Past perfect op mijn tafel

De tafelzeilen zijn top!

Alles prima

Bestelling werd snel en correct verstuurd. Heel tevreden over de kwaliteit van de geleverde producten!

Keurige en snelle levering

Gelijk antwoord op mijn 1e vraag maar op de vervolgmail geen reactie. Maar goede producten en snelle en nette levering met een goede pakketdienst met een perfecte track en trace

prima info

goed contact zeer duidelijk website

Geleverde product juist, maar op rol en niet gevouwen zoals ik besteld had

Zie boven

Kleur komt niet overeen met foto website

De kleur van het zeil is in werkelijkheid veel lichter dan op de foto.

Buiten gebruik

Het is niet te gebruiken voor buiten. Als het warm is krimpt het minimaal 5 cm. Voor binnen is het geschikt.

Hoi Mary, Dank voor uw bericht, wij raden inderdaad bij deze temperaturen het gebruik buiten af. PVC is een olieproduct wat als eigenschap heeft dat het krimpt onder invloed van warmte. Prima voor binnen, voor buiten niet aan te raden gezien deze krimp. Voor passend advies zijn wij altijd te bereiken per telefoon, chat of email. Nicole www.huistuinentafelzeil.nl

Goede kwaliteit zeil

Prima tafelzeil, oogt sterk. Nette verzending, alles in orde!

super snel en correct geleverd!!

Super geregeld

Product zoals verwacht

mooi tafelkleed

Huis tuin en tafelzeil heeft veel keuze, wordt netjes afgeleverd op rol of gevouwen. Ik had gekozen voor gevouwen en dat was prima. Snelle levering, tafelkleed was netjes op maat, kleur tafelkleed was precies zoals op de site, dus zou hier zeker weer eens bestellen.

Prima en snel!

Levering de volgende dag! Prima op maat.

goed juiste maat

voldoen zeker aan de verwachting. een opmerking, dat je het tafelzeil niet met een ronde hoek kunt bestellen, veel tafel hebben n.l. afgeronde hoeken.

Prima service, snel geleverd, mooi op maat gemaakt en tegen een prima prijs

Mijn eerste bestelling, op rol besteld, werd snel en goed ingepakt geleverd

Niks ontvangen

Pakket was kwijt geraakt bij de pakketdienst. Daarna is alles goed afgehandeld..

Hoi Janco, We hebben elkaar per email gesproken. Bedankt, Nicole www.huistuinentafelzeil.nl

Prima, ben superblij met het tafelzeil. Precies wat ik in gedachten had.

Goede service. Met snelle reactie op de mail.

Snelle levering Ruim assortiment

Mooi zeil, gemakkelijk besteld, snel geleverd.

Mooi zeil, gemakkelijk besteld, snel geleverd.

Snelle correcte levering

Meteen de volgende dag het bestelde tafelzeil in huis.Prima!

Verzending niet op tijd

Helaas: extra betaald voor ontvangst de volgende dag zoals wordt beloofd; dat is niet gebeurd. Zou op zaterdag worden bezorgd, dat is maandag daarna gebeurd.

Hoi Gerard, Vervelend om te horen, we hebben uw email inmiddels behandeld. Helaas is de sortering bij het postbedrijf niet juist verlopen. De kosten zijn gecrediteerd. Excuses voor het ongemak. Nicole www.huistuinentafelzeil.nl

Goede kwaliteit en snel geleverd

Waterafstotend tafelzeil perfect op maat gesneden. Werd de dag na bestelling al geleverd.

Snelle levering en goede verpakking.

Zie boven

Zeer slecht en ver onder de maat

Ik heb 2 zeilen besteld. Door een fout van medewerker aldaar Nicole wordt een verkeerde nota toegezonden. Dit wordt gecorrigeerd, de juiste betaald maar zeil 1 was al onder weg. Omdat de kosten van de fout kennelijk te hoog zijn wordt het bedrag zonder reden gecrediteerd. WAARDELOOS BEDRIJF. DIKKE ONVOLDOENDE MET SLECHTE SERVICE