Mooi doek.

Prima doek.past mooi. was een mooie simpele manier om het te bestellen online. verzending goed gegaan.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Mooi en snel

Kwaliteitsproduct gekregen en plaatsen ging gemakkelijk. Als het om een ouder doek gaat wat je wilt vervangen zou ik wel altijd nieuwe doekpees bestellen ivm breekgevaar

• Betrouwbaarheid

Snel, goed en eenvoudig te bestellen

Bestellen ging gemakkelijk via de website, de service was heel goed en de levering ging snel.

• Betrouwbaarheid

Goede kleur en kwaliteit en goede instructie erbij.

Zeer blij met het doek, bijgeleverde instructies waren duidelijk waardoor het zelf vervangen erg makkelijk was

Prima.

Kwaliteit van her doek is prima, ook het zelf vervangen ging na het bekijken van de video prima. Kortom een prima aankoop waar we weer jaren mee vooruit kunnen.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Zeer goede website en keurige levering

Uw website is helder en duidelijk. Het produkt kon snel geleverd worden en werdt optijd geleverd. De prijs voor het produkt is goed. De montage beschrijving was niet van toepassing op ons zonnescherm. Heb op internet gezocht naar de juiste montage voor ons scherm.

• Betrouwbaarheid

Precies passend zoals verwacht .

Snel geleverd goed verpakt voor verzending

• Betrouwbaarheid

Snelle en correcte levering.

Na contact per omgaande diverse stalen opgestuurd gekregen. Over de bestelling werd goed gecommuniceerd en afgeleverd zoals was afgesproken. Bijgevoegd een duidelijke montage instructie. Zijn erg tevreden over de prijs en de afhandeling van onze bestelling.

• Betrouwbaarheid

Er wordt gewoon een goed product geleverd

Je krijgt duidelijke informatie en als je toch nog vragen hebt, dan krijg je netjes antwoord terug. Het zonnedoek wordt keurig netjes en op tijd geleverd. Een zonnedoek vervangen, is goed te doen.

fantastische

goede kwaliteit goede service het is echt aan te raden om hier een doek te bestellen

• Betrouwbaarheid

Makkelijk besteld, snel geleverd. Wat een mooi zonneschermdoek!

Bestelproces is erg eenvoudig en het snel geleverde doek (binnen 2,5 week in vakantietijd) is echt schitterend. Met de handleiding en instructievideo erbij was het oude doek zelf goed te vervangen door het nieuwe. Een set nieuwe pezen erin en je hebt een fantastisch eindresultaat. Bij de bevestiging was een paar extra handjes wel welkom. Doek T251 Donkergrijs met grijs, streep 30 cm

Zeer tevreden!

Om nog een aantal jaar met ons zonnescherm te doen was het nodig om het doek te vervangen. Het oude doek had op alle naden losgelaten. Nu een naadloos doek gekocht en we zijn zeer tevreden met het resultaat en de service. En voor het geld heb je geen nieuw zonnescherm!

Erg tevreden mee!!

Makkelijk zelf te bevestigen

• Betrouwbaarheid

Onze ervaring was ...is Super. we zaten te twijfelen met de maat . Toch maar eventjes op gebeld ,zijn ook aan de telefoon goed geholpen. Het doek hangt inmiddels al vele weken. En zijn er dik tevreden mee.

• Betrouwbaarheid

Mooi doek, goede kwaliteit, heldere montageinstructie

Goede ervaring

Goed verzorgd.

Duidelijke informatie en uitleg bij montage,

• Prijs N.v.t.

Gewoon goed

Netjes op tijd geleverd, mooie kwaliteit en goede instructies voor een geweldig resultaat

• Betrouwbaarheid

Goede website, snelle levering, duidelijke instructie

Goede website, snelle levering, duidelijke instructie Suggestie om nog meer foto's toe te voegen op de website. Idee vorming en vergelijking adhv foto's van klanten is DE beste reclame

Prachtig doek, snelle levering

Goede keuze geweest om hem hier te regelen.

Zoals beschreven en beloofd

• Betrouwbaarheid

Vanaf de bestelling is alles vlot en soepel verlopen.

Ik heb het doek zelf vervangen naar aanleiding van de filmpjes op internet. Alles was voor mij zeer duidelijk kon niet fout gaan. Top,

Snelle levering, prima kwaliteit

Zonneschermdoek levert kwaliteit tegen een nette prijs.

• Betrouwbaarheid

Geen gek dingen. Doet gewoon wat hij moeten doen !

Netjes geleverd .

Goede kwaliteit.

Alles klopt precies zoals aangegeven qua gegevens. Eenvoudig montage.

Over Zonneschermdoek.nl

Is het doek van uw zonnescherm aan vervanging toe? Kies een op maat gemaakt zonweringdoek & monteer het eenvoudig zelf! www.zonneschermdoek.nl