Goeie service! Duidelijke communicatie, erg tevreden.

Restock is duidelijk in hun communicatie. Product kwam op tijd binnen. En ik werd duidelijk op de hoogte gehouden.

Heb mijn schoenen binnen een maand via Restocks verkocht. Fijn dat het via dit platform kon!

Heel fijn

Hele fijne ervaring. De schoenen zijn echt. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling via mailtjes en smsjes. Wel jammer dat je niks kan retourneren dus je moet wel geel zeker van je maat en keuze zijn.

Goede hulp

Vriendelijke klantenservice!

Ik had de Jordan 1 besteld geweldige service en een mooie schoen precies zoals op de foto. Ik bestel zeker nog een keer.

Goede levering en de tijd die wordt aangegeven klopt

Goede levering

Super maar wel verdrietig

Schoenen besteld die ik al heel lang graag wilde de licht blauwe Jordan , maar kreeg een bericht dat ze niet door de keuring kwamen. Dus niet authentiek . Netjes mijn geld terug gehad binnen 2 dagen. Heel verdrietig, maar beter dat dan neppers. Gewoon geduld en opnieuw bestellen.

Meerdere schoenen verkocht op restocks. Top site en geld staat snel op je rekening Ik raad dit bedrijf zeker aan!

Beantwoorden snel vragen goede service en mooie nette schoenen

Fantastic

Ik heb 3 schoenen gehaald tot nu toe top kwaliteiten Daar voor bedankt ! Jullie zijn te vertrouwen :)

Service ist sehr schlecht

Habe Schuhe bestellt. Sendungsnummer am zweiten Tag bekommen. Aber die Schuhe wurden nicht bei Dhl abgegeben. Das versuche ich schon seit Tagen restock zu vermitteln. Beim Online Chat wird nicht vernünftig geantwortet. Restock braucht ewig Lange bist die Antworten. Will nur mein Geld wieder. Bestellnummer: 126720

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Risposta del proprietario dell'attività

Hey Mehmet, Thank you for your review. Im sorry to hear that the shipping company has not been able to deliver the package. We've been in contact with each other about this case and I can tell you that I am in close contact with the shipping company to sort this out for you! I will reach out to you as soon as there's more information! If you have any further questions, then you can always reach me via chat. Kind regards, Jane - Team Restocks

Salve

Salve ho ordina un paio di air jordan 1 low il 4 gennaio, 8 gennaio mi è arrivata l’email che stavano al centro autenticazione poi non ho ricevuto più email, sono un po’ in ansia io mio numero d’ordine è 123543

• Ci consiglieresti? Si

Risposta del proprietario dell'attività

Hey Aurora, Grazie per la tua recensione! Ti ho aiutata con piacere a risolvere il tuo problema per chat. L’indirizzo e-mail associato al tuo ordine è stato modificato con successo e il tuo ordine ti è stato consegnato qualche minuto fa. Buon divertimento con le tue nuove sneakers! :) Cordiali saluti, Fara – Team Restocks

Goede kwaliteit

Ik had mijn pakketje 2 januari besteld en het was er 12 januari al. Ze hebben mij goed op de hoogte gehouden en mijn product was is goede conditie geleverd. Mijn enige opmerking is dat de doos een beetje beschadigd was. Voor de rest is het een goed site met goede producten voor een goed prijs. Ik raad het zeker aan

Zeer vlot verlopen en zonder problemen!

Mijn bestelling werd binnen de twee dagen verstuurd en ik ontving deze op de voorziene dag.

Een schoen die nergens meer te krijgen is, hier gebonden voor een redelijke prijs en de zekerheid dat dit geen namaak is. Is zeer goed bevallen!

Super fresh sneakers

Goeie ervaring

Top schoenen

Snel en netjes geleverd

Snel proces

Snel proces en afhandeling

Parfait !

Bonjour, j'écris ce commentaire suite à la commande et à la réception d'une paire de Nike Adapt BB Mag 2.0. J'espère que cela aidera d'autres acheteurs à faire leur choix, étant donné que Restocks n'est pas encore sur le devant de la scène sur le marché des sneakers. J'ai commandé la paire en taille 43 le 5 janvier et je les ai reçus le 18 janvier dans la matinée. Reçues en 9 jours ouvrables, ils ont tenu leur promesse quand aux délais de livraison malgré la situation sanitaire mondiale. La paire est arrivée très bien emballée, dans sa boite d'origine et les chaussures sont totalement neuves, jamais portées. Tout fonctionne (laçage automatique, leds) Je ne cache pas avoir eu quelques réticences avant d'effectuer mon achat en voyant certains commentaires, mais je me force à penser que ce sont des cas isolés, et que les périodes de fêtes n'ont pas aidé au respect des délais etc. De plus, Restocks vient d'emménager dans un entrepôt immense à Breda, ce qui renforce le côté LEGIT de la l'entreprise. Le site est également mis en avant par le site thesneakersbible ! Je recommande donc à 100% ce site ! Vous pouvez également compter sur l'aide de Mike dans le chat (dispo que dans les horaires indiquées, sinon le chat est caché et non accessible), il répond en moins de 24h. Bon achat à vous tous, et merci Restocks pour cette magnifique paire ! Jérémy from France

Smooth transaction.

Smooth and fast transaction

Goeie ervaring

Niets ontvangen!!!

Bestelling nog steeds niet ontvangen. Op 30-12 een mail dat heyt op echtheid gecontroleerd gaat worden. Graag zsm reactie Bestelnummer 118873 Ik wil chatten maar moet een mailadres invullen. Welk mailadres? Onvindbaar

Risposta del proprietario dell'attività

Hey Annous, Bedankt voor je review en je bestelling op Restocks. Ik heb je order meteen even opgezocht en zie gelukkig dat je je Air Jordans inmiddels in ontvangst hebt genomen. Dat is fijn! Succes met de show stelen met je nieuwe sneakers :) Met vriendelijke groet, Linda - Team Restocks

Snelle service, goed op de hoogte gebracht en mooie kwaliteitsvolle schoenen!

Het was een goede ervaring

A proposito di Restocks B.V.

Over the years, we experienced that authenticity, safety, quality and comfort are a must. Therefore these guarantees are our core values. With a young and dynamic team we do our utmost to live by these guarentees and help you in the search for the perfect sneakers. Without these guarantees, no deal!

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni con un punteggio inferiore a 6 sono visibili 7 giorni dopo l'invio