Favo plek om sneakers te kopen

Betrouwbaar, correct, en snelle levering

De prijzen zijn iets duurder maar dit was een schoen die in de gewone winkel niet meer te vinden was door de zeer snelle verkoop. Zeer tevreden van de duidelijke site en de zeer goede en snelle service.

Zeer vertrouwbare website!

De verzending van de schoenen is zeer vlot, en alle schoenen zijn authentiek. De schoenen waren aan mijn deur in al 3 dagen, zeer goede website.

alles prima gelaufen

Samstag bestellt - Dienstag geliefert - alles TOP!!!

uitstekend

Niks op aan te merken

Snelle levering en wltijd tevreden

Ze doen wat ze beloven!

Had heel snel de beloofde sneakers in huis. In perfecte conditie. Voorwaarden zijn hartstikke helder.

Perfekte informationen und schnelle Lieferung

Bin sehr zufrieden Lieferung war wie auf der Website geschriben wurde am nächsten Tag verlässlich da. Das Packet hatte keine beschädigungen. Werde aufjedenfall nochmals hier einkaufen.

Goed en snel bezorgd

We hadden de schoenen besteld en twee dagen later had ik de schoenen al in huis. De schoenen waren ook goed verpakt.

Gute Preise lange Zeit für die Abwicklung

Dauert sehr lange bis die Schuhe bei euch ankommen und ebenso bis ihr das Geld überweist

Superb

Great service! Makes selling trainers a breeze!

Super zufrieden

Alles super, Versand wie angegeben.

Schnelle Bearbeitung und Lieferung, einwandfreie Ware

Unkomplizierte Abwicklung Sehr schnelle Lieferung Top Ware erhalten

scarpe disperse

Ho ordinato da più di 10 giorni le mie Jordan 1 ma non ne vedo nemmeno l’ombra.. ho l’impressione di essere stata truffata e inoltre quando le ho comprate c’era scritto che l’arrivo era previsto per martedì scorso. Sono delusa e aspetto ancora le mie scarpe

• Ci consiglieresti? No

Hele goede service

Ik vond juist het beste dat het binnen een dag is binnen gekomen!

Ondanks het lange wachten (12dagen) is het wel de moeite waart! Ik heb de jordan 1 mid besteld en ze zijn gewoonweg super zeker een aanrader

Sehr zufrieden

Ich habe das erste Mal über Restocks bestellt und bin sehr zufrieden. Ich wurde über jeden Schritt informiert und die Schuhe kamen super schnell bei mir an. Ich würde immer wieder dort bestellen.

Goede service en producten

Jordan 1 besteld, ging helemaal goed. Site werkt prima en betalen ook. Verzending duurde wel wat lang; ongeveer anderhalf week. Geen beschadigingen en prima aangekomen. Zeker een aanrader.

Snelle levering!

Goede service en een snelle levering. Schoenen werden de volgende dag bezorgd.

Goede ervaring ben er super blij mee!

De schoenen zitten heel comfortabel dn maat was ook goed

All perfect

All was perfect and smooth, but maybe the payout took to long, would be nice it it would be faster

Lang

Ik wacht al sinds 8-10-20 op mijn bestelling en heb nog steeds niets binnen.

Response from the business owner

Hey C, Bedankt voor je review. Ik begrijp dat je jouw sneakers zo snel mogelijk in ontvangst zou willen nemen. Ik heb dan ook even voor je uitgezocht wanneer deze geleverd worden. Ik heb je hier een mailtje over gestuurd. Met vriendelijke groet, Jane - Team Restocks

Wachttijd

ik heb 6 oktober schoenen besteld en het zou binnen 5-10 werkdagen binnen zijn , alleen het is nog steeds niet binnen en het is nu al 20 oktober (12 werkdagen verder) en ik heb ook geen mailtje gehad dat het onderweg is. Alleen dat ze aangekomen zijn ergens waar ze worden gecontroleerd op echtheid. Ik hoop dat ze snel binnen komen.....

Response from the business owner

Hey Lynn, Bedankt voor je review. Wat rot dat de levering van jouw bestelling iets is vertraagd! Ik begrijp dat je daarvan baalt. Ik zie dat je je item inmiddels wel in ontvangst hebt kunnen nemen, maar heb je nog even een e-mail gestuurd met een goedmakertje. Met vriendelijke groet, Jane - Team Restocks

Goede service, mooie schoenen

Binnen 2 dagen hadden we de schoenen en me jonge weer blij

Snelle levering alleen jammer dat je niet je schoenen kan terug opsturen. De schoenen die ik besteld had vielen namelijk klein... en nu moet ik wachten totdat ze verkocht worden voordat ik nieuwe krijg/moet kopen.

About Restocks B.V.

Over the years, we experienced that authenticity, safety, quality and comfort are a must. Therefore these guarantees are our core values. With a young and dynamic team we do our utmost to live by these guarentees and help you in the search for the perfect sneakers. Without these guarantees, no deal!

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement