Uw mag nog steeds met oplossing komen..

Rond tafelkleed besteld van 164cm, 120cm gekregen. Ik heb wel voor de grotere maat betaald. Na een mail en chat, geen antwoord gekregen. Zou dit opgelost kunnen worden aub?

Prima passend en snel in huis

Ik heb een doorzichtig tafelzeil met doorsnede 130 cm gekocht dat precies op mijn houten tafel past. Dit om schade aan de tafel door onze katten te voorkomen. Het zeil werd snel geleverd en het past precies en blijft goed op zijn plaats. Heel blij mee!

Duurt lang voor het in huis is. Een week.

Kwaliteit moet nog blijken. Er zitten vouwen in en waarschijnlijk kreukels van het transport. Zat knik in kartonnen rol. Jammer. Had eerder kerstzeil besteld, dit ging wel goed.

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf en leveren snel!En ook heel goed verpakt!

Top tafelzeil

Super kwaliteit. Alleen verzenden met DPD is geen aanrader. Lange verzendtijd en pakket stond als bezorgd gemarkeerd op mijn adres maar hij was ergens in de buurt bezorgd, zonder enig bericht waar.

Prima tafelzeil, levering liet wel enige tijd op zich wachten.

Super mooi, en snelle levering, dankjewel

Super mooi, snelle levering men dochter was super blij en ik ook natuurlijk, dankjewel!

pakje is nog niet toegekomen

Ook als ik toevallig niet moest thuis zijn bij levering, mag men het pakje altijd achterlaten aan de voordeur achter het betonnen muurtje.

Snelle levering, en super mooi zeil. Erg stevig ideaal met kinderen.

Sturen mail als het niet duidelijk welke maat.Snelle afhandeling levertijd zoals belooft.

Makkelijk met bestellen op de site

Top product snelle levering goed verpakt

Nog niets ontvangen

Nog steeds niets ontvangen

goede en snelle levering, netjes verpakt

goede en snelle levering, netjes verpakt

Tafelzeil met moltonrug

Snelle levering en goede kwaliteit

Prima alles volgens afspraak

Prima alles waarop wij gehoopt hadden, en volgens afspraak geleverd.

ONBETROUWBAAR BEDRIJF

Ik kan mijn vorige review niet aanpassen maar ik ben met stomheid geslagen over het antwoord van het bedrijf. Ik heb meerdere keren de factuur opgestuurd bij de klacht met het mailadres waarmee de bestelling is geplaatst en heb nooit een reactie ontvangen. En dan te zetten dat er geen gegevens beschikbaar zijn en dat de klacht niet serieus genomen kan worden???? Geeft wel aan wat voor een bedrijf het is dus. Zeer slecht bedrijf met zeer slechte service, zodra de betaling binnen is kun je het uitzoeken, ik zou mijn geld er niet meer aan uitgeven.

ONBETROUWBAAR BEDRIJF

Zeer slecht. Tafelzeil met marge besteld maar is dusdanig gekrompen dat het niet meer op de tafel past en ze reageren niet op enige berichten. Zeer slechte service, zou er nooit meer iets kopen!

Beste Marc, Bedankt voor uw bericht. We missen echter een ordernummer (deze is niet ingevuld), ook uw naam in combinatie woonplaats komt niet voor in ons systeem/emailbox. We kunnen de klacht daarom ook niet oppakken/serieus nemen. Nicole www.huistuinentafelzeil.nl

levering en bestelling in orde

alles perfect verlopen

Slecht

Meer dan 100€betaald en bestelling nooit ontvangen. Volgens hen lag het nog bij de pakjesdienst, maar als je deze pakjesdienst belt, vindt men de bestelling niet. Op alle volgende mails naar huis, tuin en tafelzeil wordt niet gereageerd en als we bellen, neemt men gewoon niet op. Maw: men heeft hun geld ontvangen en de kous is af, wij kunnen fluiten achter onze bestelling. Totaal geen service.

Beste Isabel, Gelukkig is het pakket terecht en geleverd in uw straat. Excuses hiervoor. Wellicht heeft u veel plezier van het tafelzeil :) Met vriendelijke groet, Nicole www.huistuinentafelzeil.nl

heb nog niets ontvangen......dinsdag besteld en het is nu zaterdagavond

Begrijp het wel, maar je denkt dan toch waar blijft het nu? Maar toon in uw e-mails zijn vriendelijk dus ik hoop op het beste.....

Pakket niet ontvangen en ik kan niemand bereiken + update

Ik heb een product besteld (Maandag 30 Oktober) maar die is niet aangekomen. Geprobeerd te bellen en chatten maar niemand reageert. Na het lezen van alle berichten hier ben ik bang dat ik mijn geld kwijt ben. UPDATE: inmiddels email contact met Nicole (Zondag 5 November). Het probleem was te vinden bij DPD: "Dank voor uw bericht. Ik zie inderdaad dat het pakket verkeerd gesorteerd is bij DPD, en het pakket daarom retour gestuurd wordt naar ons. Mijn excuses hiervoor. We gaan direct een nieuw pakket in orde maken en deze zsm sturen". Gisteren 6 November nog emails uitgewisseld (vloot en vriendelijk): binnen 48 uur wordt het pakje opniew gestuurd (het is dinsdag 7 November) Ik ben hoopvol dat het goed uitkomt nu dat ik contact gehad hebt.

Diverse artikelen op prettige site te bestellen.

Makkelijk en duidelijk was het om hier een op maat gemaakt tafelkleed te bestellen! Wordt snel bezorgd en het pakket was goed verpakt. Wij zijn zeer tevreden en blij met het tafelkleed, zag er goed uit!!

Rampzalige service

En nu heb ik een verzoek tot aanpassing van deze review.... die moet dus positief zijn omdat ik anders vanaf 17 uur vanmiddag zwart gemaakt ga worden door Nicol van Huis, tuin en tafelzeil...... Ik geloof dat ik het met onderstaande review dus bij het rechte eind had... ipv zich iets aan te trekken van alle slechte reviews tav de klantbehandeling en daar iets van te leren, gaan ze dreigen....... De belofte van levering werd niet nagekomen, zelfs toen ik navraag deed omdat ik van de bestelling afhankelijk was voor n afspraak werd mij stellig verzekerd dat de levering op tijd zou zijn, dus de afspraak ingepland….. helaas werd er niets geleverd en is de klant boos weggelopen en heb ik nu een behoorlijke strop. Op t moment dat je kritisch word in de chat krijg je eerst een onbeschoft antwoord en word je eruit gegooid en geblokkeerd…. Toen het zeil uiteindelijk kwam was t wel oke maar had ik er niets meer aan…..weggegooid geld dus

geweldig

snel levering goed kwailitijd kan zeerste aanbevelen