Goede kwaliteit

Super tevreden

Goede pasvorm

Super Leuke kleding, maten kloppen niet

De kleding is erg leuk maar snel uitverkocht. De omschrijving op de website komt niet overeen met de bestelbevestiging en de factuur. Ik kocht een jurk, op de bevestiging werd het een trui en op de factuur was het een T-shirt. De maten kloppen voor geen meter. Vaak veel te groot en in de was krimpt alles vaak. Rekening mee houden wat ik koop. Het blijft welling goed buiten het krimpen om.

Miskoop

De taille van het jasje zat 15cm te hoog, dus ik heb het terug gebracht. Het heeft me wel de verzendkosten gekost, en als ik het niet zelf had teruggebracht zou ik dat voor de tweede keer moeten betalen. Dat was dus eens maar nooit weer.

prima sokken

Twee paar dikke zachte sokken gekocht Snelle levering Prima sokken Zo kom ik de winter wel door

Perfect!

Ze zitten erg lekker en zijn van hele.goede kwaliteit. Echt een aanrader!

Snel en keurig verpakt

10 bollen royal acryl garen besteld, omdat deze kleur niet in de winkel verkrijgbaar was. Bestelling ging soepel en 2 dagen later bestelling in huis. Keurig verpakt en precies de kleur zoals op de site zichtbaar. In één woord: tevreden.

Heel tevreden

Ik heb 2 flanellen hemden gekocht voor mijn man, prijs , kwaliteit, zeer goed!

vaak niet te krijgen

ik vind deze slips prima alleen erg jammer dat ik maar een pakket xxxl kan bestellen dan moet ik meer porto kosten betalen als de slips kostenstuur me een bericht als er weer meer te krijgen is in mijn maat xxxl

mijn bestelling was snel in huis.

Excellent!!

I love it !!

Zijn fijn in het gebruik

fijn in gebruik

Meestal leuke aanbiedingen.

De madi slips zijn prima ,maar ik had 4 bollen supersoft besteld en kreeg er 5 ,het was 2 + 1 gratis dan moet ik er toch 6 krijgen. ? Gelijk gemaild en dan krijg ik bericht terug dat het op is. Ik ben daar niet tevreden over ,had er 6 nodig.

Super leuke en mooie jasjes...

Super leuke en mooie winterjassen. Had een 98/104 valt meer als 98. Omgeruild in de winkel. Blij met deze aankoop.

Klopt niet!

Vanmorgen heb ik wol besteld en geen legging!

Heb er nog geen ervaring mee als ik het nog nietOntvangen heb

Heb nog niks ontvangen kan er dus geen Reactie opgeven

Heb een ander product besteld

Heb dit product niet besteld Vind het raar dat je het product niet in een andere winkel kan op halen Nu ben je verplicht om 4,95 bezorg kosten te betalen Vind dat je daar zelf een keuze in mag maken

Zitten best lekker en hoog in de taille

Vind de leggings lekker zitten...zijn alleen beetje dun daar ze iets eerder los gaan. Verder tevreden. Haal ze altijd bij zeeman.

zeer goed

Tot nu toe altijd zeer tevreden over de breigarens van Zeeman. Wij (mijn zus en ik) hebben in de loop van de jaren heel veel truien gebreid voor de stichting Tamsarya voor kinderen in Nepal (ongeveer 350!) Heel veel van die truien zijn met Zeeman wol gemaakt. Normaal breien we er 2 in de maand. Als u op de site kijkt van Tamsarya kunt u zien dat de kinderen ze aan hebben. Dank voor alles

altijd dik tevreden over zeeman!

regelmatig zoek ik wat ik nodig heb bij zeeman, slaag meestal en ben blij dat ik via internet kan bestellen!! (ben invalide en kan niet buiten om boodschappen!!)

Perfecte pasvorm

Hij zit super lekker

Super goed zit lekker

Op tijd en alles netjes in orde

Zeeman heeft een leuke, moderne collectie tegen een bijzonder schappelijke prijs. De kleding blijft na meemalen wassen gewoon mooi. De webshop is duidelijk en makkelijk te navigeren, online bestellen is zo gepiept en de levering is snel. Tevreden!

Perfect fit!

Ik koop deze leggings al jaren en qua prijs en qua materiaal perfect! Ik draag ze dagelijks en doe er ruim een jaar mee voordat er gaatjes bij de naden in komen. Met wassen blijft de kkeur ook zwart dat is zeker een plus punt voor zwarte leggings.s

Over Zeeman

Zeeman. Zo eenvoudig kan het zijn. Onze producten zijn van goede kwaliteit voor de laagst mogelijke prijs.