duidelijke website en snelle levering

prima info via de website en een keurige snelle levering. Dus kort maar krachting. een prima web winkel

Zeer vlugge levering

Zeer vlugge en nette levering

Alles conform afspraak

Alles conform afspraak; levertijd en kwaliteit product prima!

prima en snelle service

prima en snelle service

Topfirma

leveren wat ze beschrijven, degelijke producten aan lage prijzen.

Afdekzeil voelt goed en stevig aan. Nog niet kunnen gebruiken omdat mijn boot nog in het water ligt. Via mail snel geantwoord op mijn vraag, de whatsapp had ik geen reactie op gekregen. Snelle levering en duidelijke website.

Snel

Binnen de kortste keren m’n profiel binnen!

Het door mij bestelde product is van TOP kwaliteit en tegen een gunstige prijs. Vlotte levering.

zeer goed, snelle levering, goede prijs

perfekt

Toppie.

Duidelijke website, veel keuze, makkelijk bestellen en zeer snelle levering waarvan je goed op de hoogte werd gehouden.

Simpel. Snel. Dat dus ;)

Zeggen wat je doet en doen wat je zegt is alles waar ik om vraag.. en kreeg :)

Goed product

Goed product makkelijk te verwerken een aanrader. Mooi dekzeiltje geworden voor een bakfiets..

Prima service. Het zeil beval wel op een aantal stukken weeffouten waardoor hij op sommige stukken dunner is van kwaliteit. Verder prima.

Goede prijs en snel geleverd

Ik had transparant zeil nodig om het balkon winddicht te maken, via internet het goedkoopste adres gevonden. Prijs viel mee en ik kon het op rol bestellen, dus geen vouwen. Prijs viel mee en het werd snel geleverd en de kwaliteit was goed. Dus dik tevreden.

Veel te veel emails

Levering en materiaal goed. Verbeterpunt: stuur minder mails. 9 stuks plus PostNL is echt te veel voor 1 levering.

bestelde goederen keurig netjes op tijd en verpakt geleverd

Toppie

Afdekzeil.nl, handelt correct en snel, conform afspraak!

Bovenstaande zegt genoeg. Bedankt!

De zeilogen-inslag-stempel werkt goed.

De zeilogen-inslag-stempel werkt goed.

Correcte en snelle verzending

Goed dekzeil besteld en snel ontvangen

Prima webshop!

Service

Alles prima,snelle levering

snelle levering...goede prijs

was wat ik ervan verwachte.

Goed en snel geleverd

Prima ervaring. Alles netjes en op tijd geleverd.

Prima ervaring. Alles goed verpakt en netjes geleverd.

Perfecte service

Bij mijn bestelling was 1 onderdeeltje vergeten bij te voegen. Hierover via de site een berichtje gestuurd en dit werd zonder problemen direct na gezonden. Mijn hele bestelling inclusief de na zending was met een weekje afgerond. Zijn maar 2 woorden voor en dat is "Perfecte service".

Over Afdekzeilwinkel.nl

PVC zeildoek is onze specialiteit. Dit wordt ook wel eens Bisonyl of Vrachtwagenzeil genoemd. Tientallen varianten PVC zeil van de rol in verschillende rolbreedtes, kleuren en diktes. Ook PVC afdekzeil / dekzeil in vaste afmetingen zoals 2x3, 3x4 en 4x6 omgezoomd en kant-en-klaar met zeilringen. Direct te gebruiken als aanhangwagenzeil, brandhout afdekken of als bootzeil. Alle PVC dekzeilen zijn per meter te koop en wordt gebruikt voor oa verandazeil, bootzeil, zonnewering of afdekken van daken. PVC zeil is 100% waterdicht, ontzettend stevig door het polyester weefsel en makkelijk schoon te houden. Een duurzame oplossing voor vele jaren. Vragen? Bel even met Paul van Afdekzeilwinkel.