Vlotte service.

Wordt goed op de hoogte gehouden.

Heel betrouwbaar en makkelijk!

Ik heb mijn paar yeezy sneakers te koop gezet, en vanaf daar ging alles vanzelf!

tot nu toe slecht

Ik ben een vaste klant van jullie die elke week sneakers via jullie platform verkoop. Vandaag heb ik van jullie een mail gekregen dat mijn 'sneakers' niet authentiek/gedragen zijn terwijl ik 100% weet dat het niet zo is. Ik kan ook jullie niet bereiken via mail of jullie "live chat". Staat dat jullie zaterdag rond 9:00 tot 15:00 bereikbaar zijn maar dat is niet zo.

Hoi Chee, Je hebt inderdaad contact opgenomen met onze klantenservice chat wat betreft deze sale. Het is momenteel erg druk bij ons waardoor het soms iets langer kan duren voordat je een reactie van ons ontvangt. Deze verwachte wachttijd wordt ook weergegeven in de chat. Wij hebben je de volgende dag een foto van het door jouw opgestuurde item doorgestuurd waarop het zichtbaar is dat er een vlek op de toe box zit. Dit item kunnen wij niet accepteren als 100% authentiek, nieuw en ongedragen en om deze reden is de verkoop dan ook door ons geannuleerd. Indien je nog andere vragen hebt, kan je altijd opnieuw contact opnemen met onze klantenservice chat. Met vriendelijke groet, Jane - Team Restocks

Teleurgesteld

Heb sneakers gekocht ik zit al 6 weken te wachten. 3 keer gebeld komt hij met verschillende smoesjes. En voor een reseller in europa die duurder is dan stockx, Goat, fineline1721 en KLEKT. Mij eerste en laatste keer dat ik hier besteld

Hoi William, Met jouw gegevens is geen bestelling of andere vorm van communicatie bekend in ons systeem. Daarnaast zijn wij niet telefonisch bereikbaar, maar enkel via de klantenservice chat en per mail. Je hebt dus in ieder geval niemand van Restocks telefonisch gesproken. Indien je vragen hebt, raad ik je aan contact met ons op te nemen via de klantenservice chat. Met vriendelijke groet, Jane - Team Restocks

Goede service, goede prijs

Geweldig!!

Hele nette service Live chat werkt perfect , je vragen worden snel beantwoord. Je word netjes op de hoogte gehouden . Echt een super goed bedrijf! Hier haal ik voortaan me sneakers !!

Super tevreden

Correct en snelle levering.

Nog niks ontvangen

Ik heb mijn jeezy sneakers besteld op 25 mei. Ik heb nog steeds niks ontvangen, wat ik heel erg vervelend vind. Er stond duidelijk morgen in HUIS. Dus dan verwacht je die service ook... is er iets fouts gegaan?, want ik heb veder geen track en trace code ontvangen.

Goed ontvangen! Zeer tevreden

Helemaal tevreden , goede service , echt een aanrader

Best

Snel en voor goede prijs!

Krijg geen antwoordt

Bestelling gedaan op 18 mei en tot heden nooit wat ontvangen. En daarbij is hun klantenservice superslecht, berichten worden niet gelezen en ook niet beantwoord. Ik snap niet waarom er bij een sneaker staat " morgen in huis" als je toch meer als een week moet wachten? Daarbij heb ik geen bevestiging gehad van mijn bestelling via mail en ook geen track&trace. Doe wat aan jullie klantenservice !

Hoi Miene, Bedankt voor je review. Ik kan helaas geen enkel berichtje vinden in onze klantenservice chatbox of het postvak van onze e-mail met jouw e-mailadres. Wel kan ik een bestelling vinden op jouw naam. Deze heb je inderdaad op 18 mei geplaatst. I.v.m. de huidige maatregelen rondom het Coronavirus, lopen enkele bestellingen helaas wat vertraging op. Ik vermoed dat jouw bestelling morgen bij ons de deur uit zal gaan. "Vandaag voor 16:00 uur besteld, morgen in huis" geldt alleen voor items die wij op voorraad hebben. Hiervoor betaal je dan ook extra voorraadkosten. Jouw item hadden we ten tijde van het plaatsen van de bestelling niet op voorraad. Hiervoor is de verwachte levertijd gemiddeld 10 werkdagen. Dit staat vermeld bij het product zodra je de juiste maat hebt gekozen en ook in de bevestigingsmail. Wat betreft de e-mails, kan ik zien dat deze zijn verzonden en ook aangekomen zijn. Ik heb alle e-mails nogmaals verzonden voor de zekerheid. Ik raad je aan ook je spambox te controleren. We begrijpen natuurlijk wel dat je ervan baalt dat je wat langer dan verwacht moest wachten op je item. Ik heb je een mailtje gestuurd met een goedmakertje. Met vriendelijke groet, Jane - Team Restocks

Zeer aan te raden !

In het begin heel erg sceptisch, vertrouwde het niet helemaal. Toch maar met een bang hartje een paar schoenen besteld omdat ik ze zo graag wilde hebben. Na twee dagen had ik ze al binnen. Helemaal top verzorgd! Zeer tevreden dus!!

Aangekomen wat was besteld.

Goed.

Goede service, duidelijk en voelt vertrouwd aan. TOP!

snel afgehandeld

geen problemen met al mijn verkopen gehad. nu rond de 8-10 paren verzonden.

Goede service en snelle bezorging

Veel schoenen beschikbaar voor een goede prijs, snelle bezorging Een top platform met topschoenen

Zeer snelle levering. Nieuw en enorm veel keuzes!

Fijn en snel hulp!

Heel fijn geholpen op het chatforum op de site! Na een niet leveren van een paar schoenen aan restocks van de verkoper waar ik schoenen had gekocht, heel snel bericht terug ontvangen met wat er verder zou gebeuren! Geld dag na melden terug gestort gekregen!! Snel weer een paar schoenen bestellen

Je wordt keurig op de hoogte gehouden over de status van je bestelling Kan niets anders zeggen dan super tevreden Bedankt Restocks Mvg Dion

Verzend mail

Ik heb gister schoenen besteld en heb een mail gekregen van bevestiging van de bestelling ik zou een mail krijgen als ze verzonden zijn en zou ze de volgende dag 3-6-2020 in huis hebben alleen ik heb nog geen mail van verzending gekregen heeft iemand een keer het zelfde gehad?

Zeer betrouwbaar

Alles gaat zoals verwacht, niks is ontduidelijk. Gewoon top website

Sceptisch in het begin maar het is het waard.

Ik was in het begin echt sceptisch aangezien je de schoen niet kon inruilen voor bv een andere maat. Na een goede research te hebben gedaan qua maat heb ik toch het risico genomen te bestellen. Gezien ook de stijging van de prijs op de kleine maten. Ik ben er super blij mee.

Ik heb lang getwijfeld of ik moest bestellen en was bang of de schoenen binnen zouden komen uiteindelijk heb ik het gedaan het heeft wel bijna 3 weken geduurd voordat ze binnen kwamen maar ze zijn wel binnengekomen.

een goede ervaring gehad!

geen problemen alles ging snel, alleen het uitbetalen met resell duurde 1 dag te lang maar op zich was dat niet heel erg :)

Over Restocks B.V.

Over the years, we experienced that authenticity, safety, quality and comfort are a must. Therefore these guarantees are our core values. With a young and dynamic team we do our utmost to live by these guarentees and help you in the search for the perfect sneakers. Without these guarantees, no deal!