Geen reactie bij een foute levering

De bestelling ging goed en het bezorgen was snel. Maar nu bleek er een fout in mijn bestelde artikel te zitten en daar heb ik over gemaild. Helaas heb ik daar tot op heden geen reactie op mogen ontvangen. Jammergenoeg kan ik jullie dus niet aanbevelen.

Goed geleverd mooi en passend tafelzeil.

Gemakkelijk op de rol geleverd. Helaas stond de rol voor de huisdeur in plaats van levering terwijl wij thuis waren maar dit is niet jullie probleem.

Besteld volgens hun adviezen en nu toch een te klein tafelzeil

Ik heb bij huistuinentafelzeil een transparant tafelzeil besteld. De marge die ze als advies mee geven aangevinkt. Maar helaas ik mis nu nog 2cm op mijn tafel. Ziet eruit alsof je hem te klein hebt besteld, geen gezicht. Gemaild naar huistuinentafelzeil, maar helaas is het al weken stil. Zeer slechte service op deze manier en dat voor een zeil wat geen 2a3 tientjes kost.

Had een vraag;werd snel beantwoord waar ik wat mee kon .bestelling geplaatst en keurig verpakt bezorgd .en mooie kwaliteit zowel de molton als tafel zeil

Zeer snelle levering zeer verzorgd verpakt en mooi product. Past heel mooi op onze tafel. Zeer tevreden , het kan niet beter. Dank u

Prachtig

Ik had eerst altijd de 3 mm dikte nu de 2mm vind ik veel mooier.

twijfelachtig

Als ik over het rechthoekige tafelblad kijk lijkt het alsof het vol deukjes/schubjes zit

Super service en goeie kwaliteit tafelzeil

Goeie service. Goed verpakt. Goeie maat. TOP

Helemaal TOP!!!!

Zeer snelle levering. En super goed verpakt!!!Goede kwaliteit voor een leuke prijs!!!!Zeer aan te bevelen!!!!

Mindere kwaliteit

We hebben het tafelzeil nu 3 dagen en er komen nu al wat beschadigingen in de print. Dus ik ben benieuwd hoelang het tafelzeiltje mooi blijft.

Yop

Snelle levering van het tafelzeil, keurig op een rol. Ik heb inmiddels diverse printjes en wissel deze regelmatig af op mijn keukentafel die zeer intensief gebruikt wordt.

Erg goed product

Wel moeilijk om er een ronde tafelkleedcvan plastic pp dextsfel goed neer te leggen.....wel prachtig hoor.

Perfecte maat goeie dikte

Makkelijk af te wrijven bij plekken zeer tevreden over echte aanrader top

Goed product snelle levering.

Goed product snelle levering.

Mooie tafelzijl

Jammer dat het iets te klein is ongeveer 1/2cm. Maar voor de rest ben ik echt te vrede over het product. Vriendelijke groet .

snelle vlotte regeling

Snelheid en vlotheid van leveren prima. Bij de bestelling trachtte ik de actiecode (10% korting) in te geven maar dat lukte niet. Mijn mail die ik daarover stuurde bleef onbeantwoord.

Goed spul snel geleverd

Mooi zeil. Snel in huis. Toch net te lang voor de tafel. 1% extra lengte had niet gehoeven

De maat was precies goed. Degelijk verpakt.

stipte levering

Stipt geleverd , goed materiaal . Super tevreden

Het product was snel geleverd. En van goede kwaliteit

Goed matreiaal, snel verstuurd.

Mooi doorzichtig zeil, goed verwerkbaar en voldoende sterk. Ben tevreden :-)

Snel en op tijd geleverd echter... Wat is de zin van de aanbevolen extra 1% krimp? Nu steekt de plaat meer dan 2cm over de rand van de tafel. Niet blij mee.

Netjes afgehandeld

Alles goed gegaan geen klachten

Fantastisch!

Op tijd geleverd. Mooi stevig tafelzeil. Ik gebruik het op de tuintafel. Staat heel gezellig.