Goede service en waar je pakje is en tijd

Goede informatie over het product op de website, snelle verzending, stevig verpakt en product naar tevredenheid.

1% krimpmarge maakt dat het zeil te lang is

Als ik die 1 % marge niet had opgegeven was het zeil perfect geweest. Nu heb ik een zeil waar ik me aan stoor omdat het te lang is. Later op verzoek van huis, tuin en tafelzeil mijn beoordeling aangepast. zij gaven aan dat ik niet zelf moet gaan snijden maar even moet afwachten omdat het krimpen in een tijdsbestek van 5 weken nog kan plaatsvinden. We zijn nu 6 weken verder en het zeil is nog niet gekrompen. Dus zit ik met een te lang zeil te kijken waar ik mij enorm aan stoor. Beste huis, tuin en tafelzeil, hoe los ik dit op? Groetjes, Jolanda

Past perfect

Past perfect

2 tafelzeilen op maat besteld

Ze passen perfect op de tafels en werden snel geleverd. Zien er degelijk uit.

Netjes verpakt en verstuurd

nette en snelle verzending ben superblij met mijn tafelbeschermer....

Betaalt voor maatwerk en niet gekregen.

Gemaild en gevraagd of het een fout was of binnen de marge valt. Bedrijf reageerde dat het binnen de marge is. Toen ik ze vervolgens confronteerde met het rekensommetje dat dit niet zo was kreeg ik geen reactie meer.

Snelle levering, staan klaar om je te helpen met bestellen en top kwaliteit

Snelle levering, staan klaar om te helpen met vragen en top kwaliteit product!!!

Bestelling prima, bezorging slecht

De bestelling ging prima. Overzichtelijke website. De bezorging was slecht. Op zaterdagmiddag kreeg ik bericht dat het pakket niet bezorgd kon worden. Ik zat gewoon thuis te wachten. Zelf zag ik op de site van dpd dat mijn pakket naar een bezorgpunt was gebracht. Op dinsdag werd plots zonder aankondiging mijn pakket afgeleverd.

Mooi product

Het is een mooi product. Blij mee. Zou ze willen aanraden om een andere bezorgdienst te nemen ipv DPD. Vandaag pas gekregen. Zou dinsdag bezorgd worden tussen 11.00-12.00 uur. Niet eens aangebeld. We waren thuis. Hoor zoveel klachten over DPD.

Goeie kwaliteit

Heel blij mee past goed

Ervaring is goed, maar dacht dat het zeil zwart zou zijn, maar het is doorzichtig zwart, dat vind ik wel jammer...

Prima tafelzeil, snel geleverd!

Snelle levering, juiste maat en prima tafelzeil!

Nvt

Nvt

Nog niets ontvangen!!!!

Vreemd , deze enquête terwijl ik nog niks ontvangen heb

Goede en snelle service

Snel geleverd , goed materiaal ben er zeer tevreden over

Snelle levering en exact op maat!

Transparant tafelzeil voor bescherming van mijn kast precies op maat geleverd en was snel in huis!

Super mooi

Fijn tafelzeil waar ons kleinkind heerlijk op kan kliederen! Ook makkelijk schoon te maken! Zo beschadigd het tafeltje niet

Snel geleverd, uitstekend verpakt en erg mooie kwaliteit tafelzeil!

Goeie maatvoering en een snelle levering !

Alles precies zoals verwacht en zonder problemen afgehandeld en geleverd!

Het zeil is prima, de service laat te wensen over.

Tafelzeil besteld met bepaalde afmetingen, krijg ik een kleiner zeil omdat ik aangaf wat de afmetingen van de tafel waren. Ik betaal dus wat ik bestel maar krijg een kleiner zeil. De service daarna is traag, telefoonnummer werkt niet en de chatfunctie stuurt je door naar de mail. Op de mail wordt soms vlot gereageerd maar soms ook een week geen reactie. Oplossing die geboden wordt niet helemaal netjes, gewoon een ordinaire korting. En intussen nog steeds de fout van de bestelpagina niet inzien en tegen de klant ingaan.

Mooi kleed. Snel ontvangen

Het kleed is van mooie kwaliteit. Helaas heb ik de verkeerde maat opgegeven. Het kleed is net te klein.

Vlot verloop van de afhandeling