Degelijk

Op de website stonden er andere maximum levertijden dan in de bevestiging mail. Schoenen zagen er heel goed uit, dus heel degelijk.

Binnen 6 werkdagen al mijn schoenen binnen gekregen. Het liep verder helemaal op rolletjes zonder moeilijkheden.

Goede en snelle service

Top service tot op heden!

Goede survice ,vriendelijk

Een goede ervaring met sneakers verkopen ik zou het hier nog wel een keer willen doen. Tnx restocks

Product is goed en duidelijk omschreven. Ze laten je ook iedere keer duidelijk weten wat er gebeurd met het artikel.

Helemaal TOP!

Ik heb mijn yeezy’s binnen 5 dagen ontvangen en ben er superblij mee. Bedankt voor de service!

Goed geregeld en snel bedankt.

Goed geregeld en snel bedankt.

Netjes

Alles netjes verlopen

Goede service en je wordt op de hoogte gehouden via de mail.

Werkt goed alleen duurt het allemaal een klein beetje lang

Zeker hier je schoenen op kopen of verkopen.

Toppie

Ja de schoenen zijn gwn echt en ze kwamen goed aan met doos en alles. T duurde alleen een beetje lang door die coronacrisis gebeuren.

Zeer fijn contact met chat mensen

Snelle reactie door personeel, waardoor je goed op de hoogte wordt gehouden als je vragen hebt.

Je wordt goed op de hoogte gehouden. Ook kan je makkelijk je schoenen verkopen en kopen.

Niks op aan te merken

In zes werkdagen binnen.

Mijn eerste ervaring ....Super!!!

Mijn eerste ervaring met Restocks was Super. Bestellen en het verdere contact prima verlopen. Happy met mijn Nike air max 1 ❌❌❌

ik ben uitstekend geholpen

door mijn hele proces heen ben ik heel erg goed geholpen

Goed product

Het verliep soepel

Top, goede service en een snelle levering

Fijne en overzichtelijke website. Sneakers op dinsdag besteld en woensdag al in huis ! Kortom, goede service.

Goeie snelle service

Mooie nieuwe sneakers!

Goed bedrijf!

Goed bedrijf

Fijn en snelle afhandeling

Goed, schoenen snel gekregen

Tevreden!

Bestelling geplaatst, schoenen naar authenticatie gestuurd, en gelijk daarna netjes bij mij geleverd. Zeer tevreden over de service en product zelf. Kom zeker terug op deze site om nieuwe aankopen te doen..:)

Het was leuk wakker worden ...ineens mijn Yeezy s op mijn bed...zalig ...zo naar uitgekeken

Over Restocks B.V.

Over the years, we experienced that authenticity, safety, quality and comfort are a must. Therefore these guarantees are our core values. With a young and dynamic team we do our utmost to live by these guarentees and help you in the search for the perfect sneakers. Without these guarantees, no deal!