Fijn tafelzeil snelle levering.

Jammer dat er geen rol bij zit om het op te rollen.

Vlotte levering, kwaliteit overeenkomstig omschrijving.

Sommige regels zijn op de website ( op de mobiel ) erg klein afgedrukt en wazig te lezen. Maar het product en de levering zijn goed.

Snel in huis!

Hopelijk gaat ditzelfde zeil wat langer als een jaar mee, de honden zijn nu wat ouder.......op hoop van zegen dus

Ruime keuze, zelf de maat bepalen. Goed geprijsd, en tot mijn verbazing; zelfde dag geleverd. Rond 11 uur besteld, om 17.30 in huis!

Snelle service, precies wat ik zoek

Ik zocht tafelbescherming voor onze nieuwe eikenhouten tafel. Precies de afmeting, 's avonds op dezelfde dag geleverd. helemaal fijn!

ik ben tevreden met dit bedrijf ,En beveel het ook aan .

Zeer tevreden .

Het product voldoet aan de verwachtingen.

Snel, goede kwaliteit, goed ingepakt

Snelle levering, goede kwaliteit, goed ingepakt, vriendelijke bezorger, niks mis mee.

Niet helemaal goed gegaan.

Ik heb 2 zeilen besteld, 1 is verkeerd geleverd. Ik wacht nog op het terug storten van het gel.

Superzeil

Zeil doet aan het vereiste. Snelle levering.

Voor herhaling vatbaar

Doorzichtige tafelbeschermer besteld. Precies op maat zoals aangevraagd en goed verpakt en snel geleverd. Hij staat heel mooi op onze tafel en is inderdaad echt mooi transparant. Zeker een aanrader.

Is wat er was beloofd en op tijd geleverd

Mooi

Het past mooi en blijf ook goed liggen aleen jammer dat we het niet hebben scheun laten snijden de randen zijn nog al scherp

Gewoon top dankjewel

Snel en netjes geleverd. Zeil bevalt uitstekend.

makkelijk besteld, snel in huis, past perfect!

aanrader!

correcte levering

Het bestelde product was zoals het op de website vertoond werd en de levering hebben we ontvangen 2 dagen later in België

Top !

Mooie kwaliteit. Dezelfde dag bezorgd. Kan niet beter

Super!!

Gemakkelijk te bestellen, keurig de maat die ik besteld heb, netjes verpakt. Snel geleverd en ideale bezorgservice, track en tracé tot op de minuut.

Top ervaring !

Top ervaring.

Prima makkelijk vragen te stellen via de Chat en supersnelle reactie

Echt een service gericht bedrijf snelle levering en super bezorgdienst.

Een grote sortering tafelzeil, uitstekend verpakt voor verzending. Zeer tevreden ?

Goede service, raad het allemaal aan. Zelf heb ik 3 transparante tafelzeilen gekocht. Netjes opgerold aangekomen dus geen vouwen erin.

Zeer tevreden.

zoals ik al zei een snelle levering, goede kwaliteit tafelzeil zowel voor binnen als voor buiten. De mogelijkheid tot achteraf betalen wat ikzelf zeer prettig vind