nice and fast delivered

bought a pair of shoes for my son and he is the happiest on earth with his Nike Mid

Antwort des Geschäftsinhabers

Hey Michael, Thank you for your review. That is great to hear. I hope your son enjoys his new shoes! Looking forward to see you again on Restocks. Kind regards, Mike - Team Restocks

Top service!

Top service, erg blij met de schoenen. En erg blij dat ze schoenen eerst goed worden gecheckt op echtheid! Zal niet de laatste keer zijn dat ik weer wat ga bestellen

Antwort des Geschäftsinhabers

Hey Stephanie, Wat goed om te zien dat je zo tevreden bent naar aanleiding van je verkoop! Ook wij vinden het belangrijk dat elke schoen op onze site word gecontroleerd. Dit zodat wij altijd authentieke, nieuwe en ongedragen sneakers aan kunnen blijven bieden. Mocht je het weer tijd vinden voor een paar nieuwe schoenen, weet je ons te vinden. Tot snel! Met vriendelijke groet, Jill - Team Restocks

Gemakkelijk en Snel

Alles wordt prima voor je geregeld.

Slecht

Heb mijn bestelling precies 3 weken geplaatst vandaag, er stond 11-12 dagen.. inmiddels 3 weken later nogsteeds niks binennen! Ongelofelijk. Ik zal voortaan ook niks meer bestellen hier!

Antwort des Geschäftsinhabers

Hey Pelin, Bedankt voor je review. Ik heb je bestelling even opgezocht en zie tot mijn spijt dat deze inderdaad vertraging heeft opgelopen. Er is de afgelopen tijd veel gebeurd: onze verhuizing, de feestdagen, Covid-19 en de Brexit. Dit zijn allemaal grote factoren die invloed hebben gehad op de levertijden van sommige van de bestellingen. Mijn excuses hiervoor. Ik zie dat je je bestelling inmiddels hebt ontvangen, super! Ik wens je er heel veel plezier mee. Met vriendelijke groet, Jane - Team Restocks

Ge-wel-dig!

De schoenen lopen werkelijk heerlijk! De eerste paar pogingen zul je moeite hebben om de schoenen aan te krijgen. Naarmate je de schoen vaker aan hebt gehad, vormt deze zich om jouw voet. Ook ontdek je dan de makkelijkste manier om ze aan te trekken. Ik ben zeer tevreden!

Bestelling yeezy’s

Ik heb mijn bestelling net ontvangen, ik ben zeer tevreden. It was worth the wait. Super leuk dat er nog een restocks mondmasker bij zit. It’s all about the details.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hey Aysegul, Bedankt voor je review. In de bevestigingsmail van je bestelling staat aangegeven dat de levertijden kunnen variëren tussen de 8 en 12 werkdagen. We zitten momenteel op werkdag 11 en ik zie dat je bestelling vandaag wordt verzonden. Je ontvangt per mail de track & trace code van ons. Ik verwacht dat je bestelling morgen geleverd zal worden. Dit is dus binnen de aangegeven levertijd. Alvast veel plezier met je nieuwe sneakers! Met vriendelijke groet, Linda - Team Restocks

Goede ervaring

Jordan 1 mid dia de los muertos bestelt Binnen 2 dagen ontvangen voor een redelijke prijs

Antwort des Geschäftsinhabers

Hey Senne, Bedankt voor je review! Wist je dat de prijzen blijven schommelen? Dit komt doordat al onze sneakers worden aangeboden door particuliere verkopers die hun eigen verkoopprijzen kunnen bepalen. Wij tonen altijd de laagste verkoopprijs op onze website voor onze kopers. Hopelijk gaan we voor de volgende review voor de 10! Ik wens je veel plezier met je schoenen en wie weet tot snel. Met vriendelijke groet, Jill - Team Restocks

Ga zeker nog bestellen ben super tevreden!!

Antwort des Geschäftsinhabers

Hey Peter, Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent! Dit is de ultieme reden waarvoor wij keihard ons best blijven doen. Ik wens je ontzettend veel plezier met je nieuwe sneakers en tot snel op Restocks! Met vriendelijke groet, Jill - Team Restocks

Uitstekende producten

Zie boven

De schoenen zijn heel mooi! Je werd goed op de hoogte gesteld via de mail.

Awesome!

I love my Jordan’s and everything about Restocks! I will definitely continue to shop with Restocks in future and highly recommend it to everyone!

Antwort des Geschäftsinhabers

Dear Jasmina, Thank you for your review. Enjoy your new Jordans! Rock them well and we look forward to see you next time on Restocks. Kind regards, Mike - Team Restocks

tevreden over mn eerste bestelling!

Service en verzendkosten wat aan de hoge kant. Verder prima!

Ja de snelheid van de site was heel goed

Goede service en snelle levering

Goede kwaliteit, betrouwbaar

Snelle en correcte afhandeling.

geweldig

echt het wachten waard, super blij met mijn schoenen. en super fijn blij dat ik ook echt weet dat ze echt zijn. het bezorgen ging biet super soepel maar zeker ik zeker niks om over te klagen

Erg goede levering

Het was een erg goede levering. Niks op aan te merken.

De schoenen kwamen binnen 2 weken, net zoals op de foto.

Heeeeel tof!

Heeel tof, nieuwe schoen! Nieuwe kicks die moeilijk te krijgen zijn!!!

Ik heb schoenen besteld bij restocks en ben er heek blij mee. Goede service en snelle levering

Mooie schoenen

Snel en betrouwbaar

Top service!

Ze kwamen snel

Ben tevreden met schoenen

Über Restocks B.V.

Over the years, we experienced that authenticity, safety, quality and comfort are a must. Therefore these guarantees are our core values. With a young and dynamic team we do our utmost to live by these guarentees and help you in the search for the perfect sneakers. Without these guarantees, no deal!

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Fehlprüfungen so weit wie möglich zu vermeiden