Kwaliteit en snel

Prima PVC zeildoek. Goede verwerkingsinstructies.

Geheel naar verwachting .

Ruime keuze snelle levering en de prijs kun je ook niets van zeggen .

Kwalitatief stevig en prima service

Balkonzeil besteld en netjes op tijd geleverd. Kleur is zoals verwacht en kwaliteit van het zeil is goed. Had er nog tie wraps bij verwacht voor de bevestiging, maar waarschijnlijk zelf niet goed opgelet bij het bestellen. Gelukkig zelf nog tie wraps in huis, zodat ik het zeil meteen kon plaatsen op het balkon en ik weer wat meer privacy heb gelukkig.

duidelijk geholpen aan de telefoon en super snel geleverd

Ik heb lang moeten wachten voor de 8 op 5 m terug in stock was maar dit is niet erg.

Ik ga binnen een paar weken het afdekzeil installeren en zal dan een fatsoenlijke review posten

Levering zoals afgesproken

Top webshop

Snelle en vriendelijke service - erg behulpzaam

Goed product, uitstekende service.

Product was snel en goed geleverd.

Snelle levering en goed product

Product besteld en snel binnen. Prima elastiek!

Correct en kwaliteit

Alles was in orde.

Goed en deskundig geholpen

Personeel neemt de tijd om advies en uitleg te geven.

goede kwaliteit, snelle levering

Mijn bestelling werd snel en goed verpakt geleverd. Kwaliteit en prijs zijn goed.

Zeer goed en betrouwbaar

Snel, alles is in orde! Nogmaals graag

Snelle service en prima product

Snelle levering en product precies zoals verwacht

Snelle zending

Ze zijn de beste

Dankjewel voor jullie diensten.

Alle benodigdheden die ik nodig heb hebben ze

Goede spullen voor een mooie prijs

Goed geholpen en vriendelijk personeel

Gewoon prima

Je krijgt gewoon precies wat je besteld hebt, vlot, voor een heel redelijke prijs. Je hebt afdekzeil en afdekzeil, maar dit is dus echt het spul dat je van vrachtwagens en aanhangers kent, en geen plastikfolie die na een seizoen zon van ellende uit elkaar valt. Rondom tevreden!

Alles prima

Geen enkel probleem. Alles volgens plan en vlot verlopen.

Super snel geleverd

Goede kwaliteit

Mooi product voor een goede prijs

Goed product geleverd, alleen vertraging in de levering ipv 2 dagen

100%

Snel en precies geleverd. Kwaliteit is helemaal als verwacht

Produceten zoals omschreven, verzending te traag

Vorige week begin van de week producten besteld. Op de site staat dat ze voor 16 uur besteld, die dag nog verzonden. Mijn producten werden pas een week later bezorg. En de track and trace heeft een paar dagen aangegeven dat het pakket nog niet bekend was bij postnl. Holland dat jullie hier iets mee gaan doen!

Over Afdekzeil en dekzeil - Afdekzeilwinkel.nl

PVC zeildoek is onze specialiteit. Dit wordt ook wel eens Bisonyl of Vrachtwagenzeil genoemd. Tientallen varianten PVC zeil van de rol in verschillende rolbreedtes, kleuren en diktes. Ook PVC afdekzeil / dekzeil in vaste afmetingen zoals 2x3, 3x4 en 4x6 omgezoomd en kant-en-klaar met zeilringen. Direct te gebruiken als aanhangwagenzeil, brandhout afdekken of als bootzeil. Alle PVC dekzeilen zijn per meter te koop en wordt gebruikt voor oa verandazeil, bootzeil, zonnewering of afdekken van daken. PVC zeil is 100% waterdicht, ontzettend stevig door het polyester weefsel en makkelijk schoon te houden. Een duurzame oplossing voor vele jaren. Vragen? Bel met Afdekzeilwinkel op +31 (0) 413 700131