Iedere aankoop correct verlopen …een tevreden klant

Mijn laatste bestelling , wegens server problemen dubbel besteld … Na een vriendelijk gesprek direct gecorrigeerd, waarvoor dank !

Perfekt

Sehr schnelle Lieferung, Produkte 1 A

Snelle service en heel netjes behandeld

Bij iedereen aan te bevelen

Prima kwaliteitsproduct voor een goede prijs

Er zijn in Nederland vrijwel geen aanbieders van echt goede, specialistische houtbewerkingsproducten tegen een concurrerende prijs. GereedschapPro is de uitzondering: een voor Nederland uniek aanbod via een uitstekende website met veel nuttige informatie en een gemotiveerd team voor allerhande vragen van belangstellenden. Als je wat bestelt is het daarom vrijwel altijd een schot in de roos. Levering en service zijn vervolgens klasse, klanttevredenheid staat duidelijk bovenaan de lijst.

Alles top

Alles zoals het hoort, snel en correct.

Quick and Easy

From ordering to delivery, was wuick and easy

Nog steeds geen cadeaubon ontvangen

Geen cadeaubon ontvangen

Super communicatie

Het product wat ik had besteld was nog niet leverbaar. Meerdere keren netjes op de hoogte gehouden met de status van het pakket.

Top en snel geregeld

Goede service pakket mooi optijd

Goed en snel

Goed en snel

Snelle levering, goed spul.

Uniek en zeer groot assortiment voor ambachtslieden en hobbyisten

Altijd die speciale dingen In het assortiment die je nergens anders kan vinden. Duidelijk product informatie, vriendelijke mensen, en een erg mooie winkel waar je uren kan rondlopen en genieten

Light speed delivery

Unbelivable fast delivery. Products were packer secure and safe. This is how it should be, thanks a lot

Kwaliteit

Snelle levering en scherpe prijzen voor kwaliteitsproducten.

Erg vlot met reageren op een vraag die ik had nadat ik een bestelling had gedaan.

Topzaak! Het bezorgadres kon nog op tijd aangepast worden.

Goede prijs-kwaliteit, snelle vlotte levering

De producten worden met een scherpe prijs aangeboden. Binnen het bestelproces kun je kiezen of je het op een afhaalpunt wil laten bezorgen. Ik vind dat belangrijk gezien het milieu. De producten worden snel geleverd en voldoen aan de verwachting.

Nice price

Nice price. Quick delevery

Goed geregeld

Gewoon uitstekend.

Ruime keus, snelle levering en duidelijke communicatie.

Soepel

Direct contact, qua afstemming van de bezorging tot een goed bereikbare klantenservice met kennis van zaken

Prima en snelle service !

De geleverde spullen zijn netjes verpakt en snel geleverd. Goede service.

Zeer correcte en snelle levering

Goed op de hoogte gehouden en de spullen in perfecte conditie ontvangen. Ga in de toekomst meer bestellen via gereedschapPro.nl Dank voor de snelle levering

Great assortment and quick service

Had been looking for someone selling the UJK Parf Reamer within Europe and found it here. I highly recommend the store.

43620 Stephensonstraat Haarlem 2014KD

023-76 023 76

About GereedschapPro

Ga jij ook voor het beste gereedschap? Dan is GereedschapPro.nl helemaal jouw ding. Bij ons werken geen verkopers, maar mensen met enthousiasme en liefde voor gereedschap die veel kennis en ervaring hebben. Oftewel echte gereedschapidioten. Passie voor gereedschap dat is bij ons waar het om draait!