Es ging alles ohne Probleme

Bis jetzt ist noch nichts passiert außer 1x bezüglich des Geldes wo ich nach über 48 h immer noch keine Geld zurück habe auch jetzt noch nicht ich hätte gern immer noch mein Geld zurück ! Aber sonst ist alles top fit und ausgesprochen professionell

Top, gerne wieder !!

Klappt alles Reibungslos. Kann man nur Empfehlen.

Simple, rapide, efficace

Ma première expérience avec restock sera probablement pas la dernière, le processus général est un peu long (mais pas trop). Je suis globalement satisfait :)

Een best wel goeie ervaring.

Als een goeie ervaring die ik vaker wil hebben.

only sometimes a little late payment

Snelle verzending , goede prijzen

Kreeg snel me yeezys yecheil voor een goede prijs.

Alles Prima,gerne wieder

Okay

Top, ik ben goed geholpen

Alles ging heel snel, ik had mijn schoen verkocht en kreeg een net label toegestuurd, ik kon hem zo afgooien bij het postkantoor en de volgende week was ik uitbetaald.

Zeer prettig en professioneel.

Ik beveel restocks zeker aan voor een ieder. Goede communicatie en levering.

Snelle en goede service

Paartjes opgestuurd en snelle verificatie en uitbetaling binnen de termijn.

Snelle levering en uitbetaling

Schoen was goed

Alles netjes verlopen zeker een aanrader

Erstaunlich!!

um ehrlich zu sein hatte ich echt angst nach dem ich hier die kommentare durchgelesen habe, dass entweder mein packet nie ankommt oder ich längere zeit darauf warten muss. ABER Was soll ich sagen ich hab mich getraut. Schuh und packet infos wurden per Mail zugesandt und immer informiert und meine schuhe kamen echt sehr schnell an. Hätte ich nicht erwartet. Würde jederzeit nochmal bestellten Danke ❤️❤️

Meteen vaste klant geworden

Uitgebreid aanbod, goede communicatie en levering naar verwachting

Geen problemen

ik bestel / verkoop vaak bij restocks. Heb nog nooit een probleem gehad. Ze contacten je heel snel terug. TOP BEDRIJF !

Transactions are smooth and assured

the shoes is very nice

Waardeloos

Gelijk in januari heb ik een bestelling gedaan. Een bericht dat de schoenen onderweg zijn naar het authencitatiecentrum. Na een tijdje contact opgenomen via de chat. Nikita ging mij wat laten weten als ze meer wist. Nooit wat gehoord van haar. Laatst nog een keer een bericht gestuurd en daar is niet meer op gereageerd. Ik wil heel die bestelling annuleren en mijn geld terug. Ik raad deze website in ieder geval niemand aan. Slechtste service wat ik heb meegemaakt. Groeten, Dennis

Hi Dennis, Bedankt voor het schrijven van je review. Ik begrijp je frustratie en ben het er mee eens dat wij beter hadden moeten communiceren over je aankoop. Helaas is de zending kwijt geraakt en heeft het ons authenticatie centrum nooit bereikt. Hier heb ik een onderzoek voor gestart, maar helaas duurt dit altijd even. Ik had je hier beter over moeten informeren. Mijn excuses hiervoor! Helaas hebben we je aankoop moeten annuleren. Het aankoopbedrag hebben wij al naar je teruggestort. Mijn collega heeft je een e-mail gestuurd met onze excuses en een compensatie voor je teleurstelling. We hopen het hiermee een beetje goed te kunnen maken met je. Met vriendelijke groet, Nikita - Team Restocks Met vriendelijke groet,

echte kwaliteit

goede website alleen het verzenden duurt lang

Na weinig contact in het begin ben ik er toch uitgekome met Dave van restocks ,en zijn al mijn vragen beantwoord. Hij reageerde vrijwel meteen toen hij mijn mailtjes zag, ook na sluitingstijd. Ik kan even duren voor dat je pakketje er is maar de service is super goed en kan het iedereen aanraden.

Wachten waard

Ik moest 2 weken wachten voor mijn schoenen die ik bested had en begon me af te vragen of ze nog zouden komen na contact op te nemen gaven ze me duidelijk antwoord hoe het zit. En uiteindelijk heb ik mijn schoenen binnen ZEKER EEN AANRADER en OOK TE VERTROUWEN. Mij zie je hier nog zeker in de toekomst nog sneakers bestellen.

Jammer dat de kaartjes niet meer aan de schoenen zaten

Goede comunicatie

Hi Baptiste, Bedankt voor je review. We vinden het jammer om te horen dat je onze dienstverlening als negatief ervaart. De kaartjes hoeven inderdaad niet vast te zitten aan de schoenen voor de kwaliteitsgarantie van Restocks. Wel moeten de schoenen nieuw, ongedragen en origineel zijn en natuurlijk in de originele schoenendoos zitten. Uit ervaring kan ik je vertellen dat de kaartjes zelfs niet altijd vast zitten als ze van de fabrikant komen. Met vriendelijke groet, Nikita - Team Restocks

Premier achat parfait

Achat parfait.service rapide et efficace .je recommande ce site.

Snel en velig

Snel

La paire est sublime.

Délais un peu long sur la livraison mais service au top🤝

Over Restocks B.V.

Over the years, we experienced that authenticity, safety, quality and comfort are a must. Therefore these guarantees are our core values. With a young and dynamic team we do our utmost to live by these guarentees and help you in the search for the perfect sneakers. Without these guarantees, no deal!