Goed en snel geleverd!

Het product was beter dan wat ik al in huis had.

Professionals

Deze webshop behoort tot de top van Nederlandse webshops. No nonsense. Eerlijke prijzen. Snelle levering. Wat kan je je nog meer wensen?

Groot assortiment en vlotte levering

Super! Sehr freundlich, schnell und zuverlässig! 1A

Sehr gute Beratung und schnelle Versenund der Ware. Absolut empfehlenswert 1A Danke! :-)

zeer snelle levering, goede kwaliteit

de bestelling daags nadien reeds ontvangen, kwaliteit ok

super !

Heel fijne website om te bestellen, ging dus super makkelijk, en een hele snelle levering!

Goede prijs kwaliteit, top product

De Jessem deuvelmal doet wat ie moet doen, met behoorlijke precisie. Ben zeer tevreden: ook al is ie niet goedkoop, ik heb er twee mooie paneeldeuren mee gemaakt met strakke verbindingen. Goede foto’s op de website inclusief instructievideo, snelle levering en ook goede communicatie. Kortom: topbedrijf!!!

Duidelijk en snelle levering

Aflevering klopt niet

Kreeg melding dat het pakket eind van de dag afgeleverd zou worden maar om 12:00 lag er een briefje in de bus dat er niemand thuis was en het pakket naar een service punt , helaas niet in de buurt, afgeleverd zou worden. Zaterdag het pakket op gehaald maar helaas winkel op zaterdag gesloten. Dinsdag het pakket opgehaald. Na een kwartier rondgereden te hebben voor een parkeerplek in de buurt heb ik teneinde raad de auto maar op de stoep geparkeerd. Ik werd geholpen door een Engels sprekende dame die door mij bijna niet te verstaan was. UPS zorgt voor veel ergernis.

Response from the business owner

Goedendag, U schrijft nu een review over UPS maar rekent ons dat aan. Wij zijn niet UPS maar GereedschapPro dus dat is niet helemaal eerlijk. Ik neem aan dat dit inmiddels is opgelost. Fijne dagen, Sander

Prima product maar teleurgesteld in de bezorging.

Ik heb twee Knipex-tangen besteld. Mooi op tijd verzonden, verzendbevestiging gekregen, alles op schema. Tot ik mail had dat het pakketje bezorgd was. Ik werk vanuit huis en weet zeker dat UPS niet is geweest. Bezorgd bij receptie, getekend onder een andere naam en geen enkele aanwijzing waar het nu kon zijn. Zelf de twee UPS-punten in het dorp maar gebeld om te vragen of er een pakketje voor mij lag. Bij de Welkoop gelukkig direct raak. Een medewerker kon mij vertellen dat dit vaker voorkwam, de bezorger maakt zich er ogenschijnlijk gemakkelijk vanaf. Score aangepast na contact met GereedschapPro.

Response from the business owner

Onjuiste levering, materiaal niet te gebruiken in Nederland.

Er wordt reclame gemaakt voor een leuk product tegen schappelijke prijs ECHTER het gereedschap is niet zonder extra investering in NEDERLAND te gebruiken. Kort samengevat VOLKSverlakkerij, Heel slecht van GereedschapPRO

Response from the business owner

Goedemorgen Hein, Het product wat we aanboden had een hele bijzondere prijs juist omdat er een 'engelse' lader bijzat, wat we DUIDELIJK in de Sander zegt en tekst hebben gemeld. Juist omdat u de lader niet nodig heeft want u kunt het gewoon met USB laden, was dit een buitenkansje! Volksverlakkerij is een bizarre opmerking en geheel onterecht. Als u de tekst niet goed gelezen heeft, echt geen probleem, stuur het product terug en dan krijgt u uw geld terug. En als u wel de Engelse lader wilt gebruiken dan is een verloopje eenvoudig in een winkel te halen. Succes, Sander

Niet beloven voor 15:00 besteld volgende dag in huis

Afgelopen woensdag voor 15:00 besteld helaas vandaag pas binnen gekregen. Geen dingen beloven die je niet kan waar maken. En als het aan het pakketbezorgbedrijf ligt gauw een andere zoeken. Ik bestel omdat ik het vrijdag nodig had op klus.Nu is het een pakket waar we niks aan hebben.. Het postbedrijf kon uiteindelijk niet sneller leveren. Gereedschap pro heeft zijn best gedaan. Advies is wel om dan contact te houden met ups en als het niet snel geleverd wordt zoals je beloofd dat je de klant dan een bericht stuurt dat het niet gaat lukken ook al kun je er zelf niks aan doen. Product verder keurig geleverd en ook netjes geleverd

correct

Kwalitatief!!

Goede prijs, snelle levering

Metabo boormachine met een set boortjes besteld. De goedkoopste leverancier en daarbij ook nog binnen 1 dag netjes verpakt geleverd. Aanrader!

Leuke manier van presenteren op de site

De site is met humor op gezet en dat spreekt mij wel aan Ook heel veel speciale producten die je niet zo snel ergens anders vind. En van professionele kwaliteit en dat vind ik heel belangrijk

Goede service en goed gereedschap

OK.

Netjes geleverd

Snel verzonden en keurig verpakt.

Ruim assortiment, scherpe prijzen, snel geleverd!

Ik zocht een gereedschap van Kreg en het was hier op voorraad en goedkoper dan bij andere aanbieders. De volgende dag was het al geleverd en kon ik verder, super!

Positief

Snelle verzending en accuraat overzicht van zaken die voorradig zijn.

Goede, snelle levering en service

Goede, snelle levering en service

Goed gereedschap. Goede service. Denken met je mee. Eerlijk advies.

Zoals altijd: perfect!

Zoals altijd: perfect!

verpakking gescheurd en niet alles ontvangen

beste, bij aankomst thuis bleek het pakje afgezet aan de deur. Ik zag onmiddellijk dat de verpakking gescheurd was en bij openen bleek dat ik een onderdeel niet gekregen heb. Is dit verloren gegaan tijdens het transport of werd het niet meegeleverd kan ik niet achterhalen. Het onderdeel dat ik mis is artikel 107894 UJK aluminium Low Profile Dog de extra lage bench dog 2 stuks. ik stuur de foto's mee die ik genomen heb voordat de verpakking werd geopend. hopende op een positieve reactie mvg Franky

top

top levering

43620 Stephensonstraat

Haarlem 2014KD

023-76 023 76

About GereedschapPro

Ga jij ook voor het beste gereedschap? Dan is GereedschapPro.nl helemaal jouw ding. Bij ons werken geen verkopers, maar mensen met enthousiasme en liefde voor gereedschap die veel kennis en ervaring hebben. Oftewel echte gereedschapidioten. Passie voor gereedschap dat is bij ons waar het om draait!