goeie service, levering perfect en kwaliteit volle producten

Kan nog niet beoordeelen

Heb mijn bestelling nog niet ontvangen

Vreselijke service

Maandagochtend besteld, dinsdag een week later nog steeds geen bestelling ontvangen. Er wordt niet gereageerd op mijn vragen als ik een e-mail stuur. Ook uit zich zelf laten ze niks horen waarom mijn bestelling niet wordt verstuurd. Geen aanrader!

Snelle levering en goede kwaliteit.

geen bericht terug gekregen op mijn 3 a 4 e-mail die ik stuurde

nog steeds geen retour label gekregen, koop mijn ondergoed wel ergens anders.

Gewldig

Snelle levering. Goed product.

Goede kwaliteit, goede service

Goede kwaliteit, goede service Goede kwaliteit/prijsverhouding; snelle en correcte levering

Helaas nog steeds geen retourlabel ontvangen

Nog steeds geen reactie op mijn vele mails om mijn bestelling retour te sturen

Slecht

Na enkele weken heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. De betaling vond daarentegen wel plaats. Verschillende e-mails blijven onbeantwoord. Telefonisch bovendien niet te bereiken. Kortom, zeer slechte eerste ervaring !

niks ontvangen.

31 oktober al een bestelling betaald en nog steeds niks ontvangen. Zeer slechte zaak. Al meerdere keren een e-mail gestuurd maar er wordt gewoon niet op gereageerd.

Uitstekend!

Bestelling was zeer vlot binnen.

Teleurgesteld

Helaas zijn jullie sneller dan mijn bestelling!!!🤨 Want die heb ik wel betaald maar nog steeds niet binnen!!😏

Slecht

Na ruim een week nog niets ontvangen!!! Wel betaald!! Ik wil mijn geld terug of de bestelling zo snel mogelijk!!!

Slecht teleurstellend

Nog steeds niks ontvangen. Bestelling gedaan voor mijn hoogbejaarde ouders. Voor hun een hele uitgave. Bijna 2 weken verder. Al paar mails gestuurd, nooit antwoord gekregen, behalve de standaard antwoorden. Telefonische niet te bereiken. Spijt dat ik niet met mijn creditcard heb betaald. Hadden mijn ouders hun geld niet kwijt geweest.

Heel vlot en netjes geleverd

Goed materiaal. Jullie hebben er weer een klant bij.

Normaal hebben vrouwen de broek aan. Maar nu heb ik zelf de broek aan .En het bevalt heel goed.

Blij met het product niet blij met hoe het liep

Op de website waren de producten die ik nodig had duidelijk beschreven, alles besteld wat ik wou en betalen ging soepel. Netjes meerdere bevestigings emails gehad, en later ook verzend bevestiging. aangezien het een grote bestelling was verwachte ik een track & trace, in de mail werd aangegeven dat ik deze binnen 48 zou ontvangen (best lang aangezien Post NL die dingen meteen verwerkt) maar oke, krijg niks binnen 4 werkdagen zijn voorbij en nog steeds niks binnen, krijg ik een email met de vraag of alles naar wens is gelopen stuur ik terug dat ik niks heb ontvangen. Maar geen reactie, volgende dag weer geen reactie dag erna zelfde. Uiteindelijk kreeg ik een week later in de avond pas een Track & trace met dat het pakketje volgende dag geleverd was worden. Eindpunt hartstikke blij met de producten, maar zij mogen wel echt iets gaan doen aan hun klantenservice want dat zuigt.

Mijn eerste aankoop is goed afgeleverd

Nog niet zoveel ervaring hiermee maar, de aankoop is goed afgeleverd en redelijk vlot 👍

Snel en goede kwaliteit

Mijn bestelling was er snel. De onderbroeken zien er goed uit en de kwaliteit is goed.

Goed spul

De artikelen die ik draag van hun zitten allemaal lekker.

Voor mijn moeder thermohemd met lange mouw besteld, snelle bezorging en deze zijn zeer comfortabel. Mijn moeder is er erg blij mee.

Fijne onderbroeken. Snel geleverd!

Zeer slecht.

Bestelling geplaatst, maar nooit wat ontvangen. Mailen, bellen, bericht via account, nergens wordt op gereageerd. En geld kwijt!!!

Large is eigenlijk medium

Bamboo shirts gekocht in maat large maar die vallen redelijk krap uit, lijkt mee L.R. medium. Verder wel fijne comfortabele shirts overigens.

Heb de lange onderbroeken voor mijn echtgenoot op tijd en volgens mijn bestelling ontvangen. We hadden eindelijk de juiste soort op deze site gevonden. Dus wat ons betreft, reuze voor herhaling vatbaar.