Kennis van zaken en doen wat ze beloven.

Fantastisch !

Past ideaal , erg tevreden !

werkt als een spiegel op mijn tafel

Als Ik de lampen aandoe boven mijn tafel dan werkt het trasprante zeil als een spigel. Ik zie de lampen als spiegelbeeld op het tafeloppervlak en dat is erg hinderlijk. Ik vind dit product dus niet geschikt om op mijn mooie tafel als bescherming te leggen. Ook zijn onderwerpen erop moeilijk te verschuiven, ze kleven er meer of minder er aan vast.

Goed snel en kwaliteit

Eenvoudig en duidelijke richtlijnen voor bestellen. Snel geleverd en kwaliteit . Zeer tevreden.

Kwalitatief goed tafelzeil

Evenals eerder voor een bureau, hebben we op basis van de zeer goede ervaring destijds, ook voor onze eettafel weer een tafelzeil besteld bij Huis, Tuin en Tafelzeil en dat is wederom zeer goed bevallen.

Perfect product, op tijd geleverd

1% krimpmarge maakt dat het zeil te lang is

Als ik dat niet had gedaan was het perfect geweest. Nu heb ik een zeil waar ik me aan stoor omdat het te lang is. En ik het zelf nog moet afsnijden. Maar dat natuurlijk nooit goed voor elkaar krijg. Dus maar 2 sterren. Verder; snelle levering en mooi product. Later beoordeling aangepast: na meteen een reactie te hebben gehad van huis, tuin en tafelzeil dat ik niet zelf moet gaan snijden maar even moet afwachten omdat het krimpen in een tijdsbestek van 5 weken nog kan plaatsvinden pas ik mijn aanbeveling aan naar ja. Want dat vind ik waardevol en stelt mij gerust.

Hoi Jolanda, Lees alle info nog even goed door, zeker niet gaan snijden. Het product krimpt, en de duur is ongeveer zo’n 5-7 weken alvorens de krimpt stopt. Nicole www.huistuinentafelzeil.nl

Gewoon top

Gewoon top, alles klopt tot in de puntjes.

Snel niet duur en ziet er netjes uit

2x Rest stukken, netjes verpakt, en zoals aan gegeven op de site, maat variable niet erg voor wat ik er mee wil, maar iets om aan te denken als je besteld

Maten niet kloppend en geen reactie nab mail

Het tafelzeil werd snel geleverd, echter aan 1 kant te klein (ondanks krimp marge) en 1 kant te groot. Heb hierover mail gestuurd maar na 5 dagen nog geen reactie.

De kwaliteit en kleur en perfect.

Uitstekend!

Eerste keer dat ik hier heb besteld, de levering is netjes ontvangen. Ben er erg blij mee.

We hadden al een eclips zijl besteld maar we wilden ook graag een kleinere tafel zijl als we met z’n tweeën zijn

Makkelijk te bestellen, snel geleverd!

Makkelijk te bestellen, snel geleverd!

Snel en top

Snel geleverd, 2 mooie tafelzeiltjes geleverd op rol, dus kreukloos. Top!

Goede service en snel bezorgd

Vrijdags besteld, zaterdag in gebruik

Perfect.

Snel geleverd en een prachtig zeil precies op maat.

Goed snel en kwaliteit

Helemaal wat ik wilde hebben

Supersnelle levering

Ik had een meetfoutje gemaakt maar werd direct op gerrageerd en opgelost.Heel fijn.

Snel en op maat

Bezorging klopte zoals beloofd

Snelle levering, goed verpakt, top product

Keurig verzorgd. Snelle levering.

Snelle levering en goed product. Toen de bestelling op de website niet helemaal goed ging, kreeg ik direct chat hulp.

Keurig verpakt

Heel blij met mn nieuwe zeiltjes. Snel geleverd en keurig verpakt.

Geen reactie

Heb een tafelzeiltje voor onze salontafel besteld. Voor glimmende houten tafel wordt er een mat zeil geadviseerd. Deze valt echter grijs uit zodat de kleur van de tafel (kersenhout) niet meer te zien is. Heb hier twee keer per mail vragen over gesteld met tussentijd van zeker 4 weken. Maar krijg geen enkele reactie