Schoenen kwamen exact op de aangegeven datum binnen en waren ook helemaal in orde

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit

De schoenen kwamen helemaal in orde binnen ben er blij mee.

Good service.

I always sell my pairs of shoe here. Fast shipping and fast payout.

Goee

Super!!

Restocks hebben we al vaker schoenen besteld. Je word netjes op de hoogte gehouden over je verzending en krijgt hem op tijd binnen.

Goeie kwaliteit Iets later als gezegd maar klanteservice was uitstekend. Ben super blij met me schoenen heb al 4 paar besteld van restocks vandaan en er komen nog veel meer aankopen aan in de toekomst.

Mooie schoenen en precies net als de foto!!

De schoenen die ik besteld had, zijn precies hoe ze eruit zien als op de foto. De track & trace was ook goed, maar je weet niet wanneer het is aangekomen bij je huis en soms zijn ze zelfs later dan de aangegeven tijd.

Eerste maal bestemd vlug geleverd en perfect in orde dank u wel

Tip top in orde

perfect volgens afspraak

mijn zoontje zijne nieuwjaar is aangekomen en is er superblij mee ,meer moet dat voor mij ni zijn , thanks Mvg Kris

Schoenen goed aangekomen

Goed aangekomen zou eigenlijk 1-2 werkdagen duren maar uiteindelijk 3 dagen maar zeker tevreden

Geordend

Duidelijke uitleg over de stappen en word ook aan deze stappen gehouden

Ik vond het een top service

Ik vind restocks een hele goeie website om schoenen te kopen want de lever tijd was al binnen 2 dagen en het heel vertrouwbaar vind ik.

Alles perfekt

Sehr schnell Lieferung. Gerne wieder.

Heel tevreden

Werd goed op de hoogte gehouden met mijn bestelling.

Altijd snel en betrouwbaar

Dit platform is zeer betrouwbaar. Steeds goede en snelle service gehad. Zowel voor koper en verkoper zeker aan te raden door de aantrekkelijke prijzen voor beide partijen ten opzichte van andere platforms. De consignment optie zorgt ervoor dat wat je wilt verkopen veilig en met kennis van zaken wordt opgeslagen in hun warehouse. Authenticatieproces verloopt ook redelijk snel.

Goed!

Heel blij met mijn aankoop.

Verassend goed!

Ik twijfelde eerst een beetje of ik wel moest bestellen van de site, maar mijn schoenen kwamen in perfecte staat aan. Dus erg tevreden :)

Afspraken worden nagekomen

Top Service

Bestelling was direct in behandeling. Netjes opvolgmails en snelle levering. Uiterst tevreden.

Perfect !!!

easy to order, perfect images and good delivery time... too good!

Restocks is een heel fijn platform om nieuwe schoenen te verkopen of te kopen! De prijzen zijn redelijk en de service is hellemaal top! Heb mijn besteling gedaan op vrijdag en kreeg het pakketje op woensdag. Oftewel hellemaal top!

tevreden over de bestelling snel en goed!

de schoenen zitten lekker en ik had ze al na 2 werkdagen

Über Restocks B.V.

Over the years, we experienced that authenticity, safety, quality and comfort are a must. Therefore these guarantees are our core values. With a young and dynamic team we do our utmost to live by these guarentees and help you in the search for the perfect sneakers. Without these guarantees, no deal!

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Fehlprüfungen so weit wie möglich zu vermeiden