Netjes afgehandeld

Alles goed gegaan geen klachten

Fantastisch!

Op tijd geleverd. Mooi stevig tafelzeil. Ik gebruik het op de tuintafel. Staat heel gezellig.

Zeer snelle levering

Alleen de kleur was lichter dan op de site

Snelle service & mooi pruduct

Snelle service en mooi product

Kan niet beter

Heel tevreden

Vandaag besteld morgen in huis. Alles perfect op maat gemaakt. 2x besteld en tweemaal heeel tevreden.

Supersnel geleverd!

In de middag gebeld voor info over zeil, besteld en volgende middag in gebruik genomen.

erg tevreden

Goed verpakt, snel geleverd, mooi materiaal

voldoet aan de verwachtingen

Nog even wachten op wat de krimpmarge is ? Dan weet ik of deze nog nodig is bij de volgende bestelling.

snelle levering en prima kwaliteit.

alles snel in huis.

Mooi product en snel geleverd!

Mooi product en snel geleverd en goede kwaliteit

Supersnel

Rond zeil voor buiten tafel besteld. Echt super snel geleverd in de opgegeven maat! We zijn er echt heel blij mee

Goede communicatie en snelle levering!

Terzijde: De bezorger DPD liet wel een steekje vallen (het afhaalpunt bleek op vakantie, geen bericht daarover van DPD, helpdesk kon me telefonisch niet helpen!!. Dag gewacht toen kwam het pakket wel boven tafel.), maar daar kon HT&T dus niets aan doen.

Fantastisch en mega ideaal

7 jaar geleden kochten we bij dit bedrijf dik transparant tafelzeil. Ideaal met afnemen en je beschermt je tafelblad. (Helemaal met 3 kinderen in huis). Na 7 jaar zag het er nog steeds netjes uit maar zaten er wat stift- en verfplekken op. Dus een nieuwe besteld. Volgende dag al in huis. Perfect!

Netjes verpakt geleverd

Tafelzeil kwam op tijd en netjes verpakt op rol

Geweldig, voor kwaliteit en service

Snelle levering, en de site is heel duidelijk.

Ziet er prima uit

Snelle levering en de kwaliteit is goed.

snel en goed

zijn zeer blij met het product

Supersnelle service en topkwaliteit

Het was mijn eerste bestelling en ik ben er heel erg blij mee. Prijs-kwaliteit super, supersnelle levering en gebruiksvriendelijke website.

Mijn tafelzeil is al binnen 1 wel kapot en je krijgt geen reactie

Meteen een vraag gestuurd of het normaal is dat mijn tafelzeil al meteen op de hoek ingescheurd is, of dit normaal is binnen 1 wel het in gebruik te hebben. Nou geen reactie hierop. Je kan beter naar Action gaan heb je er meer voor hetzelfde geld. Voor €22,99 verwacht ik toch wat langer plezier ervan te hebben. Service is echt waardeloos

Levering op rol goed verpakt. Goede site

Veel keuze op hun site. Kwaliteit is prima.

Soepel te bestellen, mooie kwaliteit, snelle levering

Van bestellen tot ontvangst erg tevreden!

Alles helder

Top kwaliteit voor een goede prijs met perfecte Service

Zeer tevreden, jullie leveren snel kwalitief goed materiaal. Al 2 keer besteld en ook me schoonouders hebben bij jullie besteld.

Goed, correct en snel geleverd

Coolendonk 2 5706WS 2