Alles goed!

Samen met mijn dochter gezicht naar een goede refurbished Iphone. Afgaande op de review en dd orijs gekozen voor Phonely. Goede communicatie, levering volgens afspraak. Prachtig verpakt in een mooi doosje met zelfs nog een extra screenprotector. Omdat alles perfect was geen contact gehad met de klantenservice zodat ik die niet kan beoordelen.

iPhone 7

Goede service iPhone ziet er perfect uit Hier gaan we zeker nog eens bestellen

Mooie en goedwerkende iPhone SE

Zichtbaar gebruikte iPhone SE gekocht. Nou, hij ziet eruit als nieuw!! Mooi doosje en netjes verpakt. Aanrader

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Refurbished iPhone 7 besteld, in "gebruikte staat" - niets van te zien. Telefoon ziet eruit als nieuw en werkt perfect. Super, zeker voor deze prijs!

Positief

Toestel staat omschreven als 'zo goed als nieuw'. bij het openen van het doosje, prachtig mooi paars doosje Phonely, is dit meer dan waar. Bovendien lijkt het het een nieuwe batterij te zijn 100% goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, prettig gesprek met medewerkster.

Precies zoals omschreven Ik heb een refurbished iPhone 7 besteld, keurig verpakt en op tijd gelever., De staat 'zo goed als nieuw'. Helemaal waar. Toestel werkt perfect, geen een krasje, je ziet totaal niet dat iemand deze ooit heeft gebruikt. Ik ben zeer tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zgan iPhone 8 besteld. Zit echt nieuw uit. Geen verschil met nieuwe . Batterij 100% Ik mis oordopjes alleen . Zeer goede service. Aanrader

Precies zoals omschreven

Ik heb een refurbished iPhone 7 besteld, in de staat 'zo goed als nieuw'. Is geen woord van gelogen. Toestel werkt perfect, geen een krasje, je ziet totaal niet dat iemand deze ooit heeft gebruikt. Ik ben zeer tevreden!

Snel en heel goed

Perfecte iPhoneX

Snelle levering.

Perfecte service

Telefoon als nieuw mooi verpakt alleen batterij snel leeg..

• Zou u ons aanbevelen? Ja

snelle en correcte levering adequate opvolging van klein probleem met deel vna de levering

correcte afhandeling, prachtig GSM toestel (voor beduidend minder geld dan de nieuwwaarde). Bij levering bleken de bijbestelde oortjes niet te werken. Bij melding en omschrijving van het probleem werd correct gehandeld en onmiddellijk nieuwe set opgestuurd die de dag erna al geleverd werd. Super houden zo ;-)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede snelle afhandeling van order

Telefoon zag er bij ontvangst goed uit en werkt voor zover ik kan beoordelen na 1 dag ­čśë naar behoren

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top :prijs kwaliteit en goed op de hoogte via track.. De volgende dag al geleverd.

Zoals het hoort tot in de details. Goeie prijs kwaliteit. Top

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Besteling was de volgende dag al geleverd. Het pakket was professioneel ingepakt. Ik miste echter 2 accessoires (oortjes en oortjes adapter) die wel bij een nieuwe telefoon horen te zitten. Omdat dit een refurbished telefoon is ben ik er vanuit gegaan dat dit zo hoort. Voor de rest zeer tevreden over het toestel.

Super!!

Goed bedrijf. Snelle levering.. 2 smartphones binnen een maand, geen problemen! Een aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Perfect en snelle service.

Na goed contact te hebben gehad, snel en accuraat geholpen­čĹŹ

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel ontvangen, super mooie iphone 7 plus!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik ben uitermate positief verrast door de supersnelle service van Phonely!

De ene dag bestelde ik een IPhone 6s . De volgende dag stond Post.nl voor de deur om mijn nieuwe mobiel af te leveren!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Leuke prijs en snel geleverd

Telefoon is snel en gord verpakt geleverd.en de telefoon is als nieuw

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed, goedkoop, betrouwbaar en snel, in ├ę├ęn woord: Uitstekend!

Uitstekende ervaring met dit bedijf, website is duidelijk en maakt het kopen eenvoudig. Prijzen zijn ok, levering erg snel. Kan geen minpunt bedenken.

Snelle levering!

!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Perfect meer kan ik niet zeggen perfect .

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed product en snelle levering. Goede service

Goeie service en vriendelijk­čĹŹ

Gemakkelijk Side om te bestellen,goeie en snel levering en vriendelijk, Mvg

Over Phonely

Filter op Taal