Geweldig service

Ze doen wat ze beloven. Ik had 3 stuks tafelzeil gesteld. Deze zaten netjes op een rol zonder bijbetaling. Ik had ook nog een kortingsbon dus dat scheelde weer. Heel fijn

Siuper snelle levering

Binnen 2 dagen een dik stuk doorzichtig zeil besteld en geleverd voor de bedekking van een konijnenren. Gewoon een prima site met prima service.

Verschrikkelijk slecht

Juiste maten doorgegeven en gevraagd of dat ze precies konden snijden omdat het tafelzeil tussen randen moet in vallen. Bij levering allebei de stukken 0,5cm te groot en dan wordt er gezegd dat er een snijtafel aanzit. Dit is mij niet vertelt bij mijn vraag en er werd gezegd dat ze precies sneden. Hun kunnen er.niks aan doen. En krijg maar eens telefonisch contant er wordt gewoon niet opgenomen! En op een mail.krijg je maar 1x antwoord op de tweede mail wordt niet eens gereageert echt verschrikkelijk slecht

Redelijk allen erg jammer dat er flinke vlekken in zaten toen ik hem kreeg.

Redelijk maar niet goed zitten een kleed erg veel vlekken die horen er niet in. Heb 2 dezelfde afdekkleden besteld voor 2 tafels maar het ene kleed heeft vreemde oranje kleurige vlekken en het andere kleed niet. Heb al een mailtje gestuurd maar wacht nog steeds op een reactie.

Op de nieuwe eettafel ligt nu een mooie beschermende bedekking. Reukloos en keurig op maat gesneden

Advies 1 % extra toch te groot

Op uw advies heb ik 1 % extra aangevinkt Nu blijkt het toch net te ruim. Jammer

Uitstekende en vlotte levering!

Prima afhandeling van mijn order!

Goede en snelle levering

In het paasweekend dik tafelzeil besteld, en al op dinsdag in de avond bezorgd. En past top.

Zeer flexibel goed bereikbaar bedrijf en snelle levering met gewenste kwaliteit producten.

Ook einde dag vlak voor feestdag goed bereikbaar per e-mail nadat het telefonisch niet gelukt was. In no time kreeg ik antwoord. Er werd een vlotte flexible oplossing geboden voor probleem, dat ik zelf veroorzaakt had. Ik kwam er vlak na bestelling achter de verkeerde maat besteld te hebben. Dit werd snel en goed opgelost. Vriendelijke communicatie en levering meteen na de feestdagen ontvangen conform afspraken. Artikelen zagen eruit zoals op foto’s op de website.

Mooi product, snelle levering, goed contact

Goed prijs-kwalitiet verhouding. Direct antwoord op mijn vraag via de chat Snelle nette levering Prima bedrijf om je tafezeil te kopen.

Snelle levering en goede kwaliteit tafelzeil.

Prachtige kleed en heel snelle bezorging

Verrast door de snelle levering Zat keurig op de rol gewikkeld Erg mooi kleed, kleurrijk, hygiënisch

Vriendelijk, goede prijs en snelle service

Veel keuze. Zeer snelle en vriendelijke service via de chat. Ook nog eens gratis verzendkosten boven de 20 euro, en ik had nog een extra service: gratis op rol verzonden...

goede kwaliteit. LEVERING WAS HELAAS NIET BINNEN 1 DAG

Prima zeil maar niet nauwkeurig

Prima kwaliteit zeil en netjes op tijd bezorgd. Alleen jammer dat schuin is afgesneden dus niet op maat waardoor je het zelf moet aanpassen zoals aangegeven op de website.

Snelle leveringen product voldoet volledig aan de verwachtingen.

supersnelle en akurate

Na 16 uur een bestelling geplaatst en toch nog de volgende dag geleverd gekregen. Het tafelzeil ziet er heel mooie uit en lijkt degelijk (heb het pas een paar dagen op tafel liegen). Hartelijk bedankt voor de goede afhandeling van mijn bestelling.

Snelle levering gisteren besteld en de dag erna in huis .

Er stond op de site dat het enkele dagen kon duren voordat ik mijn tafelzeil kon krijgen , Maar de dag erna was hij al in huis. Top . Kon ook nog kiezen of ik het op een rol of zo wilde ontvangen . Had gekozen voor op een rol . En ook zo ontvangen .

Zeer goede service en kwaliteit

De kwaliteit was zoals verwacht evenals de levering

Goede website, goede levering en kwaliteit

Ik had aangegeven dat het gevouwen moest worden, tot 2 keer toe kreeg ik het op een rol.

Precies zoals we hadden besteld en heel snel en keurig afgeleverd

Precies zoals we hadden besteld en heel snel en keurig afgeleverd

Prima gelukt. Snelle levering

Duidelijke site en de bestelling van twee tafelzeilen werden snel geleverd.

Zeer goed verpakt en snel geleverd

Zeer goed verpakt en snel geleverd

Perfect op maat

Gewoon perfect op maat geleverd! De 1% marge op de toplaag was misschien niet direct nodig, want het zeil in de kast was precies goed! En ondanks de waarschuwing online gewoon de volgende dag geleverd... ideaal!!!