Superpersoonlijke aanpak en snelle hulp

Ik kreeg altijd een heel persoonlijk en snel antwoord op mijn vragen.

alles in orde

goede service, mooi pakket.

Perfecte snelle afhandeling

Het was ok!

Goede firma die leuke pakketten aanbiedt.

Mooie geschenkpakketten. Gemakkelijk in overleg voor eventueel aanpassing vh pakket.

Perfecte service!

Het materiaal is zoals voorgesteld en wordt al duchtig gebruikt. De bestelling en de levering zijn super vlot verlopen. Hetwas een fijne samenwerking.

professionele onderneming met service die tiptop is

ook dit jaar hebben we gemerkt dat er een professioneel en vakkundig team achter de firma FDS staat.

Goede communcatie en professionele werkwijze!

Ik heb diverse keren prettig contact gehad en na een proefversie heb ik mijn producten binnen de gestelde termijn in huis. Goede service!

Fantatische samenwerking/afwerking/levering

Er zijn enthousiaste collega's die niet hebben kunnen wachten met het open maken van de cadeau. Zijn altijd heel benieuwd wat er deze keer in zit. Heb al feedback gehad dat het een top pakket is.

Snel ontwerp mogen ontvangen, snelle en correcte levering en communicatie

Na aanvraag hebben we snel een mooi ontwerp ontvangen. Levering was snel en correct. Bij twijfel was er een duidelijke communicatie.

Tevreden over de vlotte bestelling, levering en de kwaliteit van de draagtassen.

Toffe pakketten tegen een eerlijke prijs

Keuze uit allerlei leuke pakketten voor elk budget en een goede service!

Suivi de commande et réactivé impeccable

Depuis la commande jusqu'à la livraison, le service est parfait. Et les produits commandés sont conforme et de très bonne fabrication

Topservice

We waren last minute nog op zoek naar leuke rugzakjes voor de sportclub. Op enkele dagen was het al geregeld, incl. bedrukking en zelfs een dag vroeger afgeleverd dan eerst gedacht. Vlotte communicatie en korte opvolging, plus dan nog eens een interessante prijs. Wij komen zeker terug als we nog eens iets nodig hebben.

Vertrouwde partner voor al ons promotiemateriaal

Wij werken ondertussen al verschillende jaren samen met FDS Promotions voor ons reclame en relatiedrukwerk. Ze staan altijd voor ons klaar de strafste ideeën te verwezelijken.

Vriendelijk, correct en zetten de klant op de eerste plaats

Ze zijn altijd zeer vriendelijk, werken correct en gaan heel ver om hun klanten verder te helpen.

Steeds goede service en kwaliteit!

Goede samenwerking, ook steeds kwalitatieve producten.

Supersnel en goed

Goede en duidelijke communicatie. Product besteld en binnen 11 dagen al bedrukt ontvangen! Super. Kan ik iedereen aanbevelen.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding en correcte service

De samenwerking is vlot verlopen met een correcte service. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

snelle en correct afhandeling van onze bestelling

snelle en correct afhandeling van onze bestelling

Goede service, vlotte levering

Goede communicatie, vlot antwoord op mails. Vriendelijk, snelle levering

Positieve ervaring

Positieve ervaring, goede service en opvolging, afgeleverd product was kwaliteitsvol en voldeed aan onze eisen.

Fijn!

Het contact en de service van FDS Promotions zijn heel prettig, en de levering is er snel!

Altijd mooie nieuwe collectie

Fijne service Goede producten Juiste prijsofferte --------------------- Tevreden klant :-)

Top service!

Last minute bestelling van paraplus tijdig geleverd. En uitstekende kwaliteit.

Waterrijtstraat 32 3920 Lommel

Over FDS Promotions

Bij FDS Promotions denken we niet productgericht, maar oplossingsgericht. Ons dynamisch team staat garant voor service en kwaliteit, en dat beamen onze klanten keer op keer. Al 20 jaar lang leveren wij originele relatiegeschenken en promotiematerialen voor uiteenlopende projecten. In de FDS webshop kan u eenvoudig zelf op zoek gaan naar een geschikt standaardpakket binnen uw budget. Ook voor specifieke kerst- en eindejaarsgeschenken kan u bij ons terecht. www.fdspromotions.com