Super materiaal, perfect gesneden en ingepakt. Voldoet uitstekend aan het door ons gestelde doel.

Helemaal tevreden

Was helemaal naar wens en supersnel. In een woord top.

De vorige tafelzeil 3 jaar plezier van gehad! We raden het iedereen aan. Nu weer een nieuwe besteld bij huis tuin en tafelzeil.

Valt ontzettend tegen

Constant als je er iets plaatst zie je een verkleurde afdruk in het plastic

netjes

alles gedaan waar ik om gevraagd had netjes afgeleverd

Zeer snelle verzending

Volgens de website is het voor 15.00 besteld, diezelfde dag nog verzonden. Ik bestelde om 16.00 en het was ook diezelfde dag nog verzonden. Hier was ik ontzettend blij mee, want nu konden we het tafelkleed gebruiken voor een verjaardag. Veel dank voor de snelle verzending!

Juist en goed geleverd hetgeen er besteld werd ;

Snel het bestelde tafelzeil op de tafel . Alles OK .

Prima prijs / kwaliteit

Goede snelle bezorging

Matig

Kleur lijkt niet op de foto van de site. Aangegeven het zeil opgevouwen te willen ontvangen, maar komt op rol.

Zoals verwacht

Snelle levering Goede kwaliteit Goed ingepakt

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Foutieve afmeting

De gevraagde afmeting is niet juist afgeleverd.

Tafelzeil om maat besteld. Snel en volgend afspraak geleverd. Prima ervaring!

snelle levering, mooi tafelzeil

Volgende keer bestel ik hier weer!

Veel keuze en snelle levering!

Goede overzichtelijk site, waar ik nu voor de tweede keer besteld heb en erg tevreden ben.

Goed, snel en duidelijk

Doorzichtig tafelzilver gekocht, goede kwaliteit en snelle levering. Tevreden!

Stevige kwaliteit en snel geleverd

Ik heb 2 zeiltjes besteld en dezelfde dag ontvangen. Het is van stevige kwaliteit en goed verpakt en zonder enige beschadiging geleverd, top!

Goed hulpmiddel ter bescherming van de tafel.

Het doorzichtige tafel zeil voor de grote ronde tafel was goed op maat, ligt stevig op de tafel zonder hinderlijk schuiven, en de tafel structuur blijft goed zichtbaar. Heel prettig bij (klein-) kinderen aan tafel.

Geweldige service & topmateriaal!

Aanrader!

Goede service in het vinden van het juiste tafelzeil. Makkelijk de maten in te voeren en snelle levering.

Keurig op maat

Snel geleverd, mooi zeil en precies op maat. Oftewel helemaal top.

Prima tafelzeil

Het tafelzeil is heel fijn, alleen jammer dat het net niet helemaal recht is afgesneden. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de 1% marge (grotere afmetingen vanwege mogelijk krimpen), maar hij past toch prima.

Zeer mooi product en snelle levering, zeer tevreden.

Een goed product die zeer stevig is en waarbij zoals aangegeven op de site geen kleurverschil is (geen gele of blauwe gloed). Snelle degelijke verpakking en snelle levering. Wij zijn in ieder geval zeer tevreden.

Goed van kwaliteit, de maten zijn soms iets minder

De dikke plastiek is heel handig om je tafels te beschermen en toch de schoonheid van je tafel niet weg te nemen. Je moet je tafel niet verstoppen onder een tafellaken. Heel handig ook dat ze op maat gemaakt kunnen worden. Alleen is het ene zeil iets te groot en het andere iets te klein. Het enige wat ik jammer vind, is dat het grote ronde zeil niet mooi rond is maar eerder lichtjes ovaalvormig waardoor het niet mooi overal de tafel kan beschermen.

Goede service, goede prijs kwaliteit. Tevreden!

correct

Goede site en correcte verwerking alsook opvolging!