Filter

Doen wat aangeboden wordt

Het geen er beloofd wordt op de site maken ze waar Goede prijs kwaliteit verhouding

Afdekzeilwinkel doet wat het zegt.

Ik heb de bestelde artikelen op tijd ontvangen en was prima in orde. Met de bestelde meters zeil was niet aan de zuinige kant. Ik kreeg meer dan waar ik voor betaald had.

Topzeil!

Werkelijk een zeer degelijk product. Heldere communicatie, en een snelle levering. Afdekzeilwinkel.nl kan ik zeker aanbevelen!

Mooi product, levering uit voorraad

Wij hebben pvc folie gekocht als ramen in onze overkapping. De folie is glashelder, heel mooi. Fijn dat veel folie op voorraad is, zo konden we eerst komen kijken. Toen we onze keuze gemaakt hadden kon er direct geleverd worden.

Prima.

Gezocht, gevonden en zeer betaalbaar..

Snelle levering en ziet er prima uit

Helemaal prima: snel geleverd, goede kwaliteit

Mooie zeilen

Dit is de 3e keer dat ik bij deze winkel zeilen heb besteld. Prima kwaliteit, Worden gebruikt om de banken buiten af te dekken. Dus 24/7 liggen ze buiten, weer en wind. De reden dan in nieuwe koop, dat ik wel eens een andere kleurtje wil. De vorige zeilen nog steen in gebruik.

Goede en fijne ervaring met personeel en goed materiaal

Een duidelijke website en bestellen is eenvoudig. Bestelling werd de volgende dag al geleverd.

Snelle reactie op e-mail, prettig telefonisch contact en goede info.

Prima ervaring, het enige verbeterpuntje is dat van 1 doek de aluminium buis eruit loopt dit wordt mi veroorzaakt doordat van 1 sleuf waarin de buis komt het onderste deel niet is dicht gestikt maar even kijken hoe dit op te lossen.

prima leverancier

Duidelijk omschreven en ruim aanbod, redelijk snelle levering en een mooi product.

Fijn personeel, goed georganiseerd. Een dikke TIEN

top

Prima kwaliteit en snel geleverd!

Buitengordijnen en hardware besteld. Uitstekende kwaliteit voor een prima prijs en supersnel geleverd. Zeker het aanbevelen waard! Prima!

Verkeerde levering

Een verkeerde levering werd snel en goed gecorrigeerd, na 1 mailtje.

prima ervaring

duidelijk en snel geleverd

Snelle levering mooie kwaliteit

Elastiek besteld voor vervangen elastiek van ons hefdak van de Eriba. Mooie kwaliteit!

Snel geleverd en zoals verwacht

Snel en volledig geleverd en voldoet aan de omschrijving

Prima doek

Goede service, prima doek

Snel geleverd netjes verpakt

Helaas was het adres niet juist foutje post.nl ? Ondanks dat toch ontvangen.

OVERZICHTELIJKE WEBSIDE

Makkelijk bestellen en snel geleverd.

Prima zaak

Zeer vriendelijk

Gewoon goed!!

Kreeg wat ik wou!!

Zelf een afdekhoes voor de tuinset van gemaakt.

Informatie website up-to-date

Het afdekzeil van onze boot miste een aantal knopjes en dopjes. Op afdekzeilwinkel.nl hebben ze die op voorraad alsook de sleutel die je nodig hebt om de dopjes aan het doek vast te maken, een soort vorkje net twee tanden. Ook hebben ze de goede bijpassende knopjes, die in het ijzer van de boot moeten worden bevestigd. Daar misten we er ook een aantal van. Om deze knopjes te kunnen bevestigen heb je wel een speciale tapset nodig waarmee de knop in een zelf aangebracht schroefdraad kan worden gemonteerd. Een goede doe-het-zelver kan dat. Het oude merk dat we zochten is overgenomen of overgegaan in een nieuw merk dat overeenstemt met het oude merk en ook past.

11 Oostwijk B

Uden 5406 XT

Om Afdekzeil en dekzeil - Afdekzeilwinkel.nl

PVC zeildoek is onze specialiteit. Dit wordt ook wel eens Bisonyl of Vrachtwagenzeil genoemd. Tientallen varianten PVC zeil van de rol in verschillende rolbreedtes, kleuren en diktes. Ook PVC afdekzeil / dekzeil in vaste afmetingen zoals 2x3, 3x4 en 4x6 omgezoomd en kant-en-klaar met zeilringen. Direct te gebruiken als aanhangwagenzeil, brandhout afdekken of als bootzeil. Alle PVC dekzeilen zijn per meter te koop en wordt gebruikt voor oa verandazeil, bootzeil, zonnewering of afdekken van daken. PVC zeil is 100% waterdicht, ontzettend stevig door het polyester weefsel en makkelijk schoon te houden. Een duurzame oplossing voor vele jaren. Vragen? Bel met Afdekzeilwinkel op +31 (0) 413 700131

Kiyoh Recensioner