veel op voorraad en snelle levering

Deze shop heeft de betere spullen, voor als je pro bent... of als je het hobby-niveau wilt ontstijgen. Voor mickey mouse spullen ga je maar naar de bouwmarkt.

Fijne winkel

Top dat je kan langskomen in de winkel. Fijne verkopers, veel kennis.

Super fijne winkel met veel expertise!

Prachtige spullen, goede service van de medewerkers en fijn alles op tijd in huis. Ik kom zeker keer terug!

lange levertijd ivm meerdere gereedschappen

Slecht

ruk

vraag om garantie maar krijg geen reactie beter maar niet kopen bij deze firma

Eén van de beste (web-) winkels die ik ken!

De mensen van GereedschapPro zijn deskundig, vriendelijk en denken mee als ik vragen heb. En als de website al heerlijk is om rond te struinen, dan moet je eens in de winkel komen: alles in het echt :-).

Bestelling snel en goed geregeld.

Overzichtelijke site en snel en goed verpakt thuis bezorgd.

erg goed.

goed verpakt, fantastisch produkt.

Bezorging bizar slecht

Niet voor jullie Maar heb tot op heden nog niks ontvangen Zeer kwalijk

Goede afspraken, duidelijke communicatie.

Snelle levering en telefonisch bereikbaar.

Website is prima en goede info en omschrijvingen van de producten. Hele goede kwaliteit gehoorbeschermer die bied wat je ervan mag verwachten! Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden per e-mail m.b.t. je bestelling. GereedschapPro is ook telefonisch bereikbaar...Top! Punt van aandacht: de vervoerder van GereedschapPro stuurt meerdere malen (dubbele & onnodige) e-mails ter bevestiging van de bij het ophaalpunt opgehaalde bestelling.

Goed geholpen en geadviseerd

GereedschapPro was goed bereikbaar en verhelderde correct het verloop van de order die door leveringsproblemen soepel kon worden aangepast.

Top bedrijf met top gereedschap en snelle levering

Eerste keer een bestelling geplaatst bij GereedschapPro gezien er een zeer ruime keuze is uit top materiaal. Na een paar dagen was mijn bestelling reeds geleverd en alles correct volgens hun briefing. Gisteren al mijn tweede bestelling geplaatst. Aan mij hebben ze zeker een vaste klant.

Ziet er netjes uit.

Het produkt is zoals het omschreven is op de website, geen klachten.

mooi

snel, duidelijk, correct

Rigtig god

Rigtig god oplevelse, bestilte og modtog hurtigt og nemt

• Vil du anbefale os? Ja

Zoals vaker is het weer uitstekend geregeld van bestelling tot aflevering. Goede producten tegen een fijne prijs. Dank je wel.

Mijn eerste bestelling bij GereedschapPro en ben al meteen positief verrast

Ik had nog niet eerder besteld bij GereedschapPro maar kende de winkel wel omwille van toch wel veel positieve feedback die je er over leest in de diverse forums, enz. Hun gamma is breed met vele kwaliteitsspullen - ik vond direct wat ik nodig had - en de prijzen zaten goed. Ik besloot een paar zaken die ik nogal dringend nodig had er maar eens te bestellen. Die werden snel en keurig verzonden en was ik thuis geweest toen UPS kwam leveren, had ik de spullen al 's anderendaags in huis gehad. Nu een dagje later. :-) Ik ben aangenaam verrast door deze winkel en zal er met plezier in de toekomst terug bestellen.

Goede prijs

Koekjes besteld van lamello, prima levering voor een mooie prijs

snel geleverd en goed verpakt

snel geleverd en goed verpakt

Bestelling goed, levering verdient aandacht

Beste, bestelling en alles erom heen prima hoor. Altijd snel en goed. De laatste 5 bestellingen werden door UPS en DHL? nimmer bij mijn adres aangeboden, maar direct op een afhaal station neer gezet. Dit kan natuurlijk niet, ongewenst. Dat gaat van mijn productieve uren af. Graag aandacht hiervoor, ik heb daar geen invloed op.

Snelle en goede service, professionele producten.

wat besteld, betaald en ontvangen

dumar

alles is geweldig

Goede website Communicatie tijdens het leveren super

About GereedschapPro

Ga jij ook voor het beste gereedschap? Dan is GereedschapPro.nl helemaal jouw ding. Bij ons werken geen verkopers, maar mensen met enthousiasme en liefde voor gereedschap die veel kennis en ervaring hebben. Oftewel echte gereedschapidioten. Passie voor gereedschap dat is bij ons waar het om draait!