Prima kwaliteit!

Intussen al enkele orders geplaatst en tot nu toe heel tevreden over service, snelle levering en kwaliteit. Aanrader!

snel geregeld en perfecte service

snel geregeld en perfecte service

Afspraak = afspraak

Op de website staat, dat het de volgende dag geleverd wordt. Daar zitten een paar dagen tussen.

Hoi Rob, Dit is een betaalde dienst a 2,99 euro (next day delivery) of 4,99 euro dezelfde dag al geleverd. De kosteloze levering (in uw geval) duurt 1-3 werkdagen :) Bedankt voor uw bericht, Nicole www.huistuinentafelzeil.nl

Ten 1e prachtige kwaliteit tafelzeil! Ik ben er heel blij mee Goed verpakt en snel geleverd

Netjes op rol bezorgd,mooi spul Ik ben tevreden

Helemaal top!

Maat was goed en levering snel.

Tafelzeil op rol geleverd

Ik heb tafelzeil besteld op deze website. En op rol geleverd,zodat je het tafelzeil niet met vouwen ontvangt. Ik vindt dit veel fijner. Als je het zo opgevouwen laat versturen,zie je allemaal vouwen in het tafelkleed.

Verzending was een ramp

Ik vroeg om een gevouwen zel en kreeg een rol. Verzending zou tot 3x toe ‘a avonds bezorgd worden, maar kwam niet

Beste Hr. Spil, Bedankt voor uw bericht. Ik heb uw klacht nagekeken en zie dat er meerdere keren telefonisch/mail contact is geweest. Spijtig genoeg is er iets mis gegaan bij de vervoerder, waardoor het pakket langer onderweg is geweest zoals zowel u en wij wensen. Nogmaals onze excuses hiervoor. Ik hoop dat het product wel naar alle tevredenheid is :) Met vriendelijke groet, Nicole www.huistuinentafelzeil.nl

super

Het was mijn eerste bestelling bij huis, tuin en tafelzeil en alles is prima verlopen. Ik ben een tevreden klant.

Snel klaar

De bestelling was snel klaar en zou 's avonds al bezorgd worden. Ondanks de track en trace is de chauffeur niet geweest. De volgende dag wel. De gesneden tafelkleden zijn helaas niet haaks.

ik prijs deze verkoper voor 100 % aan

fijn om wat bij jullie te kopen ,word keurig verpakt en geleverd een echte aanrader .

super

Goede kwaliteit-/prijsverhouding. Snelle levering

Super nette levering en producten!

Snelle levering!

Alles prima!

Makkelijk te bestellen, redelijk vlot geleverd en een prima product. Goede prijs

Mooi materiaal

Mooi zeil

Snelle levering en mooi zeil! Goede shopervaring.

Goede en snelle levering

Prijs kwaliteit dik in orde

Snelle levering en mooi zeil

Wat een mooi tafelzeil. Super blij mee!!

Mooie kwaliteit

Onlangs het zeil ontvangen voor op de eettafel. Mooie dikke kwaliteit, een goede aanwinst. Door de dikte ligt het ook goed.

Onjuiste maat, schuin afgesneden

Al met al ontevreden, exacte maten doorgegeven maar de breedte varieert over de lengte, verder is ie schuin afgesneden aan de uiteinden, dus moet zelf nog met Stanley mes aan de gang. Verder zaten er grijze vlekken op het plastic die er pas afgingen na een schropke. Al met al teleurgesteld qua prijs kwaliteit verhouding.

Perfecte levering

Zeer snel geleverd en perfect op maat

Moeilijk contact te krijgen na veel pogingen.

Contact kan veel beter, maar het geleverd product hélemaal goed.

Hoi Monique, Ik heb uw klacht doorgenomen, en zie dat u zonder contact zaterdag bij ons aan het huisadres heeft gestaan. Wij zijn dan inderdaad niet bereikbaar (weekend, prive) Na contact kunnen wij altijd een afspraak inplannen om het tafelzeil af te halen, geen probleem. Na contact is het tafelzeil na plaatsen van de bestelling zelfs binnen 24 uur bij u geleverd ;) Met vriendelijke groet, Nicole www.huistuinentafelzeil.nl

Snelle levering, goede maat en kwaliteit.

Jammer dat er niet gereageerd wordt op de mail, waarin ik aangeef dat er krassen op zitten.

Heel goed !

Geweldig dat ik een tafelzeil kon kopen met een afwijkende maat. Keurig op tijd geleverd en uitstekend verpakt. Heel goed !

Top bedrijf

Snelle en goede service. Prijs kwaliteit, uitstekend. Klantenservice een dikke 10!