Makkelijk om te reinigen.

De tafelstructuur blijft met dit tafelzeil nog zichtbaar.

Super snelle service

Zaterdagavond besteld en maandag al in huis. Super blij mee

Verkeerde kleur geleverd!

Ik werd op het verkeerde been gezet toen ik niet meteen via Ideal kon betalen maar eerst een ww en password moest invoeren. Daardoor was ik mijn gekozen tafelkleed kwijt. Moest dus weer opnieuw beginnen. Ik dacht mijn tafelkleed weer gevonden te hebben en deze besteld. Helaas werd er de verkeerde kleur geleverd. Ik dacht dat Nopjes blauw-wit écht blauw-wit zouden zijn. Het blauw is echter heel licht blauw en in mijn opinie een lelijke kleur. Jammer...

teleurgesteld

Bestel zeil transparant 2.5 mm maar ontvang 1.5m mm mail verzonden met klacht geen antwoord.terug.

Correcte en snelle levering. Zorgvuldig verpakt.

De bestelprocedure via de webshop was duidelijk. De levering gebeurde snel en correct. Het product was zorgvuldig verpakt op rol, zoals gevraagd. De kwaliteit van het product kan ik nog niet beoordelen.

Super snel en goed geleverd een bedrijf waar je van op aan kunt. Dank je wel en we zullen het zeker doorvertellen.

Voldoet aan verwachtingen

Toch geen echt millimeterwerk. Moest deel levering bijsnijden.

Ontevreden met de kwaliteit van het product

Snelle levering, goede prijs, maar we hebben het zeil nu drie weken liggen en het gaat op meerdere plaatsen al kapot. Het zeil dat we hiervoor hadden is maanden meegegaan en ging toen voorzichtig op plekjes kapot, dus de kwaliteit vinden wij slecht. Helaas. Kopen dit nooit meer.

Alles perfect verlopen.

Alles ok

Ik had eerst verkeerd bestelt kreeg mijn geld terug en had een nieuwe bestelt gewoon heel netjes geregeld gewoon top.

Perfecte service

Mooi tafellaken, persoonlijke afmetingen, snelle levering en betaalbaar.

niet gekregen waar ik om gevraagd heb

ik bestel 0,4mm, krijg 0,25mm en moet heel veel moeite doen om het terug te sturen terwijl zij een fout hebben gemaakt

nette en vlugge levering

precies zoals op foto

Bestelling geplaatst betaald en NIETS ontvangen!!! Zelfs GEEN reactie op mijn mails,reeds 2 gestuurd.

kwaliteit prijs uitstekend, snelle levering.

prijs kwaliteit uitstekend, snelle levering. alles was goed verpakt . de dag van de bezorging het adres nog aangepast, ook dat was geen probleem.

Snelle levering en kwaliteit voor een lage prijs

'S middags besteld, volgende dag geleverd. Goede kwaliteit en misschien wel beter dan verwacht.

Was precies wat we bestelt hebben en mooi op tijd geleverd

volgens afspraak en snel geleverd

zie boven

Zeer snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering. Artikel voldoet aan verwachting.

Kwaliteitsvol materiaal

Maar mss kan de folie op een kartonnen kern gerold worden. In onze folie zit een plooi op regelmatige afstand, wschl door het vervoer. Er heeft wschl iets opgelegen

Veel keus, efficiënt, snelle bezorging.

Fijn zijl.

Super goed

Snelle levering, zeer vriendelijke afgifte thuis

Dat alles klopt

Kei goed ook op maat

zeker snel, prima verpakt, afmetingen exact.

zie boven