Prachtige bomen ontvangen!

Heb voor het eerst bij BOOMNL besteld. Na telefonisch overleg prima advies gekregen en bestelling geplaatst. In mijn tuin schitteren nu een prachtige olijfboom ( hoog vertakt) en mooie druif. Alles keurig verzorgd en supersnel geleverd! Ben heel blij met mijn nieuwe aanwinsten.

Prachtige mooie plantenbakken. Snelle en zorgvuldige levering.

De bestelde bakken zien er fantastisch uit - overtrof mijn verwachtingen. De bakken werden snel en zeer zorgvuldig ingepakt bezorgd.

Zeer snelle levering en een prachtig kwaliteitsproduct!

Wij hebben intussen al meer aluminium bloembakken van Boomnl.nl in gebruik, ze houden zich prima en zijn degelijk en prachtig om te zien, heel blij mee!

Vandaag de Olijf pom pom ontvangen. Ziet er prachtig uit!

Ruime keuze uit verschillende soorten prachtige mediterrane bomen! Fijn op de hoogte gehouden van nieuwe levering bomen en in Rhoon zelf de boom uitgekozen. Zeer goede vriendelijke service en advies! Snel en netjes geleverd tot in de tuin! Meer dan fantastisch, BoomNL is zeker een aanrader!

Super en snel geregeld en geleverd!!

Mooie boom en goede service

Goede website en mooie kwaliteit boom ontvangen tot voor de deur. Prettige ervaring

Boom besteld echter gewenste was niet meer leverbaar helaas. Keurig wat foto's ontvangen van alternatieven. Boom keurig op afgesproken tijdsstip bezorgd en door bezorger netjes geplaatst op zijn bestemming.

prachtige producten, schadevrij transport behoeft aandacht.

de haagjes hadden behoorlijk veel geknakte takken, deels begrijpelijk door het transport echter meer dan verwacht. verder prachtige producten.

Prachtig afgewerkte bakken, vlot en plezierig geleverd.

Mooi afgewerkte CorTen plantenbakken, vlot geleverd, prima geprijsd

Product voldoet aan de verwachtingen

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Helemaal prima

Goede communicatie en snelle levering

Mooie bomen !

Snelle levering. (Sneller dan verwacht.). Goede navolging.

Goede service, duidelijke communicatie,

Red robin glansmispels gekocht, goede service en komen hun afspraken na. Zeker een aanrader om bij boomnl te kopen.

Goede service en duidelijke communicatie

Wij hebben een cortenstalen planten bak besteld bij dit bedrijf. De bak was, omdat iedereen momenteel zijn tuin aan het doen is, niet direct leverbaar. Maarten hield ons goed op de hoogte van de verwachte levertijd. Bak is vandaag bezorgd. Vriendelijke bezorgdienst en goede kwaliteit. Hier kun je met een gerust hart bestellen, top!

Snel geleverd, duidelijke communicatie

Heb twee olijfwilgen besteld en snel geleverd gekregen. Bomen waren (in leivorm) nergens te krijgen, maar hier wel leverbaar. Op zich zijn de bomen goed van kwaliteit, maar het is wel duidelijk dat ze een normale vorm boom achteraf op een leischerm geforceerd hebben. Op termijn zal dat wel goed komen, maar toch had ik dat wel willen weten, er zijn aardig wat takken gebroken en het is duidelijk te zien. Nu kijken of ze goed gaan aanslaan en mooi vol groeien.

Heel tevreden met mijn vijgenboom

Prachtige boom zoals omschreven. Fijne communicatie omtrent de levering.

Prima webwinkel

Goede webwinkel met snelle levering

Mooie olijfbomen en super service!

Onlangs hebben wij een mooie olijfboom gekocht bij boom.nl. Helaas ging deze boom ondanks goede zorg en goed advies van de mensen van boom.nl niet helemaal goed en verloor hij nagenoeg al het blad. Direct is door boom.nl aangeboden om een andere boom uit te zoeken! Ook hier weer prima advies en tips om de boom goed over te krijgen! Kortom, superservice zonder gezeur! Voor mij de moeite waard om bij boom.nl te kopen! Super goed geregeld!

Prachtige olijf snel geleverd en afspraak is afspraak,top

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Wij zijn zeer tevreden.

Levering was snel en de chauffeur was zéér behulpzaam.

Afspraken nagekomen! Bestelling Online

Blij met de aankoop van een al wat oudere vijgenboom voor de 40ste verjaardag van mijn vrouw. Mailcontact met Maarten & Anton is goed bevallen, afspraken omtrent levering zijn nagekomen. Nu nog hopen op rijpe vijgen!

Super snel top pot gekregen

Ik heb lang gezocht naar een pot in de juiste afmetingen toen een grote struik op mijn patio vanwege de sneeuw topzwaar was geworden en omgevallen, waardoor de pot waarin hij stond was gebroken. De juiste maat was moeilijk te vinden of onbetaalbaar. 500 Euro voor een pot ging me een beetje te ver. Uiteindelijk op Boomnl.nl een pot gevonden in de maat die ik nodig had. Kreeg hem binnen twee dagen aan huis afgeleverd en de pot lijkt top. Heel erg blij mee!

Zeer goed afgehandeld en prima kwaliteit.

Mijn probleem werd snel en professioneel afgehandeld! Goede kwaliteit cortenstaal bloembakken, ik ben erg tevreden.

Zeker een aanrader!

Goede service en goede boom!