Horrible

2 semaine et toujours pas de nouvelle de mes chaussures ! Pas de facture ! Pas de numéro de suivis de colis ! Une paire à 500 euros ! Je suis toujours dans l’attente!!!

• Nous recommanderiez-vous? Non

Ik heb mijn geld nooit terug ontvangen nadat hun mijn bestelling annuleerde

Heel erg slecht. ik heb een yeezy schoen besteld en die bleek na de authenticatie van hun zijde nep te zijn. Prima, omdat ik mijn aankoop bedrag binnen 2 werkdagen terug zou krijgen. Ik heb 4 dagen later nog steeds niks ontvangen op mijn rekening en de slechte klantenservice meld alleen dat mijn geld is terug gestort op 23 mei. Het bankverkeer tussen Nederlandse banken is tegenwoordig super snel en als dit het geval was zou mijn geld op de 23ste mei 2020 al op mijn rekening moeten staan. Ik schrijf deze review op 27 mei 2020 en heb nog steeds niks binnen. Ik wacht het nog even af maar ik zal het hier absoluut niet bij laten zitten. Ik heb nog 2 lopende orders bij hun en krijg daar maar geen updates over, dus mogelijke slechte reviews van mijn kant volgen nog. (hopelijk niet).

Beste Mitchell, Bedankt voor je review. Je hebt onlangs contact met onze klantenservice opgenomen waarbij wij je het verzendbewijs van de betaling, voldaan op 23 mei, hebben doorgestuurd. Vermoedelijk is de vertraging dus ontstaan binnen de verwerking van de betaling bij de banken. Indien je nog andere vragen hebt, kan je altijd opnieuw contact met onze klantenservice chat opnemen. Met vriendelijke groet, Jane - Team Restocks

J ai reçu mes Jordan hier après midi, vraiment super boîte impeccable chaussure vraiment nickel.. Reçu en 2 semaines un peu plus long que prévu mais avec la crise sanitaire je trouve que c était assez rapide. Très content

Gemakkelijk!

Soepel proces voor het kopen van nieuwe schoenen die ik nergens anders kon vinden. Verificatie proces van de schoenen was ook erg snel en mooi meegenomen.

Super bedrijf om sneakers aan te verkopen.

Super bedrijf om sneakers aan te verkopen.

Top ervaring

Goeie snelle service en kwaliteit producten

Very good quality, and so fast!

Its so fast to buy it and easy, when i take the product was perfect!

Heel goed!

Makkelijk te bestellen, snelle levering en de schoenen zien er perfect uit!

Top site

Goede kwaliteit schoenen. Geen gedoe en je weet dat het een goede betrouwbare site is. Ook is je bestelling snel in huis!

Enorm goede service

Schoenen besteld, en daarna enorm goed op de hoogte gehouden waar de schoenen zijn en wanneer ik ze kan verwachten.

tevreden van de service!

komt de afspraken na die gemaakt worden. het materiaal dat ze leveren zijn top! enkel de wachttijd duurt wat lang. maar eenmaal het pakje geleverd wordt is dat snel vergeten...

Super schöne Sneaker

Die Sneaker sind super schön und wurden auch auch Echtheit geprüft. Allerdings dauerte der Versand mit Prüfung letztendlich auch 2 Wochen.

Bon site pour le Resell

Bonjour, Dans l'ensemble mon expérience est assez bonne pour le moment. J'ai effectué 3 ventes à des prix très convenables cependant la première date du 16 mai, la paire a été authentifiée il y a une semaine mais toujours pas reçu le paiement donc je trouve cela assez long... de plus il n'y a pas de n° de téléphone pour vous joindre donc je suis dans l'attente. cordialement, Frédéric

top service

wanneer er iets mis is kan je altijd met ze chatten waar ze je vrijwel direct helpen

Doen wat ze zeggen te doen

Beetje onzeker na betaling, kreeg geen bevestiging mail. De berichtgeving nadien was duidelijk en het geleverde product (vette sneakers) voldeed geheel aan mijn verwachting Top!

Zeer mooie schoenen !

Dat het zeer mooie schoenen zijn !

Très bien

Rien à dire produit disponible, livraison dans les temps.

Tolle Ware und spitzen Service!!!

Sehr professionell und schnell.

Goed snel geregeld

Schoenen binnen 1 dag verkocht top

Goede levering

Levering duurde wat lang maar goed aangekomen

Goeie aankoop

Oranje jordan 1

levertijd is wat langer dan gezegd ik heb men schoenen nog steeds niet gekregen. Nu ben ik bang of ik ze nog krijg of niet! Ze zijn al een week ofz bij het authentiek centrum!!

Beste Bilala, Bedankt voor je review. Ik kan helaas geen bestelling van of communicatie met jou vinden in ons systeem. Ik heb je even een e-mail gestuurd zodat we samen naar het probleem kunnen kijken. Ik kijk uit naar je reactie. Met vriendelijke groet, Jane - Team Restocks

Great platform

so I chose this platform over STOCK X to sell, great service as DHL coming to collect the parcel. No hustle good payout then why you waiting for. Join team RESTOCKS

Het was/is goed geregeld.

Een fijne en duidelijke samenwerking. Het CONSIGNMENT gedeelte spreek me echt aan omdat het duidelijk is hoe het in zijn werking gaat. En restocks heeft echt een naam in de sneakerwereld.

Super produit tout propre avec le petit logo certifié c'est nickel merci

La commande été un peu longue mais je pense que c'était dû au confinement à cause du covid-19 mais à part ça je recommande fort

Over Restocks B.V.

Over the years, we experienced that authenticity, safety, quality and comfort are a must. Therefore these guarantees are our core values. With a young and dynamic team we do our utmost to live by these guarentees and help you in the search for the perfect sneakers. Without these guarantees, no deal!