Niets geleverd!

Niets geleverd gekregen. Wel mijn centen betaald!

Beste Nesai, Helaas konden wij uw bestelde producten niet leveren. Het bedrag is 21-11 aan uw overgemaakt. In toekomst zullen we onze klanten eerder inlichten. Met vriendelijke groet, Team Onderbroekplein

Prachtig soepel hemdje

Snelle levering en voor de prijs een heel fijn hemdje

De bestelling was snel geleverd en een fijne kwaliteit.

Een snelle bestelling en kwaliteit was zeer goed. De prijs komt goed overeen met de kwaliteit. Leuke korting bij een bepaalde hoeveelheid afname. Erg tevreden.

tegen gevallen

Is een beetje tegen gevallen. De tijds duur van het bestelde was zeer lang, ook zijn jullie telefonisch niet te bereiken. Mail box vol. Mails worden maar mondjes maat geregeld. Maar, alles is nog goed gekomen. Product is goed. Fouten kunnen gemaakt worden. maar doe eens iets aan de telefoon het is toch van de gekke dat zo'n bedrijf niet per telefoon bereikbaar is.

Beste Tiede, Bedankt voor uw feedback. Inmiddels hebben we actie ondernomen. Met vriendelijke groet, Team onderbroekplein

Waardeloos!

Na 2 maanden geleverd gelukkig, helaas verkeerde maat bezorgd, teruggestuurd en nu wacht ik al maanden op mijn geld! Oplichters zijn jullie!

Beste Marian, Jammer om uw beoordeling te lezen. Ik zie dat het probleem 9-12 is opgelost. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Onderbroekplein

Producten prima, helemaal tevreden

2 x 5 verlengde witte t-shirts met diepe V-hals uitsnijding besteld. Producten binnen enkele dagen binnen. Past perfect. Helemaal tevreden.

Halve bestelling maar geleverd, bedrijf lijkt van aardbodem verdwenen

Na een aantal dagen wachten kwam dan eindelijk m’n bestelling, netjes verpakt. Maar…. De helft zat er niet in. 6 hemdjes wel, maar 2 hemdjes en 4 onderbroekjes niet. Geen contact te krijgen met het bedrijf… mail geen reactie. Bij bellen of in gesprek of na aantal keer krijg je te horen dat voicemail box vol is. Waardeloos bedrijf!!

Beste Saskia, Excuus voor het ongemak. Ik zie dat we uw 1-12 hebben gecrediteerd. Voor het ongemak ga ik een kortingscode naar uw mailen. Met vriendelijke groet, Team Onderbroekplein

Verkeerde goederen geleverd

Ipv mijn 10 bestelde onderbroeken ontving ik 10 hemden. Mijn e-mails hierover worden niet beantwoord en telefonisch krijg ik al dagen een bandje te horen met de boodschap dat ik niets kan inspreken omdat de mailbox vol is. Heel slecht.

Goede en snelle levering

Geheel naar tevredenheid. Maandag besteld en dinsdag in huis.

Oplichter!

Bestel hier niks! Mijn bestelling is nooit verzonden. Geen reactie op e-mail. Telefoon wordt niet opgenomen.

Prima product. Snelle levering

Eerste dag besteld. Volgende dag geleverd.

zeer slecht.

De bestelling moet retour,en ik heb al wel 3 of vaker een mail gestuurd,maar krijg gewoon geen antwoord!! Echt bestel nooit via deze site!!!

goede kwaliteit produkten

prima, kan mij niet vinden in de negatieve reacties. fijne spullen van maxx owen ben er blij mee.

Slecht

Niet bestellen is mijn advies. Verkeerde maat geleverd. Retour sturen kan niet. Reageren nergens op bellen mailen appen.

Goede producten, snelle levering, probleem met retour

Producten zijn goed, levering was snel. Echter toen ik één van de producten wilde retourneren omdat de maat te klein uitviel, bleek dat het op de site vermelde retour adres niet klopt. Daar mail over gestuurd, nog geen reactie op ontvangen. Ik hoop dat dat wordt opgelost.

Zeer snelle levering en goede pasvorm en kwalitiet

Beste Gerard, Blij om te horen dat uw tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Onderbroekplein

Goede kwaliteit en pasvorm

Levering ging sneller dan vermeld op de website. Pasvorm en kwaliteit zijn goed. Ga zeker nog een keer bestellen

proffesionele oplichtersbende !

Betaald en niks ontvangen, bellen mailen heeft allemaal geen zin. Ik zal aangifte gaan doen, zodat het bedrijf uit de lucht gaat en er niemand meer slachtoffer wordt

Prachtig Ondergoed en snelle levering

Prachtig ondergoed dit was onze eerste bestelling maar komen zeker terug

Snelle levering, goede kwaliteit, mooie prijs!

Ik ben normaal geen fan van online shoppen, maar in de winkels slaag ik er simpelweg niet in om t-shirts met een hoog boord te vinden voor een redelijke prijs. Bij onderbroekplein heb ik scherp geprijsde shirts gevonden. Deze had ik de volgende dag al in huis EN de kwaliteit is ook erg goed. Zeker een aanrader!

Retour problemen

Ik wilde een product retour geven, ik heb het formulier op de site gedownload. Het adres was een antwoordnummer, bij het aanbieden van het pakket bleek dit geen goed adres te zijn ik heb een mail gestuurd met mijn probleem. Ik kreeg een mailtje terug met als bijlage een formulier wat niet te openen was. Ik heb meteen weer gereageerd maar helaas geen enkele reactie. Vervelend dat het zo moeilijk moet gaan

Prima ondergoed en snelle levering

Het zijn prima onderbroeken en de levering was heel snel. Lof voor jullie

Past goed en prima kwaliteit.

Snel geleverd en goede spullen.

Correct geleverd

Levering was niet de volgende dag. Na drie werkdagen kreeg ik een mail of alles correct was afgeleverd. Wij waren een weekje weg, dus kon daar geen antwoord op geven. Bij thuiskomst bleek het pakketje bij de achterdeur te staan. Keurig verpakt en met de juiste artikelen. Ondanks de vele negatieve reviews kan ik alleen maar zeggen, geen problemen!

Perfekt!zit als gegoten

Vond het best eng om online te bestellen maar het zit perfekt. Boven verwachting dus