf van onder andere een stempel blok voor het monteren van zeilringen, had ik een probleem met het juiste gebruik hiervan. Paul heeft mij keurig begeleid, tot ik het voor elkaar had.

Goede kwaliteit doek

Snelle levering, goed verpakt en het doek voldoet volledig aan mijn verwachting.

Prima, dank je zeer

Snelle goede levering, mooi materiaal

super

Snel, goed, belofte kwaliteit waargemaakt.

Prima service, zeer klant vriendelijk.

Toen ik een order opnieuw wilde plaatsen en deze door de leverancier was aangepast. Kreeg ik van direct een nieuwe aangepaste zending toegestuurd met bijpassende accessoires zodat alles nu weer werkt. Zeer klant vriendelijk en heel snel opgelost.

Degelijke website met duidelijke uitleg over de producten. Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering.

tijdig en netjes het juiste product geleverd

uitstekend

Het elastiek voor ons afdek net bevalt prima.

Heel tevreden

Snelle levering. Perfect materiaal. Jammer dat ik jullie niet vroeger kende...

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede en snelle service, prijs kwaliteit top

Snelle levering van een product van hoge kwalitiet

Gekocht afdekzeil zal gebruikt worden voor een (groenten)kas die een oprolbare afdekking nodig heeft. Deze kas staat in de volle (Italiaanse) zon. Al eerder kocht ik een identief zeil voor de afdekking van een zwembad op dezelfde locatie. Dat zeil is na drie jaar nog helemaal in orde: geen slijtage, geen verkleuring en er zijn geen zwakke plekke in ontstaan.

Helaas heb ik een verkeerd product besteld omdat mij niet duidelijk werd wat de afmeting was van het zeil dat ik kocht. De lengte was te kort terwijl ik in de omschrijving las dat het lang genoeg zou zijn. Kan het zeil niet gebruiken waar ik het voor besteld heb.

Zeer goede levering en je krijgt wat je besteld!

Zeer goede levering en je krijgt wat je besteld!

Over Afdekzeilwinkel.nl

PVC zeildoek is onze specialiteit. Dit wordt ook wel eens Bisonyl of Vrachtwagenzeil genoemd. Tientallen varianten PVC zeil van de rol in verschillende rolbreedtes, kleuren en diktes. Ook PVC afdekzeil / dekzeil in vaste afmetingen zoals 2x3, 3x4 en 4x6 omgezoomd en kant-en-klaar met zeilringen. Direct te gebruiken als aanhangwagenzeil, brandhout afdekken of als bootzeil. Alle PVC dekzeilen zijn per meter te koop en wordt gebruikt voor oa verandazeil, bootzeil, zonnewering of afdekken van daken. PVC zeil is 100% waterdicht, ontzettend stevig door het polyester weefsel en makkelijk schoon te houden. Een duurzame oplossing voor vele jaren. Vragen? Bel even met Paul van Afdekzeilwinkel.