Traag

Alles duurt zo lang bij restock, ze zijn wel legit

Hoi Zakaria, Bedankt voor je review! Het gehele verkoopproces duurt bij ons wellicht iets langer dan je zou willen, maar dit is natuurlijk ook logisch omdat een item bij ons nu eenmaal veel stappen moet doorlopen. Daarnaast werken wij momenteel met minder mensen onder een extra hoge werkdruk i.v.m. de maatregelen rondom Covid-19. Voor een snellere uitbetaling zou je in de toekomst wel kunnen kiezen voor de consign methode. Indien je nog vragen hebt, kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice chat. Met vriendelijke groet, Jane - Team Restocks

Goede kwaliteit

Mooie schoenen

Alles gut, nur lange Wartezeit

Alles easy, nur lange warten bis die Versand e Mail kommt und das Produkt, Qualität top

Fijne ervaring / trage payout

Het platform ziet er straks en netjes uit. Echter zodra er een schoen is verkocht, duurt het vrij lang voordat het bedrag op je rekening staat.

Fair Fees, fast but complicated shipping

Hello, I have now a little history behind with you guys. -Your payouts a very fair, the support is alot faster than StockX but could still be faster. -In my opinion a "VIP" seller service would be very nice. Not only for sellers but also for buyers, that sell/buy a lot. Especially with sellers like me that have to send out 3-4 parcels a week. -The payout after you guys authenticated the product also takes too long (4-7 days for you guys make the payout). Major improvements could be done here. That are the only bad things I have to admit.

Correcte

Là seule chose que je reprocherai c’est seulement que quand le vendeur vous envoie la paires de chaussures pour quelle soit vérifié une fois cela fais on a aucune nouvelle on ne sait pas si ce sont des vrais et si elles vient être envoyé c’est tout ce que je reproche sinon c’est assez rapide et le service client répond très vite merci beaucoup

Top service netjes op tijd geleverd!

Top service netjes op tijd geleverd!

Keine Probleme gehabt

Ich habe Yeezy 350 V2 Cinder gekauft, es gab keine Probleme bei der Bestellung und Zulieferung. Die Schuhe kamen per Express am nächsten morgen an. Keine Mängel oder Ähnliches waren zu erkennen.

Sehr zuverlässige und schnelle Arbeit

Man wird über jeden Arbeitsschritt informiert und die Lieferung ging sehr schnell.

Exellent

Very professional they answered all my doubts be instagram chat anda i Have had my sneakers in a week ,thank you very much

Geen contact mogelijk na bestelling en betaling

Ik heb nu al 2 weken geleden schoenen besteld en betaald maar krijg tot nu toe maar geen contact met restocks ivm levertijd van mijn schoenen heb meerdere keren gemaild en contact met insta en facebook proberen te leggen ze geven gewoon nergens antwoord op

Hoi Yasin, Bedankt voor je review. Ik heb er even naar gekeken. Ik zie dat je in de avond van 18 april een bestelling hebt geplaatst en dat deze op 21 april is bezorgd (de 2e werkdag). Verder kan ik niets vinden qua communicatie met jouw e-mailadres in onze klantenservice chat of e-mail. Ik heb je even een mailtje gestuurd om te vragen wat precies het probleem is zodat we hier samen een oplossing voor kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Jane - Team Restocks

Ik zag heel veel reviews van dat het lang duurt en dat het te duur is. Ik vindt dat restocks geweldig is . Hele snelle levering en niet te duur.

Perfekt

Schnell, begleitend, informativ, top Ware

Goede service. Staan je snel te woord als je vragen hebt.

email

ik kreeg geen email toen ik het besteld heb. dat vind ik persoonlijk heel stressvol. ik denk dat het betrouwbaar is maar dat weet ik niet zeker omdat ik geen email kreeg.

Hi Maria, Wat jammer dat je ons een slechte beoordeling hebt gegeven! Ik kan namelijk inzien dat wij de bevestigingsmail naar je toe hebben gestuurd en dat deze ook is afgeleverd. Je hebt ons benaderd dat je deze niet hebt kunnen vinden, waarop wij de e-mail nogmaals verstuurd hebben en vertelden dat onze e-mails vaak in de spambox terecht komen. Toen heb je de e-mail wel kunnen vinden en was het probleem in principe opgelost. Indien je nog vragen hebt, kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice chat. Met vriendelijke groet, Jane - Team Restocks

Sehr zufrieden mit meiner Bestellung

Bevor ich mir bei Restocks einen Schuh bestellt habe, las ich mir zuerst die Bewertungen durch, die zum Teil nicht wirklich gut ausgefallen sind. Deshalb war ich anfangs sehr skeptisch aber schlussentlich habe ich den Sneaker erhalten den ich mir bestellt habe. Ich gebe grundsätlich zukünftigen Kunden den Rat, erstmal die FAQ´s sich durchzulesen bevor sie bestellen, da einige Rezenssionen nur deswegen so schlecht waren, weil wahrscheinlich nicht oder nur oberflächlich gelesen wurde. Das ist natürlich schade. Alles in allem bin ich völlig zufrieden. Selbst wenn man einen Sneaker bestellt hat und dieser den Authentifizierungsprozess nicht überstanden hat, bekommt man sein Geld zu 100 % zurück. So muss es sein. Einen Minuspunkt bekommt Restocks allerdings von mir. Ich habe zuerst versucht über die E-Mail Restocks zu kontaktieren aber da hat sich leider keiner gemeldet. Erst als ich über die Chatfunktion es probiert habe, hat es funktioniert. Vielleicht da eventuell eine zusätzliche Person einstellen um eure Flut von E-Mails besser zu bewältigen. Ansonsten ist Restocks sehr empfehlenswert um gehypte und limitierte Sneaker zu kaufen.

Erg tevreden met de service die is geleverd.

Toppers

Top service kan niet anders zeggen, alleen soms net iets te duur

Jordan 5

Nickel bon produit

Hat alles problemlos geklappt

Hat alles problemlos geklappt

Très content juste délai un peu long

À part le délai entre l'achat et la livraison qui sont un peu long. Je suis très satisfait de la qualité fourni

Je suis très déçu je n’ai toujours rien reçu

Bonjour j’ai commander ma paire le 12 mai elle n’a toujours pas été expédiée et je n’ai aucun retour Ce n’est pas normal !!!

• Nous recommanderiez-vous? Non

Dear Sokaina, Thank you for your review. As you might know, the average delivery time for items that we don't have in stock, is 10 business days. Your order was placed on May 12 and delivered on May 25, the 9th business day. This means that the process of your order wasn't delayed at all and we, Restocks, have kept our promises. If you have any further questions, don't hesitate to contact our Customer Service Chat. Kind regards, Jane - Team Restocks

Bien

Commande reçus en moins de deux semaines. J’avais certains doutes vis-à-vis de ce sites mais finalement je suis contente d’avoir commander sur ce site et je le recommande.

Seriös und äußerst transparent

Gut organisierte und benutzerfreundliches Websitedesign. Zwischen benachrichtigungen über den Stand meiner Bestellung und vorallem die Qualitätsprüfung des Schuhs tragen zur Transparenz und Seriösität bei.

Over Restocks B.V.

Over the years, we experienced that authenticity, safety, quality and comfort are a must. Therefore these guarantees are our core values. With a young and dynamic team we do our utmost to live by these guarentees and help you in the search for the perfect sneakers. Without these guarantees, no deal!