Correct geleverd en snel

Product komt 100% overeen met de webshop

Uistekende service

Supersnelle levering. Had gekozen voor de 1% garantielengte, maar deze steekt nu wel behoorlijk over de rand heen. Vind ik niet zo mooi, maar ja. Verder goede kwaliteit en gemakkelijk neer te leggen zonder bobbels.

Overzichtelijke duidelijke site Supersnelle levering van bestelling.

Netjes op tijd geleverd en precies zoals ik het in gedachten had!

Super snelle service

Mijn tafelbeschermer kocht ik op zondagavond 22 uur. En tot mijn verrassing werd het al op maandagavond geleverd. De bezorger klopte netjes op het raam, zodat de kinderen niet wakker werden van de bel. Het product heeft de goede maat en fijn dat het op een rol zit. Zo gaat onze nieuwe houten tafel langer mee!

Duidelijke webshop, veel keus, op tijd geleverd prima kwaliteit. Tevreden klant!!

Supervlotte levering van mooie kwaliteit transparant tafelzeil

Voordat ik bestelde nog contact via chat gehad. Er werd me beloofd dat het de volgende dag geleverd kon worden en dat was ook zo! Perfect dus!

Beschadigd tafelzeil

Beschadigd tafelzeil ontvangen en na een mail gestuurd te hebben geen reactie ontvangen

Mooi en sterk zeil

Snel geleverd en mooi spul, (ik gebruik het voor mijn veranda als raam) Zeer sterk en mooi helder.

Keurig op rol geleverd, snelle service!

Een aanrader!

Super!!!

Duidelijke website. Snelle levering. En een goed tafelzeil, precies zoals ik 'm had gezien op de site.

Snelle service. Precies zoals op website te zien is

Geweldige service

Geweldige snelle service!

Prima product, snel in huis

Voldoet aan verwachting, goed verpakt (opgerold), ziet er netjes uit en binnen 24 uur bezorgt (zonder daar extra voor betaald te hebben). Prima uitleg op website.

Telefonisch contact gehad en duidelijk advies gekregen. Tafelzeil ook echt de volgende dag geleverd. Goed verpakt. Ik kom zeker weer terug

Snelle levering fijn materiaal

Ideaal voor in mijn schoonheidssalon voor het aanrecht. En ideaal voor de keuken tafel

Snelle en nette levering

Duidelijke site, snelle levering, goede kwaliteit spullen

Diameter was perfect. Ben tevreden met de aankoop.

Alleen opletten met warme voorwerpen.

ZEER GOED

Zeer goede service, zeer goede kwaliteit. Wel duurder dan de goedkope winkels, maar ben er zeker van dat deze jaren zal meegaan, dus de kost zeker waard!

Alle vragen direct beantwoord. Fout van ander opgelost en zelfs een cadeau gekregen. Ik heb regelrecht naar doorzichtig tafelzeil gekeken. Hier is mij niet duidelijk geworden dat dit niet geschikt is voor een glazen tafel. Dit zou ik wat duidelijker aangeven op de website. Dit is na digitaal advies wel goed uitgelegd en te lezen bij mat. Voor mij jammer dat ik het verkeerde heb besteld.

Duidelijke site en snel geleverd

super tevreden !!

goede kwaliteit, product is geleverd zoals omschreven. + daarbij een super snelle levering.

Snel en flexibel!

Bij het bestellen per ongeluk de maat te klein opgegeven. Gebeld en werd kosteloos veranderd. Super service! De bestelling werd dezelfde dag nog verstuurd. Erg blij mee!