Top toestel!

Snel geleverd, had een licht gebruikte iPhone 11 gekocht en tot mijn verbazing kan ik geen een krasje vinden! Ook de baterijconditie is 100%. Ik ben erg tevreden.

Snelle service en een geweldige telefoon

Ik heb onlangs een telefoon genomen bij phonely heb het meteen de volgende dag gekregen en de telefoon was in geweldige staat ookal is het refurbished raad het zeker aan top!

Mooie zo goed als nieuwe iPhone besteld voor m’n Vriendin, ze is er heel blij mee. Alleen jammer dat de conditie van de batterij al op 85% staat. Anders was het perfect geweest.

Super Ik heb nu vóór 3rd keer een refurbished iPhone besteld, en beide waren ze top!!! ik ben echt blij mee.

Zoals gehoopt

Toestel besteld en binnen een dag ontvangen. Na openen van de verpakking eens kritisch naar het toestel gekeken en ik kwam tot de conclusie dat hij volledig schadevrij is. Top! Voor deze prijs en met een batterijcapaciteit boven de 90% ben ik meer dan tevreden. Bedankt!

Snelle service en staat is vaak beter dan het omschrijft

Vorig jaar tijdens mijn vakantie iphone 5S scherm kapot laten vallen toen “een zo goed als nieuw” iphone 5S gekocht, erg tevreden. Nu een iphone SE “met lichte gebruiksporen” voor mijn mam gekocht. Paar lichte krasjes op scherm. Eenmaal een zelf gekochte beschermglas erop, ziet je totaal niks meer van terug. Accu is ook goed, na 2 uren aan de tel en tot slapen gaan nog zeker 60-70% over. Vorig keer gekochte 5S accu minder goed (misschien ligt het aan mijn eigen gebruik). Zeker aan te raden. Zal voortaan mijn refurbished iphones bij Phonely halen.

Snelle en betrouwbare service

Precies als beschreven en snelle service

Aanrader!!

De telefoon ziet er bijna als nieuw uit ondanks dat ik de optie “lichte gebruikssporen” had aangevinkt. Ben er erg blij mee en zal in de toekomst zeker weer weet van Phonely Gebruikmaken!

Top toestel, supersnel geleverd

Telefoon in zover ik kan zien in nieuwstaat geleverd. En dat binnen een dag tegen een prima prijs. Helemaal tevreden

Goede servicr

Goede en snelle levering. Produkt keurig verpakt. Helemaal top

Super vlotte levering!!

Telefoon was een dag eerder geleverd dan aangegeven. Dit werd duidelijk gecommuniceerd. De website vond ik wat minder. Ik had wat problemen met dingen in het winkelwagentje te krijgen.

Dik tevreden.

I phone 8 gekocht met als indicatie "als nieuw" en inderdaad als nieuw. Ook batterij geeft 100% aan.

Een iPhone 8 *Zo goed als nieuw* ????

Op de site word aangegeven zo goed als nieuw “daar betaal je ook voor” ja ik weet dat het een tweedehandse is maar vanwaar dan de keuze ?kort samen gevat dan verwacht ik dat ook de accu vernieuwd is en een optimale duur kan bieden echter geeft de telefoon maar een batterij conditie van 86% aan. Jammer !!

Helemaal tevreden met de iPhone X ziet er keurig uit. Als nieuw zeer tevreden!ik kan het iedereen aanraden bestel je phone hier. Snelle levering prima in orde.

Ik heb nu vóór 2e keer een refurbished iPhone besteld, en beide waren ze top!!! Nu iPhone 11 in mijn bezit. En alles klopt!!! Echt een aanrader :)

Snelle levering van prima toestel

Overzichtelijke website. Toestel komt overeen met de opgegeven staat.

Uitstekend!

Heb een goeie telefoon gekregen. Helemaal top

Geweldige telefoon, letterlijk als nieuw! 👍

Voor het eerst een iPhone refurbished gekocht en zéér tevreden. Telefoon wordt netjes verpakt geleverd met bijbehorende lader en snoertje, en ziet er echt als nieuw uit. Zo goed als nieuw is dus zeker waar. Klantenservice beantwoord vragen snel en duidelijk en is zeer behulpzaam. Volgende iPhone koop ik weer bij Phonely!

Geen minpunten

Heb een telefoon klasse A besteld, het leek wel nieuw en de batterij percentage ook nog op 100%. En tot nu toe niks ergs opgemerkt.

Het is goed om bij Phonely te kopen. Heb nu voor het eerst bij ze gekocht.

De telefoon lijk nieuwe en de service is snel, mijn dochter is super blij mee.

Voor het eerst hier een IPhone besteld refurbished. Echt een toptoestel ziet er als nieuw uit! Maandag besteld dinsdag al in huis. Superior 👍 Ik ben er blij mee. De volgende IPhone bestel ik zeker weer hier! TOP!

Super tevreden👍👍

Een iPhone 8 Plus besteld vrijdagmiddag en zaterdagochtend in huis. Ziet er super mooi uit ,idd als nieuw. Batterij 100 procent wij zijn heel erg tevreden. Zeker een aanrader.

Snel geregeld

Voor mijn dochter een iphone X (A grade) gekocht. De mobiel is super netjes verpakt compleet met oplader en geen enkele beschadiging. Ook de verzending ging super. Mocht je je geld willen uitgeven aan een gebruikte telefoon dan kun je dat met een gerust hart bij Phonely doen.

Super tevreden!

Fijne telefoon gekocht! Zo goed als nieuw ziet er ook echt 100% nieuw uit