Kwaliteit en snelle leveringstermijn!

FDS levert op een zeer scherpe leveringstermijn kwaliteitsvolle producten en is ook enorm klantvriendelijk!

meedenkende en oplossingbiedende firma

de contactname met Ad Franssen verliep zeer vlot. Hij heeft ons heel goed verdergeholpen. We kregen samples opgestuurd en hij heeft veel geduld kunnen opbrengen alvorens we de beslissing konden maken. Na bestelling was de levering gebeurd op slechts 1 week tijd. Met een mooi resultaat.

Goede service, een tevreden klant

Ik heb een hele goede ervaring met FDS, de gemaakte afspraken & levertijden worden strikt nagekomen. Verder had ik een aangenaam contact met Noah, ze voorzag me steeds van snelle antwoorden. TOP!

Tevreden!

Roy handelt en schakelt snel, waardoor wij de het materiaal tijdig hadden!

Een professionele organisatie, die snel handelt en goed en duidelijk communiceerd.

Na het eerste contact, snel en netjes geholpen. Keurige opties van proefdrukken per mail ontvangen. Een mooi alternatief aangeboden toen bleek dat 1e keuze uitverkocht was. En wat ook belangrijk was, gezorgd voor een tijdige levering. Kortom een fijne samenwerking met een mooi resultaat.

Klantvriendelijk, op tijd, kwaliteit

Zeer klantvriendelijk bedrijf, goede sales contactpersoon, goed advies, op tijd geleverd. Na al die jaren van samenwerking nog nooit een negatieve ervaring gehad.

Heel stevige en mooie koffers!

De koffers zijn mooi afgewerkt zoals we gevraagd hebben!

Goede opvolging en communicatie over ons order

Er werd vanaf het begin rekening gehouden met de urgentie van ons order. Ik werd zeer goed op de hoogte gehouden over de status, dus dit gaf veel vertrouwen dat we de artikelen op tijd zouden ontvangen (wat ook het geval was).

always satisfied through the years

THANKS

Supergoed(koop)!

Na veel googlen, kom ik altijd weer bij FDS Promotions uit! De prijs-kwaliteitverhouding is top! Nederlandse aanbieders zullen vast jaloers zijn op de prijs-kwaliteitverhouding van deze Belgische leverancier. Over de bezorgtijd mag ik zeker ook niet klagen. FDS Promotions samengevat: TOP(PERS)! Groetjes uit Nederland!

Super Service!

Correcte prijs, zeer vriendelijk en steeds ruim op tijd geleverd. ook kwalitatieve en leuke relatiegeschenken.

topservice!

Zeer snelle en goede service!

Prima kwaliteit en snelle levering

Professioneel en goed geholpen

Een prettige ervaring met een flexibel bedrijf waar snel geschakeld wordt.

De dopper-flessen met het logo van ons bedrijf zien er fantastisch uit!

Prima kwaliteit en vlotte levering

We hadden deze sleeves dringend nodig voor een last minute actie. De kwaliteit was precies wat we verwacht hadden en de levering was mooi op tijd!

Zeer goede partner om mee samen te werken

Super service, snelle levering, zeer goede communicatie, dus perfect.

Altijd correct en met het nodige advies.

Wanneer we op zoek zijn naar promomateriaal wordt er steeds meegezocht naar het ideale product en er nadien mee voor te zorgen dat alles binnen de leveringstermijn wordt bezorgd. Top service!

na bellen plaatje op plu begrijpelijk maar niet nodig

Snel geleverd en plu's zien er prima uit.

Behulpzaam en vriendelijk

Goede service ( kregen hulp wegens ontbreken van logo ). Wel iets later geleverd dan voorzien. Ook offerte kon iets sneller. Voor de rest alles meer dan ok. Bestelling is volledig naar wens. Goede opvolging.

Dag Daniël, bedankt voor je eerlijke review. We zullen in de toekomst meer focus leggen op snelheid! Veel plezier met jouw producten! - Het FDS Team

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snel en efficiënt

Pluspunten

- Goede en betrokken communicatie - Lonneke heeft me erg goed geholpen, goede service, ook na 17:00 en wanneer ze niet aanwezig was heeft ze me netjes verbonden aan een collega!

Nvt

Waterrijtstraat 32

3920 Lommel

Over FDS Promotions

Bij FDS Promotions denken we niet productgericht, maar oplossingsgericht. Ons dynamisch team staat garant voor service en kwaliteit, en dat beamen onze klanten keer op keer. Al 20 jaar lang leveren wij originele relatiegeschenken en promotiematerialen voor uiteenlopende projecten. In de FDS webshop kan u eenvoudig zelf op zoek gaan naar een geschikt standaardpakket binnen uw budget. Ook voor specifieke kerst- en eindejaarsgeschenken kan u bij ons terecht. www.fdspromotions.com