snelle levering, mooi tafelzeil

Volgende keer bestel ik hier weer!

Veel keuze en snelle levering!

Goede overzichtelijk site, waar ik nu voor de tweede keer besteld heb en erg tevreden ben.

Goed, snel en duidelijk

Doorzichtig tafelzilver gekocht, goede kwaliteit en snelle levering. Tevreden!

Stevige kwaliteit en snel geleverd

Ik heb 2 zeiltjes besteld en dezelfde dag ontvangen. Het is van stevige kwaliteit en goed verpakt en zonder enige beschadiging geleverd, top!

Goed hulpmiddel ter bescherming van de tafel.

Het doorzichtige tafel zeil voor de grote ronde tafel was goed op maat, ligt stevig op de tafel zonder hinderlijk schuiven, en de tafel structuur blijft goed zichtbaar. Heel prettig bij (klein-) kinderen aan tafel.

Geweldige service & topmateriaal!

Aanrader!

Goede service in het vinden van het juiste tafelzeil. Makkelijk de maten in te voeren en snelle levering.

Keurig op maat

Snel geleverd, mooi zeil en precies op maat. Oftewel helemaal top.

Prima tafelzeil

Het tafelzeil is heel fijn, alleen jammer dat het net niet helemaal recht is afgesneden. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de 1% marge (grotere afmetingen vanwege mogelijk krimpen), maar hij past toch prima.

Zeer mooi product en snelle levering, zeer tevreden.

Een goed product die zeer stevig is en waarbij zoals aangegeven op de site geen kleurverschil is (geen gele of blauwe gloed). Snelle degelijke verpakking en snelle levering. Wij zijn in ieder geval zeer tevreden.

Goed van kwaliteit, de maten zijn soms iets minder

De dikke plastiek is heel handig om je tafels te beschermen en toch de schoonheid van je tafel niet weg te nemen. Je moet je tafel niet verstoppen onder een tafellaken. Heel handig ook dat ze op maat gemaakt kunnen worden. Alleen is het ene zeil iets te groot en het andere iets te klein. Het enige wat ik jammer vind, is dat het grote ronde zeil niet mooi rond is maar eerder lichtjes ovaalvormig waardoor het niet mooi overal de tafel kan beschermen.

Goede service, goede prijs kwaliteit. Tevreden!

correct

Goede site en correcte verwerking alsook opvolging!

Heel tevreden!

Stevig tafelzeil dat niet verschuift! Heel blij mee!

Snelle levering en goede kwaliteit!

Overzichtelijke site, snelle levering en dr kwaliteit is goed! Zeker een aanrader.

Een mooi zeiltjes

Ik had een tafelzeil van 140 rond besteld en aangevinkt dat het kan krimpen. Maar nu kreeg ik hem binnen en blijkt het tafelzeil ovaal te zijn. Ik mis van beide kanten een centimeter dus dat is wel meer tolerantie. :(

Goed materiaal, snelle levering.

Gewoon goed spul

Ik zou altijd weer een product kopen goede ervaring gemaakt

Product goede qualiteit snelle levering tevreden met de aankoop

Na het vinden van de website op Google een knutselkleed voor mijn dochter besteld. Binnen een dag is deze in zeer nette staat thuis geleverd. Complimenten

Klantvriendelijk - klant is koning

Manco's en/of vergissingen worden meteen opgelost. Prima service, waarvoor dank !

Online bestelling snel geleverd

Tafelzeil op maat online besteld. Alles naar wens en vlot geleverd.

slechte afwerking

een zijde scheef afgesneden

Zeer snelle levering

Twee keer besteld omdat ik het eerste product met verkeerde maatvoering besteld heb. Beide keren pas later op de avond besteld maar beide keren de volgende dag in huis.

Snelle service, super product.

Het tafelzeil voldoet zeer goed. Het is rond, de afmeting ik niet overal krijgen. Bij huis tuin en tafelzeil wel! Snelle service, had het de volgende dag al op tafel liggen.

binnen 24 uur in na bestelling huis. Top

snelle levering, alleen bezorger nog opvoeden. Had pakket in voortuin gelegd.