Mooi tafelzeil, communicatie/service kan beter.

Heel tevreden met het transparante zeil. Op de site staat aangegeven vandaag besteld voor een bepaalde tijd, morgen bezorgd. Ik kreeg binnen 2 uur het dpd nummer, het duurde echter een aantal dagen voordat dpd aangaf dat ze het pakket ontvangen hadden. Na de 2e dag heb ik via email gevraagd of het proces goed gegaan was. Het zou prettig zijn geweest als ze me gerust hadden kunnen stellen. Ik las namelijk veel negatieve berichten in de reviews. Mijn tip. Beantwoord de email even. Nogmaals mooi zeil, ik bestel waarschijnlijk een 2e erbij, mooie prijs.

super

super

Mooi stevig tafelzeil

Dikte van het tafenzeil is perfect. In alle maten te bestellen en snel geleverd. Helemaal tevreden!

mooie levering

alles in orde

Prima en nette levering.

2de keer besteld mooi tafelzeil. Ik ben er blij mee.

Keurig

Levering zoals werd gezegd tussen 1-3 dagen. Tafelzeil ook na verwachting. Echt top!

Precies wat ik wilde, snel geholpen en verzonden!

Mooi kleed voor op tafel

Stevig zeil

Stevig zeil. De breedte scheef gesneden helaas, desondanks voldoet het aan de verwa

Bezorging een minpuntje

Hoewel wij thuis waren is ons pakket meteen naar een pick-up punt gegaan. Wij hebben ook geen mail met een tijdvak wanneer ons pakket zou komen ontvangen. Maar het tafelkleed is mooi!

Zeer tevreden.

Zeer tevreden over het tafel zeil. Nette en snelle bezorging.

Snel en perfect!

Prima zeil geleverd

Goede snelle service. Kleuren zijn zoals op de foto. Wij zijn heel tevreden met onze tafelkleden.

perfect

Goed item en netjes op de hoogte gehouden van de levering

Het duurde even voor ik mijn proefstukje kreeg, maar daarna verliep alles vlekkeloos

Mooi en erg praktisch

De tafel kan volop gebruikt worden door de kinderen zonder dat deze vies of beschadigd raakt. Goed op maat gesneden, het oogt luxe en is ook nog eens super praktisch. Met een kortingscode erbij was het een heel redelijke prijs voor iets waar je veel plezier van hebt. Top!

Mijn ervaring is zeer goed

Maakt klopt precies

Snel besteld en snel geleverd, niet te duur

Snel besteld, snel geleverd. Prijs kwaliteit is goed.

Fijne mensen, product niet naar verwachting

Ik heb een matte tafelzeil voor mn glazentafel zodat je de tafel blijft zien. Niet dus. Lijkt mat glas en is dus niet meer mooi. Kon makkelijk communiceren om de bestelling te doen. Jammer dat ik niets heb aan t product nu.

Super tevreden

Al 2x besteld en 2x top service. Aanrader! Inge

Kon iets beter

Het is een mooie kwaliteit alleen jammer dat het een aantal krasjes had..

Snelle en goede service

De bestelling was er snel, ook snel reactie bij vragen. Het tafelzeil is zeer goed van kwaliteit.