Snelle levering en bovendien gratis fles desinfecterende gel. Top

Geen bestelling ontvangen

Geen bestelling ontvangen. En reageren niet op mailjes en zijn telefonisch niet te bereiken

Snelle levering , goede kwaliteit

Shirt van Beeren besteld. Snel geleverd en de kwaliteit zoals altijd top!

Er wordt niet geleverd wat je besteld hebt.slechte ervaring.2e keer al.dus doe ik niet meer.

Slechte ervaring

100% top en een tevreden klant erbij

We zijn 100% tevreden over alles, vanaf de eerste stap tot en met de levering. Zelfs de maattabel klopt exact, hebben we bij anderen webshops al wel anders meegemaakt. Echt een aanrader.

Binnen een paar dagen al geleverd

Prima pasvorm Maat is goed Na wassen en droger blijft mooie pasvorm

Niets geleverd, geen contact geen geld terug!

Niets geleverd van wat is besteld ZE REAGEREN NERGENS OP!! En ondertussen word je doodgegooid met mailtjes of je tevreden bent en bij problemen kun je contact opnemen((not) Nooit zoiets slechts online meegemaakt. Read het geen zware af. Nooit weer bestel ik hier.

Prijsstelling OK, variatie pakket redelijk

Maxx Owen verrassingspakket besteld, oftewel 10 shorts als verrassingspakket. Levering was redelijk vlot, prijs 10% lager dan elders echter de samenstelling was niet verrassend. Vrijwel dezelfde kleuren, jammer. De advertentie wekt de verwachting dat er kleurvariatie is. Heb dit kenbaar gemaakt, geen enkele reactie. Beoordeling is daarom lager dan zou kunnen, maar goed dat doet de winkelier zich zelf aan. Aftersales en klantenservice kunnen naar mijn 1e ervaring en mening verbeteren. Succes!

Mooie boxers.

Mooie boxershorts goede pasvorm! Na wassen blijven ze mooi en krimpen niet. Toppie!!

Zeer slecht

Leveren niet wat je besteld. Mail,contactformulier, telefoon.....ZE REAGEREN NERGENS OP!! Retourlabel is niet te krijgen! En ondertussen word je doodgegooid met mailtjes of je tevreden bent en bij problemen kun je contact opnemen((not) Nooit,maar dan ook nooit weer bestel ik hier

Zeer slechte ervaring

Ik heb de verkeerde maat onderbroeken ontvangen. Gemaild naar twee e-mail adressen. Geen reactie. Gebeld, maar de telefoon wordt niet opgenomen. Retour label proberen aan te vragen, maar de code werkt niet. Kortom zeer klant onvriendelijk bedrijf.

Slechte zaak als je ze wil bereiken zijn ze er niet

Bestelling prima binnengekregen, maar ben al 10 dagen bezig om een retour label te krijgen. Geen gehoor, bij bellen niet en mailen niet. Geen stijl!

Oplichters

Na maanden besteld en betaald te hebben nog niks ontvangen! Geen reacties op mails. Oplichters eerste klas !

Correcte levering. Goede kwaliteit van de waren

Ben een beetje geschrokken van de verhalen van slechte bereikbaarheid en gebrek aan oplossingsgerichtheid van de mensen die wel problemen hadden met hun bestelling, en durf dan ook geen betere score te geven tot ik dat zelf heb ervaren. Voor mij persoonlijk, nu 1x een order geplaatst, tijdig geleverd, goede kwaliteit. Maar echte waardering ontstaat bij mij zoals bij zovelen als ik eenmaal heb ervaren wat er gebeurt als zaken niet helemaal gaan zoals gepland.

drama!!!

wat een drama dit bedrijf! ik had 4 zwarte onderhemden besteld maar kreeg 4 witte opgestuurd. gemaild, gebeld en een retourlabel aangevraagd. de telefoon wordt nooit opgenomen, op mail werd slechts 1 x gereageerd. ze stuurden een link voor het retourlabel die niet werkte. daarna was het onmogelijk contact te leggen met dit bedrijf. ondertussen de allervriendelijkste standaard mails toegestuurd gekregen in de trant van; U bent toch wel tevreden, anders staan we voor U klaar hoor! ik heb internet eens doorgespit naar ervaringen van anderen, en besloten het maar bij deze witte hemden te laten, want ik heb te vaak gelezen dat mensen hun geld niet terug kregen. dus; koop hier nooit! je gaat ermee de boot in!

Snelle levering maar retourneren een ramp

Ze leveren snel maar ben nu al 1.5 week bezig met het verkrijgen van een retourlabel. Bellen (geen goed nummer denk ik), mailen geen reactie, via account geen reactie, link werkt niet. Dat is een slechte zaak.

Snelle levering maar niet geheel volgens bestelling

Duidelijke site, bestellen gaat prima en de levering was snel! Jammer was dat de 10 bestelde boxers allemaal effen waren terwijl het “ plaatje” ook een aantal geruite boxers aangaf.

Makkelijk en mooie kwaliteit!

Wat besteld is komt precies overeen. Prima kwaliteit. Afhandeling ook goed.

geweldig

Super mooie pasvorm, goede kwaliteit

Alleen maar positief

Fijne boxershorts , snelle levering.,zal zeker nog mails bestellen

Drama met retourzending

Aankopen ging snel, vervolgens is het retour sturen en geld terug krijgen een regelrecht drama.

Had ik nog niet,maar is oké.

Goede service, Broeken zijn goed.

Prima afhandeling van de order

Prima afhandeling van de order

levering zoals afgesproken

perfecte pasforn

Mooie website,snelle levering en het product was uitstekend