alles gut geklappt

etwas geduld,mehr nicht.

Professionali e senza sorpresa

Abbiamo comprato le Giordan e ci siamo trovati bene

• Ci consiglieresti? Si

Goede ervaring.

Alles is duidelijk uitgelegd, en snel verstuurd.

Site de qualité et fiable

Chaussures vendues à de multiple reprises.

Snelle levering.

GE-WEL-DIG

Veilige service en snel

Betrouwbaar

Tof platform

Snelle service!

Goede snelle service en alles naar toebehoren en wens!!

Fast And good

Good quality item delivered as promized

Schuhe noch immer nicht angekommen

Schuhe schon vor über 2 Wochen bestellt, schon bezahlt und noch nicht mal die Bestätigungsmail bekommen!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Response from the business owner

Hey Julia, Thank you for your review. For questions about your order you can always get in contact with our customer service chat. Kiyoh is for writing official reviews. I would like to check out when you can expect to receive your order. I sent you an email with the information I need from you to do so. Kind regards, Jane - Team Restocks

Slecht

Meerdere yeezy’s besteld ben er helaas pas na 3 maanden achtergekomen dat de laatste nep waren zeer slecht zal nooit meer wat bij jullie bestellen

Response from the business owner

Hey Johan, Bedankt voor je review. Ik zie dat je onlangs mijn collega hebt gesproken via de klantenservice chat. Zij heeft benadrukt dat alle items op ons platform zorgvuldig worden gecontroleerd door ons team van experts. Deze experts zijn opgeleid om nep van echt te kunnen onderscheiden, waardoor wij als bedrijf 100% echtheidsgarantie kunnen bieden. Je hoeft je dus geen zorgen te maken om de echtheid van je item. Met vriendelijke groet, Linda - Team Restocks

M’n schoenen verkocht en drie dagen daarna geld op m’n rekening!

Zeer snel en echte kwaliteit

Kwaliteit en snelle levering

Originele sneakers met snelle verzending

Jordan 1’s Lucky Green gekocht en ze zijn netjes en snel geleverd! Raad ze zeker aan.

Goed contact snel geleverd

Prijzen en algemene voorwaarden zijn duidelijk. Schoenen zelf zijn netjes en in de orginele doos en verpakking geleverd. Zelfs een mondkapje er bij gekregen, erg attent! Top service dus.

Takes long af

If i sell something they always take 4 weeks to pay me out but they got good payout

The best one

de todas las páginas de compra venta de zapatillas, me parece la mejor sin duda, 100% recomendada.

alleen het proces is sloom.

Top service en ook nog eens snel binnen! Helemaal tevreden :)

Echt top

Goed, duidelijke communicatie

Nooit meer iets kopen

Men gebruikt een tactiek om winst te maken door de klant niet de kans te geven te retourneren wanneer de maat niet past. Ze vragen je om het online te verkopen opnieuw op hun site en zij kopen het dan aan aan een belachelijke prijs. Ik raad deze zaak af! Wees alert. Ik heb lang gespaard voor mijn schoenen. Ik ben 12 jaar. Ik heb de schoenen voor 190 euro gekocht en omdat deze te klein waren kon ik geen andere maat maat krijgen. Ik heb deze dan voor 134 euro. Een verlies van meer dan 60 euro. Schandelijk!!!!!!!!

Response from the business owner

Hey Yasmine, Bedankt voor het schrijven van je review. Restocks is geen webshop, maar een online platform tussen kopers en verkopers. Dit betekent dat je de koopovereenkomst sluit met een particuliere verkoper, net zoals je bijvoorbeeld op Marktplaats zou doen. Wij als Restocks faciliteren hierbij de website waarop de items aangeboden worden en de kwaliteitsgarantie middels de controle die we uitvoeren. Het is dus niet mogelijk om je item naar ons terug te sturen. Dit staat ook onder ieder item op de website vermeld. De optie die wij bieden is het doorverkopen van je item. Dit heb je zoals ik heb gelezen ook gedaan. Hierbij kan je zelf de verkoopprijs bepalen en dus kiezen voor hoeveel geld je het item wilt verkopen. Met vriendelijke groet, Linda - Team Restocks

betrouwbaar

Bestelling is goed aangekomen

Goeie service

About Restocks B.V.

Over the years, we experienced that authenticity, safety, quality and comfort are a must. Therefore these guarantees are our core values. With a young and dynamic team we do our utmost to live by these guarentees and help you in the search for the perfect sneakers. Without these guarantees, no deal!

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement