Snelle en goede afhandeling van de bestelling

Goede en snelle bezorging van de bestelling. iPhone ziet eruit zoals beloofd.

Snelle verzending, iPad lijkt prima

Snel opgestuurd, en de iPad lijkt vooralsnog prima! Enige minpuntje: had vrijdag gemaild, na 2 dagen geen reactie.

Snelle service, goede communicatie!

Snelle levering, tel. is als nieuw!

Ik was verrast door de telefoon die ik besteld had, zag er als nieuw uit!

Goede telefoon

Ze zegen gebruik maar ik zie niks

Teleurstellend

Ik heb een telefoon gekocht met de kwaliteitsscore Zo Goed Als Nieuw. Bij aankomst van de telefoon leek alles in orde, alleen bij nader inzien werkte de simkaarthouder niet, en bleek er een gleuf te zitten tussen de glazen achterkant en het scherm. Verder zag de telefoon er prima uit, alleen wel terug moeten sturen om deze niet naar behoren functioneerde.

ik heb de Iphone xr besteld conditie zo goed als nieuw op de achterkant zitten toch wel heel wat krassen gelukkig zijn ze niet heel goed te zien echter zit op de voorkant helemaal niks! Levering was jammer genoeg niet heel top op vrijdag avond heb ik hem besteld en zou hem op maandag binnen krijgen ik kreeg toen een mail dat het pakketje niet goed was verzonden en dus maar naar het afhaal punt van PostNL was gebracht ik ben daar naartoe gegaan en 2 x weggestuurd omdat ze hem niet binnen hadden zeiden ze ze lieten de pakketjes zien gelukkig zag ik hem zelf liggen blijkbaar was de code dus niet gescand en niet aangegeven dat deze al binnen was gelukkig had ik hem zelf gezien en kom ik hem dus gelukkig wel meenemen! Communicatie was veder goed en ben tevreden.

Prima telefoon. Geen gebruikssporen kunnen vinden.

Geen gebruikssporen kunnen vinden.

Zeer goed bevallen.

Voor het eerst een refurbished iPhone gekocht. Een A grade, ik moest goed zoeken naar gebruikerssporen. Snel geleverd volgens afspraak. Zal de volgende keer niet twijfelen om nog een keer te bestellen.

Mooie telefoon. Heel blij mee

Netjes en snel geleverd..

Aanbeveling

Voor de 2e keer een iPhone gekocht.Wederom een goed en mooi toestel.Alles goed gegaan bij het bestellen en het leveren.Ja van mij een goede recensie

Goede eerste indruk

Heb mijn Iphone nu 1 dag in huis. Zat netjes verpakt met oplader en pinnetje erbij. Toestel ziet eruit als nieuw en heeft tot nu toe geen problemen of mankementen.

Nooit doen mensen!

Toestellen komen uit China. Dit kan je weten doordat het flitsgeluid van Snapchat niet uit gezet kan worden, heeeel irritant. Mijn toestel was na 6 weken al dood, deed niks meer, maar garantie zeggen ze te geven maar niet als het eenmaal zo ver is. Dit zijn echt oplichters, er zijn zat andere sites die dit aanbieden, dus mensen zoek ajb even verder!!!

Prima en vlotte service

Ik heb inmiddels 2 iPhones aangeschaft via Phonely en ben daar buitengewoon tevreden over.

Keurig geregeld

Een mooie als nieuwe IPhone 8 ongelooflijk snel geleverd voor een goede prijs. Zondag besteld, maandag al in huis. Mooi en kompleet verpakt.

Mooie iphone 7 voor nette prijs. Is als nieuw geleverd. Mijn dochter is er erg blij mee. Doet niet onder aan een nieuwe Iphone.

Goede service, nette afhandeling, zeer tevreden

Eerste IPhone 8 die ik kreeg was perfect, markeerde niks aan, batterijconditie ook 100%. Helaas een probleem na 6 weken dat mijn telefoon het netwerk niet meer kon vinden. Na contact met Apple support bleek reparatie noodzakelijk. Phonely gebeld, ik mocht de oude telefoon opsturen en ik kon gewoon een nieuwe bestellen. Voor de oude kreeg ik binnen een week mijn geld terug. Ik heb ook geen verzendkosten hoeven betalen. Mijn nieuwe telefoon heeft batterijconditie 88%, maar verder perfect. Ik ben zeer tevreden.

Tot twee keer aan toe een refurbished iPhone besteld. Zo goed als nieuw is inderdaad zo goed als nieuw, geen krasje te vinden. Snelle service, iPhone wordt in een mooi en stevig doosje geleverd, inclusief lader en pin voor simkaart. Men is ook erg coulant. Had een probleem voorgelegd, dit hebben zij voor mij opgelost. Volgende iPhone ga ik ook zeker weer hier bestellen!

Verschrikkelijke service, liegen over alles en proberen je te naaien.

Eind juni een 8 iphone refurbished bestelt. Na een week of al mankementen zoals oververhitting door facetime en hele tijd slecht bereik. Die mankementen werden wel minder maar zijn er nog steeds. 2 weken geleden is mijn achterkant gebarsten door de hete batterij waardoor mijn achterkant gebarsten is. Gebeld met Phonely en die zeiden dat ik mijn telefoon kon terugsturen voor garantie. Telefoon opgestuurd maar geen reactie of die binnen was dus moest er zelf weer achteraan gaan. Na een week nog een keer gebeld of er al wat meegedaan was maar nee. Afgelopen maandag kreeg ik een mailtje terug dat mijn telefoon was gebarsten door eigen gebruik. Ze gaven hele vage redenen en dat mijn telefoon zeer waarschijnlijk was beschadigd door eigen gebruik. Ook zeiden ze dat mijn telefoon niet alleen op de achterkant maar ook op de zijkanten ernstig beschadigd was. Dit is helemaal niet zo en praten er gewoon omheen. Ik baalde ontzettend want volgens hen viel de schade niet meer onder de garantie. Daarna vroeg ik dan op zijn minste even naar de andere mankementen te kijken zoals de oververhitting en de slechte bereik. Dit konden ze ook niet doen omdat de achterkant zodanig kapot was. Dat klopt dus helemaal niet. Je kunt ten alle tijden de iphone openmaken. Ik ben naar verschillende telefoon winkels geweest om te vragen of het kon en allemaal zeiden ze wat een lulverhaal dat ze die niet kunnen openmaken. Ze hebben zelfs een paar voorbeelden van iphones 8 laten zien waar de achterkant kapot was maar ze hem toch gemakkelijk konden openmaken. Ze liegen gewoon recht in je gezicht. Ook nog naar een telefoon winkel geweest daar hebben ze de telefoon zonder open te maken onderzocht en zeggen dat er een onderdeel mistte in mijn oplaadpoort. Ik bellen naar phonely en die zeggen dat zei dat ook al hadden gezien maar natuurlijk niet tegen mij gemeld. Ze zeiden dat die er misschien uit gevallen zijn tijdens de val. Dikke bullshit want die kan alleen handmatig losgemaakt worden.

Beste Jerre, Bedankt voor uw beoordeling. We hebben uw telefoon naar het reparatiecentrum gestuurd. Onze technische experts hebben vastgesteld dat de iPhone moet worden gerepareerd, omdat het toestel zodanig is beschadigd. De twee jaar garantie valt op technische defecten, val-en stootschade valt hier uiteraard buiten. Met vriendelijke groet, Het Phonely team

Perfecte aankoop IPhone 8 Plus

Naar verwachting geleverd, volgende dag afgeleverd en IPhone ziet er als nieuw uit...

Naar volle tevredenheid!

ik heb een iPhone XR besteld in de staat "zo goed als nieuw". de iPhone die ik de volgende dag ontving was ook inderdaad zo goed als nieuw. Mijn volgende iPhone zal ik opnieuw bij Phonely bestellen.

Defect toestel netjes opgelost voor Z.g.a.n. Toestel

Dienstverlening en service is goed, alsmede ook de snelle levering van het toestel. Jammer dat het touchscreen scherm van de IPhone8 (zo goed als nieuw) nauwelijks tot niet werkt!! Men denkt in oplossingen en hebben aangeboden, om het defecte toestel te retourneren en een andere te geven of anders het aankoopbedrag terug te storten. Wordt vervolgd... ——— Update: Defect toestel opgestuurd, netjes de volgende dag weer nieuwe ontvangen. Dit toestel werkt wel uitstekend en ziet er helemaal uit als nieuw! Dank Phonely voor de fijne service en oplossing

Top ervaring no cap

Twijfelde in eerste instantie om een refurbished telefoon aan te schaffen ivm de verhalen omtrent het gebeuren maar Phonely heeft overduidelijk het tegendeel bewezen. Ben tevreden met de iphone X die ik heb ontvangen en het is zeker een aanrader!

Perfect!

Fast delivery and the phone looks like new. Would order again

een goed werkende telefoon. De XR was even uit voorraad maar het was het wachten wel waard top kwaliteit en snelle levering.

De Trompet 1909

1967 DB Heemskerk