goed stevig materiaal en prima afwerking

stevige ringen en om iedere 50 cm ringen is een uitkomst.

Mooi zeil, probleemloos

Prima product, levering conform afspraak. Probleemloos

Snelle service en goede uitleg

Snel gevonden en geleverd, tussendoor nog goede uitleg gehad over hoe we de zeilen het beste konden bewerken. Top!

Service is prima, product matig

Gemakkelijk bestellen via website. Goede product info. Alleen wat dunne plekken in het afdekzeil. Heb het idee dat het al een lange tijd op voorraad lag.

Mooi en goed product, snel geleverd

Overzichtelijke website Goed en mooi product Snel geleverd met track&trace

Zeer goed en een goede prijs.

Goed en niet duur, prima.

Paul denkt met je mee.

Goede service, snelle levering. Goeie prijs.

Mijn kleine bestelling werd prima verzorgd!

Tja, ik had maar een klein bestellinkje. Maar het kwam allemaal voor de bakker. Prima!

vlot geleverd, top kwaliteit.

Goede kwaliteit en prima bedrijf

Paul heeft ons netjes en correct geholpen. Wij wensen hem veel succes op zijn nieuwe lokatie in Uden.

Zeer netjes! Klein probleem direct opgelost!

Levering bleek beschadigd, maar is zeer snel en adequaat opgelost! Afdekzeil is van goede kwaliteit.

Goed verpakt en duidelijk wanneer pakket geleverd word

Goede service en prima kwaliteit tegen redelijke prijzen

Na gedoe met levertijden bij een eerste bestelling zijn wij blij verrast door de supersnelle levering van de vervolgbestelling. Complimenten voor verbetering en hieruit spreekt de toewijding van de ondernemer. Respect!

Goede servive

Duidelijke site, en snel geleverd

Top zoals besteld!

Voor mij in orde

Voldeed aan de verwachting

Altijd aan te bevelen.

Daar kan je van op aan

Je wordt op de hoogte gehouden wanneer je bestelling binnenkomt.

vertrouwt adres voor al je afdekzeil,en goedkoop.

goede service en snelle levering . en betaalgemak,afhalen of af sturen . top adres voor af dekzeil.

Vlotte levering nr prima kwaliteit!

Zeer positieve ervaring! Prijs kwaliteitverhouding helemaal goed.

Goede producten.

Snelle levering.dus goed zaken doen!

goede service, snelle levering

Snelle reacties en levering.

Snel, adequaat en zeer vriendelijke respons. Geleverde goederen beantwoorden volledig aan de beschrijving én mijn verwachting. Zal zeker klant blijven!

Vlotte en goed verpakte levering, zeil is precies zoals beschreven

Uitmuntend

snelle levering en afspraak is afspraak

Over Afdekzeilwinkel.nl

PVC zeildoek is onze specialiteit. Dit wordt ook wel eens Bisonyl of Vrachtwagenzeil genoemd. Tientallen varianten PVC zeil van de rol in verschillende rolbreedtes, kleuren en diktes. Ook PVC afdekzeil / dekzeil in vaste afmetingen zoals 2x3, 3x4 en 4x6 omgezoomd en kant-en-klaar met zeilringen. Direct te gebruiken als aanhangwagenzeil, brandhout afdekken of als bootzeil. Alle PVC dekzeilen zijn per meter te koop en wordt gebruikt voor oa verandazeil, bootzeil, zonnewering of afdekken van daken. PVC zeil is 100% waterdicht, ontzettend stevig door het polyester weefsel en makkelijk schoon te houden. Een duurzame oplossing voor vele jaren. Vragen? Bel even met Paul van Afdekzeilwinkel.