Na bestelling snel en correct geleverd

Goed product en snel geleverd

snel, niet duur, aardig personeel

Afdekzeil via internet besteld en betaald, afgehaald in Uden, zelfde dag in huis. Wel zou het handig zijn als er een huisnummer naast de deur had gehangen, dan was het nog makkelijker geweest. Snel, niet duur, aardig personeel.

Exacte en snelle levering

Exacte en snelle levering

Prima service. snel geleverd.

Product zelf : te vroeg om te kunnen beoordelen.

Heel erg goed!

Snelle levering, goed product

Groot assortiment, goede kwaliteit met prima prijsstelling

Zeer prettig en snel geholpen. Ruim assortiment zeilen met vele accessoires hiervoor. Deskundig en vriendelijk personeel. Goede kwaliteit met een prima prijsstelling

Heel blij mee! Mooie kwaliteit!

Mooi product! Voor herhaling vatbaar en ook alles qua toebehoren op de site terug te vinden!

Product tot op heden niet ontvangen.

De vraag om beoordeling is sneller dan de levering van het product. Krijg alleen allerlei excuses van fietskoeriers, maar tot op heden geen product. Lijkt me toch niet zo moeilijk oor een zending die door de brievenbus past.

gewoon goed

Keurig verpakt en goede trac en trace . Prima gaar zo door

Uitstekende prijs-kwaliteit en afhandeling

Uitstekende prijs-kwaliteit en afhandeling. Duidelijke communicatie en snelle levering.

Vandaag besteld, morgen in huis. Wat een snelle service. Top

alles geleverd volgens afspraak

Snelle levering en exact wat ik zocht

Kwaliteit , goede communicatie en snelle levering

De website is super eenvoudig en mooi. Duidelijke communicatie en snelle levering. En naar mijn idee ook nog betaalbaar en dat in deze tijd. Geweldige service !

Prima Prijs-kwaliteit

Prima prijs-kwaliteitverhouding. Aanvankelijk heb ik te weinig geleverd gekregen. Na een kort contact is dit direct en naar tevredenheid hersteld.

Foute klantenservice

Heb via de website een combinatie van zeilringen en handstempel besteld in de veronderstelling dat men de juiste zaken in combinatie verkoopt maar dat blijkt niet zo te zijn. Nadat ik hen liet weten dat het materiaal niet bij elkaar paste kreeg ik te horen dat het aan mij lag ondanks dat het als set verkocht werd . Nooit meer iets van deze shop .

Snel geleverd, product als verwacht

Schaduwdoek ziet er netjes en stevig uit. Makkelijk een pees eraan genaaid en opgehangen aan ons zonnescherm.

matig ervaring lengte maat was 4cm te kort

Zie hierboven

Hele snelle levering

Wat je ziet is wat je krijgt.

Prijs/kwaliteit is prima.

Gewoon goed

Snelle reactie op mail! De zeilen die ik heb besteld zien er degelijk uit (goed afgewerkt). Precies van wat ik ervan had verwacht.

Van bestellen tot afleveren helemaal top

Duidelijke site, goede info over het leveren etc. Alles perfect

Over Afdekzeilwinkel.nl

PVC zeildoek is onze specialiteit. Dit wordt ook wel eens Bisonyl of Vrachtwagenzeil genoemd. Tientallen varianten PVC zeil van de rol in verschillende rolbreedtes, kleuren en diktes. Ook PVC afdekzeil / dekzeil in vaste afmetingen zoals 2x3, 3x4 en 4x6 omgezoomd en kant-en-klaar met zeilringen. Direct te gebruiken als aanhangwagenzeil, brandhout afdekken of als bootzeil. Alle PVC dekzeilen zijn per meter te koop en wordt gebruikt voor oa verandazeil, bootzeil, zonnewering of afdekken van daken. PVC zeil is 100% waterdicht, ontzettend stevig door het polyester weefsel en makkelijk schoon te houden. Een duurzame oplossing voor vele jaren. Vragen? Bel even met Paul van Afdekzeilwinkel.