Mooie iphone 7 voor nette prijs. Is als nieuw geleverd. Mijn dochter is er erg blij mee. Doet niet onder aan een nieuwe Iphone.

Goede service, nette afhandeling, zeer tevreden

Eerste IPhone 8 die ik kreeg was perfect, markeerde niks aan, batterijconditie ook 100%. Helaas een probleem na 6 weken dat mijn telefoon het netwerk niet meer kon vinden. Na contact met Apple support bleek reparatie noodzakelijk. Phonely gebeld, ik mocht de oude telefoon opsturen en ik kon gewoon een nieuwe bestellen. Voor de oude kreeg ik binnen een week mijn geld terug. Ik heb ook geen verzendkosten hoeven betalen. Mijn nieuwe telefoon heeft batterijconditie 88%, maar verder perfect. Ik ben zeer tevreden.

Tot twee keer aan toe een refurbished iPhone besteld. Zo goed als nieuw is inderdaad zo goed als nieuw, geen krasje te vinden. Snelle service, iPhone wordt in een mooi en stevig doosje geleverd, inclusief lader en pin voor simkaart. Men is ook erg coulant. Had een probleem voorgelegd, dit hebben zij voor mij opgelost. Volgende iPhone ga ik ook zeker weer hier bestellen!

Verschrikkelijke service, liegen over alles en proberen je te naaien.

Eind juni een 8 iphone refurbished bestelt. Na een week of al mankementen zoals oververhitting door facetime en hele tijd slecht bereik. Die mankementen werden wel minder maar zijn er nog steeds. 2 weken geleden is mijn achterkant gebarsten door de hete batterij waardoor mijn achterkant gebarsten is. Gebeld met Phonely en die zeiden dat ik mijn telefoon kon terugsturen voor garantie. Telefoon opgestuurd maar geen reactie of die binnen was dus moest er zelf weer achteraan gaan. Na een week nog een keer gebeld of er al wat meegedaan was maar nee. Afgelopen maandag kreeg ik een mailtje terug dat mijn telefoon was gebarsten door eigen gebruik. Ze gaven hele vage redenen en dat mijn telefoon zeer waarschijnlijk was beschadigd door eigen gebruik. Ook zeiden ze dat mijn telefoon niet alleen op de achterkant maar ook op de zijkanten ernstig beschadigd was. Dit is helemaal niet zo en praten er gewoon omheen. Ik baalde ontzettend want volgens hen viel de schade niet meer onder de garantie. Daarna vroeg ik dan op zijn minste even naar de andere mankementen te kijken zoals de oververhitting en de slechte bereik. Dit konden ze ook niet doen omdat de achterkant zodanig kapot was. Dat klopt dus helemaal niet. Je kunt ten alle tijden de iphone openmaken. Ik ben naar verschillende telefoon winkels geweest om te vragen of het kon en allemaal zeiden ze wat een lulverhaal dat ze die niet kunnen openmaken. Ze hebben zelfs een paar voorbeelden van iphones 8 laten zien waar de achterkant kapot was maar ze hem toch gemakkelijk konden openmaken. Ze liegen gewoon recht in je gezicht. Ook nog naar een telefoon winkel geweest daar hebben ze de telefoon zonder open te maken onderzocht en zeggen dat er een onderdeel mistte in mijn oplaadpoort. Ik bellen naar phonely en die zeggen dat zei dat ook al hadden gezien maar natuurlijk niet tegen mij gemeld. Ze zeiden dat die er misschien uit gevallen zijn tijdens de val. Dikke bullshit want die kan alleen handmatig losgemaakt worden.

Beste Jerre, Bedankt voor uw beoordeling. We hebben uw telefoon naar het reparatiecentrum gestuurd. Onze technische experts hebben vastgesteld dat de iPhone moet worden gerepareerd, omdat het toestel zodanig is beschadigd. De twee jaar garantie valt op technische defecten, val-en stootschade valt hier uiteraard buiten. Met vriendelijke groet, Het Phonely team

Perfecte aankoop IPhone 8 Plus

Naar verwachting geleverd, volgende dag afgeleverd en IPhone ziet er als nieuw uit...

Naar volle tevredenheid!

ik heb een iPhone XR besteld in de staat "zo goed als nieuw". de iPhone die ik de volgende dag ontving was ook inderdaad zo goed als nieuw. Mijn volgende iPhone zal ik opnieuw bij Phonely bestellen.

Defect toestel netjes opgelost voor Z.g.a.n. Toestel

Dienstverlening en service is goed, alsmede ook de snelle levering van het toestel. Jammer dat het touchscreen scherm van de IPhone8 (zo goed als nieuw) nauwelijks tot niet werkt!! Men denkt in oplossingen en hebben aangeboden, om het defecte toestel te retourneren en een andere te geven of anders het aankoopbedrag terug te storten. Wordt vervolgd... ——— Update: Defect toestel opgestuurd, netjes de volgende dag weer nieuwe ontvangen. Dit toestel werkt wel uitstekend en ziet er helemaal uit als nieuw! Dank Phonely voor de fijne service en oplossing

Top ervaring no cap

Twijfelde in eerste instantie om een refurbished telefoon aan te schaffen ivm de verhalen omtrent het gebeuren maar Phonely heeft overduidelijk het tegendeel bewezen. Ben tevreden met de iphone X die ik heb ontvangen en het is zeker een aanrader!

Perfect!

Fast delivery and the phone looks like new. Would order again

een goed werkende telefoon. De XR was even uit voorraad maar het was het wachten wel waard top kwaliteit en snelle levering.

Mooie telefoon en super snelle levering

Vrijdags besteld en zaterdags al in huis, telefoon ziet er als nieuw uit, blij mee

Vrijdag besteld zaterdag al in huis super telefoontje iphone 8

Een IPhone 7 besteld, de andere dag al bezorgd, netjes verpakt. Ziet er super mooi uit, en werkt uitstekend, boven verwachting. Echt aan te bevelen, doen.

Prima en snelle service

Snel geleverd, mooie telefoons

top en netjes opgeleverd

Iphone ziet als nieuw en het is netjes in verpakking verpakt. Prima service en snel bezorging.

snelle bestelling. fijn in 3 keer betalen

uitstekend

Binnen een dag geleverd,goed verpakt en als nieuw geen enkel gebruiksspoor.

Prima kwaliteit, snelle levering en goede communicatie.

Zij maken hun belofte volkomen waar

Zo goed als nieuwe iphone 8 was ook inderdaad zgan. Geen enkel krasje. Prima afgeleverd in een nette doos van Phonely. Er was duidelijk zorg aan besteed.

uitstekend

Zeer snelle levering van een prima toestel

Super tevreden

Ik heb een Iphone bij dit bedrijf gekocht met lichte gebruikersschade,...nou, ik kan ze niet vinden! Het toestel ziet er als nieuw uit en werkt prima. Zeer snelle levering en zorgvuldig verpakt.

Geweldig zeker een aanrader

Snelle service en zeker waar voor je geld

een gewoon echt nieuwe iPhone 8

ik koos de optie zo goed als nieuw. niet gedacht dat je dan zo mooie iPhone kreeg waar totaal geen sporen op zitten. Zelfs geen vinger afdruk. perfect!

Alles uitstekend verzorgd.

Op woensdag de IPhone 7 besteld en op donderdag op het afgesproken tijdstip in huis. Is een 'zo goed als nieuw' toestel. En inderdaad, er is werkelijk geen enkel gebruiksspoor te bekennen. Waarom dan geen 5 sterren? Ik vind de batterijstatus van 85% niet zo goed als nieuw. Maar verder een prima werkende IPhone voor een zeer redelijke prijs.

Had de iPhone 8 plus besteld met “zichtbare gebruikssporen”. Vrijdag besteld en zaterdag meteen in huis! Van de gebruikssporen is bijna niks te zien en de iPhone werkt super! Ook kan ik in 3 termijnen wat heel fijn is. Zo ben ik niet in een keer heel veel geld kwijt. Ik raad Phonely zeker aan!