Geannulleerd

Mijn bestelling werd geannulleerd helaas, ik keek er erg naar uit. Restocks moet een oplossing bieden ipv aangeven dat de bestelling maar gewoon niet doorgaat.

Response from the business owner

Hi Thieu, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven! Vervelend om te horen dat je bestelling geannuleerd is. Restocks werkt met particuliere verkopers en is dus afhankelijk van de verkopers. Aangezien je zelf een verkoper bent van Restocks, weet je natuurlijk hoe het platform werkt. Als een verkoper het item niet opstuurt of een item opstuurt dat niet aan onze kwaliteitseisen voldoet, zijn wij genoodzaakt de verkoop te annuleren. Allereerst proberen we dan een nieuwe verkoper te zoeken om de bestelling alsnog door te laten gaan, maar als dit niet mogelijk is, hebben wij helaas geen keuze en moeten we de order annuleren. Mijn excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Nikita - Team Restocks

Goede overzichtelijke site!

Heb zelf yeezys hier gekocht en die zitten als gegoten! Ben niet echt met de klantenservice in aanraking gekomen dus daarover kan ik geen uitspraak doen. Verder is de levertijd wel aan de lange tijd (6 dagen) maar dat is het wachten waard want uiteindelijk heb je een paar hele vette schoenen. De site is verder heeel overzichtelijk en duidelijk; er staan niet teveel schoenen op maar ook niet te weinig. Dit is zeker een aanrader!!

bien reçu de mail pour la confirmation

Response from the business owner

Hi Assia, We've sent you a confirmation e-mail on the 9th of February. As I can see, you've only opened the e-mail yesterday. You can check the status of your purchase in your account but we will also send you e-mails about every step in our process. If you have any questions or need further information, please feel free to contact our Client Support Chat! Kind regards, Nikita - Team Restocks

Au top

Sans hésitation expédition rapide

slechte service

slechte service Mijn reactie op mijn beoordeling van restocks: Nee, ik ben niet van plan hem aanpassen. ‘We hebben regels en iedereen moet zich hieraan houden’ Iedereen? Waarom maken jullie dan wel uitzonderen voor een aantal van mijn leden? Oneerlijke service, verdient geen goede rating als je mensen anders behandeld.

Response from the business owner

Hi Timothy, Bedankt voor de aanpassing van je review! We behandelen niemand anders. Op het moment dat jij je niet aan de regels hield, stonden de regels (en de consequenties hiervan) duidelijk vermeld op zowel onze website, als in onze Algemene Voorwaarden. Dit gold niet voor een aantal andere Restocks verkopers, vandaar dat zij eenmalig hun boete teruggekregen hebben. Met vriendelijke groet, Nikita - Team Restocks ___________________________________ Hi Timothy! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Ik begrijp dat je het vervelend vind dat we je een flake boete hebben moeten geven. Helaas dient elke verkoper zich gewoon aan de regels te houden, of je nou een 'kookgroep' beheert of niet. Jammer dat dit resulteert in een review met een laag cijfer. Restocks hanteert een zerotolerancebeleid op het gebied van 'flaken'. Simpelweg omdat we onze dienstverlening en kwaliteit hoog willen houden. Met vriendelijke groet, Nikita - Team Restocks

Beste verkoopplatform.

Ik gebruik restocks nu vrijwel bij iedere verkoop omdat marktplaats hedendaags krioelt van de scammers.

geweldig

betrouwbaar niet meer niet minder

Achat air force 1 shadow

Excellent site Super content du produit Elles sont tout juste magnifiques Ma fille les kiffe grave, elle en rêvait tellement Livraison comme annoncée Suivi de la commande top Un grand merci

Als je vragen hebt kan je ze stellen en je krijgt snelle reactie terug dus... top bedrijf ga vaker bestellen

parfait du début à la fin de ma commande

j'ai passer une commande pour une jordan 11, j'avais rater la sortie mais j'ai pu l'avoir sur restocks à un bon prix, j'ai été livré en seulement une semaine!

Top👌🏽👍🏻

Goede service, snel gelerd en top dat de schoenen door experts grondig gecontroleerd worden op echtheid

Es ging alles ohne Probleme

Bis jetzt ist noch nichts passiert außer 1x bezüglich des Geldes wo ich nach über 48 h immer noch keine Geld zurück habe auch jetzt noch nicht ich hätte gern immer noch mein Geld zurück ! Aber sonst ist alles top fit und ausgesprochen professionell

Top, gerne wieder !!

Klappt alles Reibungslos. Kann man nur Empfehlen.

Simple, rapide, efficace

Ma première expérience avec restock sera probablement pas la dernière, le processus général est un peu long (mais pas trop). Je suis globalement satisfait :)

Een best wel goeie ervaring.

Als een goeie ervaring die ik vaker wil hebben.

only sometimes a little late payment

Snelle verzending , goede prijzen

Kreeg snel me yeezys yecheil voor een goede prijs.

Alles Prima,gerne wieder

Okay

Top, ik ben goed geholpen

Alles ging heel snel, ik had mijn schoen verkocht en kreeg een net label toegestuurd, ik kon hem zo afgooien bij het postkantoor en de volgende week was ik uitbetaald.

Zeer prettig en professioneel.

Ik beveel restocks zeker aan voor een ieder. Goede communicatie en levering.

Snelle en goede service

Paartjes opgestuurd en snelle verificatie en uitbetaling binnen de termijn.

Snelle levering en uitbetaling

Schoen was goed

Alles netjes verlopen zeker een aanrader

Erstaunlich!!

um ehrlich zu sein hatte ich echt angst nach dem ich hier die kommentare durchgelesen habe, dass entweder mein packet nie ankommt oder ich längere zeit darauf warten muss. ABER Was soll ich sagen ich hab mich getraut. Schuh und packet infos wurden per Mail zugesandt und immer informiert und meine schuhe kamen echt sehr schnell an. Hätte ich nicht erwartet. Würde jederzeit nochmal bestellten Danke ❤️❤️

Filter on Language

About Restocks B.V.

Over the years, we experienced that authenticity, safety, quality and comfort are a must. Therefore these guarantees are our core values. With a young and dynamic team we do our utmost to live by these guarentees and help you in the search for the perfect sneakers. Without these guarantees, no deal!

• All customers are allowed to review
• Reviews must meet the review terms and conditions and the privacy policy
• Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more
• Reviews with a score below 6 are visible 7 days after they have been submitted