Snel en degelijk!

24u na mijn Bestelling met adres in België werd mijn IPhone geleverd! Volledig naar wensen, het toestel zag er als nieuw uit! Tot nu ook totaal geen klachten! Zeker een aanrader!

Goed product. Snelle levering en goede prijs.

Goed product. Snelle levering en goede prijs.

super service

de telefoon begon na 1 jaar , mankementen te vertonen. Phonely heeft dit direct opgepakt en kosteloos de telefoon vervangen Top service op alle fronten!! dank voor de snelle en fijne service. L. Engbersen

Bestelling gedaan snelle levering en het toestel is gewoon nieuw kon niks vinden geen krasje niks niet dus al met al gewoon perfect bij phonely

top telefoon

Iphone 8 plus. Binnen 24 uur in huis. Ziet er als nieuw uit, netjes schoon verpakt. Toestel is goed opgestart en werkt perfect na overzetten vanaf oud toestel. Aanrader!!

Super Geweldig iPhone

Zeer goede ervaring gekozen voor Lichte beschadiging, alleen heb niks kunnen vinden. Sneller service en ook goed verpakt dat niks stuk kan gaan. Zeer tevreden over service en kwaliteit met prijsverhouding.

Veel defecten

Ik heb een iPhone X besteld en contact opgenomen voordat ik het toestel thuis heb ontvangen. Ik heb gevraagd of er een originele oplader bij zit, hier is ‘ja’ of geantwoord. Vervolgens heb ik het toestel binnen en ik zie al wat problemen. De scherm wat er op zit, is een neppe scherm. De scherm past er niet eens goed in, de GPS van de iPhone werkt niet. Dus locatievoorzieningen heeft geen zin. Muziek luisteren via de onderste luidspreker is ook niet het beste geluid.

Had beter gekund

Ik heb over de jaren 2 aankopen gedaan hier voor twee verschillende producten. En hoewel ik tevreden ben over de snelle levering, vind ik het toch erg jammer dat ik met beide producten hetzelfde probleem heb: De batterij gaat erg snel leeg. Dit is extreem jammer gezien ik voor een paar tientjes een refurbished product kan aanschaffen met een nieuw batterij. Ik zal daarom dan ook voortaan liever ergens anders een refurbished product aanschaffen of het gewoon nieuw kopen!

Helemaal goed

Inmiddels twee Iphones gekocht via Phonely. Iphone 8 en een Iphone X beide in uitstekende staat en voor een prima prijs. Helemaal top, dankjewel Phonely :)

Waardeloos

Waardeloze webshop iphone x besteld na 48 uur al problemen telefoon hangt vast wifi doet het niet en als ik hulp vraag word er niet gereageerd waardeloos dus, als je een goeie telefoon zoekt bestel dan niet hier.

Hallo, Zoals u heeft aangegeven werkt de telefoon niet meer sinds deze is gevallen. Helaas valt dit niet onder onze garantie. Wij hebben alsnog voorgesteld om u te helpen, helaas wilde u dit zelf niet. Als wij u alsnog mogen helpen, neem dan gerust contact op met [email protected] Met vriendelijke groet, Team Phonely

Slecht

Ik had een IPhone 8 gekocht en na een jaar ging hij opeens niet meer aan. Gelukkig is er garantie dus stuur ik mijn telefoon op. Krijg een mailtje dat ze mijn telefoon hebben ontvangen en dat ze updates geven over de monteur. Een week later nog steeds geen updates, dus ik vraag of er nog updates zijn. Krijg ik als antwoord dat ze er die dag voor mij achteraan ging, het is nu al een week later en nog niks gehoord. Ik stuur nog een mailtje, geen reactie. Ik bel ze, geen reactie.

Hallo, Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Door de situatie rondom het virus kan de reparatie wat langer dan gewenst duren. Ondertussen hebben wij contact met elkaar gehad! Als wij u in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, neem dan gerust contact op met [email protected] Met vriendelijke groet, Team Phonely

defect telefoon

ik heb in April een Iphone 7 besteld. ik heb hem goed en snel ontvangen maar een paar weken later deed mijn telefoon heel raar na een update. De batterij werd snel heet en liep snel leeg. Een paar dagen na de update zag ik dat ik niet kon bellen omdat de telefoon mijn simkaart niet pakte. ik kreeg elke keer een melding dat er geen service was. Ik ben uiteindelijk toch weer mijn oude telefoon gaan gebruiken.

Hallo, Onze excuses voor het ongemak. Wij zouden dit graag voor u oplossen! Neem gerust contact op met [email protected] zodat wij u verder kunnen helpen onder de garantie. MVG, Team Phonely

Goed!

Mijn zus had al eerder een Iphone via Phonely besteld en die zag er super goed uit en leek wel nieuw! Mooi verpakt in een paars doosje met oplader erbij. Nu heb ik er ook een besteld en geleverd gekregen! Zo goed als nieuw!

top service

snele levering alles netjes en goed verpakt alles top iphone kwam netjes binnen zonder gezeur of goed in 1 woord top service zeker zal ik nog een kiezen voor phonely

De telefoon hield er na een jaar plotseling meer op. Ik werd heel vriendelijk geholpen en zonder gedoe werd binnen een paar dagen een andere telefoon opgestuurd.

Telefoon als nieuw!

Ik heb de telefoon de volgende dag geleverd gekregen en de telefoon ziet er perfect uit en werkt perfect!

Zeer goede service

Watch functioneerde niet volgens instructies, mocht de Watch gelijk terugsturen.topservice

Heb een iphone X besteld, zgan. Lader is naar mijn gevoel nep en de camera zit niet zo goed dicht, maar voor de prijs heb ik een UITSTEKEND goeie iphone ontvangen. Het was alsof het splinternieuw was en letterlijk geen krasjes. Batterijcapaciteit (maat die aangeeft hoe snel de batterij leegloopt tegenover de eerste keer dat je de iphone geopend hebt) is 100%. Hij is uiteraard gewoon snel. Wel jammer dat er allemaal paarse plak om het toestel heen zat, maar na 2 minuten schoonmaken is het alweer verdwenen. Echt een aanrader voor de prijs

Goed en supersnel

Op zondag mijn telefoon stuk laten vallen. Aan het einde van de dag een refurbished IPhone besteld en maandagochtend door PostNL bezorgd. De IPhone 8 Plus die ik heb ontvangen was keurig netjes en al is het een refurbished exemplaar, voor mij lijkt die als nieuw.

Zeer goed geholpen!

Ik had door eigen fout en onoplettendheid een verkeerd model iPhone gekocht, mijn dochter niet happy :) Phonely een mail gestuurd, ik mocht hem meteen retour sturen, ik kreeg zelfs een pakbon toegestuurd waardoor ik dat gratis kon doen. Zeer goede service!

Oprecht super chille service. Mobiel 12 uur na bestellen in huis. Werkt volledig, batterij niveau nog op 100% en bij de “lichte gebruik sporen” letterlijk 1 mini/ondiep krasje kunnen vinden. Zeker een aanrader.

Ben heel blij met mijn aankoop, telefoon ziet er als nieuw uit, lader ook meegeleverd top service, volgende dag al in huis!

Uitstekend!

Prima toestel, als nieuw en uitstekend op de hoogte gehouden voor de levering.

Prima telefoon!

Iphone 11 gekocht met lichte gebruikers sporen, we konden letterlijk maar 1 klein krasje vinden. Perfecte telefoon, raad het zeker aan

Zeker een aanrader!

Ik heb het er toch op gewaagd om te bestellen. Mijn iPhone 11 werd netjes op tijd bezorgd de volgende dag. Niks op aan te merken. Heb er totaal geen spijt van, dus zeker een aanrader.