Hoef niet meer in een oneerlijke rij te staan

Goede betrouwbare site.

Ik ben erg tevreden met deze site.Er worden goeie updates gegeven. En de site biedt goeie prijzen.

Vorbildliche Transaktion

Website übersichtlich gestaltet, gut zu bedienen; sehr guter Informationsfluss seitens des Anbieters; schnelle Lieferung des bestellten Artikels. Einfach vorbildlich! Gerne wieder und absolut empfehlenswert! Daher *****

livraison

je n’est jamais reçu ma commande je n’est aucun moyen de contacter l’entreprise pour être livré ou pour être remboursé

• Nous recommanderiez-vous? Non

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Laury, Thank you for your review. I have been looking for any correspondence but unfortunately, I can not find anything. You can contact as through our Customer Service Chat or by e-mail. I did find your order. Your order has left our building on the 11th of March. So it is strange that you did not receive it yet. I will contact DHL to figure out what happened. If you have any other questions, please do not hesitate to contact us. You can also e-mail us at: customer.service@restocks.eu. Kind regards, Nikita - Team Restocks

Mittelprächtig

Hatte 10 min nach der Bestellung gesehen das ich die falsche Größe angegeben habe 42 statt 42 3/4. War keine Möglichkeit mehr zur Änderung.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Klaus, I am sorry to hear that you have ordered the wrong size. Unfortunately, we can not change or cancel orders because we work with private sellers. All the items on our platform are sold by private sellers and all purchases on Restocks are final. This means that refunds, exchanges or returns are not possible. Of course, if you do not wish to keep your item, you are welcome to resell it on Restocks in the same condition in which you have received it. My apologies for the inconvenience. Kind regards, Nikita - Team Restocks

Schandalig!

erg dat de schoenen niet geruild mogen worden! Schande!!!!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Frederik, Allereerst wil ik je bedanken voor je review. Ik leg je graag uit waarom items niet geruild kunnen worden op ons platform. Restocks is een online platform voor kopers en verkopers en dus geen webshop. Dit houdt in dat we werken met tweedehands producten van particuliere verkopers. Je kunt ons platform vergelijken met bijvoorbeeld Marktplaats. Het verschil is natuurlijk dat elke aankoop eerst gecontroleerd wordt in ons authenticatie centrum. We garanderen namelijk 100% ongedragen en authentieke producten in de officiële schoenendoos. Echter verandert dit niet dat we werken met particuliere verkopers en het retourneren of ruilen van producten dus niet mogelijk is. Dit staat vermeld op elke productpagina, in onze FAQ en natuurlijk ook in de Algemene Voorwaarden waar je mee akkoord bent gegaan. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, kun je contact met mij opnemen via: customer.service@restocks.eu. Met vriendelijke groet, Nikita - Team Restocks

Zeer snelle service

Ik kreeg mijn schoenen binnen een week binnen. Ik werd ook constant netjes op de hoogte gehouden van het proces.

Goede ervaring maar niet snel

Prettige ervaring met Retocks gehad. Voor de tweede keer iets verkocht via Restocks en twee keer ging dit vlekkeloos. Het enige nadeel is dat het hele proces, dat je de schoenen hebt verkocht tot het geld op je rekening staat, erg lang duurt. Hier kunnen ze op verbeteren aangezien de grootste concurrent, StockX, nu ook in Nederland gevestigd is. Bij Stockx heb je binnen 2 werkdagen nadat je de schoen hebt verstuurd het geld op je rekening. Dit is incl authenticatie etc. Bij Restocks ligt het pakket de volgende dag bij hun in het magazijn, duurt de authenticatie ongeveer 3 werkdagen en de betaling vervolgens nog eens 7 werkdagen! Iets te lang naar mijn mening. Voor de rest zijn ze goed bezig en zeer betrouwbaar. Zeker een aanrader voor het kopen en verkopen van schoenen.

Snelle levering, goed product:)

De schoenen waren sneller binnen dan verwacht en in goede staat👍

Excellent

Commande effectuée un jeudi et livraison le lundi .... je recommande et reviendrai

alles gut gelaufen

seriös Shop.Original Ware. würde weiterempfehlen

Fast delivery and perfect staff !!

Fast delivery and perfect staff !!

Topp

Altijd mijn schoenen op tijd gekregen en voor een redelijke prijs.

Houd mij goed up to date met hoe de stand van zaken zijn!! En snelle service

Sneller service en werkt eenvoudig

TOP

Super tevreden

Ik had me bestelling snel en ze zeer netjes snel afgeleverd dankjewel!!

Goed!

Alles op tijd en netjes binnen gekregen. Blij mee!

Snel geleverd top!!

Snel en eerlijk

Prima prijs. Goede service.

Super!!

Ondanks de Corona super snelle service! Had binnen een week mijn yeezy’s! Super blij mee 😍

Sehr gut aberration bitte versuchen sie im status mehr info zu schriben

Sehr gut aberration bitte versuchen sie im status mehr info zu schriben

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Perfect!

Correcte afhandeling, vlotte levering

Heb naar mijn mening wat lang moeten wachten maar dat is begrijpelijk. Misschien zou ik het meer waarderen als ik beter op de hoogte gebracht werd van de status van mijn bestelling

Erg fijn, zonder problemen schoenen verkocht.

Fijne ervaring. Verkoop erg soepel verlopen. Uitbetaling termijn zou korter kunnen. Verder erg fijn.

À propos Restocks B.V.

Over the years, we experienced that authenticity, safety, quality and comfort are a must. Therefore these guarantees are our core values. With a young and dynamic team we do our utmost to live by these guarentees and help you in the search for the perfect sneakers. Without these guarantees, no deal!

Avis sur Kiyoh

• Tous les clients sont autorisés à consulter
• Les avis doivent respecter les conditions générales et la politique de confidentialité
• Contrôles pour éviter autant que possible les faux avis: En savoir plus
• Les avis avec un score inférieur à 6 sont visibles 7 jours après leur soumission