Prachtig afgewerkte bakken, vlot en plezierig geleverd.

Mooi afgewerkte CorTen plantenbakken, vlot geleverd, prima geprijsd

Product voldoet aan de verwachtingen

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Helemaal prima

Goede communicatie en snelle levering

Mooie bomen !

Snelle levering. (Sneller dan verwacht.). Goede navolging.

Goede service, duidelijke communicatie,

Red robin glansmispels gekocht, goede service en komen hun afspraken na. Zeker een aanrader om bij boomnl te kopen.

Goede service en duidelijke communicatie

Wij hebben een cortenstalen planten bak besteld bij dit bedrijf. De bak was, omdat iedereen momenteel zijn tuin aan het doen is, niet direct leverbaar. Maarten hield ons goed op de hoogte van de verwachte levertijd. Bak is vandaag bezorgd. Vriendelijke bezorgdienst en goede kwaliteit. Hier kun je met een gerust hart bestellen, top!

Snel geleverd, duidelijke communicatie

Heb twee olijfwilgen besteld en snel geleverd gekregen. Bomen waren (in leivorm) nergens te krijgen, maar hier wel leverbaar. Op zich zijn de bomen goed van kwaliteit, maar het is wel duidelijk dat ze een normale vorm boom achteraf op een leischerm geforceerd hebben. Op termijn zal dat wel goed komen, maar toch had ik dat wel willen weten, er zijn aardig wat takken gebroken en het is duidelijk te zien. Nu kijken of ze goed gaan aanslaan en mooi vol groeien.

Heel tevreden met mijn vijgenboom

Prachtige boom zoals omschreven. Fijne communicatie omtrent de levering.

Prima webwinkel

Goede webwinkel met snelle levering

Mooie olijfbomen en super service!

Onlangs hebben wij een mooie olijfboom gekocht bij boom.nl. Helaas ging deze boom ondanks goede zorg en goed advies van de mensen van boom.nl niet helemaal goed en verloor hij nagenoeg al het blad. Direct is door boom.nl aangeboden om een andere boom uit te zoeken! Ook hier weer prima advies en tips om de boom goed over te krijgen! Kortom, superservice zonder gezeur! Voor mij de moeite waard om bij boom.nl te kopen! Super goed geregeld!

Prachtige olijf snel geleverd en afspraak is afspraak,top

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Wij zijn zeer tevreden.

Levering was snel en de chauffeur was zéér behulpzaam.

Afspraken nagekomen! Bestelling Online

Blij met de aankoop van een al wat oudere vijgenboom voor de 40ste verjaardag van mijn vrouw. Mailcontact met Maarten & Anton is goed bevallen, afspraken omtrent levering zijn nagekomen. Nu nog hopen op rijpe vijgen!

Super snel top pot gekregen

Ik heb lang gezocht naar een pot in de juiste afmetingen toen een grote struik op mijn patio vanwege de sneeuw topzwaar was geworden en omgevallen, waardoor de pot waarin hij stond was gebroken. De juiste maat was moeilijk te vinden of onbetaalbaar. 500 Euro voor een pot ging me een beetje te ver. Uiteindelijk op Boomnl.nl een pot gevonden in de maat die ik nodig had. Kreeg hem binnen twee dagen aan huis afgeleverd en de pot lijkt top. Heel erg blij mee!

Zeer goed afgehandeld en prima kwaliteit.

Mijn probleem werd snel en professioneel afgehandeld! Goede kwaliteit cortenstaal bloembakken, ik ben erg tevreden.

Zeker een aanrader!

Goede service en goede boom!

Tevreden over mijn aankoop.

Bestelling geplaatsten en onmiddellijk de melding gekregen dat de levering later zou plaatsvinden omdat het product ( plantenbakken ) niet beschikbaar waren . De producent moest die in productie nemen. Boomnl.nl is eerlijk hierin en vraagt of de bestelling mag doorgaan. Het wachten meer dan waard en de transportfirma waarmee Boomnl.nl mee samenwerkt verdiend ook een pluim. Mooi op tijd op hun afspraak. Topfirma's.

Uitstekende pre en after sale!!

Zeer amicale service! Wat mij persoonlijk aanspreekt. Ook de bezorgservice uitstekend geregeld. Absoluut een aanrader.

Keurig geholpen.b

Aangeven dat er teveel was gerekend voor de bezorgkosten en hierop reageerden het bedrijf op een zeer nette manier en maakte hun verontschuldigen voor de gemaakte fout en hebben dit keurig teruggestort. Levering ging vlot en keurig.

Prachtige olijf bomen

goede service en advies gehad De bomen werden zelfs op de 2e verdieping neer gezet, werden telefonisch erg goed geholpen. Dit bedrijf is zeker aan te raden,

Aanrader!

Sympathieke gasten, goede service en snelle levering. Kwaliteit van de bomen is top!

Super mooi top geregeld en snel ook.

Mijn ervaring : is het was top geregeld. De zelfde dag stond de boom nog in de bij ons.

Snel en goede kwaliteit

Mooie gevlochten Olijfwilg besteld. Snel geleverd heldere communicatie

Veel keus, goede service

Eerst via de app wat foto's ontvangen van waar wij op zoek naar waren. Toen naar Rhoon gegaan waar wij goed geholpen zijn en 2 mooie en betaalbare bomen hebben uitgezocht. Reserveren van de bomen was geen enkel probleem en de bezorging was goed en snel geregeld. Zeker een aanrader!

Vakkundig en vriendelijke service

Goedadvies bij aankoop van bomen