Fiets online besteld (was op zoek naar specifiek model) en FRS-fietsen had deze nog op voorraad volgens de website. Reviews van de winkel waren uitstekend, vandaar de keuze gemaakt om fiets bij FRS fietsen te bestellen. Afhandeling zoals bij een webshop gebruikelijk. Echter begon ik mij zorgen te maken over de levertijd (op websitebezoek stond 1-3 dagen en een dag na de bestelling levertijd een week). Na telefonisch contact om mijn zorgen te delen, werd ik uiterst vriendelijk te woord gestaan door Fahrad. De transporteur door drukte vertraging had, maar of het goed was als de fiets persoonlijk zou worden afgeleverd. Er moest alleen even overleg zijn. Ik werd keurig terug gebeld dat de fiets dezelfde dag nog bezorgd zou worden. Wat een geweldige service, prettig te woord gestaan en fijn meegedacht. Zeker een aanbeveling waard.

Op en top service

Zee goed en professioneel advies gekregen goede begrijpbare uitleg dus 2 pegasus siena aangeschaft. Zeer klantvriendelijk en betrokken bij de klant . Ze voelen goed aan waar je naar op zoek bent . Ik zeg gewoon naar FRS fietsen gaan als je een eerlijk en goed advies wil gebben

Persoonlijk en klantvriendelijk advies

Mijn nieuwe elektrische fiets gekocht bij FRS Fietsen. Werd erg goed geholpen en ben erg tevreden met mijn aankoop.

Perfect!

Onze fiets online besteld en de volgende dag reeds geleverd.

Geweldige service en de technische kennis is absurd hoog.

Vandaag geholpen door Farhad. Top vent met de juiste instelling. Ad heeft mijn fiets afgesteld en hij heeft in al die jaren nog nooit zo goed geschakeld. Ik ga nooit ergens anders meer heen.

Top assortiment, behulpzaam en gezelligheid. in 2 worden: Helemaal TOP

afgelopen maand voor de 7e gefiets geweest bij FRS Fietsen. Zoals altijd had ik genoeg keuzen én heb ik een mooie prijs gekregen. Ik ben weer helemaal tevreden!

Pluspunten

Geweldige mensen. Hoop gelachen en een hele grote collectie.

Pluspunten

Klantvriendelijkheid Het enorme aantal fietsen Kennis van zaken

Het was in de winter echt koud bij de sportfietsen. Verder top!

Pluspunten

Wat een grote fietsenwinkel! Er staan zoveel mooie fietsen en accessoires, echt net een snoepwinkel. Kennis en enthousiasme is wat mij altijd opvalt aan het personeel. Ik rijd al lang met trots op een fiets van FRS Fietsen!

Ik mis alleen appeltaart bij de heerlijke verse koffie die ik daar zelf kan pakken!

Pluspunten

Geweldige en aardige mensen met kennis van zaken, ook een zeer uitgebreide collectie. Als je hier niet slaagt, dan slaag je nergens.