Yeezy kopen doe je hier

Top winkel geen klachten! Prima support en duidelijke communicatie

Top winkel geen klachten! Prima support en duidelijke communicatie

Topp!

Goede service !

uitbetalen doen ze echt lang over

ze pakken props door klanten gelijk hun schoen op te sturen waardoor klanten helemaal in awwwh zijn, maar de verkoper kan lekker een week op zn geld wachten of berichten waar niet op gereageerd wordt, terwijl in deze tijd en met de technologie van tgw makkelijk je geld binnen 2 dagen op je rekeing kan zijn, dus je verkoopt een schoen op restocks en stuurt hem een dinsdag op verwacht dan pas de vrijdag van de week er op je geld, en zo mis je zelf nieuwe releases met je zuur verdiende geld, de koper loopt al lekker rond op jouw schoenen en jij zit nog 1 week zonder centen! nou lekker zeg....

Hi Andy! Bedankt voor je review. We vinden het jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Echter is wat je zegt niet volledig juist, we ontvangen ook veel reviews van verkopers die heel tevreden zijn. Op onze website (en in de e-mails) staat aangegeven dat we binnen 5 werkdagen na goedkeuring, de uitbetaling verwerken. We proberen dit natuurlijk zo snel mogelijk te doen, maar helaas lukt het ons vanwege de drukte niet altijd dit eerder te verwerken dan het aangegeven termijn. Aangezien dit duidelijk vermeld staat op onze website, had je dit dus van te voren kunnen weten en had je hier rekening mee kunnen houden m.b.t. nieuwe releases. Met vriendelijke groet, Nikita - Team Restocks

Vertelde altijd wanneer het pakketje kwam of wanneer zei de bestelling binnen hebben gekregen en alles was prima op tijd.

ele goeie ervaring!

Ik kan Restocks zeker aanbevelen! Meerdere sneakers op verkocht. Mogen we in Nederland best trots op zijn! Ga zo door jongens 💪🏼

Heb een goeie ervaring gehad

Perfect!

Erg goed!

zuperrrr

ik vond het super gaan. het duurde wel even maar dan krijg je wel wat. echt super bedrijf.

Op Restocks kan je veilig schoenen kopen en verkopen. Je wordt goed geinformeerd via de mail.

Restock.nl is behulpzaam!

Ik had een probleem in verband met de shipping van een pakket en het hulpteam heeft mij snel geholpen waar nodig zodat het probleem vlot was opgelost!

Redelijk goed

Duurde een tijdje voor ik mijn geld ontvangde maar het ging allemaal volgens plan.

Goed lopend bedrijf, payouts mogen sneller

De titel zegt t al ;)

Echt top goed geïnformeerd en echt alles is tip

Had ze besteld 2 weken geleden en sinds toen hebben ze mij goed op de hoogte gehouden en alles klopt en een echtte top service heel erg bedankt

Maat?

Ik had een vraagje. Stel nou dat mijn bestelling te klein of te groot valt, is het dan mogelijk om te ruilen?

Geannulleerd

Mijn bestelling werd geannulleerd helaas, ik keek er erg naar uit. Restocks moet een oplossing bieden ipv aangeven dat de bestelling maar gewoon niet doorgaat.

Hi Thieu, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven! Vervelend om te horen dat je bestelling geannuleerd is. Restocks werkt met particuliere verkopers en is dus afhankelijk van de verkopers. Aangezien je zelf een verkoper bent van Restocks, weet je natuurlijk hoe het platform werkt. Als een verkoper het item niet opstuurt of een item opstuurt dat niet aan onze kwaliteitseisen voldoet, zijn wij genoodzaakt de verkoop te annuleren. Allereerst proberen we dan een nieuwe verkoper te zoeken om de bestelling alsnog door te laten gaan, maar als dit niet mogelijk is, hebben wij helaas geen keuze en moeten we de order annuleren. Mijn excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Nikita - Team Restocks

Goede overzichtelijke site!

Heb zelf yeezys hier gekocht en die zitten als gegoten! Ben niet echt met de klantenservice in aanraking gekomen dus daarover kan ik geen uitspraak doen. Verder is de levertijd wel aan de lange tijd (6 dagen) maar dat is het wachten waard want uiteindelijk heb je een paar hele vette schoenen. De site is verder heeel overzichtelijk en duidelijk; er staan niet teveel schoenen op maar ook niet te weinig. Dit is zeker een aanrader!!

slechte service

slechte service Mijn reactie op mijn beoordeling van restocks: Nee, ik ben niet van plan hem aanpassen. ‘We hebben regels en iedereen moet zich hieraan houden’ Iedereen? Waarom maken jullie dan wel uitzonderen voor een aantal van mijn leden? Oneerlijke service, verdient geen goede rating als je mensen anders behandeld.

Hi Timothy, Bedankt voor de aanpassing van je review! We behandelen niemand anders. Op het moment dat jij je niet aan de regels hield, stonden de regels (en de consequenties hiervan) duidelijk vermeld op zowel onze website, als in onze Algemene Voorwaarden. Dit gold niet voor een aantal andere Restocks verkopers, vandaar dat zij eenmalig hun boete teruggekregen hebben. Met vriendelijke groet, Nikita - Team Restocks ___________________________________ Hi Timothy! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Ik begrijp dat je het vervelend vind dat we je een flake boete hebben moeten geven. Helaas dient elke verkoper zich gewoon aan de regels te houden, of je nou een 'kookgroep' beheert of niet. Jammer dat dit resulteert in een review met een laag cijfer. Restocks hanteert een zerotolerancebeleid op het gebied van 'flaken'. Simpelweg omdat we onze dienstverlening en kwaliteit hoog willen houden. Met vriendelijke groet, Nikita - Team Restocks

Beste verkoopplatform.

Ik gebruik restocks nu vrijwel bij iedere verkoop omdat marktplaats hedendaags krioelt van de scammers.

geweldig

betrouwbaar niet meer niet minder

Als je vragen hebt kan je ze stellen en je krijgt snelle reactie terug dus... top bedrijf ga vaker bestellen

Top👌🏽👍🏻

Goede service, snel gelerd en top dat de schoenen door experts grondig gecontroleerd worden op echtheid

Een best wel goeie ervaring.

Als een goeie ervaring die ik vaker wil hebben.

Snelle verzending , goede prijzen

Kreeg snel me yeezys yecheil voor een goede prijs.

Over Restocks B.V.

Over the years, we experienced that authenticity, safety, quality and comfort are a must. Therefore these guarantees are our core values. With a young and dynamic team we do our utmost to live by these guarentees and help you in the search for the perfect sneakers. Without these guarantees, no deal!