Snelle en correcte levering en hele goede service

3 tafelzeilen besteld. Waren zeer snel binnen. Echter waren ze licht beschadigd. Na melding, kregen we meteen 3 nieuwe tafelzeilen. Wat een top service. Echter 1 klein minpuntje, is dat de reactie op mijn klacht een melding van de bezorgdienst was dat er een pakketje onderweg was.

Verkeerde dikte

Ik heb t zeil goed en netjes aangekregen. Alleen was t zeil maar 1.7mm dik en niet de bestelde 2.2mm Ik ben er dus niks mee opgeschoten omdat ik al n zeil had van 1.7mm Heb hierover ook al n mail gestuurd maar is nog altijd niet beantwoord

Perfecte aflevering en status informatie over de bestelling

Perfect verpakt en afgeleverd Zeer goede informatie over aflevering. Zelfs een email 5 minuten voor aflevering.

Mooi dik zeil

Mooi dik zeil en snelle levering

Het beste tafelzeil

Beste kwaliteit, snel levering

goede communicatie, goed product, snel geleverd.

Probleemloos en snel

Helemaal goed!

Goed geregeld

Overzichtelijk gunstige prijs en snel geleverd

Prima service!

Makkelijk te bestellen, snelle levering en bezorgservice tot op de minuut te volgen! Ideaal!

Ik had een positieve ervaring met dit bedrijf

Ruime keuze Goede kwaliteit Snelle bezorging Kortom ik ben zeer tevreden

heel vlot en goed

het is goed bevallen.

Zeer tevreden van de snelle service en de kwaliteit van het product!

Laat in de avond bezorgd

Vond het niet fijn dat ze nog om 22,30 nog aan de poort stonden. Mijn man was al naar bed dus ik ben daar niet na toe gegaan. Volgende dag bezorgd .

Slecht gesneden tafelzeil

Breedte scheelde aan de kanten 6 mm.

tafelzeil schots en scheef afgesneden en kleiner dan opgegeven maten

We hebben een zeer slechte ervaring met Huis, tuin en tafelzeil. Het zeil werd te klein en met scheve kanten afgeleverd. Op de website staat dat je via telefoon , mail, whatsapp jouw klacht kan doorgeven en dat ze heel snel reageren. Nou, mooi niet ! Geen enkele reactie gehad en toch wel minstens een 10tal keer geprobeerd via allerlei kanalen. Dit is het eerste Hollandse bedrijf dat wij tegengekomen zijn dat geen eer haalt uit hun activiteiten en de klant laat opdraaien voor de door hen gemaakte fouten. Als je iets 'op maat' besteld en het is correct, dan heb je geluk. Kleine tip: bestel bij hen altijd met een creditkaart met verzekering zodat je tenminste je geld terugkrijgt als ze je bedonderen, want antwoord op jouw klacht kan je vergeten.

Zeil was direct al beschadigd

De levering was snel en goed, maar de kwaliteit van het tafelzeil is dramatisch. Bij het minste of geringste gebruik komen er al beschadigingen op het zeil, voor deze prijs mag je toch echt wat beters verwachten... Het zeil ziet er nu dus direct al armoedig uit.

Snelle levering !!!

Erg tevreden over de geleverde tafelzeilen en snelle levering

Goed, snel en het bezorgen was tot in de puntjes. Sms van te voren dat de bezorger er binnen enkele minuten was.

Mooi zeil.

Prima kwaliteit. Iets te veel overlengte

vlotte levering en uitstekende kwaliteit

ideaal om je tuintafel te beschermen

Vlotte en correcte afhandeling

Snel bezorgd en goede kwaliteit

Goed verpakt, snel in huis, goede kwaliteit!

Duidelijke omschrijving op de website, precies gekregen zoals beschreven. En super snel geleverd

Heel tevreden!

Ik had het coated tafelkleed 's avonds laat besteld en de volgende dag had ik het al in huis. En de kwaliteit is heel goed. Kortom, de volgende keer zou ik hier weer bestellen.

Snelle levering, maat is helemaal goed en materiaal ziet er mooi uit