Top service en ook nog eens snel binnen! Helemaal tevreden :)

Echt top

Goed, duidelijke communicatie

Nooit meer iets kopen

Men gebruikt een tactiek om winst te maken door de klant niet de kans te geven te retourneren wanneer de maat niet past. Ze vragen je om het online te verkopen opnieuw op hun site en zij kopen het dan aan aan een belachelijke prijs. Ik raad deze zaak af! Wees alert. Ik heb lang gespaard voor mijn schoenen. Ik ben 12 jaar. Ik heb de schoenen voor 190 euro gekocht en omdat deze te klein waren kon ik geen andere maat maat krijgen. Ik heb deze dan voor 134 euro. Een verlies van meer dan 60 euro. Schandelijk!!!!!!!!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Yasmine, Bedankt voor het schrijven van je review. Restocks is geen webshop, maar een online platform tussen kopers en verkopers. Dit betekent dat je de koopovereenkomst sluit met een particuliere verkoper, net zoals je bijvoorbeeld op Marktplaats zou doen. Wij als Restocks faciliteren hierbij de website waarop de items aangeboden worden en de kwaliteitsgarantie middels de controle die we uitvoeren. Het is dus niet mogelijk om je item naar ons terug te sturen. Dit staat ook onder ieder item op de website vermeld. De optie die wij bieden is het doorverkopen van je item. Dit heb je zoals ik heb gelezen ook gedaan. Hierbij kan je zelf de verkoopprijs bepalen en dus kiezen voor hoeveel geld je het item wilt verkopen. Met vriendelijke groet, Linda - Team Restocks

betrouwbaar

Bestelling is goed aangekomen

Goeie service

Hele mooie schoenen

De schoenen zijn prachtig alleen zijn ze te groot helaas

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Abdel, Ik ben blij dat je de schoenen mooi vindt! Balen dat ze te groot zijn. Je wilt er natuurlijk niet bijlopen als klein duimpje. Wist je dat je je schoenen weer via Restocks kan verkopen? Als je hier meer informatie over zou willen hebben, kan je gerust even een berichtje naar ons sturen. We helpen je graag. Met vriendelijke groet, Jane - Team Restocks

Blij met mijn aankoop!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Yarne, Jij blij, wij blij, iedereen blij! Ze zullen je vast en zeker goed staan :) Met vriendelijke groet, Jane - Team Restocks

Arrivate puntuali,mia figlia ne e'innamorata

Leggendo le recenzioni ero un po preoccupata...poi mi sono ricreduta...sono arrivate puntuali e il prodotto e'super!mia figlia le adora!!!

• Ci consiglieresti? Si

Erg tevreden!

Snelle levering, zeker van echtheid door kwaliteitscontrole

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Kendra, Leuk om terug te lezen! We willen jou als koper natuurlijk niet teleurstellen met een miskoop. Vandaar dat alle items uitgebreid door onze experts worden gecontroleerd. Op deze manier ben je verzekerd van een 100% authentiek item. Veel draagplezier! Met vriendelijke groet, Jane - Team Restocks

Fijne en betrouwbare site met een groot aanbod!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Sb, Bedankt voor je vertrouwen! We vinden het fijn dat we dit voor onze kopers kunnen betekenen. Wist je dat het aanbod elke dag verder wordt aangevuld? Daarnaast hebben we nu ook een Black Friday actie lopen! :) Met vriendelijke groet, Linda - Team Restocks

Heel correct!

Ik ben super tevreden over de communicatie met Restocks. Altijd correct met de bestellingen en op tijd met de leveringen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Fatima, Thanks voor je positiviteit! We vinden het natuurlijk belangrijk dat jij zo snel mogelijk kan shinen met je nieuwe sneakers. Draag ze met trots! Met vriendelijke groet, Linda - Team Restocks

De schoenen zijn super! Je krijgt voldoende mails om je up to date te houden waar je pakketje zich bevindt wat ik erg apprecieer. Restocks is echt een aanrader!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Shalini, Fijn dat jij het net zo belangrijk vindt als wij dat je weet waar je bestelling zich bevindt! Je item gaat natuurlijk door veel processen heen en we begrijpen als geen ander dat je graag een beetje op de hoogte gehouden wordt. Ik wens je veel plezier met je nieuwe sneakers! Met vriendelijke groet, Linda - Team Restocks

SUPER SERVICE!!!

Ich habe 3 Paar Schuhe gekauft und alle entsprachen der Große und dem Modell also 100% zufrieden.Einfach toll !!!

Top service, snelle reacties

Goede service, je wordt goed op de hoogte gehouden over je bestelling.

Vlotte verwerking

Sneakers worden snel geleverd.

very nice company

Restocks has a good team with friendly workers! Your order ships fast and save and if there should be problem the support can help you in a few hours! 5 out of 5 stars!!

Nu al aantal keer schoenen bij jullie besteld, snelle levering en snelle antwoorden op je vragen.

Snel - mooi transparant platform

Naast snelheid is het een transparant platform. Ze informeren goed wat ze doen en zorgen dat je de schoenen zo snel mogelijk ontvangt na een echtheids check

Goed geholpen en geen problemen gehad, goeie prijs

snelle service

Schandalig slecht !!!

Eerst schoenen besteld worden niet geleverd want blijken geen echte te zijn !! Dan bestel ik er andere maat 45 , sturen ze maat 47,5 maar die Willen ze niet meer terug nemen omdat het koordje van het echtheids zegeltje doorgeknipt is !! 300€ door mijne neus geboord want daar geraak je nooit meer van af maat 47,5 !! Dikke schande !!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Gerry, Bedankt voor je review. Wanneer je een iets hebt besteld op Restocks, verzegelt de Restocks tag inderdaad de garantie voor defecten op jouw item. Het is daarom belangrijk dat je direct contact met ons opneemt indien er iets niet klopt aan je bestelling. Ik zou de zaak graag nog eens bekijken. Ik kan namelijk geen communicatie met jou vinden binnen onze klantenservice. Je hebt een e-mail van mij ontvangen met de informatie die ik hiervoor nodig heb. Met vriendelijke groet, Linda - Team Restocks

HELEMAAL KLAAR MEE!!!

EEN ZEER SLECHTE SITE!!! Eerste bestelling al enorm teleurgesteld! Beste mensen ik heb yeezy mist schoenen besteld en kreeg een hele andere schoen binnen. Vervolgens na een aantal mailtjes en een 5% korting heb ik mijn bedrag terug gekregen nadat ik de verkeerde schoenen heb teruggestuurd. Dacht dat de tweede keer na het opnieuw bestellen van de yeezys die ik zo graag wilde hebben goed zou komen. Kreeg mijn bestelling al heel snel binnen zonder enige mail dat de schoenen goed gekeurd zijn voor authenciteit. Kreeg toen al een raar gevoel dat het niet goed zou komen... NOU NADAT IK DE DOOS HEB GEOPEND!! Weer dezelfde schoenen binnen gekregen!!! ONGELOOFLIJK EN BIZAR OM DIT OPNIEUW MEE TE MAKEN. DENK ER MAAR OVER NA OM NOG UBERHAUPT WAT TE BESTELLEN HIER:). Dit is echt next level en valt niet te accepteren! Zal niemand aanraden om hier nog wat te gaan bestellen. Ik ben er van geschrokken en klaar mee. Opnieuw een miezerige 5% korting valt niks op te lossen meer om mijn vertrouwen te winnen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Yasemin, Bedankt voor je review. Ik vind het erg vervelend om te horen hoe deze situatie is gelopen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je een keer, maar al helemaal niet twee keer, het verkeerde item ontvangt. Ik zie dat mijn collega de reden hiervan al heeft achterhaalt en je hier een e-mail over heeft gestuurd. Ik wil dan ook graag nogmaals onze oprechte excuses aanbieden. In de mail kan ik teruglezen dat er inmiddels een oplossing is voor het probleem en dat je een extra tegemoetkoming ontvangt voor het ongemak en dat wij, zodra we het retour hebben ontvangen, je het juiste item op zullen sturen. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Linda - Team Restocks

Een hele goeie service en kreeg mijn pakketje op de afgesproken datum

À propos Restocks B.V.

Over the years, we experienced that authenticity, safety, quality and comfort are a must. Therefore these guarantees are our core values. With a young and dynamic team we do our utmost to live by these guarentees and help you in the search for the perfect sneakers. Without these guarantees, no deal!

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement