topservice!

Zeer snelle en goede service!

Prima kwaliteit en snelle levering

Professioneel en goed geholpen

Een prettige ervaring met een flexibel bedrijf waar snel geschakeld wordt.

De dopper-flessen met het logo van ons bedrijf zien er fantastisch uit!

Prima kwaliteit en vlotte levering

We hadden deze sleeves dringend nodig voor een last minute actie. De kwaliteit was precies wat we verwacht hadden en de levering was mooi op tijd!

Zeer goede partner om mee samen te werken

Super service, snelle levering, zeer goede communicatie, dus perfect.

Altijd correct en met het nodige advies.

Wanneer we op zoek zijn naar promomateriaal wordt er steeds meegezocht naar het ideale product en er nadien mee voor te zorgen dat alles binnen de leveringstermijn wordt bezorgd. Top service!

na bellen plaatje op plu begrijpelijk maar niet nodig

Snel geleverd en plu's zien er prima uit.

Behulpzaam en vriendelijk

Goede service ( kregen hulp wegens ontbreken van logo ). Wel iets later geleverd dan voorzien. Ook offerte kon iets sneller. Voor de rest alles meer dan ok. Bestelling is volledig naar wens. Goede opvolging.

Dag Daniël, bedankt voor je eerlijke review. We zullen in de toekomst meer focus leggen op snelheid! Veel plezier met jouw producten! - Het FDS Team

Pluspunten

Snel en efficiënt

Pluspunten

- Goede en betrokken communicatie - Lonneke heeft me erg goed geholpen, goede service, ook na 17:00 en wanneer ze niet aanwezig was heeft ze me netjes verbonden aan een collega!

Nvt

Pluspunten

-goede en duidelijke communicatie -bereid om een stapje meer te zetten en mee te denken, heel fijn!

Pluspunten

Mooi en groot assortiment. Voor ieder budget wat wils! Snelle en vriendelijke service. Samen meedenken is een groot pluspunt. Komen proactief met voorstellen. Leveren altijd snel en vlot bij de eindklant.

Pluspunten

Ruim aanbod Professionaliteit Snelle service

Pluspunten

Zeer goede service, zowel on- als offline! Afspraken worden netjes nageleefd.

Pluspunten

Goede kwaliteit opdruk, goede communicatie over het design en snelle levering!

Over FDS Promotions

Bij FDS Promotions denken we niet productgericht, maar oplossingsgericht. Ons dynamisch team staat garant voor service en kwaliteit, en dat beamen onze klanten keer op keer. Al 20 jaar lang leveren wij originele relatiegeschenken en promotiematerialen voor uiteenlopende projecten. In de FDS webshop kan u eenvoudig zelf op zoek gaan naar een geschikt standaardpakket binnen uw budget. Ook voor specifieke kerst- en eindejaarsgeschenken kan u bij ons terecht. www.fdspromotions.com