Slecht

Niets ontvangen

Prima snel in huis

Goede service en prijs.

Nog niet uitgepakt

Nog niet uitgepakt...... geen tijd en nog niet nodig geweest

super kwaliteit tafelzeil en heel super snelle levering

helemaal tevreden

Heel prettig.

Het was heel makkelijk en prettig om hier te bestellen. Ik werd op `n heel prettige manier geholpen. En alles is dan ook voor treffelijk behandeld en afgehandeld.

Super zeer tevreden

Snelle levering ,keurig verpakt ! Echt een aanrader

Prima ervaring en zeer vlotte levering volgens de opgegegen maten.

Goed product gekocht. Eenvoudig via de web-site te bestellen.

Een eerlijke webshop begaan met zen klanten

Ik begrijp de negatieve commotie van sommige reviewers niet. Vermoedelijk willen ze hun eigen misverstanden of fouten via een negatieve review weerspiegelen naar de webshop huistuinentafelzeil toe. Ik had een tafelzeil besteld en bij levering bleken er twee scheuren in het zeil te zitten, vermoedelijk gebeurt bij het transport van de koerier dienst, wat extreem vervelend was en zeer spijtig. Onmiddellijk heb ik contact via chat en mail met bijbehorende foto van de beschadiging gedaan naar de webshop. Even later kreeg ik een mail terug van een zeer vriendelijke medewerker dat men mij een nieuw tafelzeil zou toe sturen. Vandaag heb ik dan het nieuwe zeil ontvangen zonder problemen en zonder extra kosten. Deze service naar cliënteel toe noem ik pas eens een eerlijke en oprechte webshop die bewust de problematiek van zijn kopers ter harte neemt. Dus bij deze een score van tien, wat ik nog te weinig vind ze verdienen zeker een twintig sterren.

Super snelle levering,mooie kwaliteit tafelzeil en deskundig in gepakt (op rol).

Heel handig zo'n live tracker

Snelle bezorging. Kon precies zien hoe laat het bezorgd werd vanwege de live tracker. Alleen jammer dat niet op de site stond aangegeven dat het in de avond bezorgd werd. Ik had het namelijk op mijn werk laten bezorgen en die is 's avonds gesloten.

Snel en goed geleverd.

In het weekend besteld en maandag al geleverd.

Super snelle levering!

In de ochtend besteld, in de avond al geleverd!

Goede en snelle bezorging

Leuk aanbod, snelle verzending

Zeer goede kwaliteit tafelzeil

Kwalieteit uitmuntend Zeer goede service Snelle levering Keurig netjes verpakt

Het product voldoet aan alle verwachtingen Alleen wordt 10 procent korting beloofd maar dat wordt echt niet verrekend Dat is wel een minpuntje

Delivered on time and great quality

The quality of the cloth is great...It looks like a glass top on the table.Overall an improvement of the look as well as keeps the wood safe.

prachtig

was zoals het moet eens recht gesneden

Snelle bezorging goed product

's Ochtends besteld en 's middags als in huis. Mooi product voor een goeie prijs.

Mooi product en super snel geleverd.

Goede website Snelle levering Keurig verpakt Leuk dat verkeerde bloemennaam op de website na onze mail gecorrigeerd werd.

Snel en mooi

Snelle verzending, zeil staat erg mooi op mijn tafel, mooi stevig en dik genoeg. Top

snel en goed

snel verstuurd, goede kwaliteit, enig minpuntje was de kleur die nogal afweek van de afbeelding, verder zeer tevreden.

snel geleverd en een goed product

Uitstekende service. heb niet lang op levering hoeven wachten

Onverwacht

Op de site stond een levertje van 2-3 werkdagen, geen probleem. Tot mijn/onze verbazing lag ons zeiltje zaterdag al op tafel. Topservice!

Super snelle levering

Zojuist mijn vanochtend bestelde tafelzeil al ontvangen. Vanochtend om 07:30 al chat contact gehad met een medewerker. Als supersnel en keurig verzorgd hartelijk dank En heel tevreden klant