Perfekt

Schnell, begleitend, informativ, top Ware

Goede service. Staan je snel te woord als je vragen hebt.

email

ik kreeg geen email toen ik het besteld heb. dat vind ik persoonlijk heel stressvol. ik denk dat het betrouwbaar is maar dat weet ik niet zeker omdat ik geen email kreeg.

Response from the business owner

Hi Maria, Wat jammer dat je ons een slechte beoordeling hebt gegeven! Ik kan namelijk inzien dat wij de bevestigingsmail naar je toe hebben gestuurd en dat deze ook is afgeleverd. Je hebt ons benaderd dat je deze niet hebt kunnen vinden, waarop wij de e-mail nogmaals verstuurd hebben en vertelden dat onze e-mails vaak in de spambox terecht komen. Toen heb je de e-mail wel kunnen vinden en was het probleem in principe opgelost. Indien je nog vragen hebt, kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice chat. Met vriendelijke groet, Jane - Team Restocks

Sehr zufrieden mit meiner Bestellung

Bevor ich mir bei Restocks einen Schuh bestellt habe, las ich mir zuerst die Bewertungen durch, die zum Teil nicht wirklich gut ausgefallen sind. Deshalb war ich anfangs sehr skeptisch aber schlussentlich habe ich den Sneaker erhalten den ich mir bestellt habe. Ich gebe grundsätlich zukünftigen Kunden den Rat, erstmal die FAQ´s sich durchzulesen bevor sie bestellen, da einige Rezenssionen nur deswegen so schlecht waren, weil wahrscheinlich nicht oder nur oberflächlich gelesen wurde. Das ist natürlich schade. Alles in allem bin ich völlig zufrieden. Selbst wenn man einen Sneaker bestellt hat und dieser den Authentifizierungsprozess nicht überstanden hat, bekommt man sein Geld zu 100 % zurück. So muss es sein. Einen Minuspunkt bekommt Restocks allerdings von mir. Ich habe zuerst versucht über die E-Mail Restocks zu kontaktieren aber da hat sich leider keiner gemeldet. Erst als ich über die Chatfunktion es probiert habe, hat es funktioniert. Vielleicht da eventuell eine zusätzliche Person einstellen um eure Flut von E-Mails besser zu bewältigen. Ansonsten ist Restocks sehr empfehlenswert um gehypte und limitierte Sneaker zu kaufen.

Erg tevreden met de service die is geleverd.

Toppers

Top service kan niet anders zeggen, alleen soms net iets te duur

Jordan 5

Nickel bon produit

Hat alles problemlos geklappt

Hat alles problemlos geklappt

Très content juste délai un peu long

À part le délai entre l'achat et la livraison qui sont un peu long. Je suis très satisfait de la qualité fourni

Je suis très déçu je n’ai toujours rien reçu

Bonjour j’ai commander ma paire le 12 mai elle n’a toujours pas été expédiée et je n’ai aucun retour Ce n’est pas normal !!!

• Nous recommanderiez-vous? Non

Response from the business owner

Dear Sokaina, Thank you for your review. As you might know, the average delivery time for items that we don't have in stock, is 10 business days. Your order was placed on May 12 and delivered on May 25, the 9th business day. This means that the process of your order wasn't delayed at all and we, Restocks, have kept our promises. If you have any further questions, don't hesitate to contact our Customer Service Chat. Kind regards, Jane - Team Restocks

Bien

Commande reçus en moins de deux semaines. J’avais certains doutes vis-à-vis de ce sites mais finalement je suis contente d’avoir commander sur ce site et je le recommande.

Seriös und äußerst transparent

Gut organisierte und benutzerfreundliches Websitedesign. Zwischen benachrichtigungen über den Stand meiner Bestellung und vorallem die Qualitätsprüfung des Schuhs tragen zur Transparenz und Seriösität bei.

Perfekt!

Es gibt die seltensten Schuhe,die überall ausverkauft sind,zum besten Preis bei Restocks!

Parfait !

Chaussures impeccables, conforme au photos , rien a redire

Een goede site

Response from the business owner

Beste Dylan, Bedankt voor je positieve feedback! Wel jammer dat je ons dan toch een onvoldoende geeft. Met vriendelijke groet, Jane - Team Restocks

Mwah

Te duur

Response from the business owner

Hoi Safae, Wat jammer dat je ons een slechte review geeft. Ik zie dat je wel een bestelling bij ons hebt geplaatst. Dit was een item die wij op voorraad hielden voor de verkoper. Omdat de levertijd bij dit soort bestellingen aanzienlijk korter is (1 - 2 werkdagen), verrekenen wij hiervoor extra voorraadkosten. Deze voorraadkosten bedragen €10,-. Wellicht heb je hierdoor het idee gehad dat de verkoopprijs hoger was dan verwacht. In de toekomst zou je dan bijvoorbeeld ook kunnen gaan voor een item met een langere levertijd (ca. 10 werkdagen). Hier worden dan geen extra voorraadkosten bij in rekening gebracht. Indien je nog andere vragen hebt, kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice chat. Met vriendelijke groet, Jane - Team Restocks

Alles goed toegekomen

Jordans besteld die in stock waren - vlug en zonder problemen toegekomen in nieuwstaat

GOED

ik dacht dat ik heel erg lang moest wachten op mijn yeezy's, maar dat viel uiteindelijk heel erg mee. Ze houden zich netjes aan hun woord over hoelang het kan duren voor dat je schoenen er zijn. heb ook contact gehad op de chat, en kreeg snel en netjes antwoord. Ik ga zeker vaker bestellen bij jullie.

Snelle levering en erg netjes !

Goede service, duidelijk en eerlijk!

Goede service, duidelijk en eerlijk!

Mooie sneaker, jammer dat er verschil in de maat zat

Yeezy Alvah besteld en redelijk op tijd binnen gekomen. Bezorging was prima. De schoen zelf vond ik erg mooi, ze vallen best klein maar daarom had ik ook een maat groter besteld dan wat ik normaal draag. De rechterschoen zat goed maar helaas was de linker echt te strak. Dit heb ik normaal nooit bij schoenen. Misschien is dit een productiefoutje geweest maar omdat Restocks hierin verder niks kan betekenen moet de schoenen dus helaas doorverkopen. Contact met Restocks hierover is oke verlopen.

Soweit alles gut und zuverlässig

System funktioniert gut, dauert nur sehr lange bis man sein Geld hat. Schnellere Abwicklung wäre besser.

Betrouwbaar en tevredenheid

Ik heb een goede ervaring met restocks. Alles is authentiek en betrouwbaar.

Goeie service. Krijgt alle info die je nodig hebt en erg professioneel

About Restocks B.V.

Over the years, we experienced that authenticity, safety, quality and comfort are a must. Therefore these guarantees are our core values. With a young and dynamic team we do our utmost to live by these guarentees and help you in the search for the perfect sneakers. Without these guarantees, no deal!

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement