Infoframe biedt de oplossing en kan heel snel leveren!

Het vinden van de perfecte vloerstandaard voor zowel het verwelkomen van gasten als het fungeren als een efficiënte wegwijzer kan een uitdaging zijn. Toch is het ons gelukt om een standaard te vinden die beide taken met verve vervult. De vloerstandaard die wij hebben gekozen, onderscheidt zich door zijn elegante ontwerp en stevige constructie. Het eerste wat opvalt, is hoe goed het past bij de esthetiek van onze ontvangsthal, dankzij de strakke lijnen en het moderne uiterlijk. Het is niet zomaar een functioneel item; het draagt bij aan de sfeer van onze ruimte en maakt een positieve eerste indruk op onze gasten. De standaard is uitgerust met een gemakkelijk te lezen display, waardoor het een fluitje van een cent is voor bezoekers om te navigeren naar de juiste locaties binnen ons gebouw. Dit heeft de stroom van voetverkeer aanzienlijk verbeterd, wat vooral tijdens drukke evenementen van onschatbare waarde is. De mogelijkheid om de borden snel te wisselen of bij te werken, zorgt ervoor dat onze boodschappen altijd actueel zijn, waardoor verwarring tot een minimum wordt beperkt. De duurzaamheid van de standaard is een ander aspect dat lof verdient. Het is bestand tegen de dagelijkse drukte en heeft bewezen dat het een langetermijninvestering is, zonder dat het er na verloop van tijd versleten uitziet. Dit is essentieel voor ons, gezien het een permanent onderdeel is van onze ontvangsthal. Bovendien waarderen we de flexibiliteit die de standaard biedt. Het kan gemakkelijk worden verplaatst naar verschillende locaties, afhankelijk van de behoeften van het evenement of de dag. Dit niveau van aanpasbaarheid heeft het een onmisbaar hulpmiddel gemaakt voor onze evenementplanning en dagelijkse operaties. Bedankt Stefan voor je snelle handelen en het kunnen leveren van dit mooie product. Ik raad Infoframe aan!

Goed product, goede service

Alles liep soepel vanaf het moment van bestellen.

Ik maakte zelf twee fouten maar het was zonder Probleme onmiddellijk opgelost. Echt een top service! Super blij en tevreden.

Goede kwaliteit en top eigenaar

Mijn ervaring met InfoFrame is vanaf dag al erg goed. Je gaat om met klantvriendelijke mensen die altijd klaar staan om de telefoon voor je op te nemen en snel orders voor elkaar te maken. Bedankt voor de altijd klantvriendelijke service, en tot snel!

Prachtige frames, topkwaliteit

Via via met Infoframe in contact gekomen en meteen positief verrast. Meerdere malen frames besteld in allerlei afmetingen en ze zijn allemaal van zeer goede kwaliteit! We gaan zeker vaker bestellingen plaatsen.

Supersnel geleverd

Snelle levering en goede degelijke producten

Altijd meedenken, klantvriendelijk

Mooi bedrijf die het verschil maakt

Steffan leren kennen als een bevlogen en passievol ondernemer die snel en correct de zaken wil regelen. Komt afspraken na en plezierig om zaken mee te doen. Zeker een aanrader op het gebied van duurzame informatie voorzieningen voor in je bedrijf.

Peter Hempenius

Voor is ons horecabedrijf maken wij graag gebruik van de infoframes. Wij gebruiken ze voor aftekenlijsten in de wc, openingstijden en voor op de tafels, met menu- en bierkaarten er in. Aanrader!

Professioneel, betaalbaar en gemakkelijk in gebruik.

Omdat wij onze dienstverlening altijd op onze opdrachtgevers op locatie uitvoeren is orde en netheid voor ons erg belangrijk. De magnetische Infoframes van Stefan Tabak spelen daar een belangrijke rol in. Informatie over veiligheid, werkschema’s en gedragsregels kunnen gemakkelijk opgehangen worden en blijven door de beschermende frames netjes en professioneel. Ook kan er zonder moeite van informatie gewisseld worden door de frames simpelweg open en dicht te klappen. De frames zijn goed betaalbaar en worden snel geleverd. Stefan is daarnaast gepassioneerd, professioneel en uitermate dienstverlenend.

100x beter dan plakband!

Eigenaar van Infoframe sprak ons aan over reclame op onze stadstrein. Onze papiertjes zaten met plakband op het voertuig geplakt, dat kon mooier en beter zei hij. En… hij had gelijk. Inmiddels 5 infoframes, stukken professioneler, mooier en makkelijker. Echte aanrader!

Super snelle bezorging. Top

Infoframe is geweldig!

Het gemaakt van dit product is geweldig! Binnen ons bedrijf passen we dit toe op verschillende vlakken. Van schoonmaaklijst tot presentatie van onze nieuwste aanbiedingen!

Slimme oplossing voor informatieborden

Ik kwam Infoframe tegen op een beurs en wist meteen dat dit de oplossing was voor het standaard informatiebord. We hebben de A4 infoframes nu op verschillende plekken in het pand gehangen (o.a. op de binnenzijde van de toiletdeuren) en kunnen gemakkelijk de informatie die we willen delen vervangen. Ideaal!

goed product

een goed product dat prima werkt met de magneten waardoor je geen gaten hoeft te boren.

Tevreden over proces en product

Proces verliep voorspoedig en product voldoet helemaal

Vlot geregeld.

Bestelling ging moeiteloos (klantvriendelijke webshop) en de bezorging gebeurde al de volgende dag.

Na bestelling, snel thuis gekregen en zoals beschreven in elkaar gezet.

Goed materiaal en snelle levering

Duidelijke, snelle en gebruiksvriendelijke website. Bestelling was netjes op tijd geleverd. De bestelde standaard voldoet in alle opzichten aan de verwachtingen.

Zoals verhoopt!

Prima materiaal, snelle bezorging

Goede kwaliteit en snelle levering

erg tevreden

Goede service. Super handige frames

Super handig

Wij hebben op locaties waar wij schoonmaken aftekenlijsten. Sinds we de infoframe gebruiken blijven deze netjes en op de juiste plek.

Pluspunten

Wij gebruiken de frames in de trams, voor reclame uitingen na initiële testen. Het snel vervangen en makkelijke aanbrengen was een groot plus punt. Het snelle leveren en goede service waren heel prettig. wij zijn heel gelukkig met deze oplossing

Behandelings- en verzendstatus kunnen inzien als afnemer.

• Kwaliteit

Over Infoframe

De Infoframe van Combico is dé magnetische wissellijst voor professionele presentatie. Door het superieure gebruiksgemak en een breed scala aan toepassingen weten steeds meer organisaties hun weg naar Combico te vinden. De Infoframe onderscheidt zich vooral op het gebied van kwaliteit en duurzaamheid. Onze producten gaan bij normaal gebruik jarenlang mee. Met name door onze productie in eigen beheer in Nederland en een continu proces van een zorgvuldige selectie van kwalitatief hoogwaardige, zoveel mogelijk gerecyclede, materialen. De Infoframe is onder andere beschikbaar als middel voor wandpresentatie, muurpresentatie, raampresentatie, tafelpresentatie, vloerpresentatie in de vorm van vloerstandaarden en nog veel meer. Voor meer informatie, zie onze webshop.