Beste service

- duidelijke bestelinstructies - ruim assortiment - rekening houdend met bijzondere maten - rekening houdend met snijverlies - snelle levering - goede kwaliteit

snelle bestelling, snelle levering, meedenken, goed advies, prima produkt

positief

heel goed

Goede kwaliteit, soepel materiaal. Snelle levering.

Mooie tafelbeschermer gekocht. Hij is heel precies op maat afgesneden en op een rol thuisbezorgd. Zeer tevreden.

Het tafelkleed niet goed, website en levering prima

Kon niet fijn opgevouwen worden, want het is erg plakkerig.

Mooi tafelzeil

Levering oke

Ik heb een tafelkleed besteld van140diameter en krijgt 134 diameter dus te kort

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede prijs kwaliteit verhouding

Kwalitatief goed zeil maar kleur is niet naar mijn zin. Ik had oud rose besteld maar dit gaat toch meet naar gewoon zacht rose.

Waardeloos! Compleet verkeerd gesneden en slechte klantenservice.

Rond transparant dik tafelzeil besteld. Is verkeerd gesneden, diameter van boven naar beneden en van links naar rechts zit meer dan 2 cm verschil tussen. Ze vragen om foto's te sturen, prima. Gedaan, zeggen ze dat het krimp is, zoveel? Ik had ook nog extra krimpmarge besteld. Daar krijg ik dan geen antwoord op. Ik heb eerdere bij andere sites besteld en nooit dit probleem gehad. Ik bestel hier nooit weer.

Goede kwaliteit, snelle levering en de prijs niet te vergeten voor ieder budget.

Helemaal naar verwachting

Vlotte levering. Precies zoals opgegeven.

Goed verwerkt en keurig geleverd

alles mooi gesneden, had zelf een fout gemaakt tijdens de bestelling door verkeerde maat te selecteren Meteen gemaild en is keurig opgelost door Nicole.

Zie onder

Nig steeds niet afgeleverd. Gebeld en niemand kunnen bereiken Graag nagaan waar het is en bellen met 0622600540 Dank

Naar verwachting

Een zeer mooi tafel en een goed advies via de link communicatie. Precies geleverd op maten die ik door gaf daarbij ook die een procent die ze mij adviseerden. Al met al een tevreden klant toppie

Prijs, sortiment en kwaliteit

Overzichtelijke website en een divers aan prijzen. Een aanrader

Zeer teleurgesteld

Precies na 1 week zat er een scheur in één van de hoeken. Chat werd niet beantwoord, maar afgebroken. Wacht nu al 9 dagen op een antwoord op mijn Email. Zeer teleurstellend. Had dit echt niet verwacht. Jammer.

Goede service, goede prijzen

Ze reageren snel, chat functie is handig en bieden ook (tegen een kleine betaling) voorbeelden aan.

Prima ervaringen

Goede kwaliteit

Snelle levering, netjes in een rol. Bestel hier altijd mijn tafelkleden.

Mooie kwaliteit en snelle levering

Altijd afwachten als je iets op maat besteld of het dan ook klopt. Het klopte precies, zeer mooie kwaliteit en zeer vlotte levering

Bestelling goed ontvangen. Het heeft wel een week geduurd na mijn online bestelling

Duurt wat lang voordat het binnen is. ( een week )Wel netjes geleverd op rol

Goed en netjes afleverd

Xie boven

Hele snelle levering , mooie kwaliteit, prima op maat.

geweldig

het materiaal is geweldigggg we zijn er helemaal blij mee

Coolendonk 2

5706WS 2