Top toestel, supersnel geleverd

Telefoon in zover ik kan zien in nieuwstaat geleverd. En dat binnen een dag tegen een prima prijs. Helemaal tevreden

Goede servicr

Goede en snelle levering. Produkt keurig verpakt. Helemaal top

Super vlotte levering!!

Telefoon was een dag eerder geleverd dan aangegeven. Dit werd duidelijk gecommuniceerd. De website vond ik wat minder. Ik had wat problemen met dingen in het winkelwagentje te krijgen.

Dik tevreden.

I phone 8 gekocht met als indicatie "als nieuw" en inderdaad als nieuw. Ook batterij geeft 100% aan.

Een iPhone 8 *Zo goed als nieuw* ????

Op de site word aangegeven zo goed als nieuw “daar betaal je ook voor” ja ik weet dat het een tweedehandse is maar vanwaar dan de keuze ?kort samen gevat dan verwacht ik dat ook de accu vernieuwd is en een optimale duur kan bieden echter geeft de telefoon maar een batterij conditie van 86% aan. Jammer !!

Hallo, Dat is erg vervelend om te horen. Wij helpen u graag onder de garantie. Neem gerust contact op met [email protected] zodat wij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Phonely

Helemaal tevreden met de iPhone X ziet er keurig uit. Als nieuw zeer tevreden!ik kan het iedereen aanraden bestel je phone hier. Snelle levering prima in orde.

Ik heb nu vóór 2e keer een refurbished iPhone besteld, en beide waren ze top!!! Nu iPhone 11 in mijn bezit. En alles klopt!!! Echt een aanrader :)

Snelle levering van prima toestel

Overzichtelijke website. Toestel komt overeen met de opgegeven staat.

Uitstekend!

Heb een goeie telefoon gekregen. Helemaal top

Geweldige telefoon, letterlijk als nieuw! 👍

Voor het eerst een iPhone refurbished gekocht en zéér tevreden. Telefoon wordt netjes verpakt geleverd met bijbehorende lader en snoertje, en ziet er echt als nieuw uit. Zo goed als nieuw is dus zeker waar. Klantenservice beantwoord vragen snel en duidelijk en is zeer behulpzaam. Volgende iPhone koop ik weer bij Phonely!

Geen minpunten

Heb een telefoon klasse A besteld, het leek wel nieuw en de batterij percentage ook nog op 100%. En tot nu toe niks ergs opgemerkt.

Het is goed om bij Phonely te kopen. Heb nu voor het eerst bij ze gekocht.

De telefoon lijk nieuwe en de service is snel, mijn dochter is super blij mee.

Voor het eerst hier een IPhone besteld refurbished. Echt een toptoestel ziet er als nieuw uit! Maandag besteld dinsdag al in huis. Superior 👍 Ik ben er blij mee. De volgende IPhone bestel ik zeker weer hier! TOP!

Super tevreden👍👍

Een iPhone 8 Plus besteld vrijdagmiddag en zaterdagochtend in huis. Ziet er super mooi uit ,idd als nieuw. Batterij 100 procent wij zijn heel erg tevreden. Zeker een aanrader.

Snel geregeld

Voor mijn dochter een iphone X (A grade) gekocht. De mobiel is super netjes verpakt compleet met oplader en geen enkele beschadiging. Ook de verzending ging super. Mocht je je geld willen uitgeven aan een gebruikte telefoon dan kun je dat met een gerust hart bij Phonely doen.

Super tevreden!

Fijne telefoon gekocht! Zo goed als nieuw ziet er ook echt 100% nieuw uit

prima product, redelijke prijs

Smartphone Apple 7 functioneert zoals mag worden verwacht. Afhandeling bestelling correct en efficiënt

Echt een top bedrijf

Phonely is echt een aanrader bestelde op zondag mijn telefoon en had mijn iPhone dinsdag al in me handen en nog een zo goed als nieuwe iPhone ook als u het niet weet dan zou u denken dat het een nieuwe iphone is ben helemaal blij met dit bedrijf nogmaals echt een aanrader!!!

A model besteld z model geleverd!

iPhone 8 a model besteld maar kreeg geleverd een model met zichtbare schade aan de buitenkant een batterij die binnen 3 uur leeg is kapote luidsprekers en speaker zeer slecht gaat automatisch minimaal 4 x op een dag uit ook al is hij bevestigt aan lader Bluetooth werkt niet etc etc Mvg Rijk v Dusschoten

iPhone 8 goed geleverd en telefoon als nieuwe boven verwachting

Jammer dat je alleen op hetzelfde adres niet twee keer apart een telefoon kan bestellen. Met reden dat we met twee verschillende rekeningen wouden betalen.

Goede telefoon batterij percentage min punt

Goede telefoon is 2de keer dat ik een iPhone X bestel vind wel jammer dat nu van deze iPhone X de batterij percentage op 89 procent zit terwijl mijn 1 iPhone X die ik bij jullie besteld heb voor 1 jaar terug nu pas op 92 procent zit dus dat vind ik wel een minpunt nu

Perfect en idd als nieuw

Snel, goed, mooi zgan toestel zoals aangegeven, perfect dus

supergoed en supersnel geregeld

Vrijdagmiddag een iPhone SE besteld, zaterdag thuisbezorgd, helemaal goed.