Snel geleverd, keurig verpakt, service!

Prima zeil!!!

Snelle service en mooi zeil. Ben er erg blij mee

Een goede en snelle service

Snel verzonden 4 dekzeilen, kwaliteit afwachten

Deze PE-dekzeilen van 150gr/m2 voelen erg licht aan vergeleken bij de (Gamma) dekzeilen van dezelfde kwaliteit die ze vervangen. Geïnformeerd: kwaliteit Standaard = 150gr/m2, de lichtere heet Economie. Benieuwd of ze toch duurzaam zijn en niet vlot door!

Betrouwbaar

Zeer snelle en correcte levering, artikel precies zoals op de site omschreven.

Prima en op tijd geleverd

Keurig en op tijd geleverd

Snelle levering en duidelijke site

Super snelle levering

Snelle en uitstekende service

Helaas bij binnenkomst verkeerd artikel ontvangen. Door afdekzeil gelijk de zelfde dag op gepakt en juist artikel verstuurd. Top service!

Super service en prima levering

Prima service, alles netjes op tijd geleverd en telefonisch goed bereikbaar.

Snelle levering, uitstekend product.

Duidelijke website, werkt prima.

Alles in een keer goed geregeld en volgens afspraak geregeld.

Goed spul

Goed zeil en goed gereedschap. Aanrader voor als je zelf je boot zeil gaat maken. Scheelt enorm in de kosten

Alles correct verlopen en snelle levering

Correcte en snelle levering

alles prima voor elkaar

Mijn bestelling lag daags na bestelling netjes klaar om opgehaald te worden.

correcte verwerking van mijn bestelling

Precies wat ik besteld had en goed ingepakt ontvangen.

Snel en netjes geleverd gekregen wat ik besteld heb.

Goede snelle service

Super snel een duidelijk antwoord op mijn vraag gekregen waardoor ik vrijwel direct kon bestellen en mijn spullen de volgende dag binnen had. Daarbij is de site erg informatief en duidelijk mbt welk product waar geschikt voor is. Fijne ervaring.

Prima.

Snel en goedkoop

N.v.t

Super kwaliteit, top webshop !

Super betrouwbare webshop, eenvoudig te bestellen, en het artikel van super hoogwaardige kwaliteit, zeker tot een volgende keer !

Product geleverd volgens verwachting

Voor herhaling vatbaar

Snelle afhandeling van mijn bestelling. Perfecte kwaliteit/ prijs

Verzending zou beter op een rol kunnen

Door het verzenden van zeil gevouwen in een verzenddoos blijven er na uitpakken knikken in het materiaal zichtbaar. Dat is jammer en niet nodig.

Levering keurig op tijd

Duidelijk webshop, goede prijzen. Snelle service.

Over Afdekzeilwinkel.nl

PVC zeildoek is onze specialiteit. Dit wordt ook wel eens Bisonyl of Vrachtwagenzeil genoemd. Tientallen varianten PVC zeil van de rol in verschillende rolbreedtes, kleuren en diktes. Ook PVC afdekzeil / dekzeil in vaste afmetingen zoals 2x3, 3x4 en 4x6 omgezoomd en kant-en-klaar met zeilringen. Direct te gebruiken als aanhangwagenzeil, brandhout afdekken of als bootzeil. Alle PVC dekzeilen zijn per meter te koop en wordt gebruikt voor oa verandazeil, bootzeil, zonnewering of afdekken van daken. PVC zeil is 100% waterdicht, ontzettend stevig door het polyester weefsel en makkelijk schoon te houden. Een duurzame oplossing voor vele jaren. Vragen? Bel even met Paul van Afdekzeilwinkel.