klasse

goed zeil en netjes alles nagekomen wat afgesproken was

Snelle en correcte levering

Zeer snelle levering en tevreden met product.

Perfecte service

Goede produkten voor een eerlijke prijs.

Artikel niet zoals beschreven

Spanhaken van 20cm zijn slechts 10cm lang bijgevolg zijn ze te klein en onbruikbaar in mijn geval. De kwaliteit is wel goed en stevig uitgevoerd. Alleen jammer van de foutieve omschrijving. Wel aangenaam verrast door de snelle levering.

Goede kwaliteit en snelle levering

Correct product heel snel geleverd

De rol van 4m uv bestendige plastic werd onbeschadigd, goed en zeer snel geleverd. Heel tevreden van mijn bestelling! Bedankt!

Caravanpees besteld om zelf een luifel te maken voor aan camper. Er was wat onduidelijk tijdens het bestellen ivm lengte, maar telefonisch goed geholpen.

Snelle levering en goed verpakt

Mooie kwaliteit

Fijne snelle levering

Zeer goed.

Zeer behulpzaam, heel klantvriendelijk, Goede uitleg, denken met je mee, geweldig pvc zeil. Dik tevreden.

Prima service en info in de winkel!

Goede uitleg.

Helemaal goed snel geregeld en ontvangen.

Product is precies zoals omschreven goede kwaliteit snel geleverd Precies wat ik zocht, dik tevreden

Correcte transactie.

Het zeil is van zeer goede kwaliteit en de bezorging is volledig naar wens. Die bezorging is hier niet eenvoudig, er zijn een heleboel omleidingen en om daar uw weg in te vinden moet de chauffeur echt wel van goeden wille zijn.

Top zeil

Fantastisch sterk zeil. Keurig en compleet afgeleverd. Zeer goed verpakt. 110 % tevreden

ruim aanbod, goeie prijs, snel geleverd

Ik zocht een schaduwdoek, helaas was dat niet op voorraad. Aangegeven dat ik een bericht wilde krijgen wanneer het weer leverbaar was. Daarna snel besteld en geleverd gekregen. Erg tevreden.

Goed zeildoek ben er blij mee, bedankt

Snelle levering en goed zeildoek

Goed en professioneel afhandeling

Uitgebreide collectie en een hele goede service

Mooi zeil, netjes verzorgd verpakt.

Nog niet gebruikt, wel uitgevouwen, maar het ziet er goed uit. Ik wist niet dat er op 1,5 meter een naad zit. Is misschien goed om dit in de omschrijving te vermelden.

Mooie ritsen voelen goed en sterk ik heb ze gebruikt voor een hor van onze camper Ik heb ook iemand aan de telefoon gehad heel behulpzaam en vriendelijk en denken met je mee

Prima zeil en goed advies

Snel geleverd, goede kwaliteit en je kunt ze gewoon bellen om iets te overleggen.. erg prettig

Goede kwaliteit en snelle levering

Duidelijke site om te bestellen, goede communicatie en spullen lagen de volgende morgen gereed om opgehaald te worden.

Goed verpakt, in juiste aantallen

Zie boven

uitstekzend

Snel besteld en snel geleverd

goede service

prijs en service goed

Over Afdekzeil en dekzeil - Afdekzeilwinkel.nl

PVC zeildoek is onze specialiteit. Dit wordt ook wel eens Bisonyl of Vrachtwagenzeil genoemd. Tientallen varianten PVC zeil van de rol in verschillende rolbreedtes, kleuren en diktes. Ook PVC afdekzeil / dekzeil in vaste afmetingen zoals 2x3, 3x4 en 4x6 omgezoomd en kant-en-klaar met zeilringen. Direct te gebruiken als aanhangwagenzeil, brandhout afdekken of als bootzeil. Alle PVC dekzeilen zijn per meter te koop en wordt gebruikt voor oa verandazeil, bootzeil, zonnewering of afdekken van daken. PVC zeil is 100% waterdicht, ontzettend stevig door het polyester weefsel en makkelijk schoon te houden. Een duurzame oplossing voor vele jaren. Vragen? Bel met Afdekzeilwinkel op +31 (0) 413 700131