defect telefoon

ik heb in April een Iphone 7 besteld. ik heb hem goed en snel ontvangen maar een paar weken later deed mijn telefoon heel raar na een update. De batterij werd snel heet en liep snel leeg. Een paar dagen na de update zag ik dat ik niet kon bellen omdat de telefoon mijn simkaart niet pakte. ik kreeg elke keer een melding dat er geen service was. Ik ben uiteindelijk toch weer mijn oude telefoon gaan gebruiken.

Goed!

Mijn zus had al eerder een Iphone via Phonely besteld en die zag er super goed uit en leek wel nieuw! Mooi verpakt in een paars doosje met oplader erbij. Nu heb ik er ook een besteld en geleverd gekregen! Zo goed als nieuw!

top service

snele levering alles netjes en goed verpakt alles top iphone kwam netjes binnen zonder gezeur of goed in 1 woord top service zeker zal ik nog een kiezen voor phonely

De telefoon hield er na een jaar plotseling meer op. Ik werd heel vriendelijk geholpen en zonder gedoe werd binnen een paar dagen een andere telefoon opgestuurd.

Telefoon als nieuw!

Ik heb de telefoon de volgende dag geleverd gekregen en de telefoon ziet er perfect uit en werkt perfect!

Zeer goede service

Watch functioneerde niet volgens instructies, mocht de Watch gelijk terugsturen.topservice

Heb een iphone X besteld, zgan. Lader is naar mijn gevoel nep en de camera zit niet zo goed dicht, maar voor de prijs heb ik een UITSTEKEND goeie iphone ontvangen. Het was alsof het splinternieuw was en letterlijk geen krasjes. Batterijcapaciteit (maat die aangeeft hoe snel de batterij leegloopt tegenover de eerste keer dat je de iphone geopend hebt) is 100%. Hij is uiteraard gewoon snel. Wel jammer dat er allemaal paarse plak om het toestel heen zat, maar na 2 minuten schoonmaken is het alweer verdwenen. Echt een aanrader voor de prijs

Goed en supersnel

Op zondag mijn telefoon stuk laten vallen. Aan het einde van de dag een refurbished IPhone besteld en maandagochtend door PostNL bezorgd. De IPhone 8 Plus die ik heb ontvangen was keurig netjes en al is het een refurbished exemplaar, voor mij lijkt die als nieuw.

Zeer goed geholpen!

Ik had door eigen fout en onoplettendheid een verkeerd model iPhone gekocht, mijn dochter niet happy :) Phonely een mail gestuurd, ik mocht hem meteen retour sturen, ik kreeg zelfs een pakbon toegestuurd waardoor ik dat gratis kon doen. Zeer goede service!

Oprecht super chille service. Mobiel 12 uur na bestellen in huis. Werkt volledig, batterij niveau nog op 100% en bij de “lichte gebruik sporen” letterlijk 1 mini/ondiep krasje kunnen vinden. Zeker een aanrader.

Ben heel blij met mijn aankoop, telefoon ziet er als nieuw uit, lader ook meegeleverd top service, volgende dag al in huis!

Uitstekend!

Prima toestel, als nieuw en uitstekend op de hoogte gehouden voor de levering.

Prima telefoon!

Iphone 11 gekocht met lichte gebruikers sporen, we konden letterlijk maar 1 klein krasje vinden. Perfecte telefoon, raad het zeker aan

Zeker een aanrader!

Ik heb het er toch op gewaagd om te bestellen. Mijn iPhone 11 werd netjes op tijd bezorgd de volgende dag. Niks op aan te merken. Heb er totaal geen spijt van, dus zeker een aanrader.

Goede, snelle levering

Telefoon besteld, ziet er prima uit, en werkt goed. Batterij heeft alleen lage capaciteit, maar kan teruggestuurd worden dan vervangen ze deze nog.

Is niks

Erg slecht 165 euro for en oude iphone Met totale kappote accu totolos acuu ik vind belachelijk erg slecht

Een super site en bedrijf

Na bij andere sites behoorlijk in de maling genomen te zijn kreeg ik ee tip over dit bedrijf. Telefoon was op voorraad en de volgende dag bezorgd!! Echt helemaal super

Snelle levering en goede kwaliteit

Al twee refurbished iPhones gekocht, supersnel geleverd en kwaliteit als nieuw. Alleen de lader die erbij geleverd wordt gebruik ik liever niet, wordt extreem heet dus vertrouw ik niet. Telefoon zelf is helemaal prima.

Ik ben heel blij met mij aankoop. Prima service!

Vlotte levering met vriendelijke service

Reeds een paar keren gekocht bij Phonely. Steeds vlotte levering en vriendelijke helpdesk. De kans is zeer groot dat wij hier nog bestellen.

iPhone 8 Plus 256gb red review

De levering van het toestel is goed vlot geleverd, prijs kwaliteit is ook goed ziet er netjes uit . Ik heb 1 min punt dat was we hadden extra een draadloze lader er bij besteld en die werkte niet goed . Verder prima online winkel phonely zeker voor herhaling vatbaar om weer onze toestellen daar te halen. Met vriendelijke groet, Elvin

Snelle levering alleen na 2 weken al de lader kapot

Goede prijs/kwaliteit, snel geleverd.

Goede telefoon, zeer weinig gebruikssporen. Wat jammer is, is dat ik een iPhone 6s Spacegray bestel en een Silver geleverd kreeg.

Telefoon zoals geadverteerd

Telefoon in zeer goede staat en alle toebehoren erbij. Zelfs in een heel mooi eigen doosje. We hebben de telefoon pas, maar op dit moment zeer tevreden.

Goeie site en betaalbaar

Een refurbished iPhone 7 gekocht met gebruiksporen. Nou ik kan ze niet vinden. Toestel werkt goed.