Filters

1

Slecht

Op 25 december 2020 een bestelling geplaatst bij jullie voor adidas Yeezy, tot op heden nog niks ontvangen. Dit is erg teleurstellend !

  • Aanbevelen? Nee

Respuesta del dueño del negocio

Hey Chaima, Bedankt voor je review. De verwachte levertijd van je bestelling was 8 - 12 werkdagen. Dit staat vermeld in de bevestiging van je bestelling die je per mail hebt ontvangen van ons. Houd er rekening mee dat wij op feestdagen en in de weekenden gesloten zijn. Eerste kerstdag en Nieuwjaarsdag vielen binnen deze periode. Ik zie dat je bestelling gisteren is geleverd, op de 12e werkdag. Dit is dus nog binnen de aangegeven levertijd. Ik hoop dat je veel plezier hebt van je nieuwe sneakers! Met vriendelijke groet, Linda - Team Restocks

3

0 Risposte- Prodotto difettoso

Buongiorno, Avevo acquistato un paio di Dunk SB che mi sono arrivate palesemente con un difetto non da poco (Mancava la cucitura che lega la suola alla tomaia). Sono riuscito a chiedere il rimborso dopo alcuni tentativi, però dopo l'ultimo messaggio del 31 dicembre in cui mi hanno detto che mi rimborsavano la Chat online non mi ha più risposto. Ancora oggi non c'è alcun cenno di rispondermi. Ho provato a contattare in altri modi, ma senza successo. A questo punto proverò a chiedere il rimborso tramite paypal, poichè mancanze di risposte è l'ultima soluzione. Consiglio a tutti i compratori di evitare di pagare con carte di credito ma sempre affidarsi a Paypal

  • Ci consiglieresti? No

Respuesta del dueño del negocio

Hey Claudio, Grazie per la tua recensione! Vedo che hai ricevuto un mio riscontro per chat a seguito del tuo ultimo messaggio. Ci dispiace sentire che hai avuto questo problema con il tuo articolo. È la prima volta che riscontriamo questo difetto con l’articolo che hai ordinato. Come ti ho spiegato anche lì, una volta che un articolo ci viene restituito e raggiunge il nostro magazzino, è necessario del tempo aggiuntivo per eseguire tutti gli accertamenti del caso sull’articolo in questione. Una volta completata la procedura di reso, se non riescontriamo nessun problema, provvederemo ad elaborare il rimborso dell’importo da te pagato entro 2 giorni lavorativi. Ti invieremo un’e-mail non appena elaboreremo il rimborso. Cordiali saluti, Fara – Team Restocks

5

Non soddisfatta

Salve, io ho ordinato un paio di Jordan 1 Mid 'White Light Arctic Pink' GS il 29 dicembre 2020, c’era scritto tempo di lavorazione 8-10 giorni. Ancora oggi non mi è arrivato niente ho provato pure a contattare il sito ma non ho avuto risposta e non so come rintracciare il mio ordine. Come posso fare ?

  • Ci consiglieresti? Si

Respuesta del dueño del negocio

Hey Alessia, Grazie per la tua recensione! Ci scusiamo per l’attesa ma i nostri clienti possono aspettarsi una risposta da noi entro 2 giorni lavorativi. Ho provato a verificare se il tuo indirizzo e-mail fosse associato a qualche ordine nel nostro sistema ma non risulta nulla. È possibile quindi che tu abbia utilizzato un’altra e-mail per effettuare l’ordine su Restocks e quindi avrai ricevuto lì i nostri aggiornamenti sullo stato del tuo ordine. Per poter rintracciare il tuo ordine avrò bisogno di altre tue informazioni personali. Per questo motivo ti ho contattato in privato. Cordiali saluti, Fara – Team Restocks

10

Habe 1 Paar Schuhe bisher verkauft und lief alles super ab :) !

Alles Top

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
10

perfect!

binnen 2 dagen in huis top service!

  • Aanbevelen? Ja
3

Rimborso non ancora effettuato

Salve, ho ricevuto un annullamento da parte vostra delle mie sneakers. Mi è stata inviata una mail dove mi sarebbe stato rimborsato l'intero importo pagato entro 48 ore. Sono passati 3 giorni ma ancora nulla. Quanto dovrò aspettare ancora? Grazie

  • Ci consiglieresti? No

Respuesta del dueño del negocio

Hey Noemy, Grazie per la tua recensione! Ci dispiace sentire che il tuo ordine è stato annullato. Vedo che l’annullamento dell’ordine è stato annullato il 04/01 e il rimborso dell’importo da te pagato è stato da noi effettuato il 05-01-2021. È possibile che il rimborso non risulti ancora visibile sul sul tuo conto perché il trasferimento su una carta di credito avviene solitamente entro 14 giorni. Per questo motivo bisogna essere un po’ pazienti. Cordiali saluti, Fara – Team Restocks

1

slecht

inmiddels heb ik zo'n 2 weken geleden een bestelling gedaan, en er staat klaar voor verzending ook dat het binnen 8-10 dagen zou worden geleverd. heb verder nog steeds niks gehoord en je kan ook niet naar de klantenservice bellen. hoe wordt het verder behandeld? ( bestelnummer; 117085 )

  • Aanbevelen? Nee

Respuesta del dueño del negocio

Hey Yagmur, Bedankt voor je review. Restocks is in de weekenden en op feestdagen gesloten. Houd er rekening mee dat 1e kerstdag en nieuwjaarsdag binnen de levertijd van jouw bestelling vielen. Ik heb je bestelling even opgezocht en zie dat deze op de 9e werkdag is geleverd. Binnen de aangegeven levertijd dus. Ik wens je heel veel draagplezier met je nieuwe Air Jordans! Met vriendelijke groet, Linda - Team Restocks

1

Schoenen niet geleverd

Ik heb 2 weken geleden schoenen besteld en betaald. In tussentijd 2 mails gekregen dat ze bij authenticatie zitten. Voor de rest geen info over levertermijn, ondanks dat er op de site 10 tot 12 werkdagen stond.

  • Aanbevelen? Nee

Respuesta del dueño del negocio

Hey Bryan, Bedankt voor je review. Ik heb je bestelling even opgezocht en zie dat deze op werkdag 9 is geleverd. Binnen de aangegeven levertijd dus. Restocks is in de weekenden en op feestdagen gesloten. Houd er rekening mee dat 1e kerstdag en nieuwjaarsdag binnen jouw bestelperiode vielen. Ik hoop dat je heel veel plezier hebt van je nieuwe Yeezy's. Ze zullen je vast goed staan! Met vriendelijke groet, Linda - Team Restocks

7

Centro di autenticazione

Salve, ho ordinato le mie scarpe esattamente 10 giorni fa, e sul suo stato mi viene riportato che sono presso il centro di autenticazione. Mi potete informare sulle tempistiche che vanno dal centro di autenticazione a casa mia?

  • Ci consiglieresti? Si
9

Geweldige schoen liefde op eerste gezicht

Lopen heel lekker lijkt net alsof ik op sokken loop geweldig!

  • Aanbevelen? Ja
10

goede service

ik heb nog nooit problemen ervaren met restocks, je kan er makkelijk vi a verkopen en ook legt kopen en je wordt altijd goed op de hoogte gehouden

  • Aanbevelen? Ja
1

Neppe yeezys

Ik heb yeezy’s besteld en geleverd gekregen. Bij het uitpakken was ik enorm teleurgesteld want de afwerkingen van de schoenen waren echt slecht. Overal dikke zichtbare lijmranden. Dit zat mij niet lekker en ben wat gaan rondsurfen op de barcode van de schoenendoos. Tot mijn verbazing kom ik erachter dat ik neppe yeezys heb ontvangen!!! Hoe kan dit niet opgemerkt zijn? En waarom reageert er niemand op mijn chats? Waardeloos dus en 360 betaald voor neppe yeezys!!

  • Aanbevelen? Nee

Respuesta del dueño del negocio

Hey Hafida, Bedankt voor je review. We hebben elkaar onlangs gesproken via de klantenservice chat. Je kan ons bij twijfel natuurlijk altijd benaderen. We zijn ervoor om je te helpen. Het authenticatie team heeft je item nogmaals bekeken via de foto's die je ons hebt toegestuurd. Alle Yeezy's zijn handgemaakt. Hierdoor is de afwerking niet op elk item perfect. Het kan dus inderdaad kloppen dat er wat lijmrestjes zichtbaar zijn. Dit komt vaak voor en is normaal voor het model dat je hebt besteld. Wat betreft de barcode, heeft mijn collega deze overgetypt en kan hiermee wel resultaten vinden. Je kan je barcode vergelijken met iemand die ook een authentiek paar in dezelfde EU maat heeft. Deze zal hetzelfde zijn. Je paartje is dus 100% authentiek, nieuw en ongedragen en ik wens je heel veel draagplezier! Mocht je nog meer vragen hebben, helpen we je graag. Met vriendelijke groet, Jane - Team Restocks

7

Ordine

Ho ordinato le scarpe il 7/01/2021 e lo stesso giorno verso la sera tardi mi è arrivata l’email con scritto che sono in viaggio verso il centro di autenticazione. Da quel giorno non ho più avuto notizie, ho letto che ci vogliono dagli 8 ai 10 giorni lavorativi però vorrei assicurarmi che le scarpe arrivino. Il numero dell’ordine è: 125099.. sono un po’ in ansia

  • Ci consiglieresti? Si
1

16 dec yeezys besteld , niets ontvangen

op 16 december hebben wij yeezy desert sage 44 besteld vandaag de dag nog geen schoenen ... dan zeggen ze dat ze bij jullie staan om checken AL VAN 18/12 ! bestelnummer 109682

  • Aanbevelen? Nee

Respuesta del dueño del negocio

Hey Phedra, Bedankt voor je review. Ik heb je bestelling even opgezocht en zie tot mijn spijt dat deze inderdaad vertraging heeft opgelopen. Er zijn de afgelopen tijd een aantal factoren geweest waar wij helaas geen invloed op hadden. Zo zijn wij verhuisd naar een grotere locatie, zorgen de feestdagen voor een overload aan bestellingen en drukte bij de bezorgservice, kunnen wij door Covid-19 met minder mensen werken en zorgde de Brexit ervoor dat veel pakketjes vertraagd zijn geraakt. Ik begrijp natuurlijk dat je hiervan baalt. We willen juist dat jij je bestelling z.s.m. ontvangt. Ik zie gelukkig dat je bestelling inmiddels is verzonden en dat je deze spoedig zult ontvangen. Ik hoop dat je ondanks de vertraging alsnog veel plezier zult hebben van je nieuwe Yeezy's. Met vriendelijke groet, Linda - Team Restocks

4

Matig

Twee weken geleden sneakers besteld. Negen dagen geleden kreeg ik een mail dat de sneakers zijn ontvangen voor authenticatie. Tot op heden niets vernomen. Gisteren een mail verstuurd met de vraag waar ze blijven. Binnen 24 uur zou er gereageerd worden. Ik wacht nog op antwoord.

  • Aanbevelen? Ja

Respuesta del dueño del negocio

Hey Nihad, Bedankt voor je review. Excuses dat je niet spoedig een reactie van ons hebt ontvangen. Het is de afgelopen tijd onwijs druk geweest en we doen ons best om alle vragen z.s.m. te beantwoorden. Ik zie dat je je bestelling inmiddels hebt ontvangen en ik hoop dan ook dat je heel veel plezier hebt van je nieuwe Air Jordans! Met vriendelijke groet, Linda - Team Restocks

2

Slecht

Beste Ik heb 22december 2020 schoenen bij jullie besteld hier heb ik 2mails over ontvangen 1 daar van is een bevestigings mail en de andere was dat de verkoper de schoenen naar jullie had opgestuurd voor de rest weet ik nog niks over de schoenen. En zou hier graag meer over willen weten. Met vriendelijke groeten

  • Aanbevelen? Ja

Respuesta del dueño del negocio

Hey Nisrien, Bedankt voor je review. Houd er rekening mee dat Kiyoh een platform is om een officiële review over ons bedrijf achter te laten. Als je een vraag hebt over je bestelling, kan je contact opnemen met onze klantenservice chat. In de bevestigingsmail van je bestelling staat aangegeven dat de levertijd kunnen variëren tussen de 8 en 12 werkdagen. Ik heb even gekeken en kan zien dat je bestelling inmiddels is geleverd, op de 12e werkdag. Ik hoop dat je heel veel plezier hebt van je nieuwe Yeezy's! Met vriendelijke groet, Jane - Team Restocks

1

Slecht

Ongeveer 3 weken schoenen besteld.. €120 Ik snap dat kerst en oud en nieuw er tussen zat maar dit duurt wel heel erg lang, ook kan ik geen contact krijgen via de e-mail of Instagram. Vraag me af of ik überhaupt mijn bestelling nog binnen ga krijgen..

  • Aanbevelen? Nee

Respuesta del dueño del negocio

Hey Kim, Bedankt voor je review. In de bevestigingsmail van je bestelling staat aangegeven dat de levertijd kan variëren tussen de 8 en 12 werkdagen. Ik heb het even uitgezocht, maar ik zie dat jouw bestelling op de 12e werkdag is geleverd (houd er rekening mee dat we in de weekenden en op feestdagen gesloten zijn). Dit is misschien niet zo snel als dat je had gehoopt, maar wel binnen de aangegeven levertijd. Ik hoop dat je ondanks het wachten veel plezier hebt van je nieuwe sneakers! Met vriendelijke groet, Jane - Team Restocks

8

Goed

Snelle verkoop van mijn schoenen

  • Aanbevelen? Ja
2

NIET TE VERTROUWEN

SLECHTE SERVICE REEDS BETAALD OP 18/12/2020 330 EURO GEEN BERICHT VAN MIJN ZENDING EN NIEMAND TE BEREIKEN

  • Aanbevelen? Ja

Respuesta del dueño del negocio

Hey Lut, Bedankt voor je review. Ik heb je bestelling even opgezocht en zie helaas dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen. Er zijn de afgelopen tijd een aantal grote factoren geweest waardoor sommige bestellingen niet zijn geleverd binnen de aangegeven tijd, namelijk: onze verhuizing, de feestdagen, Covid-19 en Brexit. Ik begrijp natuurlijk dat je ontzetten baalt, maar helaas was dit een overmacht situatie. Ik zie gelukkig dat je je bestelling inmiddels hebt ontvangen en ik hoop dat je er ondanks alles veel plezier van hebt. Met vriendelijke groet, Linda - Team Restocks

8

Goed bedrijf en betalen optijd je geld terug en heel betrouwbaar

Ik heb 2 paar verkocht bij Restocks B.V. En bij beide paren hebben ze het geld netjes overgemaakt meteen toen ik de schoenen had geleverd en ze waren gekeurd. Ik ga vaker mijn schoenen hierop verkopen top bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
7

nice and fast delivered

bought a pair of shoes for my son and he is the happiest on earth with his Nike Mid

  • Aanbevelen? Ja

Respuesta del dueño del negocio

Hey Michael, Thank you for your review. That is great to hear. I hope your son enjoys his new shoes! Looking forward to see you again on Restocks. Kind regards, Mike - Team Restocks

9

Top service!

Top service, erg blij met de schoenen. En erg blij dat ze schoenen eerst goed worden gecheckt op echtheid! Zal niet de laatste keer zijn dat ik weer wat ga bestellen

  • Aanbevelen? Ja

Respuesta del dueño del negocio

Hey Stephanie, Wat goed om te zien dat je zo tevreden bent naar aanleiding van je verkoop! Ook wij vinden het belangrijk dat elke schoen op onze site word gecontroleerd. Dit zodat wij altijd authentieke, nieuwe en ongedragen sneakers aan kunnen blijven bieden. Mocht je het weer tijd vinden voor een paar nieuwe schoenen, weet je ons te vinden. Tot snel! Met vriendelijke groet, Jill - Team Restocks

9

Gemakkelijk en Snel

Alles wordt prima voor je geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

Heb mijn bestelling precies 3 weken geplaatst vandaag, er stond 11-12 dagen.. inmiddels 3 weken later nogsteeds niks binennen! Ongelofelijk. Ik zal voortaan ook niks meer bestellen hier!

  • Aanbevelen? Nee

Respuesta del dueño del negocio

Hey Pelin, Bedankt voor je review. Ik heb je bestelling even opgezocht en zie tot mijn spijt dat deze inderdaad vertraging heeft opgelopen. Er is de afgelopen tijd veel gebeurd: onze verhuizing, de feestdagen, Covid-19 en de Brexit. Dit zijn allemaal grote factoren die invloed hebben gehad op de levertijden van sommige van de bestellingen. Mijn excuses hiervoor. Ik zie dat je je bestelling inmiddels hebt ontvangen, super! Ik wens je er heel veel plezier mee. Met vriendelijke groet, Jane - Team Restocks

9

Ge-wel-dig!

De schoenen lopen werkelijk heerlijk! De eerste paar pogingen zul je moeite hebben om de schoenen aan te krijgen. Naarmate je de schoen vaker aan hebt gehad, vormt deze zich om jouw voet. Ook ontdek je dan de makkelijkste manier om ze aan te trekken. Ik ben zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja

Acerca de Restocks B.V.

Over the years, we experienced that authenticity, safety, quality and comfort are a must. Therefore these guarantees are our core values. With a young and dynamic team we do our utmost to live by these guarentees and help you in the search for the perfect sneakers. Without these guarantees, no deal!

Comentarios sobre el Kiyoh

• Cualquier persona puede publicar una revisión siempre que se cumplan los términos y condiciones y la política de privacidad
• Realizamos verificaciones automáticas y manuales para evitar revisiones falsas tanto como sea posible
• Las revisiones con una puntuación inferior a 6 se publican 7 días después de la colocación