Prachtige olijfbomen

Wij waren op zoek naar 6 soortgelijke olijfbomen met een dikkere stam. Via Google boomnl gevonden. Wij hebben verschillende leveranciers met elkaar vergeleken, voordat wij tot de beslissing kwamen om voor boomnl te gaan. Prachtige olijfbomen hebben wij heel snel geleverd gekregen. Bezorging ging super & vlot. Wij zouden iedereen aanraden bij boomnl (olijf)bomen te bestellen.

Vandaag zijn onze 3 prachtige olijfbomen en vijgenbomen geleverd. Ze zijn perfect overgekomen, we zijn er super blij mee onze complimenten. Dank voor de top service en alle uitleg en tips ter plaatse! Mochten we nog eens plaats hebben voor nog meer bomen dan zien jullie ons zeker weer terug.

Professioneel, super service en eerlijke prijzen!

Ben op een hele professionele en prettige wijze geholpen bij de aankoop van bomen en plantenbakken. Door verkeerde keuze door mijzelf plantenbakken moeten omruilen, ook hierbij alle medewerking van Maarten. Kan iedereen aanraden zaken te doen met Boom.nll

Uitstekende service en snelle levering!

Echt een goede communicatie met Boom.nl, uitstekende service en goede levering. Gaan we zeker meer bomen en plantenbakken bij bestellen!

Goed!

Cortenstaal plantenbak besteld, dat de levering vertraging opliep werd goed gecommuniceerd. Geleverde bak is top!

Goede service, snelle levering met product zoals omschreven

Tevreden over snelle levering van product. Was goed verpakt en van goede kwaliteit.

Snelle service, vakkundig advies!

Als je een mooie olijfboom zoekt, ben je hier absoluut aan het juiste adres.

Het is dat ik nooit een 10 geef...

Op woensdagmiddag wist ik eindelijk wat ik mijn lief wilde geven voor z’n verjaardag: een mooie olijfboom! Vanwege de prima recensies hier besteld en voor de zekerheid toch maar even gebeld... morgen bezorgen, zou dat lukken? Toen bleek dat de door mij bestelde boom er enkel nog in teruggesnoeide vorm was - op zich geen probleem, maar als cadeau vond ik het wel een beetje karig om te zien. Geen nood, ik ga morgenochtend nog eens goed rondkijken hier en dan app ik u een paar andere bomen. Aldus geschiedde en nu - nog geen 24 uur na m’n bestelling - staat hier een prachtig mooie olijfboom op het terras te pronken. Super gedaan, jongens en nogmaals dank!

Onze ervaring met het was geweldig. In de ochtend volgens afspraak wezen kijken en de olijfboom en vijgenboom een paar uur later af geleverd thuis. Super behulpzaam!!!

voorbeeld voor velen websites, fantastisch!

Ik was veel te laat voor een verjaardag cadeau. Dus ik denk ik ga eens rondbellen. Allereerste nodigd hun site echt uit. Dus ik dacht bellen. Zeer zeer vriendelijk personeel gelijk op een lijn. Maakte dus eigenlijk het onmogelijk mogelijk; dezelfde dag nog heb ik een fantastisch cadeau in huis!? Een prachtige gezonde boom! Echte toewijding. Buiten dat ook nog zeer goed en weer vriendelijk advies. Wat een fijne professionele afhandeling en de bezorging verliep met hetzelfde gevoel. Hele aardige mensen allemaal. Dikke dikke aanrader

Goed bedrijf

Ben heel erg tevreden over boomnl.nl. Ik had een olijfboom besteld. En toen hij geleverd werd was hij stuk groter dan besteld. Bleek dat de boom die ik besteld had op waren en dus een grotere kreeg. Top service. Zelfde als de potgrond. Iets meer gekregen dan besteld. Waar maak je dit nog mee. Zeer aan te raden dit bedrijf. Super mooie olijfboom ook.

Snelle reactie en goede service

Fijne zaak, vriendelijk personeel, snelle reactie en goede service

Snelle levering van kwaliteits product

Plantenbakken besteld. Snelle levering en uitstekend verpakt.

prima!

prima afstemming over het moment van leveren, telefonische afstemming over het aantal m2 dat met een bus vernis kan worden gedaan (behandeling van Cortenstaal). Overigens: daar kan de website nog wat verbeterd worden: er worden twee bussen vernis via de webwinkel aangeboden: 0,5 en 5 ltr. het is op de website echter onduidelijk hoeveel je met één bus kan doen.

Prima glansmispel

Heb de struik in goede orde ontvangen. Lijkt goed aan te slaan.

Mooie bomen voor mooie prijs

Wij hebben drie steeneik opgehaald. Vriendelijk geholpen.

prettig contact, meedenkend en een hele fijne bezorger

De medewerkers bij Boomnl. weten waarover ze het hebben. Voor een antwoord op mijn vragen werd ik snel terug gebeld. Ik had het gevoel dat ik in beeld was terwijl ik belde en via internet bestelde.

besteld product volgens afspraak geleverd

correcte afhandeling.

Had beter gekund.

Bezorging was niet aangemeld. Gelukkig waren we thuis en hoefde de bezorger niet onverrichter zaken te vertrekken.

Mooi gezonde boom

Goed geworteld , in ruime pot geleverd

Goede communicatie en correcte levering

Ik ben erg tevreden met het snelle contact dat ik telefonisch had meteen toen het product niet in de gewenste kleur te leveren was. De verpakking van het product ter veilig transport is ook goed te noemen. Of de pikzwarte kleur er over enige tijd nog op zit, betwijfel ik omdat ik nu al lichte kleur erdoor zie komen.

Goed geholpen met het vinden van een mooie boom

Wij zochten een meerstammige steeneik. Op de website hadden we een bepaalde afmeting uitgezocht. Verzocht om een foto te ontvangen van de boom die we dan daadwerkelijk zouden krijgen. Het bleek geen probleem om een foto te sturen, echter de maat die we hadden uitgezocht was niet op voorraad. Boomnl was erg behulpzaam om een geschikte boom te vinden voor ons. Uiteindelijk ontvingen we een foto van een heel mooie boom binnen ons budget. De levering vond vlot plaats, en we zijn er tot nu toe erg blij mee.

De bomen zijn netjes aangeleverd. Er wordt zeer snel gereageerd als je vragen hebt.

Bijzonder prettige en goede service

Gevonden op internet wilde ik de boom die ik kreeg graag zelf uitzoeken, hoewel de kwekerij gesloten was kwam er toch iemand naar mij toe en kon ik een mooie boom uitzoeken. De volgende dag werd hij al bezorgd. Ik was zeer verbaasd en positief verrast. Dankzij de ruime keuze heb ik een boom die precies is wat ik wilde.

Pluspunten

Perfecte levering