Snel en correct

Correct, snel in afhandeling

Ik ben tevreden

Ik ben tevreden, goed service, super snel en goede prijs.

Je krijgt een bank die nog helemaal in elkaar gezet moet worden. En ze pakken het zo dik in dat je bij levering geen schade kan vaststellen. Op het moment dat er schade is na het openmaken geven ze voorledig de schuld aan de koper en latenje met een kapotte bank zitten. Bij mij zat er een scheur in de arm leuning ik heb dat gelijk aangegeven maar ze zeggen dat het alleen gebeurt kan zijn met openmaken. Terwijl het duidelijk van een stanleymes is gekomen. Ik heb alleen een klein schaartje gebruikt achter het karton om een klein sneetje te maken in het plastic en het daarna voorzichtig opengetrokken. Dus het zat er sowieso al in voor het werd ingepakt. Maar ze pakken het zo in met karton en een dikke laag plastic zodat je het niet kan zien dat er schade aan zit. Garantie bij hun is tot aan de deur.

Nette mensen,op tijd bezorgd.

Bedankt voor alles

Geen problemen mee gehad bezorger bracht ook netjes naar boven kreeg uitleg bij ben voor eert heel te vreden alleen 1 ding heb de bon niet in me email ontvangen daar vroeg ik wel om alleen dat

Goede service.

We hadden een probleempje met de levering. Binnen een dag was alles opgelost.

Pluspunten

Snelle reactie op vragen, levering perfect.

Geen opmerkingen

Pluspunten

Snelle levering, gemakkelijk om te bestellen, goedkoop, comfortabele zetel! Heel tevreden!

Pluspunten

Heel goed geholpen.... de bank was nog op voorraad, ik vroeg hem echter of hij hem de zelfde dag kon bezorgen, als verassing voor me vriend, dat kon 4 uur na gesprek werd de bank netjes geleverd. En de mannen hebben hem voor me in elkaar gezet!! Wat ze eigenlijk niet doen.. me vriend vond hem geweldig en was verbaasd over hoe snel hij er was... zit lekker en hoppen dat we er jaren van kunnen genieten.. aardige mensen ook.. geen vraag was te veel..

Pluspunten

Alles ging zoals verwacht