goed en snel

Good

Sold my sneakers, took. About 2 weeks to get my money

Vertrouwlijk en veilig

Het duurt mischien een klein beetje lang maar het komt zeker binnen en ze zijn perfect

Ich bin zufrieden.

Ich bin zufrieden.

Mooie schoenen, blij mee !

Blij met de schoenen, duurde lang maar in principe wel binnen de aangegeven levertijd. De verzendkosten kan ik niet helemaal plaatsen.

Super mooie schoenen

De levering duurde wat langer maar het is echt het wachten waard

Super service, eerlijke uitbetaling, mooi assortiment aan sneakers

Tijdje actief op het platform zonder enkele problemen. Zowel verkopen als kopen verloopt vlot. Geweldig platform!

Mooie schoenen ,vertrouwd bedrijf

Super goede ervaring Volgende keer bestel ik weer bij Restocks

Ganz okay

Die Lieferung hat 11 Tage gedauert, zudem ändern sich die Preise immer bei den jeweiligen Größen was ich nicht so toll finde. Aber die Schuhe sind original verpackt und der Preis war auch relativ „okay“.

Super !

Alles gut geklappt !

Goeeeedddddddd

Die schoen is mooi, is netjes aangkomen

Piattaforma perfetta per acquistare o vendere

Piattaforma ben strutturata facile da utilizzare, assistenza clienti ottima ! La mia piattaforma preferita di vendita online la consiglio a tutti , da quando ne ho saputo l’esistenza non ho potuto farne a meno ! 5 stars

• Ci consiglieresti? Si

De bestelling is duidelijk te volgen en product geleverd in goede staat

Super schneller Service über das Wochenende

Habe sehr gute Erfahrung gemacht. :) Leider sind die Preise etwas hoch.

The best!

Een goede ervaring

Ik had mijn schoenen op maandagavond besteld en volgens de site zouden ze woensdag binnenkomen en dat is ook gebeurd dus ze kwamen netjes hun afspraken na.

Soepel

Advertentie geplaats om mn schoenen te verkopen via consign binnen 1 dag verkocht !!! Ga zeker vaker mn schoenen hier verkopen Voor herhaling vatbaar

Snelle service!

Hoop nu mn tweede paar te scoren bij jullie!

Niets te klagen

Dit was optimale service en had mn schoenen snel binnen!

Sehr seriös schnelle Bearbeitung

Gute Information super schnelle Lieferung

Genial

Molt bona experiència amb la compra!! Ha arribat molt ràpid i era el que esperàvem !! L’únic punt negatiu ha estat que la caixa ha vingut bastant trencada... per algú que compra aquest tipus d’article , la caixa també es part del producte. A part d’això tot genial!!

Finger weg!!!

Wieso wird die Bewertung auf deutsch gefragt? Wenn ich was gefragt habe kam nur auf Englisch die Antwort zurück. Ich habe Schuhe bestellt für mein Sohn, Lieferung war sehr schnell und teuer, passte aber mein Sohn nicht, ich durfte weder austauschen noch zurück liefern. Letztendlich habe ich bei Paypal Beschwerde eingereicht, durfte dann die Schuhe wieder auf meine Kosten zurück Liefern. Ich habe meine Geld noch nicht bekommen, bin gespannt. Also Finger weg!!!!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Antwort des Geschäftsinhabers

Hey Güldan, Thank you for your review. I'm sorry that it was unclear to you that items can't be returned when buying on Restocks. I would like to explain to you why this is and for this reason I have sent you an email. In this email I'm also asking you for further information about the item you sent back to us. I hope to hear from you. Kind regards, Jane - Team Restocks

Goed!

Snelle levering en duidelijke communicatie!

Duidelijk Snel geleverd Proper verpakt

Ik heb al eerder schoenen verkocht bij dit bedrijf en alles ging vlekkeloos. Pluimpje...

Über Restocks B.V.

Over the years, we experienced that authenticity, safety, quality and comfort are a must. Therefore these guarantees are our core values. With a young and dynamic team we do our utmost to live by these guarentees and help you in the search for the perfect sneakers. Without these guarantees, no deal!

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Fehlprüfungen so weit wie möglich zu vermeiden