Tevreden over mijn aankoop.

Bestelling geplaatsten en onmiddellijk de melding gekregen dat de levering later zou plaatsvinden omdat het product ( plantenbakken ) niet beschikbaar waren . De producent moest die in productie nemen. Boomnl.nl is eerlijk hierin en vraagt of de bestelling mag doorgaan. Het wachten meer dan waard en de transportfirma waarmee Boomnl.nl mee samenwerkt verdiend ook een pluim. Mooi op tijd op hun afspraak. Topfirma's.

Uitstekende pre en after sale!!

Zeer amicale service! Wat mij persoonlijk aanspreekt. Ook de bezorgservice uitstekend geregeld. Absoluut een aanrader.

Keurig geholpen.b

Aangeven dat er teveel was gerekend voor de bezorgkosten en hierop reageerden het bedrijf op een zeer nette manier en maakte hun verontschuldigen voor de gemaakte fout en hebben dit keurig teruggestort. Levering ging vlot en keurig.

Prachtige olijf bomen

goede service en advies gehad De bomen werden zelfs op de 2e verdieping neer gezet, werden telefonisch erg goed geholpen. Dit bedrijf is zeker aan te raden,

Aanrader!

Sympathieke gasten, goede service en snelle levering. Kwaliteit van de bomen is top!

Super mooi top geregeld en snel ook.

Mijn ervaring : is het was top geregeld. De zelfde dag stond de boom nog in de bij ons.

Snel en goede kwaliteit

Mooie gevlochten Olijfwilg besteld. Snel geleverd heldere communicatie

Veel keus, goede service

Eerst via de app wat foto's ontvangen van waar wij op zoek naar waren. Toen naar Rhoon gegaan waar wij goed geholpen zijn en 2 mooie en betaalbare bomen hebben uitgezocht. Reserveren van de bomen was geen enkel probleem en de bezorging was goed en snel geregeld. Zeker een aanrader!

Vakkundig en vriendelijke service

Goedadvies bij aankoop van bomen

perfect

prachtige bloembakken,netjes bezorgd tot in de tuin. Ben heel tevreden

Doen wat ze beloven!

Het is altijd even afwachten of het product er net zo goed uitziet als op de site. Geen enkel minpuntje, De olijfboom ziet er prachtig uit, zoals beloofd! Ook de bezorging was naar wens, dus helemaal tevreden!

Communicatief erg sterk en een mooie geleverde boom.

Een Steeneik besteld. Helaas moest hij nog vanuit Italië naar Nederland gebracht worden. Dit duurde wat langer dan verwacht maar desondanks was de communicatie erg sterk. Ik werd op de hoogte gehouden en ik had het gevoel dat ze er alles aan deden om mijn boom zsm te leveren. De boom voldeed aan de verwachtingen was was wel kleiner is formaat dan op de site is weergegeven.

Blij verrast

Positief verrast Prijzen zijn zeer concurrerend , communicatie is top en de uitvoering is ook prima

Een goede service en snel gehandeld

Ik ben goed geholpen door dit bedrijf Er was een product niet op voorraad. Toen hebben ze netjes gemaild en gezocht naar een alternatief waarmee ik zelfs wat goedkoper uitwas Top service en goed in contact

Mooie boom , matige service en slechte bereikbaarheid

Ik had aanvankelijk een goede service en de boom die ik gekocht had kon op mijn gewenste zaterdag geleverd worden . Nu ontving ik echter op de zaterdag de week voor de levering een telefoontje dat men onderweg was . Dit was niet volgens de afspraak en niet mogelijk, dus de boom is mee terug gegaan . De volgende week heb ik gemaild en er kwam een voorstel of het ook evt op de vrijdag geleverd kon worden daar ze in de zelfde stad toevallig voor andere werkzaamheden waren . Na wat mailen heen en weer zijn we een tijd overeengekomen en ik heb gezorgd dat er op het tijdstip iemand voor hen aanwezig was . Echter op de afspraak kwam niemand opdagen .Contact op nemen kon pas weer maandag erop . Ik had echter het 06 nummer van degene die mij de week ervoor gebeld had nog in mijn belhistorie en ik kreeg hem gelukkig aan de lijn . Het bleek ze waren het vergeten ( na de aantallen mails lijkt mij dit onvoorstelbaar ) Degene met wie ik belde heeft persoonlijk vrijdag avond nog alles geregeld en we hebben de boom de volgend dag alsnog ontvangen . Pluim voor deze medewerker ! Het zou voor de klant mogelijk moeten zijn na twee uren tevergeefs wachten op de levering ook iemand van het bedrijf te kunnen contacteren zeker als je zo een schamele interne communicatie hebt . .

goede levering tuinaarde was niet leverbaar op het moment dus netjes mijn geld terug gekregen daarvorr.

Prachtige olijfbomen

Wij waren op zoek naar 6 soortgelijke olijfbomen met een dikkere stam. Via Google boomnl gevonden. Wij hebben verschillende leveranciers met elkaar vergeleken, voordat wij tot de beslissing kwamen om voor boomnl te gaan. Prachtige olijfbomen hebben wij heel snel geleverd gekregen. Bezorging ging super & vlot. Wij zouden iedereen aanraden bij boomnl (olijf)bomen te bestellen.

Vandaag zijn onze 3 prachtige olijfbomen en vijgenbomen geleverd. Ze zijn perfect overgekomen, we zijn er super blij mee onze complimenten. Dank voor de top service en alle uitleg en tips ter plaatse! Mochten we nog eens plaats hebben voor nog meer bomen dan zien jullie ons zeker weer terug.

Professioneel, super service en eerlijke prijzen!

Ben op een hele professionele en prettige wijze geholpen bij de aankoop van bomen en plantenbakken. Door verkeerde keuze door mijzelf plantenbakken moeten omruilen, ook hierbij alle medewerking van Maarten. Kan iedereen aanraden zaken te doen met Boom.nll

Uitstekende service en snelle levering!

Echt een goede communicatie met Boom.nl, uitstekende service en goede levering. Gaan we zeker meer bomen en plantenbakken bij bestellen!

Goed!

Cortenstaal plantenbak besteld, dat de levering vertraging opliep werd goed gecommuniceerd. Geleverde bak is top!

Goede service, snelle levering met product zoals omschreven

Tevreden over snelle levering van product. Was goed verpakt en van goede kwaliteit.

Snelle service, vakkundig advies!

Als je een mooie olijfboom zoekt, ben je hier absoluut aan het juiste adres.

Het is dat ik nooit een 10 geef...

Op woensdagmiddag wist ik eindelijk wat ik mijn lief wilde geven voor z’n verjaardag: een mooie olijfboom! Vanwege de prima recensies hier besteld en voor de zekerheid toch maar even gebeld... morgen bezorgen, zou dat lukken? Toen bleek dat de door mij bestelde boom er enkel nog in teruggesnoeide vorm was - op zich geen probleem, maar als cadeau vond ik het wel een beetje karig om te zien. Geen nood, ik ga morgenochtend nog eens goed rondkijken hier en dan app ik u een paar andere bomen. Aldus geschiedde en nu - nog geen 24 uur na m’n bestelling - staat hier een prachtig mooie olijfboom op het terras te pronken. Super gedaan, jongens en nogmaals dank!

Onze ervaring met het was geweldig. In de ochtend volgens afspraak wezen kijken en de olijfboom en vijgenboom een paar uur later af geleverd thuis. Super behulpzaam!!!

Nijverheidsweg 29 3161GJ Rhoon

038-2022664