Passend

Makkelijk te bestellen. Duidelijke uitleg. Werkt alleen als alles niet te vast zit. Aanrader.

• Betrouwbaarheid

De chauffeur bracht het helemaal naar binnen. Het pakket is erg goed verpakt en het scherm ziet er uit als op de foto

• Betrouwbaarheid

Mooi doek, voelt goed aan, duidelijke instructies.

We moesten ons 20 jaar oude doek van het zonnescherm vervangen, gekozen voor zonneschermdoek.nl vanwege de mooie duidelijk website en goede reviews van mensen. De bestelling wa smakkelijk, duidelijke instructies over het vervangen werden ook gegeven waardoor het vervangen een fluitje van een cent was. Erg blij met deze nieuwe aankijk van ons terras !

Snel geleverd prima service

Nette prijzen en goede kwaliteit doeken. Snelle reactie op mails en duidelijke antwoorden

Correct en snel

Na het doorgeven van de maten En de betaling , Is het natuurlijk afwachten of alles correct is gegaan. Maar boven verwachting. Alles Prima

Eenvoudig en goed

Makkelijk te bestellen, duidelijke instructies op de site, voldoende keuze, goede kwaliteit, super tevreden

Perfect.

Vanaf het begin tot het eind top, snelle levering in ca 2,5 week, heel goed mail contact ook en snel antwoord op je vragen. Doek is perfect, past precies en is van hele goede kwaliteit. Klus was bij ons best pittig omdat het scherm op de 1e etage hangt op ons balkon, ook stond er nog een kast tussen ons en de buren die weg moest en er was ook nog eens een bout afgebroken van het lagerblok. Maar goed met veel geduld kom je heel ver. Hopelijk mogen we hier ook lange tijd van genieten.

• Betrouwbaarheid

Wat ik heb besteld is exact zo geleverd, paste dus perfect.

• Betrouwbaarheid

Prijs kwaliteit verhouding is prima. Opgegeven maten klopten ook.

Goede kwaliteit en levering

• Betrouwbaarheid N.v.t.

ideaal

Super mooi doek, maakt onze tuin compleet! Door het uitleg filmpje gemakkelijk zelf kunnen doen. Groot doek wat 1 geheel is waardoor hij wat wind en regen gemakkelijk kan opvangen!

snel en soepel

Overzichtelijke website, makkelijk bestelproces, en snelle levering. Erg fijn om de kleuren op foto bij jullie klanten te kunnen zien.

• Betrouwbaarheid

Snel geleverd en nog sneller gemonteerd

Duidelijke uitleg, perfect op maat gesneden en eenvoudig te plaatsen. De jaren zullen uitwijzen wat de kwaliteit van het doek is, voor nu top!

Super blij

Het doek van onze camper was vies en kapot, overal gezocht voor onze maat bij alle grote camper bedrijven maar niet onze maat. Via internet hebben wij jullie gevonden en God zij dank. Geweldig alle verschillende smaken en op elke maat.

Goede service!

Goede service. Komt goed verpakt binnen.

super blij

Goede beschrijving van de uit te voeren werkzaamheden, eenvoudig te bestellen, bij twijfel prima telefonisch contact. Zeer snelle levering, prima verpakt. Doekkwaliteit voldoet boven onze verwachtigen. Aanvankelijk na montage een (klein) probleem(pje) na telefonisch contact uitstekend opgelost, Een dikke pluim verdiend voor Zonneschermdoek!

Snelle levering goede kwaliteit

Doen wat er beloofd wordt,duidelijke bestel uitleg.

• Betrouwbaarheid

Snelle levering van een kwalitatief goed doek. Heel duidelijke instructies wat het vervangen heel eenvoudig maakt!

Gewoon goed

Gewoon goed!

• Prijs N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Super handig

Fijn naadloos doek. Eenvoudig te bestellen en goede instructie hoe te monteren. Ik denk alleen dat als er een zoom aan de zijkanten zit, dat dat iets netter kijkt.

prima ervaring

Onze zonneschermdoeken waren aan vervanging toe, levering volgens afspraak, eenvoudig te monteren. Zien er weer prachtig uit onze zonneschermen.

Fantastisch!

Prachtige kleur. Stevig doek. Goede handleiding erbij. Echt een zomerse look van buiten en door de lichtinval ook binnen. Daar zou ik nog in vermelden dat beide kanten tegelijk in de lagers geplaatst moeten worden. Je begrijpt nu hoe dat bij ons ging.

Uitstekend!

Doek was precies wat wij zochten, keurig rondom afgewerkt, goed verpakt en snel bezorgd.

Zonnescherm doek past perfect

Het bestelde doek voldoet aan mijn verwachtingen. Goed op maat. Mooie kleuren. Zeer tevreden!

Aanrader!!!!

Het nieuwe zonneschermdoek zat goed verpakt en werd binnen 2 a 3 weken geleverd zoals ze zeggen. Er zat een gebruiksaanwijzing bij dus kortom, even wat inspanning maar dan weer een prachtig zonnescherm! Enige tip: in de gebruiksaanwijzing iets duidelijker uitleggen hoe je het doek erin moet schuiven (onder en boven tegelijk). Dan voorkomt “extra werk”. Maar, een dikke 8, dus als je twijfels hebt: echt doen!

Nieuwland Parc 10H

2952 DA Alblasserdam

Over Zonneschermdoek.nl

Is het doek van uw zonnescherm aan vervanging toe? Kies een op maat gemaakt zonweringdoek & monteer het eenvoudig zelf! www.zonneschermdoek.nl