Met plezier vaste klant!

Pas nog gepersonaliseerde rugzakken en pennen besteld. Enorm goede kwaliteit en zeer vlotte communicatie/levering. Zeer tevreden over FDS, met plezier vaste klant daar.

Fantastic result

We've ordered fifty umbrella's with our logo and the results are fantastic! The service and support was also amazing. Definitely one of the best in personalizing products with prints. Thanks!!

Goede & snelle klantenservice!

Goede & snelle klantenservice!

Top advies! Top service! Op maat gerichte klantbenadering, correcte prijs: veel waar voor je geld.

Fantastische cadeauboxen ontvangen.

Via Isabel De Somer bestel ik jaarlijks een kerstcadeau voor de werknemers van Scheldekabel nv. Isabel geeft ons enkele mogelijkheden; wij kiezen er één uit en tegen de kerstperiode gaat iedereen naar huis met een prachtige box. Elk jaar opnieuw zijn de mannen bijzonder content met dit gebaar. Fantastisch concept!

Gepersonaliseerde 3-laagse mondmaskers

Onze tweede bestelling bij FDS was meteen een schot in de roos. Onze 3-laagse mondmaskers hadden niet alleen een goed draagcomfort, ze voldoen aan alle eisen die we eraan gaven. Ieder van onze personeelsleden kreeg een set van 5 stuks die ze dagelijks wisselen en één keer per week in de was doen. Zo hebben ze alle dagen een fris exemplaar. Zelfs onze klanten vroegen de referentie van de fabrikant, kan je nagaan. Dus, doe zo voort !

Teleurgesteld

om 100 mondmaskers op te sturen van Lommel naar een andere plaats in België wordt hier extra 35 euro + 21% aangerekend als transportkosten 1x maar zeker geen tweede keer

Beste Christel, Het spijt ons te horen dat u teleurgesteld bent. Echter heeft u dit zelf online besteld terwijl dit bedrag duidelijk aangegeven stond. De kosten zijn niet enkel leveringskosten, voor kleine orders rekenen we namelijk leverings- en administratiekosten (Deze vervallen volledig vanaf een bedrag van €500). Dit stond nogmaals vermeld op de orderbevestiging. Ook toen maakte je geen bezwaar. We hebben de maskers in die periode ondanks de schaarste ook zeer gunstig aangeboden. Het wringt bij ons toch wel dat het gaat om een factuur die in April gemaakt is en wij dit dus niet eerder van u hebben mogen vernemen. We hopen u in de toekomst weer toch veder te kunnen helpen met een nog duidelijkere communicatie. Mvg, FDS Promotions

Anti-corona zuilen zijn prima in orde ... info over transportkosten misleidend ...

Op bestelformulier zelf worden er vanaf bestellingen van > 1 zuil geen verzendkosten aangerekend, maar op factuur later wordt voor Transport wel 65 euro aangerekend (?). Onderaan bij 'Productinformatie' vind je uiteindelijk dan wel de zin "Verzendkosten meerdere zuilen overeen te komen" ... Kan deze info niet als opmerking of duidelijker op het bestelformulier vermeld of zichtbaar worden ? Zo worden dergelijke misverstanden vermeden.

Van start tot aan de meet in prima gezelschap

Op voorhand een offerte to the point. Vanaf bestelling tot levering ben je steeds op de hoogte van de status van het bestelde goed. Wat moet een mens nog meer!!!

Zeer vlotte en snelle uitvoering van mijn bestelling

Zoals elke keer snelle reactie op mijn offerte-aanvraag en ook snelle behandeling van mijn effectieve bestelling :-)

Zeer goed mondmasker

Ik ben zeer tevreden van het Antibacterieel 3 laags mondmasker. Het is een goed model, wat mooi aansluit rond de neus en over de kin. De vorm is perfect. Daarnaast heeft het mondmasker aanpasbare bandjes voor rond je oren. Hierdoor kan je het gemakkelijk naar je gezicht zetten. Als brildrager heb je dan ook de kans om het wat groter te maken en heb je minder waas op je bril. De kleur zwart is neutraal en toch wat modieuzer. Ik ben zeer tevreden van dit mondmasker en heb het als leerkracht al veel kunnen gebruiken.

Top service!

Prijs / kwaliteit dik in orde! Correcte leveringen!

Goede service en mooi product!

We zijn goed geholpen; het bedrijf dacht mee en alles is op tijd geleverd. We zijn tevreden over het product dat we hebben ontvangen.

Very quick and helpful, products and shipping perfect

Easy to work with, team is always very helpful, overall a great supplier. Quality merchandise items.

Perfecte service

Zeer vlotte service

Zeer goed, werd direct opgevolgd en was snel geleverd

heel snelle en persoonlijke service! Top!

Goede, correcte afhandeling

Snel en correct telefonisch verder geholpen. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Snel en deskundig geholpen

Heel vlot en professioneel geholpen.

Zeer snel mijn bestelling gekregen

Alles was heel goed

Noah heeft me uitstekend begeleid en geholpen. Thanks Noah!

zeer communicatieve en vlotte aankoop

correcte en vlotte service. Die duidelijk schept over alle verdere details met betrekking tot de aankoop.

Heel tevreden

Heel tevreden

Perfecte service en advies!

Persoonlijke toelichting bij het aanbod, uitgebreide en duidelijke offertes, mooie pakketten, correcte leveringen, correcte opvolging, ... zeer leuk!

zeer goed en behulpzaam

De eerste keer via deze weg kerstpakketten besteld voor de werknemers. Heel last minute, maar ze waren op tijd aangekomen en zeer goed onthaald door de medewerkers.

Over FDS Promotions

Bij FDS Promotions denken we niet productgericht, maar oplossingsgericht. Ons dynamisch team staat garant voor service en kwaliteit, en dat beamen onze klanten keer op keer. Al 20 jaar lang leveren wij originele relatiegeschenken en promotiematerialen voor uiteenlopende projecten. In de FDS webshop kan u eenvoudig zelf op zoek gaan naar een geschikt standaardpakket binnen uw budget. Ook voor specifieke kerst- en eindejaarsgeschenken kan u bij ons terecht. www.fdspromotions.com