voorbeeld voor velen websites, fantastisch!

Ik was veel te laat voor een verjaardag cadeau. Dus ik denk ik ga eens rondbellen. Allereerste nodigd hun site echt uit. Dus ik dacht bellen. Zeer zeer vriendelijk personeel gelijk op een lijn. Maakte dus eigenlijk het onmogelijk mogelijk; dezelfde dag nog heb ik een fantastisch cadeau in huis!? Een prachtige gezonde boom! Echte toewijding. Buiten dat ook nog zeer goed en weer vriendelijk advies. Wat een fijne professionele afhandeling en de bezorging verliep met hetzelfde gevoel. Hele aardige mensen allemaal. Dikke dikke aanrader

Goed bedrijf

Ben heel erg tevreden over boomnl.nl. Ik had een olijfboom besteld. En toen hij geleverd werd was hij stuk groter dan besteld. Bleek dat de boom die ik besteld had op waren en dus een grotere kreeg. Top service. Zelfde als de potgrond. Iets meer gekregen dan besteld. Waar maak je dit nog mee. Zeer aan te raden dit bedrijf. Super mooie olijfboom ook.

Snelle reactie en goede service

Fijne zaak, vriendelijk personeel, snelle reactie en goede service

Snelle levering van kwaliteits product

Plantenbakken besteld. Snelle levering en uitstekend verpakt.

prima!

prima afstemming over het moment van leveren, telefonische afstemming over het aantal m2 dat met een bus vernis kan worden gedaan (behandeling van Cortenstaal). Overigens: daar kan de website nog wat verbeterd worden: er worden twee bussen vernis via de webwinkel aangeboden: 0,5 en 5 ltr. het is op de website echter onduidelijk hoeveel je met één bus kan doen.

Prima glansmispel

Heb de struik in goede orde ontvangen. Lijkt goed aan te slaan.

Mooie bomen voor mooie prijs

Wij hebben drie steeneik opgehaald. Vriendelijk geholpen.

prettig contact, meedenkend en een hele fijne bezorger

De medewerkers bij Boomnl. weten waarover ze het hebben. Voor een antwoord op mijn vragen werd ik snel terug gebeld. Ik had het gevoel dat ik in beeld was terwijl ik belde en via internet bestelde.

besteld product volgens afspraak geleverd

correcte afhandeling.

Had beter gekund.

Bezorging was niet aangemeld. Gelukkig waren we thuis en hoefde de bezorger niet onverrichter zaken te vertrekken.

Mooi gezonde boom

Goed geworteld , in ruime pot geleverd

Goede communicatie en correcte levering

Ik ben erg tevreden met het snelle contact dat ik telefonisch had meteen toen het product niet in de gewenste kleur te leveren was. De verpakking van het product ter veilig transport is ook goed te noemen. Of de pikzwarte kleur er over enige tijd nog op zit, betwijfel ik omdat ik nu al lichte kleur erdoor zie komen.

Goed geholpen met het vinden van een mooie boom

Wij zochten een meerstammige steeneik. Op de website hadden we een bepaalde afmeting uitgezocht. Verzocht om een foto te ontvangen van de boom die we dan daadwerkelijk zouden krijgen. Het bleek geen probleem om een foto te sturen, echter de maat die we hadden uitgezocht was niet op voorraad. Boomnl was erg behulpzaam om een geschikte boom te vinden voor ons. Uiteindelijk ontvingen we een foto van een heel mooie boom binnen ons budget. De levering vond vlot plaats, en we zijn er tot nu toe erg blij mee.

De bomen zijn netjes aangeleverd. Er wordt zeer snel gereageerd als je vragen hebt.

Bijzonder prettige en goede service

Gevonden op internet wilde ik de boom die ik kreeg graag zelf uitzoeken, hoewel de kwekerij gesloten was kwam er toch iemand naar mij toe en kon ik een mooie boom uitzoeken. De volgende dag werd hij al bezorgd. Ik was zeer verbaasd en positief verrast. Dankzij de ruime keuze heb ik een boom die precies is wat ik wilde.

Pluspunten

Perfecte levering

Pluspunten

-Overzichtelijke website -Komen beloftes na -Concurrerende prijzen -Uitgebreid assortiment

Geen!

Pluspunten

Goeie en snelle service

Nvt

Pluspunten

Omdat ik niet geheel tevreden was over mijn aankoop is er contact met mij opgenomen. We zijn tot een passende oplossing gekomen en heb een gedeelde van het aankoopbedrag teruggekregen. Top service!

Pluspunten

Snel antwoord op gestelde vragen, daarna besteld. De levering was snel n de verpakking goed.

Betere foto’s, zodat er geen vragen gemaild hoeven te worden.

Pluspunten

Snelle levering, alles volgens wens!

Pluspunten

snelle reactie en levering