Iphone 7 “zo goed als nieuw” besteld

Voor mijn zusje haar verjaardag heb ik deze iphone besteld. Wat een top product. Ze gebruikt het nu nog een maand, geen problemen ondervonden. Daarom raad ik Phonely aan! Wanneer ik binnen een jaar een probleem ondervind, zal ik dit hier delen!

Heel tevreden

Snelle service, top telefoon geen krasje niks! 100% batterij dus ik ben voor dit geld heel blij!

Service

Mijn ervaring was helaas niet wat ik verwachtte. Ik heb bijna 5,5 maand mijn iphone 8 gehad, die ik hier heb besteld. Precies voor de garantie begon mijn telefoon kwaaltjes te krijgen. Toen ik mijn telefoon opstuurde, kreeg ik berichten terug over dat mijn telefoon kapot is gegaan door mijzelf. Ik ben heel zuinig geweest op mijn telefoon. Helaas werd verweten dat mijn telefoon door eigen gebruik kapot is gegaan. Hierbij raadt ik Phonely ten strengste af doordat ze geen service leveren.

Prima telefoon

Prima levertijden en prima toestel. Wel jammer dat de bijgeleverde oplader het niet doet.

Top !

Zeer tevreden !

Ja

Keurig

Topkwaliteit Snellere levering dan gemeld Keurig verpakt en afgeleverd Uitvoering als nieuw Alle lof

Ik heb een iPhone 8 plus gekocht volgende dag gelijk in huis hij doet ht goed alleen jammer dat de batterij 91% is verder super goed ben er blij mee

Ik heb de telefoon meteen de volgende dag gekregen! Top telefoon ziet er als nieuw uit (kon geen enkel krasje vinden) Batterij is 100%. Ik zak afwachten hoelang hij het volhoud Verder ben ik zeeer tevreden deze site onthoud ik! :)

Zeer positief snel en netjes top

Op zaterdag besteld en maandag al geleverd een iphone 8 plus in top conditie niet van nieuw te onderscheiden Chapeau. RvR

uitstekende keuze

snelle verzending, nieuw product, zelfs indien gekocht met "lichte gebruikerssporen", mijn iPhone 7 werkt perfect. uitstekende deal

7 dagen geleden besteld nog niet binnen

7 dagen geleden besteld nog niet binnen. Was een kerstcadeau voor mijn zoon! 2 keer bezorg momenten gehad en niet afgeleverd was wel iemand thuis. Tot vandaag heeft hij na 2 bezorg momenten geen aflevering datum aan!!

Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Het pakket is ergens tijdens de verzending zoek geraakt. Gelukkig is het nieuwe pakket wel goed aangekomen!

Snelle service met telefoon die oogt als nieuw!

Snelle service met telefoon die oogt als nieuw!

Prima verstuurd

Jammer ik kreeg de telefoon binnen, erg mooi categorie A, niks dan lof maar wat ik een beetje vervelend vind dat de batterijpercentage maar 96% is. Jammer als de telefoon nagekeken is had je voor die prijs toch wel even een nieuwe accu geplaatst. Gemiste kans. Voor de rest een zeer mooie Iphone super tevreden op de accu na.

Na lang zoeken en vergelijken gekozen voor Phonely vanwege de goede reviews en ook de prijs plus 2 jaar garantie. Ik had de iPhone X 256 GB klasse A dus zo goed als nieuw besteld. Snel geleverd en inderdaad top product ontvangen! Het is een kerst cadeau voor m'n puber dochter die er ontzettend blij mee is! Ik dus ook blij. Helemaal top 👍

Super snel

Super goed en snel bezorgt

Goede telefoon voor voordelige prijs

Snelle levering, telefoon keurig

Helemaal top!

Alles perfect en snel geregeld

iPhone XS in prima conditie ontvangen!

iPhone XS in prima conditie ontvangen!

Good service

I have bought 2 phones by Phonely and So far no problem experienced

Top! Zo goed als nieuw besteld, zo goed als nieuw gekregen!

Vrijdag de iPhone XS gekocht, en hij is in echte top staat! De batterijconditie is ook zelfs nog 100%! Kortom een aanrader!

Snelle en goede afhandeling van de bestelling

Goede en snelle bezorging van de bestelling. iPhone ziet eruit zoals beloofd.

Snelle verzending, iPad lijkt prima

Snel opgestuurd, en de iPad lijkt vooralsnog prima! Enige minpuntje: had vrijdag gemaild, na 2 dagen geen reactie.

Snelle service, goede communicatie!

Snelle levering, tel. is als nieuw!

Ik was verrast door de telefoon die ik besteld had, zag er als nieuw uit!