De Logica

Hallo, Ik heb nog niet besteld en ik twijfel het te doen. De reden daarvan is omdat, ik merk dat de prijzen telkens veranderen (van een EUR). Ook, zag ik dat als ik vandaag voor 16 uur bestel het dan, morgen aankomt. Ik kwam dus op de website om te bestellen (om 15 uur 35) en bleek het niet meer zo te zijn er stond dus terug "Binnen 5-10 dagen. Terwijl het nog geen 16 uur is. Mag ik hier zo vlug mogelijk een antwoord op? Groetjes,

Hi Elsa, Bedankt voor je review. Al onze items worden verkocht door particuliere resellers. Om deze reden worden de prijzen bepaald door deze resellers en kunnen deze inderdaad veranderen. Wat betreft de levertijden, kunnen deze variëren per item wat in voorraad is. Als je een item besteld waar ''op voorraad'' staat, dan is de levertijd 1 -2 werkdagen. Als er onder de gekozen maat enkel de levertijd in het zwart staat, is de gemiddelde levertijd 10 werkdagen. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Mike - Team Restocks

100% happy with what i got from restocks!

Restocks is one of the best!

Alles in orde !

Goede service en goed geholpen!

Top, niks op aan te merken!

De kosten die naar restocks gaan zijn veel te hoog!!!

De kosten die je maakt om je schoenen te kunnen verkopen vind ik aan de veel te hoge kant 10% van de verkoopsom plus nog eens €10,- ook vind ik het belachelijk dat we in een digitaal tijdperk leven en dat je dan zo lang op je geld moet wachten eer dat je het krijgt. Minimaal 5 werkdagen en vaak nog langer! Terwijl jij zelf je schoen binnen 2 dagen opgestuurd moet hebben anders krijg je €20,- boete.

Hi Steef, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je de kosten te hoog vindt. De prijs wordt bepaald door de kwaliteit die wordt aangeboden door ons. Restocks is momenteel bezig met een nieuw uitbetalings-systeem en hopen dit in de nabije toekomst te implementeren. Met vriendelijke groet, Mike - Team Restocks

Zoooo slecht

Mijn schoenen zijn gewoon oke maar de verzending duurde echt gewoon tering lang

Hi Daisy, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je verzending wat langer heeft geduurd. Je ervaring is van groot belang voor ons en hiervoor heb ik je ook e-mail gestuurd om dit verder te bespreken. Met vriendelijke groet, Mike - Team Restocks

Verkoop gaat snel maar uitbetalen duurt lang

Verkoop van schoenen gaat snel. Je wordt daarna opgejaagd door mailtjes dat je zo snel mogelijk de schoenen moet versturen maar vervolgens de controle en uitbetaling duurt te lang. Ze beloven 5 dgn na verificatie en die 5 dgn pakken ze ook.

Hi Martijn, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je je uitbetaling wat langer hebt ervaren. Restocks is momenteel bezig met een nieuw uitbetalingsysteem en hopen dit in de nabije toekomst te implementeren. Met vriendelijke groeten, Mike - Team Restocks

Geleverd met originele schoendoos, zeer tevreden met het product. Snelle levering!

Zeer goed.

Duidelijke site, goede service en snelle verzending.

Koop niet!!!

Het was er heel snel maar het waren VERKEERDE schoenen!Goede maat en ik vond ze gelukkig mooi maar het waren niet de schoenen waarvoor ik betaald heb. Ik heb €150 betaald en in de schoenen staat €79,99. NIET KOPEN. Ik mag ze niet meer terug sturen omdat er ook geen restock tag aanvast zat. Is al uitgestippeld dus, heel slecht.

Hi Floor, Bedankt voor je review. Wat jammer dat het zo is gelopen. Je ervaring is van groot belang voor ons. Ik heb je daarom een e-mail gestuurd om dit verder te bespreken. Met vriendelijke groet, Mike - Team Restocks

Mijn schoenen waren goed gecheckt en ze kwamen netjes in de doos binnen.

Ik heb de schoenen om half 6 besteld en ik had ze de volgende dag binnen en ze waren perfect

Heldere site, afspraak is afspraak

Goeie ervaringen met verkoop van mij sneakers, snel verkocht en je wordt netjes op de hoogte gehouden.

Verrassend

Ik heb me schoenen na 3 weken binnen gekregen het duurde wel iets langer dan op de site stond. Na een klacht op deze site kreeg ik gelijk antwoord op al mijn vraagtekens. Ze hebben de moeite gedaan om mij vaak te mailen dat was erg fijn. na dat ik het gevoel had ze nooit binnen te krijgen , omdat het wat langer duurde was ik heel blij dat het pakket aangekomen was. Als je schoenen besteld en ze binnen 5 dagen binnen wilt hebben raad ik je het niet aan. Als je wat meer geduld hebt dan raad ik je het zeker aan. De schoen waren zeker goeie kwaliteit.

Hi Amani, Bedankt voor je review. Wat jammer dat het zo gelopen is. Je hebt een bestelling geplaatst toen de schoenmaat niet op voorraad was, in dit geval is de levertijd 5 - 10 werkdagen. Ik adviseer je om een bestelling te plaatsen bij je gewenste schoenmaat waar ''in voorraad'' staat. Dan is de levertijd 1 - 2 werkdagen. Omdat je ervaring erg belangrijk is voor ons, hebben we je een e-mail gestuurd om dit verder te bespreken. Met vriendelijke groet, Mike - Team Restocks

Goeie service aardig snelle levering en goeie duidelijkheid

Als ging heel snel was makkelijk had me schoenen binnen 2 dagen!

Betrouwbaar en makkelijk en overzichtelijk bestellen

Prima. Geen narigheid.

Niks bijzonders. Goede service en een overzichtelijke website

Een snelle levering.

Mijn ervaring was goed met restocks. Me schoenen waren heel netjes verpakt en het was zeker van goede kwaliteit.

Gewoon kaasje

Top top

Spanning

Waarom? Ik hoorde van mijn vrienden dat je soms een schoen besteld en dan krijg je wat anders binnen. En door de corona vond ik het al helemaal spannend

het is een betrouwbare site, helaas niet veel kopers waardoor het een tijdje kan duren tot je schoenen verkopen.

Over Restocks B.V.

Over the years, we experienced that authenticity, safety, quality and comfort are a must. Therefore these guarantees are our core values. With a young and dynamic team we do our utmost to live by these guarentees and help you in the search for the perfect sneakers. Without these guarantees, no deal!